#1
Zeg ik toch verdomme!Laat Ljuv maar lullen hoor! Gewoon geloven waar jij je fijn bij voelt.
Zeg ik toch verdomme!Laat Ljuv maar lullen hoor! Gewoon geloven waar jij je fijn bij voelt.
Thank you, my loveā¤ļø Ik heb uiteraard nergens last van.. its all loveHad je Ćllie maar op de uitkijk moeten zetten!
@Dragonwoman klinkt als een heel mooie ervaring, en laat Dirkjan en Ljuv maar lullen hoor! Gewoon geloven waar jij je fijn bij voelt.
En wees lief voor je innerlijke kind, dat verdient ze ā¤ļø
Ik wilde alleen maar even checken of haar borsten wel in staat waren voor melkproductie voor het pasgeboren kindje, ik ben lactatie deskundige.Even geen mod aanwezig en het forum staat meteen weer vol met porno, stelletje ransbakken.
je kan alles boofen als je dapper genoeg bentKan je dat ook boofen
Nee hoor! Daar ben ik fel op tegen. Astrologie kan, net als ieder andere vorm van religie, je een gevoel van verbondenheid geven. Mensen halen er iets uit en voelen zich dan gesterkt. Dat is toch mooi?! Plus het is super onschuldig. Je mag er van kotsen als je dat leuk vindt, maar toch niet over zo'n lief report?Het forum is een open plek waar iedereen welkom is en waar gedeeld kan worden, Maar astrologie, mensen. Dan moet er worden ingegrepen.
Grappig hoe een integer en eerlijk report alsnog complete poeppraat kan bevatten. Astrologie. Ik trok net een tarotkaart en die zei dat het onzin was.ik houd van astrologie
Right back at ya, veel plezier op t forumšMocht men vragen hebben of mij een bericht willen sturen, sta ik daar open voor! One love ā¤ļø
OnaardigšGrappig hoe een integer en eerlijk report alsnog complete poeppraat kan bevatten. Astrologie. Ik trok net een tarotkaart en die zei dat het onzin was.
Het forum is een open plek waar iedereen welkom is en waar gedeeld kan worden, Maar astrologie, mensen. Dan moet er worden ingegrepen.Onaardigš
Waar maar, onaardig!
Rapporteren die zooi?Het forum is een open plek waar iedereen welkom is en waar gedeeld kan worden, Maar astrologie, mensen. Dan moet er worden ingegrepen.
Nee hoor! Daar ben ik fel op tegen. Astrologie kan, net als ieder andere vorm van religie, je een gevoel van verbondenheid geven. Mensen halen er iets uit en voelen zich dan gesterkt. Dat is toch mooi?! Plus het is super onschuldig. Je mag er van kotsen als je dat leuk vindt, maar toch niet over zo'n lief report?
@Dragonwoman wat een mooi gevoel heb je gehad tijdens je trip. Merk je dat je dat ook kan vast houden in het dagelijks leven? Klinkt heel waardevol om de dingen waar je schaamte bij voelt als iets natuurlijks te ervaren... Zodat de lading eraf is en je het gewoon kan delen, als iets dat er ook is.

Dankjewel šš½ Hele goeie vraag!!! Ik deal nog steeds met veel schaamte, integreren is best wel uitdagend.. hoeveel kennis ik ook heb en door krijg. jammer dat dat niet zo gemakkelijk gaat. Ik merk dat ik wat dieper naar de kern moet gaan in mijn dagelijkse leven om herhaalde patronen te doorbreken. Ik ben wel blij dat de trips me laten zien wie ik echt ben, zodat ik gemotiveerd en hoopvol blijf en weet waar ik het voor doe! Ik ben nu veel bezig met schaduwwerk en probeer een evenwicht te vinden tussen schaduwwerk en plezier hebben, super uitdagend!! Want ik merk dat ik in mijn onderbewustzijn nog voel dat ik het niet āverdienā om volledig te genieten van het leven. En ja het is nu natuurlijk wat moeilijker om te genieten ivm Corona, maar ik weet dat we makkelijk vervulling kunnen halen uit de simpele dingen in het leven.. en dat is zeker wat ik nu wil ervaren!Nee hoor! Daar ben ik fel op tegen. Astrologie kan, net als ieder andere vorm van religie, je een gevoel van verbondenheid geven. Mensen halen er iets uit en voelen zich dan gesterkt. Dat is toch mooi?! Plus het is super onschuldig. Je mag er van kotsen als je dat leuk vindt, maar toch niet over zo'n lief report?
@Dragonwoman wat een mooi gevoel heb je gehad tijdens je trip. Merk je dat je dat ook kan vast houden in het dagelijks leven? Klinkt heel waardevol om de dingen waar je schaamte bij voelt als iets natuurlijks te ervaren... Zodat de lading eraf is en je het gewoon kan delen, als iets dat er ook is.
Wauw!! Heel interessant. Nja veel mensen hebben vrienden verloren in de laatste 2 jaren en ik ben daar ook 1 van.. ik heb nu, maar 1 vriendin en daar voel ik me niet comfortabel genoeg bij.. ik spreek haar ook niet vaak. Ik ben nu heel erg toe aan nieuwe vrienden, want ik voel idd dat het me heel goed zou doen! Maar ik heb het gevoel dat ik altijd word geoordeeld en niet wordt geaccepteerd voor wie ik ben. Ik heb ook te veel fases waarin ik me isoleer en afzonder van iedereen en daar heb ik nu wel genoeg van, het heeft me wel veel geleerd! Ik hoop echt meer kwetsbaar te kunnen zijn en me meer verbonden te voelen met nieuwe mensen, dat was ook mijn intentie voor 2022! Diepere connecties ervaren. Ik voel dat ik dat nodig heb, wat ik 2 jaar terug dan niet had, toen had ik nog een attitude van āik heb niemand nodigā maar nu zit ik in een ruimte waar ik connecties meer kan en wil waarderen.Interessant! Ik kende schaduwwerken nog niet. Het concept ervan wel.
Schaamte is bij mij ook een thema. Ikzelf vond het heel heilzaam om mijn schaamte te vertellen tegen een goede vriendin. Het gaf mij de gelegenheid om de situatie vanuit haar oogpunt te zien. En ineens zag ik hoe jong ik was en hoe onveilig ik me voelde. Ik vergaf het mezelf direct en verloor daarmee ook mijn schaamte, dat ik dacht: waarom heb ik dit niet eerder gedaan?
Kan jij je eerlijke (lelijke) verhaal kwijt bij iemand die dichtbij je staat? Je kunt in ieder geval alvast trots zijn dat je je schaduwkanten wil ontdekken! Dat lukt niet iedereen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."