#1
Slaapfeestje, ook leuk 😂Het is zijn feestje
Slaapfeestje, ook leuk 😂Het is zijn feestje
Vooral als je slaap gaat missen of te weinig eet/drinkt gaat het bergafwaarts! Echt goed blijven drinken en als het kan eten. Maakt een wereld van verschil. Je was inmiddels vanavond gestopt met snuffelen toch?Ga nog steeds hard, raas door Tomb Raider heen! Dit lijkt me nou echt typisch zo’n drug waarbij je telkens wil bijnemen, maar hoe meer je dat doet, hoe meer messed up je wordt… Oppassen geblazen kinders
Nice! Hou me op de hoogte hoe het slapen verloopt, als je wilt. Ben benieuwd 🙂thanks voor de tip @Flualhamdulillam, heb een flesje water bij de hand, en net dus wat gesnacked, ben benieuwd hoe ik me morgen voel..
Nou, wat ik er altijd van begreep is dat het gewoon espresso x10 zou zijn.. ik vroeg me dan af, waarom zouden mensen het dan nemen? Ik vind het dan ook echt totaal niet te vergelijken!
Ja, je hebt energie maar dit is zoveel euforischer! Kan me voorstellen dat je dit op een feestje wil doen en dan lekker dansen en kletsen met iedereen, maar moet zeggen dat ik me uitstekend vermaak zo op de vrijdag avond thuis!
Daarom was mijn K/D ratio altijd < 0.5ik vind speed ook geweldig werken voor het gamen heel veel potjes cod erop gedaan
![]()
hey ik zei niet dat ik goed was hahahahDaarom was mijn K/D ratio altijd < 0.5
ik speelde tegen drugsgebruikers!
Daarom was mijn K/D ratio altijd < 0.5
ik speelde tegen drugsgebruikers!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."