Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB beetje live

6-APB beetje live

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Veel plezier! :)

Het heeft inderdaad niet zoveel zin om ervaringen met op elkaar lijkende middelen te snel één op één met elkaar te vergelijken. Mijn eigen eerste ervaring met 6-APB was toevallig wat minder en alle eerste keren erna waren geweldig, dus ik ben blij dat ik het niet bij die ene keer heb gehouden. Set en setting maakt veel uit en daarbij een bepaalde toevalsfactor. Bij dezelfde dosis heb ik de ene keer meer of minder kaakspanning en ook heb ik keren gehad dat ik (heel) misselijk werd in de come up maar ook genoeg keren dat dat totaal niet het geval was.

Overall vind ik 6-APB meestal nét een betere dealbreaker dan XTC omdat het zo lang duurt, minder craving en de come down is iets softer, wat fucking heerlijk is, maar de intensiteit en het empathische is iets minder intens/meer uitgespreid vs. XTC. Het is een van mijn meest favo RC’s. <3

Geniet ervan en niet teveel nadenken, gewoon chillen en beleven. ^^
Klik om te vergroten...
Ik ben ook echt fan inderdaad, wat ik me afvraag, heb jij ook enorm last van een dip de week erna. Met 6-APB heb ik dat vele malen meer dan met bijvoorbeeld XTC. Het gaat om normale dosissen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
witte270 zei:
Ik ben ook echt fan inderdaad, wat ik me afvraag, heb jij ook enorm last van een dip de week erna. Met 6-APB heb ik dat vele malen meer dan met bijvoorbeeld XTC. Het gaat om normale dosissen
Klik om te vergroten...

Nee, eigenlijk niet. Of ja, ik heb wel een duidelijke dip. Vooral fysiek (dagenlang vermoeidheid/laag energieniveau/minder motivatie en slechte concentratie) maar soms ook emotioneel, waarbij ik me wat down voel. Maar die dip heb ik ook van XTC. Ik merk in de heftigheid en de duur van de dip zelf geen duidelijk verschil tussen XTC en 6-APB tot dusver. Dat is ook waarom ik dan als het erop aan komt 6-APB vaak net een betere deal vind, dubbel fun en door de minder heftige pieken een vrijwel gelijkaardige kater (dus gevoelsmatig wordt er ongeveer evenveel serotonine verbruikt, maar ik durf niet te zeggen of dit feitelijk ook klopt).

Ik heb al wel eens vaker gehoord of gelezen, ook hier op het forum, dat mensen soms een ergere kater ervaren van 6-APB. Is blijkbaar iets persoonlijks. Het kan er misschien ook mee te maken hebben dat 6-APB je langer wakker houdt? Geen idee hoor.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Over de kater/dip. Ik was de volgende 2 dagen wel extreem moe en had een verveling gemoedstoestand. Ik wilde eigenlijk niet met een ander middel het combineren. Uiteindelijk wel met enkele wietoliedruppels gedaan. Dit flesje is een jaar oud. Naar mijn idee heeft het niet naar een next level gebracht alleen maar de duur verlengd. Ik zou 6APB ook nooit met xtc combineren als ik dit hier niet gelezen had, dat het echt niet goed voor je is :innocent:. Ik ben pas in de ochtend gaan slapen, het liefst had ik nog willen doorgaan.

Ik vind het lastig te zeggen of de 129 mg als die verhoogd zou worden naar 150 mg. Of dit de sweetpoint is om lekker om op te kunnen dansen. Want ik mis echt wel die stimulerende werking die ik met xtc meer heb. De Set Setting heb ik ook niet naar dansen gemaakt. De 6 apb zou ik op de de laatste dag van het Psy-fi festival gaan benutten.....
Sowieso moet ik eventjes rustig aandoen met middelen. Vanaf januari heb ik bijna elke maand iets gebruikt.

Over het magnesium moet je daar geen opbouwende spiegel voor nodig hebben? En welke magnesium gebruiken?
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat er een verschil in magnesium pillen zit. Ik ben een van de weinige met tandenknars op 6 APB.
Mijn pupillen bleven wel fijn klein en scherp. Bij xtc worden zij immens groot.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer dat je er niet zo top van ging. Ik heb dat de eerste paar keer ook gehad. Nu weet ik wat mijn sweetspot qua dosering is en ik trip ook lekker er op. Dikke visuals en xtc gevoel.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekker mallow. Zo voel ik mij nu. Beetje tandenknarsen. Kleine headspace.
Verwacht geen davernde toppic

Om 1604 heb ik 6-apb ingenomen 129 mg. De 120 vond ik aan de lage kant. En 150 dat iemand suggeerde vond ik tehoog voor iets dat ik niet ken.
Typen gaat al lastiger.

1604 inname
1730 heel subtiele veranderingen in mijn lichaam, onrustig
1745: poepen! Geen rijen of vieze wc. Eindelijk kakken en ook zo lang ik wil.
17:55 Beetje misselijkheid
1800 ongemak , rond borstbeen kleine steek, knoop in mijn maag
1810: meer schijten en veel. Die drie kilo die ik in een korte tijd ben aangekomen ben ik nu kwijt. Op het randke van toegeven en loslaten. Nog even door die ongemakkelijkheden. lekker nadenken over niets.
Ik mis wel beetje de headspace van een xtc pil. Het echte wause effect.
1820 spanning in kaken, wil wel dansen maar zit lekker in het zonnetje. En iedereen ziet dat ik in de woonkamer dans. :( schaamte
1830 kaken meer trekken , vooral in het achterste gedeelte. Ik geniet van het zonnetje enorm.
Wat doe ik hier dan!!
1844 Komt wel beetje binnen. steeds meer tandenknarsen.. Ik kaat mij beetje door de muziek leiden, maar iets wil de controle houden. Grappig, zo heb ik het nog nooit gevoeld. Heerlijk die zon, dat windje, herrineren van festivals komen op. Dansen, drankjes, gezelligheid, muziek en flirten.
Ik stuur paar tinder en OKcupid berichtjes aan potentiele medegenieters.

1901 kaken ojee de kaken. Kauwgommetje uit een pakje dat hier al 3 jaar ligt
1907 beetje onrustig. iets minder energie dan met een xtc pil zal ik zeggen. Maar middelen nu niet met elkaar vergelijken.Beleef het nu.
okay :) Yan Cook (:)
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geniet ervan kerel
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Amai redelijk wat ongemakkelijkheden blijkbaar, die ik totaal niet heb. Nul lichamelijke ongemakkelijkheden eigenlijk, dat had ik wel bij 4-fa, veel strakker n peppy. Daartegen vind ik 6APB heel lange en stabiele rush, met lekkere afterglow en 15u (17u na inname) had ik nog verwijde pupillen. Heerlijk spul vind ik.
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gaan met die banaan Kwak!

Air I breathe van Subfocus is een goed plaatje als je wil.
Dance like there is no tomorrow :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel plezier! :)

Het heeft inderdaad niet zoveel zin om ervaringen met op elkaar lijkende middelen te snel één op één met elkaar te vergelijken. Mijn eigen eerste ervaring met 6-APB was toevallig wat minder en alle eerste keren erna waren geweldig, dus ik ben blij dat ik het niet bij die ene keer heb gehouden. Set en setting maakt veel uit en daarbij een bepaalde toevalsfactor. Bij dezelfde dosis heb ik de ene keer meer of minder kaakspanning en ook heb ik keren gehad dat ik (heel) misselijk werd in de come up maar ook genoeg keren dat dat totaal niet het geval was.

Overall vind ik 6-APB meestal nét een betere deal dan XTC omdat het zo lang duurt, minder craving en de come down is iets softer, wat fucking heerlijk is, maar de intensiteit en het empathische is iets minder intens/meer uitgespreid vs. XTC. Het is een van mijn meest favo RC’s. <3

Geniet ervan en niet teveel nadenken, gewoon chillen en beleven. ^^
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een ballonetje erbij kan je er zo verder inschieten ipv bijnemen wat dan 2 uur kan duren eer dat resultaat geeft
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgende halte: serotonin-city :redheart: Geniet ervan.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nice, enjoy!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geniet en ik hoop dat je lekker los komt, let it go 😉
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dank dank

1931 mee bewegen. Ik dans met mijn handen. Ik snak beetje naar dat gevoel dat xtc heeft en ik weet dat ik nu niet moet vergelijken en van deze rush kan genieten. Met xtc vond ik het heerlijk mijn hoofd allerlei vormen te maken. Onregelmatig ademhalen. Dan een flinke teug zuurstof en verder gaan. Dat mis ik nu. Maar dit is zeker ook fijn. Mijn linkerbeen trilt als een 'malle'.
1948 ik ben nog aanspreekbaar schrijf ik naar een vriend,
1953 bijpakken, bijpakken, bijpakken.... de verleiding... onweerstaanbaar.. maar ik moet streng zijn...
niet bijpakken... dit is je basis.. 129 mg..

Heerlijk op balkonstaan met een avondzon en morgen zoals altijd vrij.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kwak zei:
Dank dank

1931 mee bewegen. Ik dans met mijn handen. Ik snak beetje naar dat gevoel dat xtc heeft en ik weet dat ik nu niet moet vergelijken en van deze rush kan genieten. Met xtc vond ik het heerlijk mijn hoofd allerlei vormen te maken. Onregelmatig ademhalen. Dan een flinke teug zuurstof en verder gaan. Dat mis ik nu. Maar dit is zeker ook fijn. Mijn linkerbeen trilt als een 'malle'.
1948 ik ben nog aanspreekbaar schrijf ik naar een vriend,
1953 bijpakken, bijpakken, bijpakken.... de verleiding... onweerstaanbaar.. maar ik moet streng zijn...
niet bijpakken... dit is je basis.. 129 mg..

Heerlijk op balkonstaan met een avondzon en morgen zoals altijd vrij.
Klik om te vergroten...
Kzou niet meer bij nemen , gaat meer kater geven morgen.
Zoals gezegt een ballon, of als je het gewend bent.
Een jointje in de comedown is wel leuk.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb geen ballonen of wiet. Wel wietdruppels. Ojag nu echt gaan dansen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Kzou niet meer bij nemen , gaat meer kater geven morgen.
Zoals gezegt een ballon, of als je het gewend bent.
Een jointje in de comedown is wel leuk.
Klik om te vergroten...

Ik ken TS natuurlijk niet, en weet zijn/haar gewicht niet, maar het klinkt wel alsof de huidige dosis misschien net iets 'eronder' is. Als ik dat gevoel heb, pak ik iets bij binnen 2-2.5 uur na inname (om vervolgens niet meer bij te pakken, want vind dat net de charme van 6-APB, dat je in principe niet bij hoeft te nemen).
Het is mogelijk inderdaad te laat voor bijnemen nu, dat zou je misschien niet heel veel meer geven dan meer kater. Maar ik denk dat je de volgende keer wel voor 150 mg kan gaan als ik het zo hoor. Desondanks erg verstandig dat je aan de veilige kant begint met een stof die je niet goed kent.

Jointje in come down is zeker relaxt. Wietdruppels kan ook maar pas op met doseren. :wink:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Wietdruppels kan ook maar pas op met doseren. :wink:
Klik om te vergroten...
Ja zeker niet teveel ineens willen :grin:
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik weeg rond de 54-57 kg man.

Ik geniet wel hoor maar is inderdaad net iets eronder.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kwak zei:
Ik weeg rond de 54-57 kg man.

Ik geniet wel hoor maar is inderdaad net iets eronder.
Klik om te vergroten...
Tja, als je nu bij neemt (bijv. 50mg) dan duurt het effect nog zo’n 2 uur; de vraag is wil je dat ?
En hoe ziet morgen er uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."