#1
Ik: 30 jaar, 85kg
Waar: Subquake (Drum & bass)
Wat: 180mg 6APB (Succinaat) + 30mg 6APB & 35mg 2CD
Ik heb voor het eerst 6apb met 2cd geprobeerd, en dit was echt een compleet nieuwe ervaring!
Ik heb 180mg 6apb gepakt aan het begin van de avond, ongeveer een half uur voordat we naar binnen gingen. Het kan 2 tot 3 uur duren voor je hier iets van merkt, maar bij mij is dat al na een uur. Komt denk ik omdat ik dezelfde spelregels aanhoud als XTC (zorgen dat je een paar uur van tevoren al genoeg gegeten hebt, heel belangrijk)
Toen ik merkte dat het begon te werken kon het feest echt beginnen, ik heb staan dansen als een malle, vooolop aan het genieten van het lekker hard gaan, ik heb zowat heel de tijd staan dansen met een vriendin van me!
Ik was net zo blij en net zoveel knuffelbuien als normaal gesproken met XTC, maar dan met de bonus dat ik juist alles onthoud en de tijd langzamer voorbij ging dan normaal! (thank you 6apb)
Af en toe dacht ik even wat minder hard te gaan, maar met 6APB is het zo dat het kei en kei hard weer terug komt. Dit spul blijft je de hele avond verrassen!
Dit gevoel had ik zowat de hele avond, het werd geen een keer minder.
En toen kwam de tweede helft van de avond, 30 mg 6apb bijgepakt, tegelijk met 35mg 2CD.
Mijn god, ik doe al jaren xtc maar zoiets als dit had ik echt nog nooit eerder meegemaakt. Ik heb echt een gouden combinatie gevonden.
Wederom begon ik langzaamaan steeds harder te gaan (bij 6apb denk je continu al op de piek te zijn, totdat je voelt dat het nog beter kan, elke keer weer 🤣), maar het was allemaal niet te. Ik ben geen een keer misselijk geworden of last gehad van bodyload.
Het klopt dat je niet waus wordt van dit spul, maar de flipside daarvan is dat ik juist donders goed merk hoe hard ik aan het gaan ben ipv dat ik strak sta en de hele avond naar het podium staar 🤣
Ik werd steeds blijer, stond steeds meer van de show te genieten, continu een vriendin van me staan knuffelen / samen gedanst, vol zelfvertrouwen rondgelopen.
En toen kwam de magie van 2cd erbij, kleuren werden echt een heel stuk feller, het contrast tussen de lasers / lichten en de donkere plekken in de venue werd steeds groter, en het voelde net of elke keer als de visuals van kleur veranderden, ik in een compleet nieuwe stage stond. Alsof ik door meerdere stages in een videogame aan het reizen was 🤣
Het was een heel subtiel trippend gevoel, maar omdat ik tegelijk zo hard stond te gaan op 6APB vond ik dit echt een ge-ni-aal gevoel.
De tijd ging nog steeds lekker langzaam, ipv dat heel de avond veel te snel voorbij gaat!
Als ik tussen de mensen door liep, had ik enorm veel zin om ze aan te spreken, maar deed dit niet zo snel omdat ik al met vrienden was (normaal gesproken ga ik rondjes lopen, jullie kennen het wel). en toch heb ik nieuwe mensen ontmoet omdat ik met een blije bakkes stond te dansen en lachen naar iedereen!
En oh man, als ik NU mijn rave bril opzette (waardoor je die lasers dubbel ziet) was ik echt gone. Van de aardbodem af 🤣
ik heb echt volop genoten van de muziek en de visuals, meer dan ooit tevoren, xtc heeft dit nog nooit bij mij gepresteerd (terwijl ik daar "harder op ga").
En het allermooiste, ik weet ALLES nog, van a tot z. Met xtc vergeet ik zowat de hele avond, not this time!
Zodra ik buiten kwam kon ik meteen weer de boel fatsoenlijk sturen ipv dat ik nog met grote pupillen kauwgom liep te kauwen.
Zodra ik oortjes indeed en muziek ging luisteren, zat ik daar echt heeeelemaal in, dit heeft nog urenlang aangehouden, zelfs thuis nog!
Waar: Subquake (Drum & bass)
Wat: 180mg 6APB (Succinaat) + 30mg 6APB & 35mg 2CD
Ik heb voor het eerst 6apb met 2cd geprobeerd, en dit was echt een compleet nieuwe ervaring!
Ik heb 180mg 6apb gepakt aan het begin van de avond, ongeveer een half uur voordat we naar binnen gingen. Het kan 2 tot 3 uur duren voor je hier iets van merkt, maar bij mij is dat al na een uur. Komt denk ik omdat ik dezelfde spelregels aanhoud als XTC (zorgen dat je een paar uur van tevoren al genoeg gegeten hebt, heel belangrijk)
Toen ik merkte dat het begon te werken kon het feest echt beginnen, ik heb staan dansen als een malle, vooolop aan het genieten van het lekker hard gaan, ik heb zowat heel de tijd staan dansen met een vriendin van me!
Ik was net zo blij en net zoveel knuffelbuien als normaal gesproken met XTC, maar dan met de bonus dat ik juist alles onthoud en de tijd langzamer voorbij ging dan normaal! (thank you 6apb)
Af en toe dacht ik even wat minder hard te gaan, maar met 6APB is het zo dat het kei en kei hard weer terug komt. Dit spul blijft je de hele avond verrassen!
Dit gevoel had ik zowat de hele avond, het werd geen een keer minder.
En toen kwam de tweede helft van de avond, 30 mg 6apb bijgepakt, tegelijk met 35mg 2CD.
Mijn god, ik doe al jaren xtc maar zoiets als dit had ik echt nog nooit eerder meegemaakt. Ik heb echt een gouden combinatie gevonden.
Wederom begon ik langzaamaan steeds harder te gaan (bij 6apb denk je continu al op de piek te zijn, totdat je voelt dat het nog beter kan, elke keer weer 🤣), maar het was allemaal niet te. Ik ben geen een keer misselijk geworden of last gehad van bodyload.
Het klopt dat je niet waus wordt van dit spul, maar de flipside daarvan is dat ik juist donders goed merk hoe hard ik aan het gaan ben ipv dat ik strak sta en de hele avond naar het podium staar 🤣
Ik werd steeds blijer, stond steeds meer van de show te genieten, continu een vriendin van me staan knuffelen / samen gedanst, vol zelfvertrouwen rondgelopen.
En toen kwam de magie van 2cd erbij, kleuren werden echt een heel stuk feller, het contrast tussen de lasers / lichten en de donkere plekken in de venue werd steeds groter, en het voelde net of elke keer als de visuals van kleur veranderden, ik in een compleet nieuwe stage stond. Alsof ik door meerdere stages in een videogame aan het reizen was 🤣
Het was een heel subtiel trippend gevoel, maar omdat ik tegelijk zo hard stond te gaan op 6APB vond ik dit echt een ge-ni-aal gevoel.
De tijd ging nog steeds lekker langzaam, ipv dat heel de avond veel te snel voorbij gaat!
Als ik tussen de mensen door liep, had ik enorm veel zin om ze aan te spreken, maar deed dit niet zo snel omdat ik al met vrienden was (normaal gesproken ga ik rondjes lopen, jullie kennen het wel). en toch heb ik nieuwe mensen ontmoet omdat ik met een blije bakkes stond te dansen en lachen naar iedereen!
En oh man, als ik NU mijn rave bril opzette (waardoor je die lasers dubbel ziet) was ik echt gone. Van de aardbodem af 🤣
ik heb echt volop genoten van de muziek en de visuals, meer dan ooit tevoren, xtc heeft dit nog nooit bij mij gepresteerd (terwijl ik daar "harder op ga").
En het allermooiste, ik weet ALLES nog, van a tot z. Met xtc vergeet ik zowat de hele avond, not this time!
Zodra ik buiten kwam kon ik meteen weer de boel fatsoenlijk sturen ipv dat ik nog met grote pupillen kauwgom liep te kauwen.
Zodra ik oortjes indeed en muziek ging luisteren, zat ik daar echt heeeelemaal in, dit heeft nog urenlang aangehouden, zelfs thuis nog!
