Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums300µg 1p-lsd live-tripreport

300µg 1p-lsd live-tripreport

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga morgen rond een uur of 19.00 1p-lsd innemen, ik zit nog te twijfelen tussen 300 en 450µg. Vorige trip had ik 300 genomen en na 2uurtjes 150 extra, ik merkte in intensiteit weinig van de 150extra maar merkte het vooral in de duratie, ik zit dus nog te twijfelen.

ik ga dus hier af en toe updaten(met tijden) en omschrijven wat ik voel, hoe ik me voel, wat ik doe en wat ik zie.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik 300ug doe post ik wel eens dat het goed gaat maar ik zou gewoon van je trip genieten.
Maar ben wel benieuwd naar je live trip report.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
transformated zei:
Als ik 300ug doe post ik wel eens dat het goed gaat maar ik zou gewoon van je trip genieten.
Maar ben wel benieuwd naar je live trip report.
Klik om te vergroten...
Ik vrees ook dat dit het geval wordt. Ik ga ervan genieten en zie wel wat er gebeurd, ik heb genoeg te doen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
transformated zei:
Als ik 300ug doe post ik wel eens dat het goed gaat maar ik zou gewoon van je trip genieten.
Maar ben wel benieuwd naar je live trip report.
Klik om te vergroten...

Hoe kunnen jullie überhaupt posten op die hoeveelheden?! Ik snap de aan- en uit-knop van mijn computer al niet meer op 150 ug.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Hoe kunnen jullie überhaupt posten op die hoeveelheden?! Ik snap de aan- en uit-knop van mijn computer al niet meer op 150 ug.
Klik om te vergroten...
Haha idem hier, op zowel lsd (200ug) als 1p-lsd (180ug) eens trip binnen komt, kan ik laptop n phone niet handelen, als ik dan toch iets simpel op de laptop fzo wil doen, is dat een hele belevenis n blijft het vaak bij staren nr mn scherm of iets rondom mij, met ne big smile😁
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
300 mics is voor de meesten al een beste trip. Ik zou niet adviseren om telkens te streven naar nieuwe piekervaringen met psychedelica. De 'och ik ben ervaren dus ik kan het wel handelen' kan best een valkuil zijn. Ervaring maakt je niet immuun voor overweldigende ervaringen.

Aan de andere kant had ik vd zomer een flinke druppel LSD, geen idee hoeveel erin zat maar achteraf schatte ik het op basis van de subjectieve effecten op zo'n 600-800 microgram, en toen ging ik eigenlijk best lekker. Begrijp me niet verkeerd, ik zat echt volledig aan de bank gekluisterd in een zee van fractals en ik durfde niet meer over de trap te lopen want ik kon de treden niet zien. Dus het was best wel heftig sowieso. Maar uiteindelijk is het de mindset + setting die bepaalt of je lekker gaat.

Wil je ook een druppel? - Nog nooit zoveel LSD op

Met wat vrienden hielden we zaterdag een verjaardags-psytrancefeestje. Toen ik aankwam vroeg een vriend of ik zin had een druppel LSD met hem te doen, om lekker op dezelfde golflengte te zitten. 'Leuk', dacht ik. Maar vervolgens zat ik vier uur lang met de bank samengesmolten in een zee van...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Zo ben ik ook wel eens enorm slecht gegaan op gewoon één zegeltje LSD, toen zwaar depressief was en ik ook nog een paar uur daarvoor had gehoord dat iemand op wie ik intens verliefd was een relatie was aangegaan met een of andere vage minkukel die ik kende. Nouja da's ook niet de beste mindset natuurlijk :sweatsmile:

Daarnaast zijn er nogal individuele verschillen. Want ik heb een vriendin met wie ik wel vaak LSD heb genomen, maar zij gaat altijd echt veel harder van de LSD die we nemen. Zal niet de eerste keer zijn dat ze niet meer aanspreekbaar is omdat ze zo keihard aan het trippen is.

Dusja, ik adviseer vooral respectvol om te gaan met moedertje LSD. In mijn ervaring is 300 microgram meer dan genoeg voor een volledige trip. Maar het kan altijd harder natuurlijk.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Hoe kunnen jullie überhaupt posten op die hoeveelheden?! Ik snap de aan- en uit-knop van mijn computer al niet meer op 150 ug.
Klik om te vergroten...
Gewoon meegaan met de flow. Ik doe me headset aan met muziek en dan alles loslaten. Lekker wegzweven op een wolk. Verschilt ook per persoon de dosis. Als ik het neem is het gewoon om lekker te trippen en bv. niet om er lessen er uit te leren.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kippenman zei:
Beste dames en heren, ik ga dit topic zo weer Verwijderen, heb toch nog laatste twijfels en als het om psychedelica gaat zijn twijfels geen goed begin. Ik ga de lsd op een ander moment doen, ben er toch mentaal nog niet helemaal klaarvoor, ik ga dit avondje lekker 4fma doen en heb ook nog wat keta en 3fa liggen, dus we zien wel wat de avond gaat brengen
Klik om te vergroten...
4fma also good choice my friend, da's altijd lekker gaan n K ook garantie vr heerlijke roes😁 Die 3fa zul je ni nodig bb lijkt me 4fma gaat best lang door😛
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kippenman zei:
Beste dames en heren, ik ga dit topic zo weer Verwijderen, heb toch nog laatste twijfels en als het om psychedelica gaat zijn twijfels geen goed begin. Ik ga de lsd op een ander moment doen, ben er toch mentaal nog niet helemaal klaarvoor, ik ga dit avondje lekker 4fma doen en heb ook nog wat keta en 3fa liggen, dus we zien wel wat de avond gaat brengen
Klik om te vergroten...
Verstandig hoor! Psychedelica kunnen op het juiste moment geweldig zijn maar ook echt vies slecht vallen bij de verkeerde timing. Echt heel slim dat je deze even uitstelt!
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kippenman zei:
Beste dames en heren, ik ga dit topic zo weer Verwijderen, heb toch nog laatste twijfels en als het om psychedelica gaat zijn twijfels geen goed begin. Ik ga de lsd op een ander moment doen, ben er toch mentaal nog niet helemaal klaarvoor, ik ga dit avondje lekker 4fma doen en heb ook nog wat keta en 3fa liggen, dus we zien wel wat de avond gaat brengen
Klik om te vergroten...
Niet verwijderen. Dit is harm reduction op z’n best! Geniet van 3 en 4fma!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fyrckant zei:
Dit is harm reduction op z’n best! Geniet van 3 en 4fma!
Klik om te vergroten...
Not sure if 4-FMA + 3-FA in plaats van LSD echt harm-reduction is
index.png
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Not sure if 4-FMA + 3-FA in plaats van LSD echt harm-reduction is
Bekijk bijlage 32882
Klik om te vergroten...
0B7A3FEA-86B8-42FB-8DA7-97FDD64E8A97.png
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Not sure if 4-FMA + 3-FA in plaats van LSD echt harm-reduction is
Bekijk bijlage 32882
Klik om te vergroten...
Phaha ik weet wat je bedoelt maar die Methallylescaline(mal) en o-pce doen me nu pas trippen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
300+ is pittig hoor
Je kunt van jezelf wel voelen dat je dit aankan, maar zo werkt het natuurlijk niet. Op dit soort doseringen kan je nooit weten of het slim is of niet want de kans is heel groot dat er dingen opengaan in je hoofd die je niet kende en niet had voorzien. Je kan je eigenlijk alleen goed voorbereiden door de set en setting goed te maken. Je kan nooit helemaal klaar zijn voor zo’n hoge dosering.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
dank Allemaal voor de berichten, ik heb dus al op 300ug getript en dit kon ik handelen, heb wel eerst ook een keer op 200ug getript. Maar toen de lsd vandaag binnenkwam voelde ik wel echt twijfel en dat is het laatste wat je wilt voor een trip. Ik ga vanavond lekker genieten van de 4fma🤗
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Not sure if 4-FMA + 3-FA in plaats van LSD echt harm-reduction is
Bekijk bijlage 32882
Klik om te vergroten...
Dat is waar. Maar ik heb dan ook werkelijk geen idee. Hou het strikt bij LSD en tryptamines.
A
AjajLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kippenman zei:
Ik ga morgen rond een uur of 19.00 1p-lsd innemen, ik zit nog te twijfelen tussen 300 en 450µg. Vorige trip had ik 300 genomen en na 2uurtjes 150 extra, ik merkte in intensiteit weinig van de 150extra maar merkte het vooral in de duratie, ik zit dus nog te twijfelen.

ik ga dus hier af en toe updaten(met tijden) en omschrijven wat ik voel, hoe ik me voel, wat ik doe en wat ik zie.
Klik om te vergroten...
Hi bro kan ik je tg hebben
?
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beste dames en heren, ik ga dit topic zo weer Verwijderen, heb toch nog laatste twijfels en als het om psychedelica gaat zijn twijfels geen goed begin. Ik ga de lsd op een ander moment doen, ben er toch mentaal nog niet helemaal klaarvoor, ik ga dit avondje lekker 4fma doen en heb ook nog wat keta en 3fa liggen, dus we zien wel wat de avond gaat brengen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."