Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB beetje live

6-APB beetje live

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker mallow. Zo voel ik mij nu. Beetje tandenknarsen. Kleine headspace.
Verwacht geen davernde toppic

Om 1604 heb ik 6-apb ingenomen 129 mg. De 120 vond ik aan de lage kant. En 150 dat iemand suggeerde vond ik tehoog voor iets dat ik niet ken.
Typen gaat al lastiger.

1604 inname
1730 heel subtiele veranderingen in mijn lichaam, onrustig
1745: poepen! Geen rijen of vieze wc. Eindelijk kakken en ook zo lang ik wil.
17:55 Beetje misselijkheid
1800 ongemak , rond borstbeen kleine steek, knoop in mijn maag
1810: meer schijten en veel. Die drie kilo die ik in een korte tijd ben aangekomen ben ik nu kwijt. Op het randke van toegeven en loslaten. Nog even door die ongemakkelijkheden. lekker nadenken over niets.
Ik mis wel beetje de headspace van een xtc pil. Het echte wause effect.
1820 spanning in kaken, wil wel dansen maar zit lekker in het zonnetje. En iedereen ziet dat ik in de woonkamer dans. :( schaamte
1830 kaken meer trekken , vooral in het achterste gedeelte. Ik geniet van het zonnetje enorm.
Wat doe ik hier dan!!
1844 Komt wel beetje binnen. steeds meer tandenknarsen.. Ik kaat mij beetje door de muziek leiden, maar iets wil de controle houden. Grappig, zo heb ik het nog nooit gevoeld. Heerlijk die zon, dat windje, herrineren van festivals komen op. Dansen, drankjes, gezelligheid, muziek en flirten.
Ik stuur paar tinder en OKcupid berichtjes aan potentiele medegenieters.

1901 kaken ojee de kaken. Kauwgommetje uit een pakje dat hier al 3 jaar ligt
1907 beetje onrustig. iets minder energie dan met een xtc pil zal ik zeggen. Maar middelen nu niet met elkaar vergelijken.Beleef het nu.
okay :) Yan Cook (:)
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geniet ervan kerel
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Amai redelijk wat ongemakkelijkheden blijkbaar, die ik totaal niet heb. Nul lichamelijke ongemakkelijkheden eigenlijk, dat had ik wel bij 4-fa, veel strakker n peppy. Daartegen vind ik 6APB heel lange en stabiele rush, met lekkere afterglow en 15u (17u na inname) had ik nog verwijde pupillen. Heerlijk spul vind ik.
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gaan met die banaan Kwak!

Air I breathe van Subfocus is een goed plaatje als je wil.
Dance like there is no tomorrow :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel plezier! :)

Het heeft inderdaad niet zoveel zin om ervaringen met op elkaar lijkende middelen te snel één op één met elkaar te vergelijken. Mijn eigen eerste ervaring met 6-APB was toevallig wat minder en alle eerste keren erna waren geweldig, dus ik ben blij dat ik het niet bij die ene keer heb gehouden. Set en setting maakt veel uit en daarbij een bepaalde toevalsfactor. Bij dezelfde dosis heb ik de ene keer meer of minder kaakspanning en ook heb ik keren gehad dat ik (heel) misselijk werd in de come up maar ook genoeg keren dat dat totaal niet het geval was.

Overall vind ik 6-APB meestal nét een betere deal dan XTC omdat het zo lang duurt, minder craving en de come down is iets softer, wat fucking heerlijk is, maar de intensiteit en het empathische is iets minder intens/meer uitgespreid vs. XTC. Het is een van mijn meest favo RC’s. <3

Geniet ervan en niet teveel nadenken, gewoon chillen en beleven. ^^
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een ballonetje erbij kan je er zo verder inschieten ipv bijnemen wat dan 2 uur kan duren eer dat resultaat geeft
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgende halte: serotonin-city :redheart: Geniet ervan.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nice, enjoy!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geniet en ik hoop dat je lekker los komt, let it go 😉
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dank dank

1931 mee bewegen. Ik dans met mijn handen. Ik snak beetje naar dat gevoel dat xtc heeft en ik weet dat ik nu niet moet vergelijken en van deze rush kan genieten. Met xtc vond ik het heerlijk mijn hoofd allerlei vormen te maken. Onregelmatig ademhalen. Dan een flinke teug zuurstof en verder gaan. Dat mis ik nu. Maar dit is zeker ook fijn. Mijn linkerbeen trilt als een 'malle'.
1948 ik ben nog aanspreekbaar schrijf ik naar een vriend,
1953 bijpakken, bijpakken, bijpakken.... de verleiding... onweerstaanbaar.. maar ik moet streng zijn...
niet bijpakken... dit is je basis.. 129 mg..

Heerlijk op balkonstaan met een avondzon en morgen zoals altijd vrij.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kwak zei:
Dank dank

1931 mee bewegen. Ik dans met mijn handen. Ik snak beetje naar dat gevoel dat xtc heeft en ik weet dat ik nu niet moet vergelijken en van deze rush kan genieten. Met xtc vond ik het heerlijk mijn hoofd allerlei vormen te maken. Onregelmatig ademhalen. Dan een flinke teug zuurstof en verder gaan. Dat mis ik nu. Maar dit is zeker ook fijn. Mijn linkerbeen trilt als een 'malle'.
1948 ik ben nog aanspreekbaar schrijf ik naar een vriend,
1953 bijpakken, bijpakken, bijpakken.... de verleiding... onweerstaanbaar.. maar ik moet streng zijn...
niet bijpakken... dit is je basis.. 129 mg..

Heerlijk op balkonstaan met een avondzon en morgen zoals altijd vrij.
Klik om te vergroten...
Kzou niet meer bij nemen , gaat meer kater geven morgen.
Zoals gezegt een ballon, of als je het gewend bent.
Een jointje in de comedown is wel leuk.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb geen ballonen of wiet. Wel wietdruppels. Ojag nu echt gaan dansen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Kzou niet meer bij nemen , gaat meer kater geven morgen.
Zoals gezegt een ballon, of als je het gewend bent.
Een jointje in de comedown is wel leuk.
Klik om te vergroten...

Ik ken TS natuurlijk niet, en weet zijn/haar gewicht niet, maar het klinkt wel alsof de huidige dosis misschien net iets 'eronder' is. Als ik dat gevoel heb, pak ik iets bij binnen 2-2.5 uur na inname (om vervolgens niet meer bij te pakken, want vind dat net de charme van 6-APB, dat je in principe niet bij hoeft te nemen).
Het is mogelijk inderdaad te laat voor bijnemen nu, dat zou je misschien niet heel veel meer geven dan meer kater. Maar ik denk dat je de volgende keer wel voor 150 mg kan gaan als ik het zo hoor. Desondanks erg verstandig dat je aan de veilige kant begint met een stof die je niet goed kent.

Jointje in come down is zeker relaxt. Wietdruppels kan ook maar pas op met doseren. :wink:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Wietdruppels kan ook maar pas op met doseren. :wink:
Klik om te vergroten...
Ja zeker niet teveel ineens willen :grin:
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weeg rond de 54-57 kg man.

Ik geniet wel hoor maar is inderdaad net iets eronder.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kwak zei:
Ik weeg rond de 54-57 kg man.

Ik geniet wel hoor maar is inderdaad net iets eronder.
Klik om te vergroten...
Tja, als je nu bij neemt (bijv. 50mg) dan duurt het effect nog zo’n 2 uur; de vraag is wil je dat ?
En hoe ziet morgen er uit.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Tja, als je nu bij neemt (bijv. 50mg) dan duurt het effect nog zo’n 2 uur; de vraag is wil je dat ?
En hoe ziet morgen er uit.
Klik om te vergroten...
Morgen heb ik niets. Maar ik neem niets. Maar verdomd die verleiding. Heb ook geen zin om alles af te wegen. Dus dat schilt.

Mijn tanden en kiezen ojee :). Terwijl mijn pupillen niet zo wijd openstaan.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kwak zei:
Ik weeg rond de 54-57 kg man.

Ik geniet wel hoor maar is inderdaad net iets eronder.
Klik om te vergroten...

Je bent dan waarschijnlijk een lichtgewicht, net als ik. Afhankelijk van je lengte... Dit is een persoonlijke theorie die niet op feiten gebaseerd is, laat staan op wetenschappelijke feiten, dus neem wat ik nu ga brabbelen a.u.b. met een korrel zout, want het is speculatie. :tongueout: Maar ik heb altijd het idee gehad dat de '1-1.5 mg/kg-regel' die voor MDMA geldt (en die je door zou kunnen trekken naar 6-APB) vooral een goed passende richtlijn is voor 'normale' gewichten/BMI's. Als je dus beneden- of bovengemiddeld zit met je gewicht, lijkt het soms wat overdreven. Ikzelf ben rond de 60 kg, met mijn lengte (1.80 m) zit ik hiermee op de grens van ondergewicht en een normaal gewicht. Ik zou maar 60-90 mg MDMA mogen nemen volgens de regel, wat ongetwijfeld een (veel) te lage dosis is voor mij waar ik het niet voor doe. Ik ga meestal voor 100-150 mg bij XTC. Bij 6-APB ging ik de laatste keren voor 150-180 mg in totaal (dan heb ik het over de minder potente versie, vergeet altijd of dat de HCL of succinate variant is).

Dit gezwam moet je nu allemaal niet gaan lezen want je moet lekker van je space gaan genieten :wink: maar het zou misschien verklaren waarom je aan de lage kant zit met je dosis en het effect. Het kan ook dat de stof je gewoon wat minder ligt dan MDMA natuurlijk.

Jammer trouwens dat je ondanks dit wel zo'n last hebt van je tanden!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kwak zei:
Maar ik neem niets.
Klik om te vergroten...
💪💪💪💪 klasse van je en is ook het beste.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#20
2240 meer tanden geknarsssss. Ga zo op bed liggen. Heb niet echt de zin om te dansen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."