Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 1p-lsd *trippy langkous*

Eerste keer 1p-lsd *trippy langkous*

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gemberthee zei:
Hahaha dit kan ik me helemaal voorstellen! Wat stoer dat je naar buiten ging joh! In je eentje op LSD :grin:
Klik om te vergroten...
Vond het ook echt spanned hoor!
Gemberthee zei:
Jij beschrijft precies wat ik zelf verwacht te ervaren als ik zou gaan douchen tijdens een trip! Het lijkt me heerlijk en zo klinkt het ook. Maar ik zou ook het afdrogen en aankleden zo ingewikkeld vinden. Echt een uitdaging. Vind je het nog steeds een aanrader?
Klik om te vergroten...
Ik vind het nog steeds een aanrader. Moet wel zeggen dat ik het idee had dat de lsd harder insloeg door de warmte, maar het kan ook toeval zijn dat ik ineens heel intens tripte. Moet zeggen dat het wel heel intens is om te douche, dus daar moet je wel mee om kunnen gaan denk ik.
Gemberthee zei:
Zo knap! Echt respect voor! Lijkt me heel goed voor je zelfvertrouwen om te ervaren dat je er zelf door heen bent gekomen. Super dapper!
Klik om te vergroten...
Dankjewel!
Gemberthee zei:
Hahaha! Vrouwen ZIJN ook hele mooie wezens! Ik ben hetero, maar ben er helemaal mee eens :wink:!
Klik om te vergroten...
Ben je een man of vrouw?
Gemberthee zei:
Wat jammer! Ik ben wel benieuwd! :grin: je hoeft het niet te delen uiteraard.
Klik om te vergroten...
Ik had verwacht dat mensen niet zater te wachten op hele verhalen, ik ben namelijk ook heel veel dingen over videoclips te weten gekomen maar besloten dit allemaal niet te delen omdat het allemaal zo veel was ๐Ÿ˜… ik zal binnenkort wel een paar teksten delen die ik opgeschreven heb, niet alles want sommige dingen gingen echt nergens over. Doe dit niet vandaag meer want ben best moe..
Gemberthee zei:
Prachtig! Wat bijzonder dat zo'n dier jou deze beleving kan geven. Het klinkt alsof jullie elkaar op dat moment op een heel pure manier konden bevestigen. Klinkt bijna therapeutisch. Voelde dat ook zo?
Klik om te vergroten...
Het voelde buitenaards, een soort 6e zintuig ofzo. Alsof wij op een manier konden communiseren wat normaal niet kan. Het voelt alsof ik een hechtere band met mijn kat heb.
Gemberthee zei:
Haha ja nice! Air van Bach is een van mijn lievelingsliedjes. Ik kan helemaal voorstellen dat dit goed binnen komt.


Prachtig man! Welke muziek luisterde je? Ik zelf denk aan de band Air voor mijn volgende truffeltrip (solo waarschijnlijk). Maar zo moeilijk in schatten wat je behoeften op dรกt moment zijn.
Klik om te vergroten...
Dit zijn een van de liedjes waar ik geweldig op ging, eigenlijk bijna alles wat ik geluisterd heb. Ook oa nirvana ging ik goed op, en andere band's uit de jaren 80.
Gemberthee zei:
Mooi zeg, dat dat besef zo duidelijk binnen kwam.

Ja mooi zeg!! Je hebt het allemaal tot je genomen en je kon er heel goed mee overweg. Mooi om te lezen! Ik twijfel steeds over wel of niet alleen trippen. Zo'n tripreport trekt me wellicht door de twijfel heen. Het klinkt heel geslaagd!
Klik om te vergroten...
Dit is een van de redenen dat ik een tripreport heb geschreven, met de hoop dat ik mensen kan overtuigen het ook te doen! De eerste keer alleen trippen is heel spannend maar je zult jezelf dankbaar zijn na de tijd, dat was ik wel tenminste!
Gemberthee zei:
Absoluut niet! Ik heb er heel erg van genoten :grin: thnx voor het delen!!
Klik om te vergroten...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gemberthee zei:
Hahaha! Vrouwen ZIJN ook hele mooie wezens! Ik ben hetero, maar ben er helemaal mee eens :wink:!
whitesugar zei:
Ben je een man of vrouw?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Dit is echt de slechtste versierpoging die ik ooit hebt gezien.
L
Levensgenieter๐ŸŒˆLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wauw ๐Ÿ˜ wat een mooi tripreport!
Van mij hoef je je de volgende keer niet in te houden, ik vond het zo leuk om te lezen, van mij had het nog veeeeeel langer gemogen!!

Ik ben ook zo benieuwd naar lsd! Ik vind het zo stoer dat jij dit alleen durfde! Echt heel knap! Ik durf dat echt niet!
Als ik over een tijdje beter in m'n vel zit, wil ik ook weer gaan trippen en eindelijk lsd proberen! Wat dat betreft ben je een voorbeeld voor me!

Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de inzichten over jezelf!
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Dit is echt de slechtste versierpoging die ik ooit hebt gezien.
Klik om te vergroten...
+1 ๐Ÿ˜
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gezellig report. Prachtig dat je ervan genoten had. Goed dat je die angst overwon. Laat je echt sterker voelen he? Angst tijdens trippen word meestal extra uitvergroot en kan heel intens gedetailleerd aanvoelen. Je hierover kunnen zetten voelt dan aan als een dikke overwinning. Krijg ook weer zin in een tripje. Zalig stofje toch!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Juun zei:
+1 ๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
Thatโ€™s the spot ๐Ÿฅด
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Prachtig om je ervaring te lezen!
Super dat je dit alleen hebt gedaan en je bent een mooie ervaring rijker ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Dank je voor het delen van je ervaring.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weet je wat fucking vet is.

Met heel DF aan de LSDโ€ฆ ๐Ÿคญ๐Ÿฅณ

Wat leuk dat je eerste kennismaking zoโ€™n succes is! LSD is echt top ๐Ÿฅฐ
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Weet je wat fucking vet is.

Met heel DF aan de LSDโ€ฆ ๐Ÿคญ๐Ÿฅณ

Wat leuk dat je eerste kennismaking zoโ€™n succes is! LSD is echt top ๐Ÿฅฐ
Klik om te vergroten...
Wtf, ik dacht het letterlijk net en jij zegt het! ๐Ÿ˜ฎ ik voelde gister ook al een hele verbinding met mensen van df, dus dit lijkt me heel mooi!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
whitesugar zei:
gister heb ik besloten na lang wachten voor het eerst 1p-lsd te gaan doen. ik had nog wat mijn twijfels omdat ik mij de vorige dag niet geweldig fit voelde, maar de volgende dag voelde ik mij wel beter maar nog steeds wel moe maar toch besloten het te doen. ik heb 100 mcg genomen.

om 13.00 uur precies heb ik het ingenomen. eerst een kwartier onder me tong gelegd en daarna doorgeslikt. na een halfuur begon ik al wat te voelen. langzaam begon ik steeds meer visuals te krijgen. mijn wereld plattegrond begon te bobbelen wat ervoor zorgde dat ik moest lachen. ik heb vervolgens eerst een beetje naar psytrance geluisterd en daarna heb ik besloten om een wandeling te gaan maken omdat ik de natuur in wou, het heeft denk ik wel een kwartier geduurd voordat ik weg ging, want ik kreeg zo de lachkick dat ik nauwlijks mijn jas aan kreeg. toen ik eindelijk mijn jas aan had zei ik tegen iemand op chat dat ik niet wist of ik wel vooruit kon komen omdat ik zo moest lachen. vervolgens kreeg ik het antwoord dat ik maar rollend vooruit moest gaan en toen ging ik helemaal stuk. dit is misschien niet eens zo grappig maar op dit moment zag ik mijzelf rollend naar buiten gaan en dit vond ik op dat moment zo grappig :tearsofjoy:vervolgens bedacht ik mij dat het koud was dus dat ik mijn handschoenen moest pakken maar die lagen bovenop mijn kast. dat betekende dus dat ik mijn trap moest pakken en dit is iets wat normaal heel makkelijk is, maar op dit moment leek het alsof ik opnieuw moest leren hoe ik dingen moest doen..

vervolgens is het eindelijk gelukt om naar buiten te gaan. dit was een minder goed idee.. het was te druk overal. alles kwam intens binnen en ik had het idee dat ik steeds een bekende tegen zou komen en dat die vervolgens zou zien dat ik aan de drugs zat. ik ben zo snel mogelijk weer naar huis gegaan. toen ik bijna thuis was liep ik door een lange straat en het leek wel of ik in een film was, ik had een soort zoom idee die je ook wel eens in films zien (weet zo niet hoe dit heet). net voordat ik naar binnen ging zag ik een man die ik vaker had gezien (volgens mij een buurman of zo) hij liep achter mij aan een klein stukje en ik dacht echt: "hij weet dat ik aan de drugs zit, hij weet het!" ik ben snel naar binnen gegaan en op het moment dat ik mijn sleutel in de deur deed had ik het gevoel dat ik veilig was.

vervolgens heb ik besloten te gaan douchen. ik weet trouwens niet meer hoe laat het was, tijd deed er niet toe op dit moment. de warmte van de douche voelde zo intens aan, het leek wel of dit de trip versterkte. mijn visuals waren op dit moment heel extreem, overal waar ik keek zag ik patronen in kleuren en regenbogen, heel intens! vervolgens zag ik de drupjes op de muur wat er zo mooi uit zag waardoor ik moest huilen. ik ben de douche uit gegaan, heb me met moeite omgekleed omdat ik allemaal kleding stukken kwijt was en niet meer wist wat voor of achter was.

Vervolgens kwam een moment dat ik eigenlijk iets minder goed ging. Ik ging op de bank liggen en weer wat naar psytrance luisteren. Vervolgens was alles zo intens, ik voelde alles zo extreem intens. Horen, voelen, zien, alle prikkels waren zo extreem intens. En het idee dat het niet op zou houden was best wel beangstigend. Ik besloot vervolgens dat ik de muziek uit wou zetten omdat ik het teveel vond, ook dit hielp niet. Ik weet niet hoe lang ik mij zo gevoelt heb, ik denk wel een uur ofzo maar wat ik eerder al zei tijd heeft geen betekenis. Ik had gelukkig nog iemand waar ik contact mee op kon nemen als het niet goed ging, maar ik had het idee dat ik hier zelf doorheen moest. Ben achteraf toch dankbaar dat ik besloten heb dit ook te doen, heb het idee dat dit me wel sterker heeft gemaakt.

Daarna ging ik ineens heel goed, het was als of ik over de moeilijke drempel heen moest ofzo. Ik ben wat meer naar rock muziek en muziek die mij heel veel doet gaan luisteren. Het was ineens alsof ik wist waar elke clip over ging als ik ernaar keek, terwijl ik dit normaal nooit heb. Muziek klonk zo intens mooi dat ik het bijna niet aan kon en ik weer moest huilen. ik had het gevoel dat ik de muziek letterlijk op me borstkas voelde. Het was alsof ik door iedereen heen kon kijken die ik op dat moment voor me zag. Raar genoeg ging ik op een of andere manier ook heel goed op vrouwen in videoclips ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚ ik weet niet wat het was, maar ik vond veouwen gewoon mooie wezens.

Ook kreeg ik de hele tijd dingen binnen in me hoofd over mezelf, die ik hiervoor helemaal niet wist. Vervolgens heb ik een boekje erbij gepakt omdat ik dingen op wou schrijven, ik zal dit niet allemaal gaan opnoemen want heb meer dan 2 bladzijdes vol geschreven ๐Ÿ˜…

Ik voelde mij ook echt verbonden met mijn kat. Had het idee dat hij echt door had dat ik tripte en dat hij ineens heel verbonden met mij was, hij gaf mij zoveel kopjes en aandacht. Wat er vervolgens gebeurde vond ik ook wel bijzonder. Als mijn kat zich angstig voelde voelde ik mij zo en ook als mijn kat rustig was voelde ik mij zo.

Dit is trouwens een van de weinige momenten dat ik naar klassieke muziek heb geluisterd:
Alle klanken klonken zo mooi. Het was net alsof ik opnieuw geboren was en voor het eerst in me leven muziek hoorde. Dit geld trouwens ook voor rock muziek, waar de snaren klonken als een stukje van de hemel. Het voelde alsof gitaristen uit de hemel waren gekomen, om op aarde deze muziek aan de mensen te laten horen.

Rond een uur of 20.30 heb ik besloten wat te gaan eten. Heb besloten patat te eten, voortaan kon ik toch beter iets anders eten want het voelde alsof ik mijzelf aan het vergiftigen was ofzo. Daarna heb ik ijs gegeten en deze smaken proefden intens lekker in mijn mond.

Daarna heb ik nog wel een paar uur in de trip gezeten. Het kan zijn dat dit al de afterglow was, maar ik voelde zeker nog wel heel veel dingen. Ik kreeg nog heel veel dingen binnen en voelde mij verbonden met iedereen die ik voor me zag. Ik heb toch besloten rond 3 uur naar bed te gaan, omdat ik het anders wel heel laat vond worden. Ik voelde mij vervolgens verbonden met de mensen op df, vraag niet waarom ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚ heb hier nog even de zwevende hippie uitgehangen ๐Ÿ˜œ.

Waar ik nog even mee wou eindigen is dat ik ook iets heftigs over de wereld besefte. Ik beseft wat de mensheid met de aarde doet, en dat ze dit helemaal kapot maken met alles wat we doen. We zijn alleen maar aan het nemen nemen nemen, en we geven bijna niks en de dieren en de aarde zijn hier de dupe van. Ik besefte dat er niet lang meer een aarde is, en het idee dat de aarde en de dieren hier de dupe van zijn vond ik zo erg. Ik weet natuurlijk nooit zeker of de aarde kapot gaat, maar dit is wat ik binnen kreeg.

Ik vond het een bijzondere trip! Ook al was er een moment dat ik wat minder lekker ging, het einde was heel goed gelukkig! Ik besef me dat leuk en niet leuk gewoon heel dicht bij elkaar ligt. Ik heb geprobeerd de tekst niet TE lang te maken, dus hopelijk is het niet te veel..
Klik om te vergroten...
Klinkt alsof je een aangename vlucht hebt gehad! ๐Ÿ˜ Enigszins turbulentie, maar dat mag de pret niet drukken.

Topspulletje he, dat LSD! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐ŸŒˆ๐Ÿฅฐ
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Laat je echt sterker voelen he?
Klik om te vergroten...
Noot:.
Niet altijd, niet bij iedereen.
Kan heel verkeerd uitpakken.
PsyTekz zei:
Angst tijdens trippen word meestal extra uitvergroot en kan heel intens gedetailleerd aanvoelen.
Klik om te vergroten...
Noot:
Precies. Dat is mij overkomen.
Ik neem dus nooit meer LSD.
PsyTekz zei:
. Zalig stofje toch!
Klik om te vergroten...
Noot:
Ehhhh....nee.
Niet voor mij.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Precies. Dat is mij overkomen.
Ik neem dus nooit meer LSD.
Klik om te vergroten...
Was dat de eerste en enige keer dat je LSD nam?

ร‰รฉn bad trip hoeft niet nog meer bad trips te betekenen natuurlijk.. Wat weerhoudt je om langzaam weer eens te experimenteren, 20ug, 40ug, 60ug opbouwen? Misschien krijg je nu wel de mooie kant te zien.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Noot:.
Niet altijd, niet bij iedereen.
Kan heel verkeerd uitpakken.
Klik om te vergroten...

Dat heb je met elke drug.

De Zandman zei:
Ehhhh....nee.
Niet voor mij.
Klik om te vergroten...

Gaat hier niet enkel om jou ^^.
Voor anderen is het wel leuk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
Dat heb je met elke drug.



Gaat hier niet enkel om jou ^^.
Voor anderen is het wel leuk.
Klik om te vergroten...
Dat is altijd goed om te horen, maar ik kan alleen voor mijzelf spreken..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geneesmiddel zei:
Was dat de eerste en enige keer dat je LSD nam?

ร‰รฉn bad trip hoeft niet nog meer bad trips te betekenen natuurlijk.. Wat weerhoudt je om langzaam weer eens te experimenteren, 20ug, 40ug, 60ug opbouwen? Misschien krijg je nu wel de mooie kant te zien.
Klik om te vergroten...
Het was de eerste en enige keer dat ik LSD nam.
De gigantische angst die ik kreeg, weerhoudt me om het nog eens te proberen.
Ik moet wel zeggen dat ik er helemaal niet goed op was voorbereid, ik had geen flauw idee wat er zou gaan gebeuren. Ik zat niet in een goed humeur.
Het begin van de trip was mooi en fijn, totdat deze helemaal omsloeg in een bad trip van jewelste.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Het was de eerste en enige keer dat ik LSD nam.
De gigantische angst die ik kreeg, weerhoudt me om het nog eens te proberen.
Ik moet wel zeggen dat ik er helemaal niet goed op was voorbereid, ik had geen flauw idee wat er zou gaan gebeuren. Ik zat niet in een goed humeur.
Het begin van de trip was mooi en fijn, totdat deze helemaal omsloeg in een bad trip van jewelste.
Klik om te vergroten...
Ik ben ook wel een keer angstig geworden van LSD. Zoals je zegt ligt het aan jouw voorbereiding en mindset en niet per se aan de stof (kan net zo goed met paddo's gebeuren). De kans extreem angstig te worden is aanzienlijk kleiner op lage dosis maar goed ik probeer hier ook geen verkooppraatje te houden hoor ๐Ÿ˜†
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee, dat weet ik, geen probleem, ik zie jouw reactie niet als verkoop praatje...
Ik vind het interessant om te weten dat er ook mensen zijn, die wรจl positieve rush's hebben met lsd....
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#18
gister heb ik besloten na lang wachten voor het eerst 1p-lsd te gaan doen. ik had nog wat mijn twijfels omdat ik mij de vorige dag niet geweldig fit voelde, maar de volgende dag voelde ik mij wel beter maar nog steeds wel moe maar toch besloten het te doen. ik heb 100 mcg genomen.

om 13.00 uur precies heb ik het ingenomen. eerst een kwartier onder me tong gelegd en daarna doorgeslikt. na een halfuur begon ik al wat te voelen. langzaam begon ik steeds meer visuals te krijgen. mijn wereld plattegrond begon te bobbelen wat ervoor zorgde dat ik moest lachen. ik heb vervolgens eerst een beetje naar psytrance geluisterd en daarna heb ik besloten om een wandeling te gaan maken omdat ik de natuur in wou, het heeft denk ik wel een kwartier geduurd voordat ik weg ging, want ik kreeg zo de lachkick dat ik nauwlijks mijn jas aan kreeg. toen ik eindelijk mijn jas aan had zei ik tegen iemand op chat dat ik niet wist of ik wel vooruit kon komen omdat ik zo moest lachen. vervolgens kreeg ik het antwoord dat ik maar rollend vooruit moest gaan en toen ging ik helemaal stuk. dit is misschien niet eens zo grappig maar op dit moment zag ik mijzelf rollend naar buiten gaan en dit vond ik op dat moment zo grappig :tearsofjoy:vervolgens bedacht ik mij dat het koud was dus dat ik mijn handschoenen moest pakken maar die lagen bovenop mijn kast. dat betekende dus dat ik mijn trap moest pakken en dit is iets wat normaal heel makkelijk is, maar op dit moment leek het alsof ik opnieuw moest leren hoe ik dingen moest doen..

vervolgens is het eindelijk gelukt om naar buiten te gaan. dit was een minder goed idee.. het was te druk overal. alles kwam intens binnen en ik had het idee dat ik steeds een bekende tegen zou komen en dat die vervolgens zou zien dat ik aan de drugs zat. ik ben zo snel mogelijk weer naar huis gegaan. toen ik bijna thuis was liep ik door een lange straat en het leek wel of ik in een film was, ik had een soort zoom idee die je ook wel eens in films zien (weet zo niet hoe dit heet). net voordat ik naar binnen ging zag ik een man die ik vaker had gezien (volgens mij een buurman of zo) hij liep achter mij aan een klein stukje en ik dacht echt: "hij weet dat ik aan de drugs zit, hij weet het!" ik ben snel naar binnen gegaan en op het moment dat ik mijn sleutel in de deur deed had ik het gevoel dat ik veilig was.

vervolgens heb ik besloten te gaan douchen. ik weet trouwens niet meer hoe laat het was, tijd deed er niet toe op dit moment. de warmte van de douche voelde zo intens aan, het leek wel of dit de trip versterkte. mijn visuals waren op dit moment heel extreem, overal waar ik keek zag ik patronen in kleuren en regenbogen, heel intens! vervolgens zag ik de drupjes op de muur wat er zo mooi uit zag waardoor ik moest huilen. ik ben de douche uit gegaan, heb me met moeite omgekleed omdat ik allemaal kleding stukken kwijt was en niet meer wist wat voor of achter was.

Vervolgens kwam een moment dat ik eigenlijk iets minder goed ging. Ik ging op de bank liggen en weer wat naar psytrance luisteren. Vervolgens was alles zo intens, ik voelde alles zo extreem intens. Horen, voelen, zien, alle prikkels waren zo extreem intens. En het idee dat het niet op zou houden was best wel beangstigend. Ik besloot vervolgens dat ik de muziek uit wou zetten omdat ik het teveel vond, ook dit hielp niet. Ik weet niet hoe lang ik mij zo gevoelt heb, ik denk wel een uur ofzo maar wat ik eerder al zei tijd heeft geen betekenis. Ik had gelukkig nog iemand waar ik contact mee op kon nemen als het niet goed ging, maar ik had het idee dat ik hier zelf doorheen moest. Ben achteraf toch dankbaar dat ik besloten heb dit ook te doen, heb het idee dat dit me wel sterker heeft gemaakt.

Daarna ging ik ineens heel goed, het was als of ik over de moeilijke drempel heen moest ofzo. Ik ben wat meer naar rock muziek en muziek die mij heel veel doet gaan luisteren. Het was ineens alsof ik wist waar elke clip over ging als ik ernaar keek, terwijl ik dit normaal nooit heb. Muziek klonk zo intens mooi dat ik het bijna niet aan kon en ik weer moest huilen. ik had het gevoel dat ik de muziek letterlijk op me borstkas voelde. Het was alsof ik door iedereen heen kon kijken die ik op dat moment voor me zag. Raar genoeg ging ik op een of andere manier ook heel goed op vrouwen in videoclips ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚ ik weet niet wat het was, maar ik vond veouwen gewoon mooie wezens.

Ook kreeg ik de hele tijd dingen binnen in me hoofd over mezelf, die ik hiervoor helemaal niet wist. Vervolgens heb ik een boekje erbij gepakt omdat ik dingen op wou schrijven, ik zal dit niet allemaal gaan opnoemen want heb meer dan 2 bladzijdes vol geschreven ๐Ÿ˜…

Ik voelde mij ook echt verbonden met mijn kat. Had het idee dat hij echt door had dat ik tripte en dat hij ineens heel verbonden met mij was, hij gaf mij zoveel kopjes en aandacht. Wat er vervolgens gebeurde vond ik ook wel bijzonder. Als mijn kat zich angstig voelde voelde ik mij zo en ook als mijn kat rustig was voelde ik mij zo.

Dit is trouwens een van de weinige momenten dat ik naar klassieke muziek heb geluisterd:
Alle klanken klonken zo mooi. Het was net alsof ik opnieuw geboren was en voor het eerst in me leven muziek hoorde. Dit geld trouwens ook voor rock muziek, waar de snaren klonken als een stukje van de hemel. Het voelde alsof gitaristen uit de hemel waren gekomen, om op aarde deze muziek aan de mensen te laten horen.

Rond een uur of 20.30 heb ik besloten wat te gaan eten. Heb besloten patat te eten, voortaan kon ik toch beter iets anders eten want het voelde alsof ik mijzelf aan het vergiftigen was ofzo. Daarna heb ik ijs gegeten en deze smaken proefden intens lekker in mijn mond.

Daarna heb ik nog wel een paar uur in de trip gezeten. Het kan zijn dat dit al de afterglow was, maar ik voelde zeker nog wel heel veel dingen. Ik kreeg nog heel veel dingen binnen en voelde mij verbonden met iedereen die ik voor me zag. Ik heb toch besloten rond 3 uur naar bed te gaan, omdat ik het anders wel heel laat vond worden. Ik voelde mij vervolgens verbonden met de mensen op df, vraag niet waarom ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚ heb hier nog even de zwevende hippie uitgehangen ๐Ÿ˜œ.

Waar ik nog even mee wou eindigen is dat ik ook iets heftigs over de wereld besefte. Ik beseft wat de mensheid met de aarde doet, en dat ze dit helemaal kapot maken met alles wat we doen. We zijn alleen maar aan het nemen nemen nemen, en we geven bijna niks en de dieren en de aarde zijn hier de dupe van. Ik besefte dat er niet lang meer een aarde is, en het idee dat de aarde en de dieren hier de dupe van zijn vond ik zo erg. Ik weet natuurlijk nooit zeker of de aarde kapot gaat, maar dit is wat ik binnen kreeg.

Ik vond het een bijzondere trip! Ook al was er een moment dat ik wat minder lekker ging, het einde was heel goed gelukkig! Ik besef me dat leuk en niet leuk gewoon heel dicht bij elkaar ligt. Ik heb geprobeerd de tekst niet TE lang te maken, dus hopelijk is het niet te veel..
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
whitesugar zei:
ik weet niet wat het was, maar ik vond veouwen gewoon mooie wezens.
Klik om te vergroten...
Welcome to the club! Gelukkig zijn sommige vrouwen gek genoeg om mannen aantrekkelijk te vinden, anders waren we er niet meer.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Prachtige trip ! Mooi verhaal geschreven ๐Ÿ‘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."