#1
Ik ben ook echt fan inderdaad, wat ik me afvraag, heb jij ook enorm last van een dip de week erna. Met 6-APB heb ik dat vele malen meer dan met bijvoorbeeld XTC. Het gaat om normale dosissenVeel plezier!
Het heeft inderdaad niet zoveel zin om ervaringen met op elkaar lijkende middelen te snel één op één met elkaar te vergelijken. Mijn eigen eerste ervaring met 6-APB was toevallig wat minder en alle eerste keren erna waren geweldig, dus ik ben blij dat ik het niet bij die ene keer heb gehouden. Set en setting maakt veel uit en daarbij een bepaalde toevalsfactor. Bij dezelfde dosis heb ik de ene keer meer of minder kaakspanning en ook heb ik keren gehad dat ik (heel) misselijk werd in de come up maar ook genoeg keren dat dat totaal niet het geval was.
Overall vind ik 6-APB meestal nét een betere dealbreaker dan XTC omdat het zo lang duurt, minder craving en de come down is iets softer, wat fucking heerlijk is, maar de intensiteit en het empathische is iets minder intens/meer uitgespreid vs. XTC. Het is een van mijn meest favo RC’s. <3
Geniet ervan en niet teveel nadenken, gewoon chillen en beleven. ^^