Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben gister bij welcome to the future geweest en toen ik en mijn vriendin naar de wc's gingen zagen we een jonge man die helemaal bad ging. Hij viel de hele tijd om tegen de wc deed allemaal rare bewegingen met zijn handen (alsof ie gehandicaped was) en ook zijn gezicht was echt niet goed. Het leek wel alsof zijn brein geen controle meer had over alles van zijn lichaam. De EHBO kwam erbij en zette de wc's af met lintjes. Hij zat ook te schreeuwen en te huilen alsof ie wist wat er aan de hand was maar kon er niks aan doen. Wat zou dit voor drugs kunnen zijn geweest en weet iemand die dit leest wellicht hoe het is afgelopen? Iets gehoord? Wij zijn maar weggelopen want het kilde een beetje de vibe..."
"Roze Olifant zei: Zoiets is shocking om te zien. Heb zelf wel eens meegemaakt dat iemand naast ons plots omviel, niet meer aanspreekbaar was en met ambulance weggebracht moest worden. Als je zelf ook onder invloed bent, komt zoiets extra hard aan, je wordt inderdaad in één klap uit de vibe getrokken en in de keiharde realiteit gedropt. Het blijft dan ook best wel even door je hoofd spoken hoe het met zo iemand is afgelopen, of-ie weer oké is. Op festivals zullen altijd mensen zijn die op een verkeerde manier op drugs reageren of er op de verkeerde manier mee omgaan. Is dus ook lastig om te zeggen wat hier precies aan de hand is geweest. Leek het er meer op dat hij ‘bad’ ging, als in, hij reageerde mentaal niet goed op de drugs? Alsof hij in een soort (drugs)psychose was? Of leek het meer op een fysieke slechte reactie (seizure, hitteberoerte)? Klik om te vergroten... Wellicht een combinatie van beide. Hij wist in ieder geval niet meer wat gebeurde en was niet meer aanspreekbaar. Hij kon niet meer normaal praten."
"Ik heb meerdere maten gevraagd en velen zeggen waarschijnlijk GHB"
"Paddestoel zei: Als je altijd hele andere ervaringen had met xtx dan zeg ik ook dat je troep hebt gehad. Er zijn ook verhalen dat research chemicals als klassieke xtc word verkocht. Maar je hebt het specifiek over la casa de papel's Niet voor het speculeren, maar je vroeg of iemand zich hierin herkent, heb dit effect wel gezien ja bij een vermeende xtcpil. Ik zou ze weggooien. Maar ik geloof zo dat je ze niet nog een keer neemt.Wel echt rot dat je zo'n angstaanval had en zo'n klote nasleep. Ben zelf een voorstander van wat meer xtc kopen, 1 testen dan weet je zeker dat je met die batch deze ervaring niet nogmaals krijgt. Klik om te vergroten... Ik ben het met je eens. Denk dat het troep was. Ik heb ze ook weggegooid. Het proefde ook niet chemisch en ze waren super hard. Ze brokkelde niet af zegmaar."
"Beady zei: Soit. Eens heel erg fut gegaan op en hele doodskop. Ik wilde eens zien hoe ik erop ging reageren dus heb ik me gefilmd die avond. Ik was geschokt. Ik zag eruit alsof ik onder een vrachtwagen had gelegen. Echt afschuwelijk slecht. Klik om te vergroten... Maar voor de rest wel goede trip gehad?"
"Zakk zei: Hallo, Ik had roze la casa de papel. Heb ze helaas niet laten testen (dom). Ik begon met een halve. Voelde het een beetje na een uur maar niet heel veel. Na de tijd nam ik wat meer en voelde het toen beter. Alleen het voelde anders. Opzich wel hetzelfde maar minder euforisch, nog steeds wel chill. Na 3-4 uren begon mijn visie wel heftig (wazig/trillend) te worden. Ik kalmeerde mezelf, maar uiteindlijk kreeg ik een brandend gevoel in mijn maag. Ik weet dat je niet kan overdosen maar dat je lichaam oververhit raakt. Hier moest ik dus meteen aan denken. Ik dacht dat ik dood ging. Heel eng gevoel. Ik dacht meteen aan de ambulance te bellen en mijn familie/vriendin om het te vertellen. Ik zag mezelf al in de krant staan de volgende dag. Ik kalmeerde mezelf door diep adem te halen en te googlen wat te doen. Toen ben ik onder de douch gestapt om mezelf af te koelen. Ik weet trouwens niet of ik echt oververhit was ik had gwn een brandend gevoel in mijn maag. Ik stond ook helemaal te trillen op mijn benen, ik neem aan van angst. Na 5 min onder de koude douch ging het weg, maar het kwam weer terug na 15 min. Toen heb ik het weer gedaan en ging het weg, maar was nog steeds bang. Ik kon de hele nacht niet slapen en voelde me super raar/vaag de volgende 2 dagen. Ik heb dit nog nooit gehad en meerdere keren gedaan! Ik denk dus dat ik troep heb gehad en dat het hierdoor is gekomen. Dit had ik nog nooit meegemaakt en voelde me ook nooit zo vaag na de tijd. Maar dit heeft het wel een beetje verpest voor mij. Iemand wel is hetzelfde gehad? Klik om te vergroten... Hallo, even een update. Heb recent geleden pure mdma gehad. Laten testen en precies afgewogen. Had geen nare bijwerkingen en 0% kater. Soms wel weer ff wat angst door wat er natuurlijk is gebeurt maar dat was eventjes."
"Hallo, Ik had roze la casa de papel. Heb ze helaas niet laten testen (dom). Ik begon met een halve. Voelde het een beetje na een uur maar niet heel veel. Na de tijd nam ik wat meer en voelde het toen beter. Alleen het voelde anders. Opzich wel hetzelfde maar minder euforisch, nog steeds wel chill. Na 3-4 uren begon mijn visie wel heftig (wazig/trillend) te worden. Ik kalmeerde mezelf, maar uiteindlijk kreeg ik een brandend gevoel in mijn maag. Ik weet dat je niet kan overdosen maar dat je lichaam oververhit raakt. Hier moest ik dus meteen aan denken. Ik dacht dat ik dood ging. Heel eng gevoel. Ik dacht meteen aan de ambulance te bellen en mijn familie/vriendin om het te vertellen. Ik zag mezelf al in de krant staan de volgende dag. Ik kalmeerde mezelf door diep adem te halen en te googlen wat te doen. Toen ben ik onder de douch gestapt om mezelf af te koelen. Ik weet trouwens niet of ik echt oververhit was ik had gwn een brandend gevoel in mijn maag. Ik stond ook helemaal te trillen op mijn benen, ik neem aan van angst. Na 5 min onder de koude douch ging het weg, maar het kwam weer terug na 15 min. Toen heb ik het weer gedaan en ging het weg, maar was nog steeds bang. Ik kon de hele nacht niet slapen en voelde me super raar/vaag de volgende 2 dagen. Ik heb dit nog nooit gehad en meerdere keren gedaan! Ik denk dus dat ik troep heb gehad en dat het hierdoor is gekomen. Dit had ik nog nooit meegemaakt en voelde me ook nooit zo vaag na de tijd. Maar dit heeft het wel een beetje verpest voor mij. Iemand wel is hetzelfde gehad?"
"Roze Olifant zei: Maar dat kun je dus gewoon niet weten zonder ze te laten testen. Blijft speculatie. Anyway, je hebt ze weggegooid, dus schade kan het dan sowieso (bij jou) niet meer doen, maar je kunt hieruit dus geen conclusies trekken. Zoals gezegd, klinkt jouw ervaring als teveel MDMA. Of een pil al dan niet chemisch smaakt of afbrokkelt is geen betrouwbare maatstaf. Klik om te vergroten... Klopt idd. Daarom zeg ik ook "denk". Ik kan het nooit 100% zeker weten. Maar uit eigen ervaringen die ik al heb gehad (en dat zijn best veel) was dit gewoon niet hetzelfde."