Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede keer XTC (veel beter dan eerste keer)

Tweede keer XTC (veel beter dan eerste keer)

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wauw wat een heftige (maar voor jou leuke) ervaring! Ik heb zelf weinig ervaring met XTC, maar het klinkt (vrij hevige hallucinaties) alsof de totale ingenomen dosis toch iets te hoog was voor jou? Vreemd trouwens dat uit de testuitslag 130-190mg is gebleken. Dit is nogal een marge. Bij mij kwam er 1 concreet getal uit de uitslag (151mg). Al met al fijn dat het voor jou zo'n goede ervaring was!
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
"Zijn er nog vragen"
Gemiste kans.

Behalve dat het heel slecht is om zo kort op elkaar mdma of XTC te doen, is het ook wel echt vet zonde van het effect. Niks zal kunnen evenaren aan je eerste keren XTC, dus gebruik ze spaarzaam en verstandig. Ook heb je wel vet veel bijgenomen joh... Dat heeft vaak ook niet zo'n zin, ga je alleen maar langer strak van staan. Iets hoger beginnen en in je piek 1 keer bijnemen is eigenlijk het meest gebruikelijk, volgens mij. In totaal heb je dus 2,5 pil op?! Of Meer? 325-475 mg is wel echt veulste veul in elk geval.

Wel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad verder! Be safe!
Klik om te vergroten...
XTX die rommel heb ik 30 jaar weggevreten ,ook ik nam steeds bij je gezondheid word er niet beter op . Het is erg leuk maar doe het spaarzaam een halfje eens in de 3 maanden ofzo . Bijnemen is kansloos maar ik snap dat iemand het doet je wilt dat het niet ophoud het lekkere gevoel .Maar voor jou kan het nog doe het niet. Ik ben pas 46 en zo brak als een 80 jarige.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Anoniemmm zei:
Hi,

Mijn eerste keer xtc was vorige week zaterdag, er zitten dus 5 dagen tussen deze 2 keren en ik weet dat dit heel slecht is. Maar in ieder geval hier is mijn tripreport:

Toen ik mijn pillen had laten testen kwam er een uitslag van 130-190 mg aan mdma en geen andere stoffen. Voor mijn eigen veiligheid ging ik uit van 190 en begon ik die zaterdag alsnog met een kwartje en daarna met een halfje maar dat effect was heeeel licht dus ik besloot vandaag om t weer te doen en van 130 mg per pil uitgaan. Dit deed ik en ik begon met een hele pil rond half 1. Wel had ik sinds een uur daarvoor een kut onderbuikgevoel en voelde ik me heel leeg. Nogsteeds heb ik besloten te slikken, eigenlijk gelijk toen we richting de stad gingen ging het al beter en na een half uurtje begon ie in te kicken. Mijn vingers gingen tintelen en het was heel apart maar mijn tanden gingen dansen, zo voelde het voor mij in ieder geval. Ik was met 2 andere vrienden (G, H) en de liefde die ik voor hun voelde was ongelofelijk en dat gevoel is ook gewoon niet te omschrijven. Ongeveer rond 2 uur / half 3 was ik aan het pieken en hier werd het wel een beetje té gek. Ik heb voor mijn gevoel 1000 gedachten waar ik geen een van kon plaatsen. Toen heb ik besloten om even te zitten en dat hielp wel maar ik wou blijven zitten en ik raakte in paniek want ik dacht dat mijn lichaam het niet meer deed. H heeft mij hieruit geholpen en de rest van de avond was zo leuk. H voelde voor mij echt als een oppergod en elke tegel en elke brug die ik zag was gewoon een deel van H en de wereld was hem en hij zat in mijn hoofd en kon mijn emoties sturen. Het gevoel was zooo apart maar zo lekker, H is wel al maar ervaren en hij zei om de 5 minuten: dit is echt goede xtc man jezus en precies dat echt 20 keer. Rond half 4 begon het een beetje uit te werken en toen dachten we we blijven toch de hele nacht buiten we doen nu weer een hele. Dus zo gezegd zo gedaan. G ging zo lekker dus ook hij ging bijnemen. Ook deze pil voelde ik weer snel en dat warme gevoel over H kwam weer terug en ik kon wel janken van blijdschap en ik had de hele tijd een grijns op me gezicht. Na 45 minuten begon ik een beetje te hallucineren maar ik vond dit niet erg en juist hartstikke leuk. Ik merkte ook dat ik met mijn ogenbegon te rollen, dat voelde zo lekker ook begon ik best wel zwaar te hallucineren maar nogsteeds was dit niet een probleem en had ik er geen moeite mee. Ook als ik op mijn telefoon zat was mijn toetsenbord omgedraaid en waren de letters aan het dansen. G ging echt lekker. Hij was heel hard aan het hallucineren en was eigenlijk niet meer aanspreekbaar. Als je wat tegen m zei moest ie beetje lachen en mompelde hij wat terug. Voor de rest hebben we gelopen en heb ik nog even duidelijk gemaakt hoeveel ik van H hou en dat hij mn beste vriend is en mn gezicht aanraken voelde heeeerlijk. Het was nu rond 6 uur en wij midden in onze xtc piek hadden rond half 5 besloten om tot 12 uur in de middag door te gaan. Het was 6 uur en het was weer licht. Dit verneukte de vibe zo erg maar we dachten misschien komt dit doordat het is uitgewerkt dus we namen weer een halfje bij. Ik begon wel weer lekker te gaan en te hallucineren maar mijn lichaam was hartstikke moe dus ik ging rond 7 uur weer naar huis. Fietsen maakte me wel wat meer wakker en ik kon wat meer focussen op iets. Ik ben alleen in slaap gevallen op de fiets😂😂, ik had mijn ogen dichtgedaan en toen was ik nog op het fietspad. 10 seconden later deed ik mijn ogen ooen en stond ik stil in een berm midden op de weg. Ik schrok hier best wel van maar dit maakte me weer goed wakker en voor de rest is alles goedgegaan. Maar toen ik eenmaal in bed lag had ik door hoe hard ik eigenlijk nog ging en hoe erg ik aan het hallucineren was. Ik was gesprekken met mensen aan het voeren die er niet waren en ik had mijn telefoon vast en als ik knipperde lag ie aan de andere kant van het bed.

Dit was mijn tripreport.
Klik om te vergroten...
Leuk tripreport dat is heel herkenbaar helaas is ben ik er te oud voor nu het is mooi om waar te zijn die rommel . Moet het nu doen met een wijntje en of een benzo maar zal altijd terug blijven denken aan de dingen die ik meemaakte met xtc.Ook is het zo dat veel flasbacks heb en dan een paar momenten beleef alsof ik weer onder invloed ben.Dit vind ik niet erg maar juist wel grappig.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Drugs gebruiken kan alleen met mate leuk zijn echter in bijna geen geval kan een persoon zich hieraan houden.Dat is een dingetje .Stay safe.
A
AnoniemmmLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
"Zijn er nog vragen"
Gemiste kans.

Behalve dat het heel slecht is om zo kort op elkaar mdma of XTC te doen, is het ook wel echt vet zonde van het effect. Niks zal kunnen evenaren aan je eerste keren XTC, dus gebruik ze spaarzaam en verstandig. Ook heb je wel vet veel bijgenomen joh... Dat heeft vaak ook niet zo'n zin, ga je alleen maar langer strak van staan. Iets hoger beginnen en in je piek 1 keer bijnemen is eigenlijk het meest gebruikelijk, volgens mij. In totaal heb je dus 2,5 pil op?! Of Meer? 325-475 mg is wel echt veulste veul in elk geval.

Wel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad verder! Be safe!
Klik om te vergroten...
Ik ga me nu ook gewoon 100% aan de 3 maanden regel houden. Waarschijnlijk was de dosis wel aan de hoge kant maar gelukkig heb ik er een leuke tijd mee gehad.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Anoniemmm zei:
Nee, ik ben sowieso nooit van plan om drugs te mengen met elkaar
Klik om te vergroten...
Das wel heel verstandig ik gooide alles doorelkaar,nog steeds . Doe het niet eenmaal de grens over en je bent de klos.je klinkt als een verstandige gebruiker .Ben zowat jaloers.Fijn weekend iig .
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ga nu eens wat pijltjes gooien ONEHUNDREDANDEIGHTIE ,in mijn dromen dan de muur om het bord is meer de klos .
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat ik zulke dingen niet meer kan is wss het gevolg van al het drugsmisbruik.Wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind je moet hobbys hebben.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Danny46, niet om zuur te zijn, maar wil je er even op letten dat je niet allerlei losse posts achter elkaar zet. Probeer de informatie wat te bundelen en hou het liefst ook een beetje on-topic. :)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
informatie
Klik om te vergroten...
Huh? Welke informatie?
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#11
FredKroket zei:
@Danny46 Knap dat je ergens op wordt aangesproken en dan vervolgens doorgaat alsof er niks gezegd is.
Klik om te vergroten...
Hij is ook in twee weken ge-upgrade van newbie naar belezen gebruiker 😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Numiah zei:
Hij is ook in twee weken ge-upgrade van newbie naar belezen gebruiker 😂
Klik om te vergroten...
Lekker lullen in de ruimte, kijk wel wie het hoort.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Danny46 zei:
XTC is gevaarlijker dan je denkt ook al heb ik het 30 jaar gebruikt .In ieder geval je bent gewaarschuuwd en ik zal je ouders niet graag zien als het fout gaat. denk ook aan hun.
Klik om te vergroten...

Nou ja, ik vond die knuffels als zo belastend. Nu je het zegt...
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja das nou het gevaar ,het is TE leuk . Je bent bent jong en denkt niet na over de schade .Ik mag nog van geluk spreken dat ik hier reacties kan geven heb er 1000,den achterover geknikkerd sommige liggen al onder de bloemetjes.Wil je niet. Tenminste ik niet hoewel ik de goden heb verzocht heb zeker een leger engeltjes op mijn schouder.en zelfs nu denk ik welmeens oke een halfje maar gelukkig al jaren niet aan toegegeven .Maar in jouw geval enjoy ,met mate dan.Doe het ook maar geen 30 jaar ,ik denk dat je met 3 jaartjes spaarzaam gebruik er weinig aan over zult houden.Ik ben alle maar dan ook alle grenzen overgegaan .En elke dag denk ik eraan das nou ook weer niet de bedoeling van een xtc pilletje toch?
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Anoniemmm zei:
Hi,

Mijn eerste keer xtc was vorige week zaterdag, er zitten dus 5 dagen tussen deze 2 keren en ik weet dat dit heel slecht is. Maar in ieder geval hier is mijn tripreport:

Toen ik mijn pillen had laten testen kwam er een uitslag van 130-190 mg aan mdma en geen andere stoffen. Voor mijn eigen veiligheid ging ik uit van 190 en begon ik die zaterdag alsnog met een kwartje en daarna met een halfje maar dat effect was heeeel licht dus ik besloot vandaag om t weer te doen en van 130 mg per pil uitgaan. Dit deed ik en ik begon met een hele pil rond half 1. Wel had ik sinds een uur daarvoor een kut onderbuikgevoel en voelde ik me heel leeg. Nogsteeds heb ik besloten te slikken, eigenlijk gelijk toen we richting de stad gingen ging het al beter en na een half uurtje begon ie in te kicken. Mijn vingers gingen tintelen en het was heel apart maar mijn tanden gingen dansen, zo voelde het voor mij in ieder geval. Ik was met 2 andere vrienden (G, H) en de liefde die ik voor hun voelde was ongelofelijk en dat gevoel is ook gewoon niet te omschrijven. Ongeveer rond 2 uur / half 3 was ik aan het pieken en hier werd het wel een beetje té gek. Ik heb voor mijn gevoel 1000 gedachten waar ik geen een van kon plaatsen. Toen heb ik besloten om even te zitten en dat hielp wel maar ik wou blijven zitten en ik raakte in paniek want ik dacht dat mijn lichaam het niet meer deed. H heeft mij hieruit geholpen en de rest van de avond was zo leuk. H voelde voor mij echt als een oppergod en elke tegel en elke brug die ik zag was gewoon een deel van H en de wereld was hem en hij zat in mijn hoofd en kon mijn emoties sturen. Het gevoel was zooo apart maar zo lekker, H is wel al maar ervaren en hij zei om de 5 minuten: dit is echt goede xtc man jezus en precies dat echt 20 keer. Rond half 4 begon het een beetje uit te werken en toen dachten we we blijven toch de hele nacht buiten we doen nu weer een hele. Dus zo gezegd zo gedaan. G ging zo lekker dus ook hij ging bijnemen. Ook deze pil voelde ik weer snel en dat warme gevoel over H kwam weer terug en ik kon wel janken van blijdschap en ik had de hele tijd een grijns op me gezicht. Na 45 minuten begon ik een beetje te hallucineren maar ik vond dit niet erg en juist hartstikke leuk. Ik merkte ook dat ik met mijn ogenbegon te rollen, dat voelde zo lekker ook begon ik best wel zwaar te hallucineren maar nogsteeds was dit niet een probleem en had ik er geen moeite mee. Ook als ik op mijn telefoon zat was mijn toetsenbord omgedraaid en waren de letters aan het dansen. G ging echt lekker. Hij was heel hard aan het hallucineren en was eigenlijk niet meer aanspreekbaar. Als je wat tegen m zei moest ie beetje lachen en mompelde hij wat terug. Voor de rest hebben we gelopen en heb ik nog even duidelijk gemaakt hoeveel ik van H hou en dat hij mn beste vriend is en mn gezicht aanraken voelde heeeerlijk. Het was nu rond 6 uur en wij midden in onze xtc piek hadden rond half 5 besloten om tot 12 uur in de middag door te gaan. Het was 6 uur en het was weer licht. Dit verneukte de vibe zo erg maar we dachten misschien komt dit doordat het is uitgewerkt dus we namen weer een halfje bij. Ik begon wel weer lekker te gaan en te hallucineren maar mijn lichaam was hartstikke moe dus ik ging rond 7 uur weer naar huis. Fietsen maakte me wel wat meer wakker en ik kon wat meer focussen op iets. Ik ben alleen in slaap gevallen op de fiets😂😂, ik had mijn ogen dichtgedaan en toen was ik nog op het fietspad. 10 seconden later deed ik mijn ogen ooen en stond ik stil in een berm midden op de weg. Ik schrok hier best wel van maar dit maakte me weer goed wakker en voor de rest is alles goedgegaan. Maar toen ik eenmaal in bed lag had ik door hoe hard ik eigenlijk nog ging en hoe erg ik aan het hallucineren was. Ik was gesprekken met mensen aan het voeren die er niet waren en ik had mijn telefoon vast en als ik knipperde lag ie aan de andere kant van het bed.

Dit was mijn tripreport.
Klik om te vergroten...
Drinken jullie er dan ook alcohol bij ,want ik kon altijd grenzeloos bier erbij drinken .Sterker nog als dat er niet was werd het irritant.
A
AnoniemmmLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wollukker zei:
Wauw wat een heftige (maar voor jou leuke) ervaring! Ik heb zelf weinig ervaring met XTC, maar het klinkt (vrij hevige hallucinaties) alsof de totale ingenomen dosis toch iets te hoog was voor jou? Vreemd trouwens dat uit de testuitslag 130-190mg is gebleken. Dit is nogal een marge. Bij mij kwam er 1 concreet getal uit de uitslag (151mg). Al met al fijn dat het voor jou zo'n goede ervaring was!
Klik om te vergroten...
Bij mij werd de pil bij het testcentrum gelijk herkend en is hij dus niet opgestuurd naar het lab. Dat het te hoge dosis was zou best wel kunnen inderdaad
A
AnoniemmmLid
01-01-2024, 00:00
#17
K
Danny46 zei:
Ja das nou het gevaar ,het is TE leuk . Je bent bent jong en denkt niet na over de schade .Ik mag nog van geluk spreken dat ik hier reacties kan geven heb er 1000,den achterover geknikkerd sommige liggen al onder de bloemetjes.Wil je niet. Tenminste ik niet hoewel ik de goden heb verzocht heb zeker een leger engeltjes op mijn schouder.en zelfs nu denk ik welmeens oke een halfje maar gelukkig al jaren niet aan toegegeven .Maar in jouw geval enjoy ,met mate dan.Doe het ook maar geen 30 jaar ,ik denk dat je met 3 jaartjes spaarzaam gebruik er weinig aan over zult houden.Ik ben alle maar dan ook alle grenzen overgegaan .En elke dag denk ik eraan das nou ook weer niet de bedoeling van een xtc pilletje toch?
Klik om te vergroten...
Klopt zeker, ik smoke zelf wel vaak maar ik denk dat xtc toch wel een ander verhaal is. Die magie die ik gister voelde was geweldig en ik wil niet de magie in xtc verpesten.
A
AnoniemmmLid
01-01-2024, 00:00
#18
Danny46 zei:
Drinken jullie er dan ook alcohol bij ,want ik kon altijd grenzeloos bier erbij drinken .Sterker nog als dat er niet was werd het irritant.
Klik om te vergroten...
Nee, ik ben sowieso nooit van plan om drugs te mengen met elkaar
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Anoniemmm zei:
K

Klopt zeker, ik smoke zelf wel vaak maar ik denk dat xtc toch wel een ander verhaal is. Die magie die ik gister voelde was geweldig en ik wil niet de magie in xtc verpesten.
Klik om te vergroten...
Houwen zo !
A
AnoniemmmLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hi,

Mijn eerste keer xtc was vorige week zaterdag, er zitten dus 5 dagen tussen deze 2 keren en ik weet dat dit heel slecht is. Maar in ieder geval hier is mijn tripreport:

Toen ik mijn pillen had laten testen kwam er een uitslag van 130-190 mg aan mdma en geen andere stoffen. Voor mijn eigen veiligheid ging ik uit van 190 en begon ik die zaterdag alsnog met een kwartje en daarna met een halfje maar dat effect was heeeel licht dus ik besloot vandaag om t weer te doen en van 130 mg per pil uitgaan. Dit deed ik en ik begon met een hele pil rond half 1. Wel had ik sinds een uur daarvoor een kut onderbuikgevoel en voelde ik me heel leeg. Nogsteeds heb ik besloten te slikken, eigenlijk gelijk toen we richting de stad gingen ging het al beter en na een half uurtje begon ie in te kicken. Mijn vingers gingen tintelen en het was heel apart maar mijn tanden gingen dansen, zo voelde het voor mij in ieder geval. Ik was met 2 andere vrienden (G, H) en de liefde die ik voor hun voelde was ongelofelijk en dat gevoel is ook gewoon niet te omschrijven. Ongeveer rond 2 uur / half 3 was ik aan het pieken en hier werd het wel een beetje té gek. Ik heb voor mijn gevoel 1000 gedachten waar ik geen een van kon plaatsen. Toen heb ik besloten om even te zitten en dat hielp wel maar ik wou blijven zitten en ik raakte in paniek want ik dacht dat mijn lichaam het niet meer deed. H heeft mij hieruit geholpen en de rest van de avond was zo leuk. H voelde voor mij echt als een oppergod en elke tegel en elke brug die ik zag was gewoon een deel van H en de wereld was hem en hij zat in mijn hoofd en kon mijn emoties sturen. Het gevoel was zooo apart maar zo lekker, H is wel al maar ervaren en hij zei om de 5 minuten: dit is echt goede xtc man jezus en precies dat echt 20 keer. Rond half 4 begon het een beetje uit te werken en toen dachten we we blijven toch de hele nacht buiten we doen nu weer een hele. Dus zo gezegd zo gedaan. G ging zo lekker dus ook hij ging bijnemen. Ook deze pil voelde ik weer snel en dat warme gevoel over H kwam weer terug en ik kon wel janken van blijdschap en ik had de hele tijd een grijns op me gezicht. Na 45 minuten begon ik een beetje te hallucineren maar ik vond dit niet erg en juist hartstikke leuk. Ik merkte ook dat ik met mijn ogenbegon te rollen, dat voelde zo lekker ook begon ik best wel zwaar te hallucineren maar nogsteeds was dit niet een probleem en had ik er geen moeite mee. Ook als ik op mijn telefoon zat was mijn toetsenbord omgedraaid en waren de letters aan het dansen. G ging echt lekker. Hij was heel hard aan het hallucineren en was eigenlijk niet meer aanspreekbaar. Als je wat tegen m zei moest ie beetje lachen en mompelde hij wat terug. Voor de rest hebben we gelopen en heb ik nog even duidelijk gemaakt hoeveel ik van H hou en dat hij mn beste vriend is en mn gezicht aanraken voelde heeeerlijk. Het was nu rond 6 uur en wij midden in onze xtc piek hadden rond half 5 besloten om tot 12 uur in de middag door te gaan. Het was 6 uur en het was weer licht. Dit verneukte de vibe zo erg maar we dachten misschien komt dit doordat het is uitgewerkt dus we namen weer een halfje bij. Ik begon wel weer lekker te gaan en te hallucineren maar mijn lichaam was hartstikke moe dus ik ging rond 7 uur weer naar huis. Fietsen maakte me wel wat meer wakker en ik kon wat meer focussen op iets. Ik ben alleen in slaap gevallen op de fiets😂😂, ik had mijn ogen dichtgedaan en toen was ik nog op het fietspad. 10 seconden later deed ik mijn ogen ooen en stond ik stil in een berm midden op de weg. Ik schrok hier best wel van maar dit maakte me weer goed wakker en voor de rest is alles goedgegaan. Maar toen ik eenmaal in bed lag had ik door hoe hard ik eigenlijk nog ging en hoe erg ik aan het hallucineren was. Ik was gesprekken met mensen aan het voeren die er niet waren en ik had mijn telefoon vast en als ik knipperde lag ie aan de andere kant van het bed.

Dit was mijn tripreport.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."