#1
Daarom was mijn K/D ratio altijd < 0.5
ik speelde tegen drugsgebruikers!
Heb ook soms dat gevoel dat ik tegen methheads speel met een focus x 100.
Daarom was mijn K/D ratio altijd < 0.5
ik speelde tegen drugsgebruikers!
Nog even een laatste vraag, hoop dat jullie me willen helpen. Hoe zit het met tolerantie tov speed? En nee lieve vrienden, niet dat ik het van plan was, maar zou je speed 2 dagen achter elkaar kunnen gebruiken bijvoorbeeld? Of werkt het dan niet meer (zo goed), zoals bij de meeste psychedelica?
Dat kan 👍🏻 Het effect zal op eenzelfde dosis misschien wat milder zijn, maar tolerantie bouwt niet extreem snel op bij amfetamine. Gezond is anders, maar dat was duidelijk haha.maar zou je speed 2 dagen achter elkaar kunnen gebruiken bijvoorbeeld?
Ikkuhh denk dat ik je teleur moet stellen. OP zat eergisteren voor het eerst aan de speed, hij zal wel niet meer wakker zijn 😆Nog wakker?
Lol, niet zomaar ergens vanuit gaan 😋de tijd gaat snel met speedIkkuhh denk dat ik je teleur moet stellen. OP zat eergisteren voor het eerst aan de speed, hij zal wel niet meer wakker zijn 😆
Speed? Jeez, zo 2024… Ga eens mee met de tijd jongen..!Lol, niet zomaar ergens vanuit gaan 😋de tijd gaat snel met speed
Dacht ik eerst ook. Maar cafeïne werkt via adrenaline en niet dopamine. Heel ander werkingsmechanisme dus. Van koffie kan je dus ook nogal drukkend en chaotisch actief worden, terwijl je van speed intern juist een heel rustgevend gevoel kunt ervaren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."