Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report, 1e keer speed!

Live report, 1e keer speed!

49 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Solotov zei:
Het is zijn feestje
Klik om te vergroten...
Slaapfeestje, ook leuk 😂
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga nog steeds hard, raas door Tomb Raider heen! Dit lijkt me nou echt typisch zo’n drug waarbij je telkens wil bijnemen, maar hoe meer je dat doet, hoe meer messed up je wordt… Oppassen geblazen kinders
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tomorrowneverknows zei:
Ga nog steeds hard, raas door Tomb Raider heen! Dit lijkt me nou echt typisch zo’n drug waarbij je telkens wil bijnemen, maar hoe meer je dat doet, hoe meer messed up je wordt… Oppassen geblazen kinders
Klik om te vergroten...
Vooral als je slaap gaat missen of te weinig eet/drinkt gaat het bergafwaarts! Echt goed blijven drinken en als het kan eten. Maakt een wereld van verschil. Je was inmiddels vanavond gestopt met snuffelen toch?
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gamen op pep is wel lekker man
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Excuus @Solotov vatte het verkeerd op denk ik! Gamen is echt fantastisch haha!

thanks voor de tip @Flualhamdulillam, heb een flesje water bij de hand, en net dus wat gesnacked, ben benieuwd hoe ik me morgen voel..
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind speed ook geweldig werken voor het gamen heel veel potjes cod erop gedaan
:grin:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tomorrowneverknows zei:
thanks voor de tip @Flualhamdulillam, heb een flesje water bij de hand, en net dus wat gesnacked, ben benieuwd hoe ik me morgen voel..
Klik om te vergroten...
Nice! Hou me op de hoogte hoe het slapen verloopt, als je wilt. Ben benieuwd 🙂
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tomorrowneverknows zei:
Nou, wat ik er altijd van begreep is dat het gewoon espresso x10 zou zijn.. ik vroeg me dan af, waarom zouden mensen het dan nemen? Ik vind het dan ook echt totaal niet te vergelijken!

Ja, je hebt energie maar dit is zoveel euforischer! Kan me voorstellen dat je dit op een feestje wil doen en dan lekker dansen en kletsen met iedereen, maar moet zeggen dat ik me uitstekend vermaak zo op de vrijdag avond thuis!
Klik om te vergroten...

Haha speed is zoooo iets anders dan espresso x10. Krijg er persoonlijk geen echte fysieke energie van (al zal wandelen best leuk zijn), vooral mentaal, en meer (nog) weirdere fantasie dan normaal - niet op seksueel vlak want ik vind speed zo aseksueel als wat, haha, al kan je ‘humor’ er wel plat van worden. Op relatief lagere doseringen werkt het voor mij erg functioneel (werk), hogere doseringen zijn chill en grappig, lekker bankhangen en urenlang dom of diepgaand - kan beide - ouwehoeren met mensen. <3 Gamen is inderdaad ook leuk.

Geniet er nog van en vergeet inderdaad niet te eten. De kater van speed valt mee als je het niet te bont maakt. Vooral vermoeidheid/energieloosheid, goed te doen zonder verplichtingen.
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet gezond? Jammer! Hahaha nee duidelijk, dan weet ik dat ook weer, dankjewel!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
gekkemanlol zei:
ik vind speed ook geweldig werken voor het gamen heel veel potjes cod erop gedaan
:grin:
Klik om te vergroten...
Daarom was mijn K/D ratio altijd < 0.5

ik speelde tegen drugsgebruikers!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualhamdulillam zei:
Daarom was mijn K/D ratio altijd < 0.5

ik speelde tegen drugsgebruikers!
Klik om te vergroten...
hey ik zei niet dat ik goed was hahahah
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flualhamdulillam zei:
Daarom was mijn K/D ratio altijd < 0.5

ik speelde tegen drugsgebruikers!
Klik om te vergroten...

Heb ook soms dat gevoel dat ik tegen methheads speel met een focus x 100.
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog even een laatste vraag, hoop dat jullie me willen helpen. Hoe zit het met tolerantie tov speed? En nee lieve vrienden, niet dat ik het van plan was, maar zou je speed 2 dagen achter elkaar kunnen gebruiken bijvoorbeeld? Of werkt het dan niet meer (zo goed), zoals bij de meeste psychedelica?

Nogmaals voordat er verontwaardigd en gepikeerd gereageerd wordt; niet van plan, wel benieuwd hoe het zit!

Groet!
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou, dat was hem dan. Rond een uur of 12 begon ik gek genoeg langzaamaan wat te gapen en merkte dat ik over de 'piek' heen was? Toen heb ik me in bed genesteld met flink wat water en nog wat koekjes om vulling in m'n maag te hebben. Van 12 tot 1 wat serie gekeken op Netflix en merkte wel dat het langzaamaan minder werd. Toch kon ik nog niet slapen, dus rond een uur of kwart over 1/ half 2 een Eti geslikt en binnen 3 kwartier begonnen m'n ogen dicht te vallen. Ik werd om 08.00 uitgerust wakker en ik moet zeggen; voel me prima!

Geen koppijn of iets, geen duf gevoel. Eigenlijk wel oke! Net wel nog wat magnesium geslikt om de spieren wat te ontlasten, maar alles goed en wel.

Conclusie: Speed is een drug waar je sterke drang hebt om bij te pakken, omdat het effect zo ongelooflijk chill is. Energie voor 10, je vermaakt je met alles, of dat nu thuis is of op een feestje, en alles is gewoon oke. Verder voel je je ook wel redelijk 'nuchter', al zal dat misschien veranderen naarmate je meer en meer neemt zoals met alle poedertjes, pilletjes en zegeltjes! :laughing: Het blijft wel pittig lang werken, maar dat valt natuurlijk in te calculeren. Al met al, een prima eerste indruk van dit leuke stofje! Ga ik het nog eens gebruiken? Vast wel, maar waarschijnlijk laat ik er wel een flinke poos overheen gaan! Verslaving? Ain't nobody got time for that!
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niet zo sarcastisch @Solotov nergens voor nodig.
Zojuist wel een klein borrelplankje voor mezelf gemaakt, paar kaasjes en worstjes op, ging goed!
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha je leert het wel kennen.
Ik zei het alleen omdat je zo euforisch was van de speed dat je weet als je zo hoog gaat ook weer omlaag gaat.
Maar have fun!
Zes uurtjes na je laatste snuif kan je wel liggen.
En als je daar een downer bij neemt zoals Etizolam of een joint komt het wel goed.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jawel hoor, veel mensen lezen met plezier hoe jij hard gaat voor de eerste keer 🙃
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hallo allen,

Tijdje niet op het forum aanwezig geweest door allerlei zaken. Ben eigenlijk alleen geïnteresseerd is psychedelica, maar na lang wikken en wegen vandaag besloten toch een keer speed te kopen/proberen.

Ik realiseer me terwijl ik dit type, dat echt niemand het een reet boeit hoe ik speed ervaar, maar toch haha!

Om 18.00 m’n eerste 2 lijntjes gelegd en man.. ik voel me goed! Niet gedacht dat het zo zou zijn. Ja, het snuiven brandt enigzins in de neus en keel, maar niet zo erg als dat ik dat had gedacht.

Tien minuten na m’n eerste lijntjes ben ik een groot stuk gaan wandelen met de hond en oef, alles is leuk. Terwijl ik het tennisballetje van de hond weggooi, ren ik er soms zelf ook achteraan. Ik heb energie voor 10, ik kan niet stoppen met 43 liedjes tegelijk neuriën en zingen en het rondje vloog voorbij.

Nu heerlijk bezig de keuken op te ruimen, en dalijk nog een wasje ophangen. Ohja, tussendoor drink ik ook nog een heerlijk koel biertje. Wat is dit top!

Merk al gelijk dat dit een valkuil gaat kunnen zijn. Gek genoeg voel ik me op speed veel ‘fijner hyperactief’ dan met cocaïne. Ervaren jullie dat ook zo?

Ben benieuwd hoe de avond verloopt, knal in de loop van de avond nog wel wat dingen hier neer! Nu dalijk eerst maar eens de Playstation aan! Fijn weekend allemaal!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ow… Je eerste x speed! Die weet ik van mij ook nog goed, 3 jaar geleden ongeveer(?).

Is het effect wat je van te voren had verwacht/gedacht?

Ik heb adhd dus dan is het effect anders maar ik vond het echt zalig toen gelijk! 😍

Geniet er van!
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Mezelf : Jaloers! Heb altijd rekening moeten houden met mijn ouders die zwaar anti drugs zijn! Waren geen gekke wause avondjes bij mij thuis helaas, oh well.. je kunt niet alles hebben!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."