Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2F-Ketamine

2F-Ketamine

66 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg leuk maar niet voor elke dag ,kermis is leuk en dan is precies waar je in terecht komt.De rest de volgende dag opgemaakt maar afgewogen maar geen kermis voortaan maar niet afwegen . :tearsofjoy: Je komt sowiezo wel weer terug op aarde het middel werkt tensotte vanzelf weer uit. Zeker voor herhaling vatbaar .Het duurt ook nog eens langer dan de originele ketamine.Wow lekker spulletje .Niet voor elke dag geschikt haha gekkenhuis .Gewoon wat verkruimelen en gaan . ja waar je doe je het anders voor kun je net zo goed een zwaar biertje drinken anders .Maar daar word je alleen maar moe van .Het is wel super dissoactive.Maarligt het ligt het dan ligt verslaving zeker op de loer.Muziek luisteren is pas echt ziek .De eerste avond 0,5mg op de volgende dag 0,2mg.Das voor mij te weinig gebleken .geen kermis.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
0,5mg en 0,2mg lijkt me een beetje weinig, als je gram bedoelt vind ik het weer aardig wat, gesnoven, oraal, anaal, IV? We willen meer info
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kippenman zei:
0,5mg en 0,2mg lijkt me een beetje weinig, als je gram bedoelt vind ik het weer aardig wat, gesnoven, oraal, anaal, IV? We willen meer info
Klik om te vergroten...
gram ja was het
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Danny46 zei:
gram ja was het
Klik om te vergroten...
Oraal? Nasaal?
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kippenman zei:
Oraal? Nasaal?
Klik om te vergroten...
Altijd nasaal werkt direkt.Doet ook geen pijn in tegenstelling van 3 mcc man je neus knal er uit :tearsofjoy:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vent ๐Ÿคฃ

Ik kan aardig spammen, maar jij? Holy shit hee
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Danny46 zei:
Altijd nasaal werkt direkt
Klik om te vergroten...
True dat, maar oraal wordt bij 2-fdck in tegenstelling tot de echte ketamine beter opgenomen
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kippenman zei:
True dat, maar oraal wordt bij 2-fdck in tegenstelling tot de echte ketamine beter opgenomen
Klik om te vergroten...
oke bommetje dus volgende keer alhoewel ik fan blijv van snuiven/Heb nog wel capsules liggen .
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Danny46 zei:
oke bommetje dus volgende keer alhoewel ik fan blijv van snuiven/Heb nog wel capsules liggen .Hoeveel moet ik afwegen voor een capsule?
Klik om te vergroten...
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ikzelf begin altijd met honderd en dan om het uur stapelen met 50mg
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Effect duurt ook 2x zo lang ofzo, maar als je idd snel effect wilt kun je beter snuiven, je zou ook eerst kunnen snuiven en dan een bommetje kunnen nemen, maar wees altijd voorzichtig natuurlijk๐Ÿ˜‰
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Geneesmiddel zei:
Ja dat is teveel. Tolerantie gaat omhoog en de kans dat je na langdurig gebruik op een manier last krijgt van je blaas en nieren zit er in
Klik om te vergroten...
Oke oppasgeblazen dus . Zonder je tips zou ik maar wat doen.Had eigenlijk geen tolerantie verwacht bij dit middel maar dat is naief want ik denk overal wel mee weg te komen .Grotendeels doe ik dat ook.Maar thanks doe er volgende keer 2 keer 0,5 gram.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Kibo3 zei:
Dit is een beetje drempel die ik probeer te schetsen. Je geeft aan dat je de 2de dag alles wilde opmaken terwijl je 1x per week wilt gebruiken? En wat houd je tegen om de volgende keer 2g te halen omdat je anders misschien weer tekort komt. Dit is geen veroordeling maar oprechte interesse.
Klik om te vergroten...
ja heb je gelijk in zou het vandaag alweer willen halen ,ik doe het niet maar na 30 jaar xtc moet je iets geleerd hebben drink wel dagelijks nu tot ergenis van mijn familie .maar he kan wel de ijskast vinden en mijn stereo .ook verwaarloos ik mezelf niet elke dag douchen en schone kleren een leek zou het niet zien.maar niettemin 2F-Ketamine is echt verslavende boel .ik denk ik er nu elk moment aan wees gewaarschuwd het is geen suiker poeder :tearsofjoy: ik vind 1 keer per wek toch wat weinig junk die ook maar ben.Wachten tot maandag kijk er al naar uit.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat er uiteindelijk gebeurt is dat de blaas gaat loslaten van de wand, als dat gebeurt draag je voor de rest van je leven een katheter met een zak plas langs je lichaam en dat lijkt me geen feest, dus pas echt op met ketamine gebruik, als je ook maar een hele lichte steek in je blaas voelt moet je per direct stoppen
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
En volgens mij komt komt die fluor ook niet ten goede aan je tanden nieren botten zenuwen en spieren
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kippenman zei:
En volgens mij komt komt die fluor ook niet ten goede aan je tanden nieren botten zenuwen en spieren
Klik om te vergroten...
das geen goed nieuws terwijl het effect zo leuk is
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Danny46 zei:
das geen goed nieuws terwijl het effect zo leuk is
Klik om te vergroten...
Daarom moet je het niet te vaak doen. Vond de werking van ket eerst veel leuker. Het gewenste resultaat kon ik niet of nauwelijks bereiken en anders met grandioos veel.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Danny46 zei:
das geen goed nieuws terwijl het effect zo leuk is
Klik om te vergroten...
Exact, ik weet niet hoelang en hoevaak je al 2fdck/keta gebruikt maar als het frequent en veel is zou ik per die rekt minimaal voor 3 maanden stoppen
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kippenman zei:
Hetzelfde geld voor snuiven
Klik om te vergroten...
๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ธ
Is niet helemaal onwaar maar niet wat je bedoelt.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ธ
Is niet helemaal onwaar maar niet wat je bedoelt.
Klik om te vergroten...
driedubbele ontkenning, snap er weinig van, maar ik bedoelde natuurlijk geldt
โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”
is niet helemaal onwaar maar niet wat je bedoelt.

is helemaal waar maar niet wat je bedoelt?

zoiets? Haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."