Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report, 1e keer speed!

Live report, 1e keer speed!

49 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flualhamdulillam zei:
Daarom was mijn K/D ratio altijd < 0.5

ik speelde tegen drugsgebruikers!
Klik om te vergroten...

Heb ook soms dat gevoel dat ik tegen methheads speel met een focus x 100.
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog even een laatste vraag, hoop dat jullie me willen helpen. Hoe zit het met tolerantie tov speed? En nee lieve vrienden, niet dat ik het van plan was, maar zou je speed 2 dagen achter elkaar kunnen gebruiken bijvoorbeeld? Of werkt het dan niet meer (zo goed), zoals bij de meeste psychedelica?

Nogmaals voordat er verontwaardigd en gepikeerd gereageerd wordt; niet van plan, wel benieuwd hoe het zit!

Groet!
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou, dat was hem dan. Rond een uur of 12 begon ik gek genoeg langzaamaan wat te gapen en merkte dat ik over de 'piek' heen was? Toen heb ik me in bed genesteld met flink wat water en nog wat koekjes om vulling in m'n maag te hebben. Van 12 tot 1 wat serie gekeken op Netflix en merkte wel dat het langzaamaan minder werd. Toch kon ik nog niet slapen, dus rond een uur of kwart over 1/ half 2 een Eti geslikt en binnen 3 kwartier begonnen m'n ogen dicht te vallen. Ik werd om 08.00 uitgerust wakker en ik moet zeggen; voel me prima!

Geen koppijn of iets, geen duf gevoel. Eigenlijk wel oke! Net wel nog wat magnesium geslikt om de spieren wat te ontlasten, maar alles goed en wel.

Conclusie: Speed is een drug waar je sterke drang hebt om bij te pakken, omdat het effect zo ongelooflijk chill is. Energie voor 10, je vermaakt je met alles, of dat nu thuis is of op een feestje, en alles is gewoon oke. Verder voel je je ook wel redelijk 'nuchter', al zal dat misschien veranderen naarmate je meer en meer neemt zoals met alle poedertjes, pilletjes en zegeltjes! :laughing: Het blijft wel pittig lang werken, maar dat valt natuurlijk in te calculeren. Al met al, een prima eerste indruk van dit leuke stofje! Ga ik het nog eens gebruiken? Vast wel, maar waarschijnlijk laat ik er wel een flinke poos overheen gaan! Verslaving? Ain't nobody got time for that!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tomorrowneverknows zei:
Nog even een laatste vraag, hoop dat jullie me willen helpen. Hoe zit het met tolerantie tov speed? En nee lieve vrienden, niet dat ik het van plan was, maar zou je speed 2 dagen achter elkaar kunnen gebruiken bijvoorbeeld? Of werkt het dan niet meer (zo goed), zoals bij de meeste psychedelica?
Klik om te vergroten...
JE MOET NOOIT TWEE DAGEN ACHTER ELKAAR SPE…

Tomorrowneverknows zei:
maar zou je speed 2 dagen achter elkaar kunnen gebruiken bijvoorbeeld?
Klik om te vergroten...
Dat kan 👍🏻 Het effect zal op eenzelfde dosis misschien wat milder zijn, maar tolerantie bouwt niet extreem snel op bij amfetamine. Gezond is anders, maar dat was duidelijk haha.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog wakker?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
WonderTheName zei:
Nog wakker?
Klik om te vergroten...
Ikkuhh denk dat ik je teleur moet stellen. OP zat eergisteren voor het eerst aan de speed, hij zal wel niet meer wakker zijn 😆
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flualhamdulillam zei:
Ikkuhh denk dat ik je teleur moet stellen. OP zat eergisteren voor het eerst aan de speed, hij zal wel niet meer wakker zijn 😆
Klik om te vergroten...
Lol, niet zomaar ergens vanuit gaan 😋de tijd gaat snel met speed
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeelanddude zei:
Lol, niet zomaar ergens vanuit gaan 😋de tijd gaat snel met speed
Klik om te vergroten...
Speed? Jeez, zo 2024… Ga eens mee met de tijd jongen..!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Dacht ik eerst ook. Maar cafeïne werkt via adrenaline en niet dopamine. Heel ander werkingsmechanisme dus. Van koffie kan je dus ook nogal drukkend en chaotisch actief worden, terwijl je van speed intern juist een heel rustgevend gevoel kunt ervaren.
Klik om te vergroten...

Precies! Van een hoge dosis caffeïne kan je behoorlijk tweaken.

Pure amfetamine werkt niet geheel rustgevend in je hoofd bij flinke lijnen maar oraal is het voor mij perfect om niet alles door elkaar heen te gaan doen en alle gedachtes in je hoofd worden mooi "gesorteerd" (en bij een recreatieve dosis zou je eens je hand door je haar moeten halen haha, helaas heb ik een perma tolerance)

Met caffeïne in je speed zul je beven, je handen kunnen trillen, hartkloppingen komen voor net als zweet aanvallen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een tripreport over amfetamine? Dat wordt natuurlijk onwijs spannende lectuur!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."