#1
Ja das nou het gevaar ,het is TE leuk . Je bent bent jong en denkt niet na over de schade .Ik mag nog van geluk spreken dat ik hier reacties kan geven heb er 1000,den achterover geknikkerd sommige liggen al onder de bloemetjes.Wil je niet. Tenminste ik niet hoewel ik de goden heb verzocht heb zeker een leger engeltjes op mijn schouder.en zelfs nu denk ik welmeens oke een halfje maar gelukkig al jaren niet aan toegegeven .Maar in jouw geval enjoy ,met mate dan.Doe het ook maar geen 30 jaar ,ik denk dat je met 3 jaartjes spaarzaam gebruik er weinig aan over zult houden.Ik ben alle maar dan ook alle grenzen overgegaan .En elke dag denk ik eraan das nou ook weer niet de bedoeling van een xtc pilletje toch?