Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip report (eerste keer 6APB + 2CD) op Drum & Bass rave

Trip report (eerste keer 6APB + 2CD) op Drum & Bass rave

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TrickVLLid
01-01-2024, 00:00
Ik: 30 jaar, 85kg
Waar: Subquake (Drum & bass)
Wat: 180mg 6APB (Succinaat) + 30mg 6APB & 35mg 2CD

Ik heb voor het eerst 6apb met 2cd geprobeerd, en dit was echt een compleet nieuwe ervaring!

Ik heb 180mg 6apb gepakt aan het begin van de avond, ongeveer een half uur voordat we naar binnen gingen. Het kan 2 tot 3 uur duren voor je hier iets van merkt, maar bij mij is dat al na een uur. Komt denk ik omdat ik dezelfde spelregels aanhoud als XTC (zorgen dat je een paar uur van tevoren al genoeg gegeten hebt, heel belangrijk)

Toen ik merkte dat het begon te werken kon het feest echt beginnen, ik heb staan dansen als een malle, vooolop aan het genieten van het lekker hard gaan, ik heb zowat heel de tijd staan dansen met een vriendin van me!
Ik was net zo blij en net zoveel knuffelbuien als normaal gesproken met XTC, maar dan met de bonus dat ik juist alles onthoud en de tijd langzamer voorbij ging dan normaal! (thank you 6apb)
Af en toe dacht ik even wat minder hard te gaan, maar met 6APB is het zo dat het kei en kei hard weer terug komt. Dit spul blijft je de hele avond verrassen!

Dit gevoel had ik zowat de hele avond, het werd geen een keer minder.
En toen kwam de tweede helft van de avond, 30 mg 6apb bijgepakt, tegelijk met 35mg 2CD.
Mijn god, ik doe al jaren xtc maar zoiets als dit had ik echt nog nooit eerder meegemaakt. Ik heb echt een gouden combinatie gevonden.

Wederom begon ik langzaamaan steeds harder te gaan (bij 6apb denk je continu al op de piek te zijn, totdat je voelt dat het nog beter kan, elke keer weer 🤣), maar het was allemaal niet te. Ik ben geen een keer misselijk geworden of last gehad van bodyload.
Het klopt dat je niet waus wordt van dit spul, maar de flipside daarvan is dat ik juist donders goed merk hoe hard ik aan het gaan ben ipv dat ik strak sta en de hele avond naar het podium staar 🤣
Ik werd steeds blijer, stond steeds meer van de show te genieten, continu een vriendin van me staan knuffelen / samen gedanst, vol zelfvertrouwen rondgelopen.

En toen kwam de magie van 2cd erbij, kleuren werden echt een heel stuk feller, het contrast tussen de lasers / lichten en de donkere plekken in de venue werd steeds groter, en het voelde net of elke keer als de visuals van kleur veranderden, ik in een compleet nieuwe stage stond. Alsof ik door meerdere stages in een videogame aan het reizen was 🤣
Het was een heel subtiel trippend gevoel, maar omdat ik tegelijk zo hard stond te gaan op 6APB vond ik dit echt een ge-ni-aal gevoel.
De tijd ging nog steeds lekker langzaam, ipv dat heel de avond veel te snel voorbij gaat!
Als ik tussen de mensen door liep, had ik enorm veel zin om ze aan te spreken, maar deed dit niet zo snel omdat ik al met vrienden was (normaal gesproken ga ik rondjes lopen, jullie kennen het wel). en toch heb ik nieuwe mensen ontmoet omdat ik met een blije bakkes stond te dansen en lachen naar iedereen!
En oh man, als ik NU mijn rave bril opzette (waardoor je die lasers dubbel ziet) was ik echt gone. Van de aardbodem af 🤣

ik heb echt volop genoten van de muziek en de visuals, meer dan ooit tevoren, xtc heeft dit nog nooit bij mij gepresteerd (terwijl ik daar "harder op ga").
En het allermooiste, ik weet ALLES nog, van a tot z. Met xtc vergeet ik zowat de hele avond, not this time!
Zodra ik buiten kwam kon ik meteen weer de boel fatsoenlijk sturen ipv dat ik nog met grote pupillen kauwgom liep te kauwen.
Zodra ik oortjes indeed en muziek ging luisteren, zat ik daar echt heeeelemaal in, dit heeft nog urenlang aangehouden, zelfs thuis nog!
B
BoymanLid
Leuk trip report, thanks voor het schrijven! Klinkt heel tof, misschien ook maar op mijn to-do list zetten :)
M
MiraculeusLid
Wauw, klinkt als een geweldige ervaring! Was je 6APB getest? En was het puur 6APB of zaten er andere stoffen bij?
T
TrickVLLid
Miraculeus zei:
Wauw, klinkt als een geweldige ervaring! Was je 6APB getest? En was het puur 6APB of zaten er andere stoffen bij?
Klik om te vergroten...

Ik heb ze niet getest, ik heb pellets bij een bepaalde vendor besteld, volgens mij is dat geen pure 6APB, maar daar kan ik me in vergissen.
D
DirkdirkLid
TrickVL zei:
Ik heb ze niet getest, ik heb pellets bij een bepaalde vendor besteld, volgens mij is dat geen pure 6APB, maar daar kan ik me in vergissen.
Klik om te vergroten...
Pellets zijn nooit pure stof, dat is onmogelijk. Het is een mengeling van kleurstof en bindmiddel waardoor het een pil vormt.

Die 2C-D, dat is wel een interessante. Daar heb ik nooit echt over nagedacht. Maar dat is dus gewoon 2C-B, maar dan zonder element en gewoon een koolstof toevoeging, 2,5-Dimethoxy-4-methylphenethylamine. Is er een meerwaarde naast dat hij legaal is?

2C-D.svg.png
N
Nihilist88Lid
Lekker reportje en fijn dat 6APB jou ook zo geweldig gevoel laat ervaren en herken er heel veel in en zie deze ervaring met 6APB toch wel als leidraad, want het gros vind dit geweldig spul en ziet de voordelen tov MDMA. 2cd nog niet gedaan, wel gekend met 2cb. En wel al paar x een soort candyflip gedaan met 6APB + LSD of 1p lsd en dat was ook echt über vette ervaring, door de lange werking v 6apb, neem je ze ongeveer tegelijkertijd in en beide stofjes omarmen elkaar met veel liefde en energie en gewoon tbeste v 2 werelden. Dus dat je 2cd ook lekker combineert met 6apb is vet meegenomen, 6apb en bepaalde chemische psychedelica werkt als top combi👌😁
T
TrickVLLid
Dirkjan zei:
Pellets zijn nooit pure stof, dat is onmogelijk. Het is een mengeling van kleurstof en bindmiddel waardoor het een pil vormt.

Die 2C-D, dat is wel een interessante. Daar heb ik nooit echt over nagedacht. Maar dat is dus gewoon 2C-B, maar dan zonder element en gewoon een koolstof toevoeging, 2,5-Dimethoxy-4-methylphenethylamine. Is er een meerwaarde naast dat hij legaal is?

Bekijk bijlage 42716
Klik om te vergroten...

Ik had vooral 2cd geprobeerd omdat ik had gelezen dat dit nog lichter is dan 2cb, dus dat leek mij een veilige combinatie.
Aangezien dit heel goed beviel ga ik de volgende keer combineren met een lichte dosis 2cb.
N
Nihilist88Lid
Dirkjan zei:

Bekijk bijlage 42716
Klik om te vergroten...
Ja heb ik zelf mogen ervaren, 6apb pellets (roze kleur) 130mg, is niks potenter dan capsules 100mg, het poeder in de capsules is ook eerder gebroken wit, en eens batch licht beige. Ook zijn de zogezegd hoger gedoseerde 130mg pellets goedkoper, dan 100mg capsules, zegt msschn ook al iets. Dus pellets en pillen bevatten meestal gewoon meer vul, kleurstof enzo.
W
WollukkerLid
Leuk tripreport! En dit is nu al het zoveelste positieve verhaal wat ik lees over 6apb. Met meestal als conclusie: zelfde effect als MDMA, maar véél langere piek en trip en nauwelijks bodyload. Ik begin nu toch wel zeer nieuwsgierig te worden :tongueout: die combi met 2C-D is ook wel een interessante.
D
De ZandmanLid
Is er een kater gevoel na een avondje 6 APB? Zo ja, hoe lang duurt deze, en is het een zware kater?
B
BoymanLid
De Zandman zei:
Is er een kater gevoel na een avondje 6 APB? Zo ja, hoe lang duurt deze, en is het een zware kater?
Klik om te vergroten...
Niet echt een kater als in hoofdpijn of misselijk, maar de dag erna was ik wel heel erg low energy. Niks belangrijks op je agenda voor de dag erna! Een uitstekende dag om de hele LOTR trilogie te kijken, bijvoorbeeld :)
T
TrickVLLid
De Zandman zei:
Klik om te vergroten...

Ik had wel veel moeite met in slaap vallen, dus ik bleef gewoon langer op en veel serie zitten kijken (ook weer een hele aparte ervaring als je nog in de afterglow van 6apb zit 🤣), op moeheid na de dag erop heb ik verder nergens last van gehad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."