Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport: Mushrocks truffels

Tripreport: Mushrocks truffels

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DragonwomanLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Hi @Dragonwoman,

Welkom op het forum en thanks voor je mooie eerste bijdrage! Wat een heerlijke trip op 5 gram truffels! Ik ben zelf een stuk minder gevoelig als ik het zo lees... En wat ga je er respectvol mee om, fijn dat je zoveel inzichten hebt gehad!


Right back at ya, veel plezier op t forum😘


Onaardig😂
Waar maar, onaardig!
Klik om te vergroten...
ljuv zei:
Hi @Dragonwoman,

Welkom op het forum en thanks voor je mooie eerste bijdrage! Wat een heerlijke trip op 5 gram truffels! Ik ben zelf een stuk minder gevoelig als ik het zo lees... En wat ga je er respectvol mee om, fijn dat je zoveel inzichten hebt gehad!


Right back at ya, veel plezier op t forum😘


Onaardig😂
Waar maar, onaardig!
Klik om te vergroten...
Dankjewel 🙏🏽 ik heb er zeker weten van genoten, LOVED it! En ja in ancient Egyptian gebruikte ze ook astrologie, dus ik neem het zeker weten serieus. Mijn birth chart bestuderen, heeft me zeker weten geholpen me zelf beter te begrijpen. Het laat je verbintenis zien met de zon, maan, sterren en elementen in de diepte, how can you not love it.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dragonwoman zei:
how can you not love it.
Klik om te vergroten...
Leg jij het uit of ik? @Dirkjan

Nee you do you girl! Je hep me helemaal geïnspireerd ook.

IMG_20220121_200947.jpg
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Leg jij het uit of ik? @Dirkjan

Nee you do you girl! Je hep me helemaal geïnspireerd ook.

Bekijk bijlage 35774
Klik om te vergroten...
Huh wat? En wat kom je nu weer met een vertyft flesje troep aanzetten? :tilttearlaugh:

Maar trippen, ja dat is leuk man.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Leg jij het uit of ik? @Dirkjan

Nee you do you girl! Je hep me helemaal geïnspireerd ook.

Bekijk bijlage 35774
Klik om te vergroten...
Kan je dat ook boofen
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rotjoch zei:
Kan je dat ook boofen
Klik om te vergroten...
Geen idee, heb er 2 "gekocht" dus je mag het komen uitproberen!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Leg jij het uit of ik? @Dirkjan

Nee you do you girl! Je hep me helemaal geïnspireerd ook.

Bekijk bijlage 35774
Klik om te vergroten...
Hahahaha in dr triptrui. Lekker hoor
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Geen idee, heb er 2 "gekocht" dus je mag het komen uitproberen!
Klik om te vergroten...
“Gekocht”? Je hebt het gewoon in je mauw gestoken in de winkel of?

ik woon te ver weg anders zaten we nu samen gember te shotten. Partyyy
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
MaddMonkey zei:
triptrui
Klik om te vergroten...
Enige troost vandaag.
En ik had hem al ruim 2 weken niet gedragen (want wilde er in trippen) dus ik ben echt zielsgelukkig ermee nu...
Ik denk dat ik een beetje een karmische relatie met deze trui begin te ontwikkelen.

Rotjoch zei:
“Gekocht”? Je hebt het gewoon in je mauw gestoken in de winkel of?
Klik om te vergroten...
Dat was wel mijn intentie maar toen moest ik dus mee naar de servicebalie (grapje, grapjeeee).

Rotjoch zei:
ik woon te ver weg anders zaten we nu samen gember te shotten. Partyyy
Klik om te vergroten...
Haha lekker hard gaan! Moet morgen naar Twente dus zal even zwaaien als ik langs jullie rijd!
Edit: ken ook dat shotje even het raam uit pleuren, moet je wel vangen...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
He wat? Tietenfoto? Waarom heb ik nog niks gezien?
Klik om te vergroten...

Even geen mod aanwezig en het forum staat meteen weer vol met porno, stelletje ransbakken.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Enige troost vandaag.
En ik had hem al ruim 2 weken niet gedragen (want wilde er in trippen) dus ik ben echt zielsgelukkig ermee nu...
Ik denk dat ik een beetje een karmische relatie met deze trui begin te ontwikkelen.


Dat was wel mijn intentie maar toen moest ik dus mee naar de servicebalie (grapje, grapjeeee).


Haha lekker hard gaan! Moet morgen naar Twente dus zal even zwaaien als ik langs jullie rijd!
Klik om te vergroten...
Even wat anders, ik zou wel een foto van de trui willen zien die je aan hebt 😁
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Even wat anders, ik zou wel een foto van de trui willen zien die je aan hebt 😁
Klik om te vergroten...
Dat is hélémaal geen probleem:
ljuv zei:
It's the lekkere kleurtjes en knuffelstofje for me😍
Perfecte triptrui toch?!
Klik om te vergroten...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Dat is hélémaal geen probleem:
Klik om te vergroten...
Die is LEUK
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rotjoch zei:
Die is LEUK
Klik om te vergroten...
Thanks!!!!!! Ja nogmaals, zielsgelukkig ermee. Beste vintagevonst van 2021.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Krijgt rotjoch nou gewoon een tietenfoto toegestuurd? Goed gedaan jongen!

CjFtBhuEB5L0s.gif
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gemberthee zei:
Nee hoor! Daar ben ik fel op tegen. Astrologie kan, net als ieder andere vorm van religie, je een gevoel van verbondenheid geven. Mensen halen er iets uit en voelen zich dan gesterkt. Dat is toch mooi?! Plus het is super onschuldig. Je mag er van kotsen als je dat leuk vindt, maar toch niet over zo'n lief report?

@Dragonwoman wat een mooi gevoel heb je gehad tijdens je trip. Merk je dat je dat ook kan vast houden in het dagelijks leven? Klinkt heel waardevol om de dingen waar je schaamte bij voelt als iets natuurlijks te ervaren... Zodat de lading eraf is en je het gewoon kan delen, als iets dat er ook is.
Klik om te vergroten...
54D661C1-D020-49C7-859D-91FC026E3C79.gif
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Interessant! Ik kende schaduwwerken nog niet. Het concept ervan wel.

Schaamte is bij mij ook een thema. Ikzelf vond het heel heilzaam om mijn schaamte te vertellen tegen een goede vriendin. Het gaf mij de gelegenheid om de situatie vanuit haar oogpunt te zien. En ineens zag ik hoe jong ik was en hoe onveilig ik me voelde. Ik vergaf het mezelf direct en verloor daarmee ook mijn schaamte, dat ik dacht: waarom heb ik dit niet eerder gedaan?

Kan jij je eerlijke (lelijke) verhaal kwijt bij iemand die dichtbij je staat? Je kunt in ieder geval alvast trots zijn dat je je schaduwkanten wil ontdekken! Dat lukt niet iedereen.
D
DragonwomanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gemberthee zei:
Nee hoor! Daar ben ik fel op tegen. Astrologie kan, net als ieder andere vorm van religie, je een gevoel van verbondenheid geven. Mensen halen er iets uit en voelen zich dan gesterkt. Dat is toch mooi?! Plus het is super onschuldig. Je mag er van kotsen als je dat leuk vindt, maar toch niet over zo'n lief report?

@Dragonwoman wat een mooi gevoel heb je gehad tijdens je trip. Merk je dat je dat ook kan vast houden in het dagelijks leven? Klinkt heel waardevol om de dingen waar je schaamte bij voelt als iets natuurlijks te ervaren... Zodat de lading eraf is en je het gewoon kan delen, als iets dat er ook is.
Klik om te vergroten...
Dankjewel 🙏🏽 Hele goeie vraag!!! Ik deal nog steeds met veel schaamte, integreren is best wel uitdagend.. hoeveel kennis ik ook heb en door krijg. jammer dat dat niet zo gemakkelijk gaat. Ik merk dat ik wat dieper naar de kern moet gaan in mijn dagelijkse leven om herhaalde patronen te doorbreken. Ik ben wel blij dat de trips me laten zien wie ik echt ben, zodat ik gemotiveerd en hoopvol blijf en weet waar ik het voor doe! Ik ben nu veel bezig met schaduwwerk en probeer een evenwicht te vinden tussen schaduwwerk en plezier hebben, super uitdagend!! Want ik merk dat ik in mijn onderbewustzijn nog voel dat ik het niet ‘verdien’ om volledig te genieten van het leven. En ja het is nu natuurlijk wat moeilijker om te genieten ivm Corona, maar ik weet dat we makkelijk vervulling kunnen halen uit de simpele dingen in het leven.. en dat is zeker wat ik nu wil ervaren!
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil er nog bij zeggen dat die vriendin van mij heel volledig heeft gereageerd op mijn verhaal. Ze kon alle schaamte en pijn verdragen en vanuit gezonde gedachten erop reageren. Het is goed dus om de juiste persoon ervoor uit te zoeken. En je bent er pas klaar voor als je er klaar voor bent. Ik kon mijn hele verhaal pas na 20 jaar vertellen. Daarvoor kon ik het alleen in stukjes hanteren. Niet in één keer. Dat is ook okey vind ik.

Maar die vriendin zei: het is beter om verdriet te voelen dan schaamte, want verdriet gaat naar buiten en schaamte verteert je van binnen. Dat vond ik wel wijs.
D
DragonwomanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gemberthee zei:
Interessant! Ik kende schaduwwerken nog niet. Het concept ervan wel.

Schaamte is bij mij ook een thema. Ikzelf vond het heel heilzaam om mijn schaamte te vertellen tegen een goede vriendin. Het gaf mij de gelegenheid om de situatie vanuit haar oogpunt te zien. En ineens zag ik hoe jong ik was en hoe onveilig ik me voelde. Ik vergaf het mezelf direct en verloor daarmee ook mijn schaamte, dat ik dacht: waarom heb ik dit niet eerder gedaan?

Kan jij je eerlijke (lelijke) verhaal kwijt bij iemand die dichtbij je staat? Je kunt in ieder geval alvast trots zijn dat je je schaduwkanten wil ontdekken! Dat lukt niet iedereen.
Klik om te vergroten...
Wauw!! Heel interessant. Nja veel mensen hebben vrienden verloren in de laatste 2 jaren en ik ben daar ook 1 van.. ik heb nu, maar 1 vriendin en daar voel ik me niet comfortabel genoeg bij.. ik spreek haar ook niet vaak. Ik ben nu heel erg toe aan nieuwe vrienden, want ik voel idd dat het me heel goed zou doen! Maar ik heb het gevoel dat ik altijd word geoordeeld en niet wordt geaccepteerd voor wie ik ben. Ik heb ook te veel fases waarin ik me isoleer en afzonder van iedereen en daar heb ik nu wel genoeg van, het heeft me wel veel geleerd! Ik hoop echt meer kwetsbaar te kunnen zijn en me meer verbonden te voelen met nieuwe mensen, dat was ook mijn intentie voor 2022! Diepere connecties ervaren. Ik voel dat ik dat nodig heb, wat ik 2 jaar terug dan niet had, toen had ik nog een attitude van ‘ik heb niemand nodig’ maar nu zit ik in een ruimte waar ik connecties meer kan en wil waarderen.

Maar mooi om te zien dat je iets verteld wat ik precies nodig heb! De essentie van vriendschap en je hart kunnen luchten bij iemand.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oja @Dirkjan ik lees net dat ik toch een fel uit de hoek ben gekomen. Sorry hoor :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."