Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB beetje live

6-APB beetje live

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gaan met die banaan Kwak!

Air I breathe van Subfocus is een goed plaatje als je wil.
Dance like there is no tomorrow :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel plezier! :)

Het heeft inderdaad niet zoveel zin om ervaringen met op elkaar lijkende middelen te snel één op één met elkaar te vergelijken. Mijn eigen eerste ervaring met 6-APB was toevallig wat minder en alle eerste keren erna waren geweldig, dus ik ben blij dat ik het niet bij die ene keer heb gehouden. Set en setting maakt veel uit en daarbij een bepaalde toevalsfactor. Bij dezelfde dosis heb ik de ene keer meer of minder kaakspanning en ook heb ik keren gehad dat ik (heel) misselijk werd in de come up maar ook genoeg keren dat dat totaal niet het geval was.

Overall vind ik 6-APB meestal nét een betere deal dan XTC omdat het zo lang duurt, minder craving en de come down is iets softer, wat fucking heerlijk is, maar de intensiteit en het empathische is iets minder intens/meer uitgespreid vs. XTC. Het is een van mijn meest favo RC’s. <3

Geniet ervan en niet teveel nadenken, gewoon chillen en beleven. ^^
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een ballonetje erbij kan je er zo verder inschieten ipv bijnemen wat dan 2 uur kan duren eer dat resultaat geeft
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgende halte: serotonin-city :redheart: Geniet ervan.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nice, enjoy!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."