Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geneesmiddel zei: 40mg, pittig . Heb je vaker getript op andere substanties bijv? Klik om te vergroten... Nope, 40 mg is idd veel maar vond het wel echt een leuke ervaring. Het was ook precies hoe ik mij het trippen had voorgesteld eigenlijk"
"Geneesmiddel zei: Goed dat je het leuk hebt gehad 👌. 2C-B is lachen. Be careful want paddo's of LSD zijn niet meer te sturen op zulke hoge doseringen. Klik om te vergroten... Klopt, de enige reden dat ik zo’n hoge dosering had was omdat heel veel mensen zeiden dat het stuurbaar was, dat zou ik met paddos of lsd nooit doen voor de eerste keer"
"Hi, Mijn eerste keer xtc was vorige week zaterdag, er zitten dus 5 dagen tussen deze 2 keren en ik weet dat dit heel slecht is. Maar in ieder geval hier is mijn tripreport: Toen ik mijn pillen had laten testen kwam er een uitslag van 130-190 mg aan mdma en geen andere stoffen. Voor mijn eigen veiligheid ging ik uit van 190 en begon ik die zaterdag alsnog met een kwartje en daarna met een halfje maar dat effect was heeeel licht dus ik besloot vandaag om t weer te doen en van 130 mg per pil uitgaan. Dit deed ik en ik begon met een hele pil rond half 1. Wel had ik sinds een uur daarvoor een kut onderbuikgevoel en voelde ik me heel leeg. Nogsteeds heb ik besloten te slikken, eigenlijk gelijk toen we richting de stad gingen ging het al beter en na een half uurtje begon ie in te kicken. Mijn vingers gingen tintelen en het was heel apart maar mijn tanden gingen dansen, zo voelde het voor mij in ieder geval. Ik was met 2 andere vrienden (G, H) en de liefde die ik voor hun voelde was ongelofelijk en dat gevoel is ook gewoon niet te omschrijven. Ongeveer rond 2 uur / half 3 was ik aan het pieken en hier werd het wel een beetje té gek. Ik heb voor mijn gevoel 1000 gedachten waar ik geen een van kon plaatsen. Toen heb ik besloten om even te zitten en dat hielp wel maar ik wou blijven zitten en ik raakte in paniek want ik dacht dat mijn lichaam het niet meer deed. H heeft mij hieruit geholpen en de rest van de avond was zo leuk. H voelde voor mij echt als een oppergod en elke tegel en elke brug die ik zag was gewoon een deel van H en de wereld was hem en hij zat in mijn hoofd en kon mijn emoties sturen. Het gevoel was zooo apart maar zo lekker, H is wel al maar ervaren en hij zei om de 5 minuten: dit is echt goede xtc man jezus en precies dat echt 20 keer. Rond half 4 begon het een beetje uit te werken en toen dachten we we blijven toch de hele nacht buiten we doen nu weer een hele. Dus zo gezegd zo gedaan. G ging zo lekker dus ook hij ging bijnemen. Ook deze pil voelde ik weer snel en dat warme gevoel over H kwam weer terug en ik kon wel janken van blijdschap en ik had de hele tijd een grijns op me gezicht. Na 45 minuten begon ik een beetje te hallucineren maar ik vond dit niet erg en juist hartstikke leuk. Ik merkte ook dat ik met mijn ogenbegon te rollen, dat voelde zo lekker ook begon ik best wel zwaar te hallucineren maar nogsteeds was dit niet een probleem en had ik er geen moeite mee. Ook als ik op mijn telefoon zat was mijn toetsenbord omgedraaid en waren de letters aan het dansen. G ging echt lekker. Hij was heel hard aan het hallucineren en was eigenlijk niet meer aanspreekbaar. Als je wat tegen m zei moest ie beetje lachen en mompelde hij wat terug. Voor de rest hebben we gelopen en heb ik nog even duidelijk gemaakt hoeveel ik van H hou en dat hij mn beste vriend is en mn gezicht aanraken voelde heeeerlijk. Het was nu rond 6 uur en wij midden in onze xtc piek hadden rond half 5 besloten om tot 12 uur in de middag door te gaan. Het was 6 uur en het was weer licht. Dit verneukte de vibe zo erg maar we dachten misschien komt dit doordat het is uitgewerkt dus we namen weer een halfje bij. Ik begon wel weer lekker te gaan en te hallucineren maar mijn lichaam was hartstikke moe dus ik ging rond 7 uur weer naar huis. Fietsen maakte me wel wat meer wakker en ik kon wat meer focussen op iets. Ik ben alleen in slaap gevallen op de fiets😂😂, ik had mijn ogen dichtgedaan en toen was ik nog op het fietspad. 10 seconden later deed ik mijn ogen ooen en stond ik stil in een berm midden op de weg. Ik schrok hier best wel van maar dit maakte me weer goed wakker en voor de rest is alles goedgegaan. Maar toen ik eenmaal in bed lag had ik door hoe hard ik eigenlijk nog ging en hoe erg ik aan het hallucineren was. Ik was gesprekken met mensen aan het voeren die er niet waren en ik had mijn telefoon vast en als ik knipperde lag ie aan de andere kant van het bed. Dit was mijn tripreport."
"Hoi allemaal, ik ga jullie vertellen over mijn eerste keer spacecake. Dit was ongeveer 2 weken geleden en ik had dit gedaan met 3 andere vrienden. (G, H en T), G had besloten niks te doen om te helpen als het misgaat. We hadden besloten die avond bij mij te gaan slapen met zn vieren mijn ouders vonden het best. We waren naar de shop gegaan en de dosering was 1 gram per plakje. Ik blow al voor een jaartje dagelijks en had dus eigenlijk totaal geen zenuwen en had dus gelijk een best hoge dosering genomen van 1.5 gram. We hadden als idee om de spacecake rond half 12 in te nemen en dan op de fiets te stappen richting de stad. Zo gezegd zo gedaan, het was half 12 en wij begonnen te eten. We hadden verwacht dat de cake niet te vreten was maar hij was gewoon lekker en proefde totaal niet naar wiet ofzo. Wel was het kruimelig en was het heel erg droog. H en T hadden besloten 1 plakje te nemen en iedereen was klaar. We gingen naar de stad en op dit moment was het 10 voor 12. Het was een zaterdagavond en het was dus heel druk in de stad. Het was nu rond kwart over 12 en ik voelde nog niks. Wel had ik zon onderbuikgevoel dat dit een hele leuke avond zou worden. H en T voelde ook nog niks en we dachten dat we gescamd waren door de shop😂. Om 10 over half 1 kickte hij ineens in. Het was een heel vreemd gevoel en was echt totaal niet te vergelijken met smoken. Het voelde alsof me hele lichaam tintelde op een goede manier en als ik gewoon voor me uit keek en nergens op focuste was alles zo mooi. De ene kant leek op Rome en de andere op New York. Ook zag ik alles in een soort van panorama beeld. Ik voelde me het beste wat ik ooit had gevoeld. Het was nu rond 1 uur en ineens kreeg ik een ongelofelijk vieze smaak in me mond en het was niet meer leuk, mijn tong en gehemelte voelde heel dik en het voelde alsof er maagzuur door me keel me mond in liep. Ik was hartstikke misselijk. Ik dacht, oke dit hoort erbij, Even wat water en het is weg. Zo gezegd zo gegaan, ik begon te drinken en het hielp een beetje maar niet super goed, toen heb ik besloten om het maar te negeren en er een mooie tijd van te maken. N en T gingen hartstikke lekker. N zat te vertellen over hoe zijn kont hartstikke erg aan het tintelen was en ik krijg daardoor een ongelofelijke lachkick van 10 minuten. Gelijk daarna snapte ik precies wat hij bedoelde en kreeg ik daardoor weer een lachkick. Toen kreeg ik weer een lachkick door het geluid van mijn lach. T was mooi in zijn eigen wereldje en zat een beetje doelloos aan zijn tanden te voelen en begon te vertellen over hoe zijn tanden niet meer bestaan. Het was nu 2 uur en iedereen dacht op dit moment dat ze op de piek zaten. T had de hele tijd allemaal gekke trekjes met zn gezicht omdat hij dacht dat zijn tanden er niet waren. Ook begon hij soms random liedjes te zingen en door dit allemaal bij elkaar leek hij zo ontzettend erg op een npc. Ik heb nog nooit zulke buikpijn gehad van het lachen en telkens zei hij: “Wat” “Wat” “Wat” als ik moest lachen. Dit klonk in mijn oren zo ongelofelijk grappig en toen heb ik echt een half uur zitten te gieren om die gast. We gingen naar een plein midden in de stad en alles was gewoon perfect, het leek alsof de lucht een soort moving wallpaper was. Alles was gewoon perfect en plots kreeg ik zin in een sigaret. Dus ik steek een sigaret aan en jezus dit was vies. Ik ging bijna over mijn nek van die gekke smaak. Het voelde alsof er tabak in vloeistofvorm over me tong en gehemelte heen glibberde. Toen zijn we naar huis gegaan. Eenmaal thuis hadden we zin in chips. En dat geluid van die chips was niet normaal. In mijn oren klonk het gewoon zo grappig en leuk en mooi. Toen ik even stopte met eten had ik ineens heel veel rug en buikpijn. Wat bleek, ik had in een halve minuut een halve zak chips opgegeten met mijn ogen dicht om te luisteren naar het geluid. Het was ondertussen rond half 6 dus we gingen slapen. G zei rond 3 uur dat hij naar huis ging omdat het saai was voor hem. Op dit moment. merkte ik helemaal niet dat hij had gezegd dat hij wegging of dat hij weg was De volgende dag was niet leuk, ik was nog nooit zo brak geweest en het voelde alsof ik nogsteeds stoned was maar ook weer niet. Het voelde heel raar en ik heb ook niks anders gedaan dan in mijn bed liggen. Dit was mijn eerste keer spacecake."
"Ik raad het zeker aan! BlackwaterCat zei: Ik wil ook nog een keer spacecake proberen Klik om te vergroten..."
"ljuv zei: "Zijn er nog vragen" Gemiste kans. Behalve dat het heel slecht is om zo kort op elkaar mdma of XTC te doen, is het ook wel echt vet zonde van het effect. Niks zal kunnen evenaren aan je eerste keren XTC, dus gebruik ze spaarzaam en verstandig. Ook heb je wel vet veel bijgenomen joh... Dat heeft vaak ook niet zo'n zin, ga je alleen maar langer strak van staan. Iets hoger beginnen en in je piek 1 keer bijnemen is eigenlijk het meest gebruikelijk, volgens mij. In totaal heb je dus 2,5 pil op?! Of Meer? 325-475 mg is wel echt veulste veul in elk geval. Wel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad verder! Be safe! Klik om te vergroten... Ik ga me nu ook gewoon 100% aan de 3 maanden regel houden. Waarschijnlijk was de dosis wel aan de hoge kant maar gelukkig heb ik er een leuke tijd mee gehad."
"Wollukker zei: Wauw wat een heftige (maar voor jou leuke) ervaring! Ik heb zelf weinig ervaring met XTC, maar het klinkt (vrij hevige hallucinaties) alsof de totale ingenomen dosis toch iets te hoog was voor jou? Vreemd trouwens dat uit de testuitslag 130-190mg is gebleken. Dit is nogal een marge. Bij mij kwam er 1 concreet getal uit de uitslag (151mg). Al met al fijn dat het voor jou zo'n goede ervaring was! Klik om te vergroten... Bij mij werd de pil bij het testcentrum gelijk herkend en is hij dus niet opgestuurd naar het lab. Dat het te hoge dosis was zou best wel kunnen inderdaad"
"K Danny46 zei: Ja das nou het gevaar ,het is TE leuk . Je bent bent jong en denkt niet na over de schade .Ik mag nog van geluk spreken dat ik hier reacties kan geven heb er 1000,den achterover geknikkerd sommige liggen al onder de bloemetjes.Wil je niet. Tenminste ik niet hoewel ik de goden heb verzocht heb zeker een leger engeltjes op mijn schouder.en zelfs nu denk ik welmeens oke een halfje maar gelukkig al jaren niet aan toegegeven .Maar in jouw geval enjoy ,met mate dan.Doe het ook maar geen 30 jaar ,ik denk dat je met 3 jaartjes spaarzaam gebruik er weinig aan over zult houden.Ik ben alle maar dan ook alle grenzen overgegaan .En elke dag denk ik eraan das nou ook weer niet de bedoeling van een xtc pilletje toch? Klik om te vergroten... Klopt zeker, ik smoke zelf wel vaak maar ik denk dat xtc toch wel een ander verhaal is. Die magie die ik gister voelde was geweldig en ik wil niet de magie in xtc verpesten."
"Danny46 zei: Drinken jullie er dan ook alcohol bij ,want ik kon altijd grenzeloos bier erbij drinken .Sterker nog als dat er niet was werd het irritant. Klik om te vergroten... Nee, ik ben sowieso nooit van plan om drugs te mengen met elkaar"
"Hi, ik heb zaterdagavond voor het eerst xtc geprobeerd. Het waren Silver Punishers. Ik heb deze pillen getest en het waren goede pillen, rond half 12 nam ik het in. Ik deed 1/3. Rond 12 uur begon ik me anders te voelen maar niet per se euforisch of blij ofzo. Na een uur was het wel prima ingewerkt. Ik was heel kalm en mn pupillen waren ook heel groot. Mijn andere vrienden hadden op dezelfde tijd geslikt als mij en ook even veel. Hun gingen wel al heel hard dus dit vond ik raar maar ik besloot nog niet bij te nemen. Toen zijn we gaan lopen en toen ik opstond voelde ik de effecten heel lichtelijk. Mn kaken begonnen te klapperen en kauwgom was echt mijn lifesaver, ook begon ik een beetje blij te worden en toen zijn we gaan lopen. Toen heb ik 15k stappen gezet in 2 uur en het was ondertussen was het ongeveer kwart voor 3 maar de effecten namen af en waren nooit heel erg geworden ofzo wat ik wel had gehoopt dus ik ging bijnemen. Ik nam een halfje bij en deze voelde ik al vrij goed na een half uur, we waren bij een toren en toen kwamen er vrienden en ik was blij dus ik rende naar hun toe, toen ik stopte bleef mijn beeld alsof ik nogsteeds aan het rennen was. Dit ging een beetje te gek voor mij dus ik ging zitten en na 5 minuten ging het weer beter. Toen de rest van de avond hebben we heel veel gelopen en geknuffeld en toen was het rond half 6. We wouden weer bijnemen maar we waren mijn pillen kwijt. (ondertussen weer gevonden) maar we zaten een beetje in de comedown en we hadden doordat we niet konden bijnemen allemaal een dipje. Hierdoor waren we dus allemaal boos en toen gingen we maar naar huis. Dit was mijn ervaring"