#1
Klinkt eerder als een te hoge dosering dan slechte pillen.
Zou je dan niet denken dat je bij zo'n ervaring ook typische mdma kenmerken moet hebben? Bedoel t niet ontkennend maar leergierigKlinkt eerder als een te hoge dosering dan slechte pillen.
Uit eigen ervaring; jaZou je dan niet denken dat je bij zo'n ervaring ook typische mdma kenmerken moet hebben? Bedoel t niet ontkennend maar leergierig![]()
Klinkt eerder als een te hoge dosering dan slechte pillen.
Met pillen kan je ook niemand, maar dan ook echt niemand meer vertrouwen....
Ik ben het met je eens. Denk dat het troep was. Ik heb ze ook weggegooid. Het proefde ook niet chemisch en ze waren super hard. Ze brokkelde niet af zegmaar.Als je altijd hele andere ervaringen had met xtx dan zeg ik ook dat je troep hebt gehad.
Er zijn ook verhalen dat research chemicals als klassieke xtc word verkocht. Maar je hebt het specifiek over la casa de papel's
Niet voor het speculeren, maar je vroeg of iemand zich hierin herkent, heb dit effect wel gezien ja bij een vermeende xtcpil. Ik zou ze weggooien. Maar ik geloof zo dat je ze niet nog een keer neemt.Wel echt rot dat je zo'n angstaanval had en zo'n klote nasleep. Ben zelf een voorstander van wat meer xtc kopen, 1 testen dan weet je zeker dat je met die batch deze ervaring niet nogmaals krijgt.
Ik ben het met je eens. Denk dat het troep was. Ik heb ze ook weggegooid. Het proefde ook niet chemisch en ze waren super hard. Ze brokkelde niet af zegmaar.
Klopt idd. Daarom zeg ik ook "denk". Ik kan het nooit 100% zeker weten. Maar uit eigen ervaringen die ik al heb gehad (en dat zijn best veel) was dit gewoon niet hetzelfde.Maar dat kun je dus gewoon niet weten zonder ze te laten testen. Blijft speculatie. Anyway, je hebt ze weggegooid, dus schade kan het dan sowieso (bij jou) niet meer doen, maar je kunt hieruit dus geen conclusies trekken. Zoals gezegd, klinkt jouw ervaring als teveel MDMA. Of een pil al dan niet chemisch smaakt of afbrokkelt is geen betrouwbare maatstaf.
Maar voor de rest wel goede trip gehad?Soit. Eens heel erg fut gegaan op en hele doodskop. Ik wilde eens zien hoe ik erop ging reageren dus heb ik me gefilmd die avond. Ik was geschokt. Ik zag eruit alsof ik onder een vrachtwagen had gelegen. Echt afschuwelijk slecht.
Hallo, even een update. Heb recent geleden pure mdma gehad. Laten testen en precies afgewogen. Had geen nare bijwerkingen en 0% kater. Soms wel weer ff wat angst door wat er natuurlijk is gebeurt maar dat was eventjes.Hallo,
Ik had roze la casa de papel. Heb ze helaas niet laten testen (dom). Ik begon met een halve. Voelde het een beetje na een uur maar niet heel veel. Na de tijd nam ik wat meer en voelde het toen beter. Alleen het voelde anders. Opzich wel hetzelfde maar minder euforisch, nog steeds wel chill. Na 3-4 uren begon mijn visie wel heftig (wazig/trillend) te worden. Ik kalmeerde mezelf, maar uiteindlijk kreeg ik een brandend gevoel in mijn maag. Ik weet dat je niet kan overdosen maar dat je lichaam oververhit raakt. Hier moest ik dus meteen aan denken. Ik dacht dat ik dood ging. Heel eng gevoel. Ik dacht meteen aan de ambulance te bellen en mijn familie/vriendin om het te vertellen. Ik zag mezelf al in de krant staan de volgende dag. Ik kalmeerde mezelf door diep adem te halen en te googlen wat te doen. Toen ben ik onder de douch gestapt om mezelf af te koelen. Ik weet trouwens niet of ik echt oververhit was ik had gwn een brandend gevoel in mijn maag. Ik stond ook helemaal te trillen op mijn benen, ik neem aan van angst. Na 5 min onder de koude douch ging het weg, maar het kwam weer terug na 15 min. Toen heb ik het weer gedaan en ging het weg, maar was nog steeds bang. Ik kon de hele nacht niet slapen en voelde me super raar/vaag de volgende 2 dagen. Ik heb dit nog nooit gehad en meerdere keren gedaan!
Ik denk dus dat ik troep heb gehad en dat het hierdoor is gekomen. Dit had ik nog nooit meegemaakt en voelde me ook nooit zo vaag na de tijd. Maar dit heeft het wel een beetje verpest voor mij.
Iemand wel is hetzelfde gehad?
Na 3-4 uren begon mijn visie wel heftig (wazig/trillend) te worden. Ik kalmeerde mezelf, maar uiteindlijk kreeg ik een brandend gevoel in mijn maag.
Ik stond ook helemaal te trillen op mijn benen
Ik weet dat je niet kan overdosen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."