Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad trip xtc

Bad trip xtc

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt eerder als een te hoge dosering dan slechte pillen.
Z
ZakkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik had roze la casa de papel. Heb ze helaas niet laten testen (dom). Ik begon met een halve. Voelde het een beetje na een uur maar niet heel veel. Na de tijd nam ik wat meer en voelde het toen beter. Alleen het voelde anders. Opzich wel hetzelfde maar minder euforisch, nog steeds wel chill. Na 3-4 uren begon mijn visie wel heftig (wazig/trillend) te worden. Ik kalmeerde mezelf, maar uiteindlijk kreeg ik een brandend gevoel in mijn maag. Ik weet dat je niet kan overdosen maar dat je lichaam oververhit raakt. Hier moest ik dus meteen aan denken. Ik dacht dat ik dood ging. Heel eng gevoel. Ik dacht meteen aan de ambulance te bellen en mijn familie/vriendin om het te vertellen. Ik zag mezelf al in de krant staan de volgende dag. Ik kalmeerde mezelf door diep adem te halen en te googlen wat te doen. Toen ben ik onder de douch gestapt om mezelf af te koelen. Ik weet trouwens niet of ik echt oververhit was ik had gwn een brandend gevoel in mijn maag. Ik stond ook helemaal te trillen op mijn benen, ik neem aan van angst. Na 5 min onder de koude douch ging het weg, maar het kwam weer terug na 15 min. Toen heb ik het weer gedaan en ging het weg, maar was nog steeds bang. Ik kon de hele nacht niet slapen en voelde me super raar/vaag de volgende 2 dagen. Ik heb dit nog nooit gehad en meerdere keren gedaan!

Ik denk dus dat ik troep heb gehad en dat het hierdoor is gekomen. Dit had ik nog nooit meegemaakt en voelde me ook nooit zo vaag na de tijd. Maar dit heeft het wel een beetje verpest voor mij.

Iemand wel is hetzelfde gehad?
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je altijd hele andere ervaringen had met xtx dan zeg ik ook dat je troep hebt gehad.

Er zijn ook verhalen dat research chemicals als klassieke xtc word verkocht. Maar je hebt het specifiek over la casa de papel's

Niet voor het speculeren, maar je vroeg of iemand zich hierin herkent, heb dit effect wel gezien ja bij een vermeende xtcpil. Ik zou ze weggooien. Maar ik geloof zo dat je ze niet nog een keer neemt.Wel echt rot dat je zo'n angstaanval had en zo'n klote nasleep. Ben zelf een voorstander van wat meer xtc kopen, 1 testen dan weet je zeker dat je met die batch deze ervaring niet nogmaals krijgt.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Klinkt eerder als een te hoge dosering dan slechte pillen.
Klik om te vergroten...
Zou je dan niet denken dat je bij zo'n ervaring ook typische mdma kenmerken moet hebben? Bedoel t niet ontkennend maar leergierig :)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paddestoel zei:
Zou je dan niet denken dat je bij zo'n ervaring ook typische mdma kenmerken moet hebben? Bedoel t niet ontkennend maar leergierig :)
Klik om te vergroten...
Uit eigen ervaring; ja
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Klinkt eerder als een te hoge dosering dan slechte pillen.
Klik om te vergroten...

Ja, dit, wilde ik ook zeggen, een te hoge dosis, en vervolgens de combinatie met een aanval van angst.

Klinkt in ieder geval als een hele nare ervaring, TS. Maar zonder het laten testen van de pillen helaas niks te zeggen over de inhoud. Sterkte met de verwerking!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA kan inderdaad angst en paranoia veroorzaken in hoge dosis. Misselijkheid komt ook vaak voor als een pil begint in te werken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met pillen kan je ook niemand, maar dan ook echt niemand meer vertrouwen....
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Met pillen kan je ook niemand, maar dan ook echt niemand meer vertrouwen....
Klik om te vergroten...

Volgens mij was dat in het verleden nog een stuk erger. De meeste ingeleverde pillen zijn nog altijd MDMA puur. Als je 10 à 14 jaar terug gaat, met de MDMA droogte bijvoorbeeld, zat er veel meer rotzooi in pillen dan nu...
Z
ZakkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paddestoel zei:
Als je altijd hele andere ervaringen had met xtx dan zeg ik ook dat je troep hebt gehad.

Er zijn ook verhalen dat research chemicals als klassieke xtc word verkocht. Maar je hebt het specifiek over la casa de papel's

Niet voor het speculeren, maar je vroeg of iemand zich hierin herkent, heb dit effect wel gezien ja bij een vermeende xtcpil. Ik zou ze weggooien. Maar ik geloof zo dat je ze niet nog een keer neemt.Wel echt rot dat je zo'n angstaanval had en zo'n klote nasleep. Ben zelf een voorstander van wat meer xtc kopen, 1 testen dan weet je zeker dat je met die batch deze ervaring niet nogmaals krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik ben het met je eens. Denk dat het troep was. Ik heb ze ook weggegooid. Het proefde ook niet chemisch en ze waren super hard. Ze brokkelde niet af zegmaar.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zakk zei:
Ik ben het met je eens. Denk dat het troep was. Ik heb ze ook weggegooid. Het proefde ook niet chemisch en ze waren super hard. Ze brokkelde niet af zegmaar.
Klik om te vergroten...

Maar dat kun je dus gewoon niet weten zonder ze te laten testen. Blijft speculatie. Anyway, je hebt ze weggegooid, dus schade kan het dan sowieso (bij jou) niet meer doen, maar je kunt hieruit dus geen conclusies trekken. Zoals gezegd, klinkt jouw ervaring als teveel MDMA. Of een pil al dan niet chemisch smaakt of afbrokkelt is geen betrouwbare maatstaf.
Z
ZakkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Maar dat kun je dus gewoon niet weten zonder ze te laten testen. Blijft speculatie. Anyway, je hebt ze weggegooid, dus schade kan het dan sowieso (bij jou) niet meer doen, maar je kunt hieruit dus geen conclusies trekken. Zoals gezegd, klinkt jouw ervaring als teveel MDMA. Of een pil al dan niet chemisch smaakt of afbrokkelt is geen betrouwbare maatstaf.
Klik om te vergroten...
Klopt idd. Daarom zeg ik ook "denk". Ik kan het nooit 100% zeker weten. Maar uit eigen ervaringen die ik al heb gehad (en dat zijn best veel) was dit gewoon niet hetzelfde.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar je had toch bijgepakt, na eerst een te lage dosis?
Een tweede dosis kan dan snel te hoog zijn.
Maar we zullen het nooit meer weten.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Soit. Eens heel erg fut gegaan op en hele doodskop. Ik wilde eens zien hoe ik erop ging reageren dus heb ik me gefilmd die avond. Ik was geschokt. Ik zag eruit alsof ik onder een vrachtwagen had gelegen. Echt afschuwelijk slecht.
Z
ZakkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beady zei:
Soit. Eens heel erg fut gegaan op en hele doodskop. Ik wilde eens zien hoe ik erop ging reageren dus heb ik me gefilmd die avond. Ik was geschokt. Ik zag eruit alsof ik onder een vrachtwagen had gelegen. Echt afschuwelijk slecht.
Klik om te vergroten...
Maar voor de rest wel goede trip gehad?
Z
ZakkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zakk zei:
Hallo,

Ik had roze la casa de papel. Heb ze helaas niet laten testen (dom). Ik begon met een halve. Voelde het een beetje na een uur maar niet heel veel. Na de tijd nam ik wat meer en voelde het toen beter. Alleen het voelde anders. Opzich wel hetzelfde maar minder euforisch, nog steeds wel chill. Na 3-4 uren begon mijn visie wel heftig (wazig/trillend) te worden. Ik kalmeerde mezelf, maar uiteindlijk kreeg ik een brandend gevoel in mijn maag. Ik weet dat je niet kan overdosen maar dat je lichaam oververhit raakt. Hier moest ik dus meteen aan denken. Ik dacht dat ik dood ging. Heel eng gevoel. Ik dacht meteen aan de ambulance te bellen en mijn familie/vriendin om het te vertellen. Ik zag mezelf al in de krant staan de volgende dag. Ik kalmeerde mezelf door diep adem te halen en te googlen wat te doen. Toen ben ik onder de douch gestapt om mezelf af te koelen. Ik weet trouwens niet of ik echt oververhit was ik had gwn een brandend gevoel in mijn maag. Ik stond ook helemaal te trillen op mijn benen, ik neem aan van angst. Na 5 min onder de koude douch ging het weg, maar het kwam weer terug na 15 min. Toen heb ik het weer gedaan en ging het weg, maar was nog steeds bang. Ik kon de hele nacht niet slapen en voelde me super raar/vaag de volgende 2 dagen. Ik heb dit nog nooit gehad en meerdere keren gedaan!

Ik denk dus dat ik troep heb gehad en dat het hierdoor is gekomen. Dit had ik nog nooit meegemaakt en voelde me ook nooit zo vaag na de tijd. Maar dit heeft het wel een beetje verpest voor mij.

Iemand wel is hetzelfde gehad?
Klik om te vergroten...
Hallo, even een update. Heb recent geleden pure mdma gehad. Laten testen en precies afgewogen. Had geen nare bijwerkingen en 0% kater. Soms wel weer ff wat angst door wat er natuurlijk is gebeurt maar dat was eventjes.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zakk zei:
Na 3-4 uren begon mijn visie wel heftig (wazig/trillend) te worden. Ik kalmeerde mezelf, maar uiteindlijk kreeg ik een brandend gevoel in mijn maag.
Klik om te vergroten...
Zakk zei:
Ik stond ook helemaal te trillen op mijn benen
Klik om te vergroten...

An sich typische en veel voorkomende verschijnselen bij (te)veel XTC/MDMA en aanverwante combo's. Verder wat @Roze Olifant zegt. Test je pillen op inhoud en dosering ander slik je maar wat en is het puur giswerk.

Zakk zei:
Ik weet dat je niet kan overdosen
Klik om te vergroten...

Dat klopt niet, natuurlijk kun je overdoseren. Overdosering heeft als definitie niet alleen 'leidend tot ernstige ziekte of dood', maar ook gewoon een te grote dosis nemen met een heel scala aan mogelijke ongewenste en/of schadelijke gevolgen.
Check de hoeveelheid in je pillen neem als referentie bijvoorbeeld de dosissen op psychonaut wiki aan in het kader van harm reduction.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."