300 mics is voor de meesten al een beste trip. Ik zou niet adviseren om telkens te streven naar nieuwe piekervaringen met psychedelica. De 'och ik ben ervaren dus ik kan het wel handelen' kan best een valkuil zijn. Ervaring maakt je niet immuun voor overweldigende ervaringen.
Aan de andere kant had ik vd zomer een flinke druppel LSD, geen idee hoeveel erin zat maar achteraf schatte ik het op basis van de subjectieve effecten op zo'n 600-800 microgram, en toen ging ik eigenlijk best lekker. Begrijp me niet verkeerd, ik zat echt volledig aan de bank gekluisterd in een zee van fractals en ik durfde niet meer over de trap te lopen want ik kon de treden niet zien. Dus het was best wel heftig sowieso. Maar uiteindelijk is het de mindset + setting die bepaalt of je lekker gaat.
Met wat vrienden hielden we zaterdag een verjaardags-psytrancefeestje. Toen ik aankwam vroeg een vriend of ik zin had een druppel LSD met hem te doen, om lekker op dezelfde golflengte te zitten. 'Leuk', dacht ik. Maar vervolgens zat ik vier uur lang met de bank samengesmolten in een zee van...
drugsforum.nl
Zo ben ik ook wel eens enorm slecht gegaan op gewoon één zegeltje LSD, toen zwaar depressief was en ik ook nog een paar uur daarvoor had gehoord dat iemand op wie ik intens verliefd was een relatie was aangegaan met een of andere vage minkukel die ik kende. Nouja da's ook niet de beste mindset natuurlijk
Daarnaast zijn er nogal individuele verschillen. Want ik heb een vriendin met wie ik wel vaak LSD heb genomen, maar zij gaat altijd echt veel harder van de LSD die we nemen. Zal niet de eerste keer zijn dat ze niet meer aanspreekbaar is omdat ze zo keihard aan het trippen is.
Dusja, ik adviseer vooral respectvol om te gaan met moedertje LSD. In mijn ervaring is 300 microgram meer dan genoeg voor een volledige trip. Maar het kan altijd harder natuurlijk.