Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD: Bomen knuffelen en oneindige onbegrijpelijkheid

1P-LSD: Bomen knuffelen en oneindige onbegrijpelijkheid

39 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#1
djiego zei:
Heb 1 keer de vergissing gemaakt even 'snel' wat in de supermarkt te halen lol..
Klik om te vergroten...
Ik heb dit eens gedaan toen we flink aan het afteren waren en ik wilde even sigaretten gaan halen. Ik was me enorm bewust van de omvang van mijn pupillen en toen ik daar stond spacete ik toch veel meer dan voorzien! Ik stond echt in te studeren wat ik moest zeggen. Gelukkig nu bijna een halfjaar rookvrij 😅
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trippi zei:
Ik heb dit eens gedaan toen we flink aan het afteren waren en ik wilde even sigaretten gaan halen. Ik was me enorm bewust van de omvang van mijn pupillen en toen ik daar stond spacete ik toch veel meer dan voorzien! Ik stond echt in te studeren wat ik moest zeggen. Gelukkig nu bijna een halfjaar rookvrij 😅
Klik om te vergroten...

Heb het wel eens eerder gezegd geloof ik maar de supermarkt is echt de beste lakmoesproef om te meten hoe ver je uit je kneiter bent..

Met veel middelen vind ik het verder niet zo'n groot probleem zolang ik een verder een beetje normaal kan doen.. maar op psychedelica. Nope. :sweatsmile:
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#3
djiego zei:
Heb het wel eens eerder gezegd geloof ik maar de supermarkt is echt de beste lakmoesproef om te meten hoe ver je uit je knijter bent..

Met veel middelen vind ik het verder niet zo'n groot probleem zolang ik een verder een beetje normaal kan doen.. maar op psychedelica. Nope. :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Hahaha nee ik moet er ook echt niet aan denken! Ik zeg altijd, op de wc weet je hoe je eraan toe bent. Maar de supermarkt is ook wel een mooie ja!
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Fantastisch report. 😍 En die visuele ervaringen, de chaotische in elkaar draaiende schouwspelen die je beschrijft zijn ontzettend herkenbaar voor mij op LSD!
Klik om te vergroten...
Thnx! Ja ik zei in de trip nog, ik snap nu pas al die gifjes en filmpjes. Ook mbt het regenboog effect. Ik vind het wel top entertainment 😄
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mennnnn!!! Ik wil al een behoorlijke periode lsd proberen, maar door dit report wil ik het meer dan ooit en wel potverdorie NU! :wink:

Ik speel alleen nog met de gedachten aan al die beren op de weg.
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Boom zei:
Wat een ontzettend toffe tripreport!! Hij leest echt super leuk weg en kon me er een goede voorstelling van maken. Ik heb zelf nog nooit 1p lsd gehad maar ben het wel van plan. Dit soort reports maakt het wel aantrekkelijker! Al weet ik ook wel dat het erg persoonlijk is.

Dankjewel @Trippi !
Klik om te vergroten...
Thnx! Ben benieuwd naar jouw ervaringen.
Dirkjan zei:
Supermarkt en LSD? Voor je het weet sta je je fiets door de Albert Heijn poortjes te proppen terwijl je vergeten bent wat taal is. Dit verzin ik niet dit is echt gebeurd. Trippen in de supermarkt is een big no.
Klik om te vergroten...
Hahahahaha nee het trekt mij ook niet erg. Ik zou ook helemaal preoccupied zijn met of men kan zien dat ik uit mijn plaat ben. Ooit eens in een museum aan de 2cb-fly gezeten, dat was wel even genoeg.
B
BoomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trippi zei:
Deze trip is van een week geleden maar het duurde even voor ik er een enigszins leesbaar verhaal van kon maken. Mijn vriend en ik zijn allebei 30+ en redelijk ervaren met middelengebruik maar LSD en afgeleiden kenden we beiden nog niet echt. Ik heb weinig ervaring met psychedelica, ooit eens een zegeltje gekregen bij een after maar toen was ik al onder invloed en zo lang wakker dat ik niet weet wat het voor effect had. Ook eens op 2cb-fly getript maar dat vond ik erg onrustig en instabiel. Mijn vriend is vooral bekend met truffels en tript daar regelmatig op. We kozen voor 1P-LSD omdat dit goed verkrijgbaar is en goed te doseren (naar wij dachten). Anderhalve maand geleden hebben we al eens een 'proeftripje' gedaan op 50 mcg startdosis om rustig te ervaren wat de effecten zijn. We hebben toen na 4 uur nog 50 bijgenomen en het was erg vermakelijk allemaal. Tijd voor een reguliere dosis dus!

We trippen bij mij thuis. Bekend terrein dus! Ik heb boodschappen gedaan voor onze trip. We hebben fruit, snoep, chocola, koekjes, hartige snacks en wat verschillende soorten drinken voorhanden. We nemen onze zegels (ik 100 en hij 150 µg) rond twee uur in de middag op een lege maag. We doen ze 15 minuten onder de tong en slikken ze dan door. Of dat onder de tong houden nu wel of niet zinvol is weten we eigenlijk niet maar het is een kleine moeite. Tijdens de come-up kijken we een Nederlandse romcom voor wat afleiding. De come-up van de meeste middelen is niet mijn favoriete deel maar ik vind het erg meevallen met de 1P-LSD. Ik krijg het een beetje koud en krijg klamme handjes maar gelukkig doet dit middel weinig met mijn maag en word ik er niet misselijk van.

De hogere dosis komt sneller op dan de lage die we de vorige trip hadden. De 50 µg begon pas na anderhalf uur iets te doen maar de 100 µg laat halverwege de film al wat visuele effecten zien. We geven cynisch commentaar op het slechte script en de kleuren op de tv verspringen een beetje. Ik kijk naar het schilderij dat naast mijn tv hangt. Het is alsof iemand het elke halve seconde anders belicht. Dit is bekend terrein, dit zag ik de vorige keer ook. Zodra de film afgelopen is gaan we naar buiten. Ik wil frisse lucht en ik wil naar de wolken kijken. In de tuin staan twee ligstoelen klaar en het is mooi weer. Gewapend met zonnebrillen en een vest voor mij (ik heb het vaak koud als ik space/trip) gaan we naar buiten. De wolken hebben allemaal mooie vormpjes aan de uiteinden die rondjes draaien. We zien kleine regenboogpatroontjes. Elk vliegtuig dat langs vliegt wordt door ons enthousiast ontvangen. Ze laten een regenboogspoor na, zo lijkt het. Ook vogels zijn magisch in die zin.

Bekijk bijlage 42813

We liggen heel lang naar de lucht te kijken en we genieten van aardbeien, chocoladekoekjes en mergpijpjes. We besluiten ruim 3 uur na de eerste nog een zegeltje bij te nemen (ik 100 en hij 150) en gaan dan een stukje lopen door de buurt. De natuur is overweldigend mooi. Het voelt alsof we in een animatiefilm of sprookje zitten. Het geruis van de blaadjes aan de bomen, hoe de zon erop valt, de schittering van het water... alles is zo mooi! We lopen onder een bruggetje door en daarachter zien we een stel zwanen met hun jongen in het zonlicht. Het is een magisch moment en we staan allebei dolgelukkig naar die beesten te staren. Om deze sloot zitten allemaal woningen, ik ben benieuwd of iemand ons daar zo zag staan. Dat vragen we ons ook daar hardop af. Mijn vriend zegt dat die mensen vast denken dat we gewoon heel erg van de natuur houden. Wie weet! Het kan me weinig schelen.

We lopen door en komen aan bij een dijkje. Er groeit daar erg hoog gras met gele bloemen. Het waait en het voelt alsof het gras ademt. De wolken zijn prominent aanwezig in de lucht en de weilanden waar we op uit kijken zijn enorm groen. Het lijkt of alle koeien blij zijn, het is erg idyllisch allemaal. We zien eenden met jongen en zitten een hele tijd langs de kant van het fietspad enorm te genieten van de prachtige natuur. Alle kleuren en details zijn zo heftig en mooi dat we niet uitgekeken raken. Als we teruglopen zien we dat mensen hun hond uitlaten. Het is na etenstijd en dit is natuurlijk best een normaal moment maar voor ons voelt het als een complot. Verderop staan drie mannen met honden te praten. Als we ze naderen zeggen ze elkaar (voor ons gevoel vlug) gedag en gaan ieder hun eigen weg. Eentje verdwijnt in onze beleving achteruitlopend in het hoge gras en de andere twee lijken ons te ontvluchten. We vermoeden dat het een geheim genootschap is en verbazen ons over de manier waarop die ene man in het hoge gras verdween. Het leek alsof hij boos naar ons keek terwijl het gras hem opslokte en we kunnen ook niet ontdekken waar hij heen is gegaan. Het geeft ons ook een licht ongemakkelijk gevoel, alsof we ze betrapt hebben. Of misschien alsof wij betrapt zijn?

Even later zijn we dat ongemakkelijke gevoel weer vergeten en mijn vriend merkt op dat hij best een boom zou kunnen knuffelen. We kiezen een mooie grote boom uit en we proberen hem te knuffelen. De boom zag er zacht en uitnodigend uit maar bleek in praktijk toch wel hard en ruw. Het valt mij tegen maar mijn vriend staat nog met die boom in zijn armen. Ik maak een klein filmpje van hem en ben erg trots dat ik mijn telefoon nog kan bedienen. We besluiten weer naar huis te lopen want het is wel erg overweldigend allemaal. Onderweg komen we nog wat mensen tegen die we ongemakkelijk gedag zeggen en zijn we vooral enorm aan het giechelen om onze rare belevenissen.

Bekijk bijlage 42814

Eenmaal thuis gaan we weer in de tuin liggen. Ik ben ineens best moe en doe even mijn ogen dicht op de ligstoel. Dan kom ik in een wereld met een soort takken met blaadjes die ademen en open en dicht klappen terwijl ze om mij heen draaien. Er schijnt steeds licht tussen de blaadjes door. Het is heel magisch en ook wel raar. Af en toe open ik mijn ogen even en dan ben ik weer in mijn tuin. Mijn vriend ligt naar de lucht te kijken en beweegt zijn hand met daarin zijn zonnebril heen en weer omdat hij het zo mooi vindt dat er een spoor ontstaat. Ik besluit snacks te gaan maken. Als ik me concentreer moet dat lukken. Ik heb de airfryer al klaargezet van tevoren. Ik zet het ding aan en pak frikandellen uit de vriezer. Ik sta even te staren naar allerlei kleurtjes en ben dan helemaal de tijd kwijt. Is de airfryer nu warm? Ik weet niet hoe ik dat kan zien. Ik dwaal wat rond en besluit op goed geluk de frikandellen erin te doen. Ik heb geen idee hoeveel we er nodig gaan hebben dus ik doe de inhoud van het hele doosje erin. Het is allemaal erg willekeurig en ingewikkeld, maar het lukt.

Het is erg lekker om te eten in deze trip. Dat vind ik fijn want op de meeste uppers en disso's kan ik niks naar binnen krijgen. Nu smaakt alles heerlijk! De frikandellen zijn snel op (vijf was een prima aantal kennelijk) en we buiken nog even uit. Dan begint het te regenen. Mijn vriend voelt zich één met de regen en wil blijven liggen. Ik wil naar binnen, ik heb het koud en ben bang dat we onderkoeld raken. Uiteindelijk gaat hij mee naar binnen. Als we de woonkamer inlopen zijn we ineens weer in een heel ander universum. Ik heb veel planten en ze zijn onwijs groen. Ik vraag me af of planten wel eens trippen? Ik stel me voor dat planten hun hele leven trippen en het helemaal naar hun zin hebben in de kamer. Dat ik de hele week zit te werken tussen de trippende planten. Die gedachte maakt me blij. Ik heb caleidoscoopbeelden op de tv en spotify op de achtergrond. Er staat een playlist aan met vrolijke liedjes. Ik heb dit direct na de film aangezet maar was het helemaal vergeten omdat we een paar uur buiten waren. Ik haal wat snoep en hartige snacks en we nestelen ons op de uitgeklapte slaapbank. Mijn vriend heeft een plantje gepakt en we liggen er samen naar te kijken. De blaadjes hebben mooie patroontjes die bewegen. Het is magisch om te zien. Mijn vriend vindt de plant erg mooi en streelt de blaadjes alsof hij de plant liefkoost. Ik word er haast jaloers van, wat een rare ervaring!

Bekijk bijlage 42817

Mijn ogen vallen weer dicht en ik zit in een bizarre wereld waar alles oneindig door beweegt in een soort cadans. Er zijn eindeloze ritssluitingen die in de verte in elkaar draaien. Oneindige patronen die bestaan uit (delen van) voorwerpen zoals blaadjes van een plant. Het is een heel schouwspel en ik vind het helemaal leuk. Af en toe moet ik hardop lachen om de bizarre dingen die ik kennelijk verzin. Het is ook vermoeiend en af en toe open ik even mijn ogen om te ontsnappen aan de eindeloze chaos. Als ik dan naar het schilderij naast de bank kijk zie ik allerlei patronen en figuurtjes ontstaan. We eten snoepjes en ze zijn heerlijk. Zo lekker als snoepjes die je als kind krijgt. Ik heb een heel nieuwe liefde voor snoep ineens en ben erg vocaal over hoe lekker het is. Mijn vriend is het ermee eens en we genieten intens.

Buiten is het inmiddels droog en donker. We besluiten nog eens op pad te gaan. Mijn vriend heeft het gevoel dat zijn trip ten einde raakt maar ik zit er nog vol in. We lopen door de wijk naar een parkje. Er zijn mensen op straat en in tuinen. Ik hoor ze en zie ze maar heb geen idee of zij mij zien en of ik raar doe. Ik besluit dat het niet uitmaakt. We lopen via een donker paadje het park in. Het ziet er niet eng uit, juist sprookjesachtig. Eenmaal in het park wil ik naar de lucht kijken. Het is helder met wat wolken en ik ga in het natte gras liggen om naar de sterren te kijken. De sterren hebben regenboogkleurtjes en ik vind het heel mooi. Helaas krijg ik het koud en moet ik weer opstaan. Als we verder lopen tussen hoge bomen door lijkt het alsof de blaadjes van die bomen in keurige cirkels zijn opgesteld. Alsof ik tussen enorme kroonluchters loop. Er is een boom met mos die we er wel zacht uit vinden zien. We doen nog een poging boom knuffelen. Dit bevalt beter. Misschien komt het door het mos, misschien doordat ik nu een winterjas aan heb en niet voel hoe ruw de boom is? We lopen door en gaan nog even op een bankje zitten. Er komt iets met lichtjes aan en we vermoeden een UFO. Helaas blijkt het een vliegtuig te zijn. We bedenken ons dat UFO'S misschien wel zijn bedacht door mensen die aan het trippen zijn. We lopen weer door en komen langs een tuin waar iemand diamond painting schilderijtjes heeft hangen. Ze glinsteren magisch in het licht van de straatlantaarns. We staan ademloos te kijken. Dan bedenk ik me dat deze mensen misschien niet slapen en dat we in hun voortuin spooky staan te doen. We lopen door naar huis.

Bekijk bijlage 42818

Eenmaal thuis willen we nog even in de tuin chillen. We steken een Zweedse fakkel aan. Mijn trip gaat een beetje liggen. Ik zie nog wel mooie patroontjes maar dingen vervormen niet meer. Het vuur is gewoon vuur en dat is wel lekker rustig eigenlijk. Ik pak een wijntje en we staren naar het vuur. We reflecteren op de rare dingen die we meemaakten die dag en mijn vriend zegt dat hij vond dat het kort duurde bij hem. We hadden het idee dat dit misschien kwam doordat hij zich er niet aan over gaf en teveel in zijn hoofd/frustratie zat, dat het toch wel anders is dan truffels in die zin. Minder dwingend of overweldigend. Dan gaat het weer regenen en we gaan naar binnen. We hebben wietkoekjes klaargelegd en we nemen er ieder eentje. We gaan weer op de bank liggen. Ik zet een ander filmpje op van lavalampen, de caleidoscoop ben ik zat.

We liggen al snel met onze ogen dicht in een soort halve droomtoestand te spacen. Ik zie weer de chaotische voorstelling van herhalende dingen. De ritssluitingen doen hun ding op de achtergrond en op de voorgrond draaien er allerlei voorwerpen rond op een soort lopende band alsof ik in een fabriek zit. Maar er zijn ook veel voorwerpen die helemaal niet bestaan. Ik zie een soort tennisrackets die bestaan uit frikandel bijvoorbeeld. En benen die over elkaar heen slaan maar zonder lichaam of voeten. Ik heb het gevoel dat ik wil beschrijven wat ik zie, of dat ik woorden of klanken moet bedenken bij de rare dingen die net niet kloppen. Maar het schouwspel gaat snel en wisselt af waardoor ik mentaal achter de feiten aan loop. Het voelt erg ingewikkeld. Alles gaat te snel om uit te leggen en dat stoort me. Ik doe mijn ogen weer even open en bedenk me dat ik helemaal niks hoef uit te leggen. Dat geeft rust. Ik kijk op de klok, het is al 4 uur 's nachts! Het schilderij naast de tv ziet er rustig uit. Ik maak mijn vriend wakker die ook in een andere wereld zat. Het koekje had zijn trip wel doen herleven en hij had nog even heerlijk genoten van het staartje. We gaan naar bed en vallen al snel in slaap.

Bekijk bijlage 42820

Al met al was dit echt weer een leuke ervaring! Ik was altijd wat huiverig voor LSD omdat ik dacht dat het mentaal zwaar zou voelen maar dit viel heel erg mee. Ik vond het ook fijn dat het zo euforisch was. Uiteraard niet te vergelijken met MDMA en afgeleiden, maar de euforie gecombineerd met de sprookjesachtige wereld is heerlijk. Wat ik vooral fijn vind is dat het lichamelijk niet belastend voelt. Ik kan eten, ik kan slapen en ik heb geen kater de dagen erna. We gaan het zeker nog eens herhalen, misschien met een candyflip in de toekomst. Nu eerst even minimaal een maandje niks 🤗
Klik om te vergroten...
Wat een ontzettend toffe tripreport!! Hij leest echt super leuk weg en kon me er een goede voorstelling van maken. Ik heb zelf nog nooit 1p lsd gehad maar ben het wel van plan. Dit soort reports maakt het wel aantrekkelijker! Al weet ik ook wel dat het erg persoonlijk is.

Dankjewel @Trippi !
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trippi zei:
Hahaha nee ik moet er ook echt niet aan denken! Ik zeg altijd, op de wc weet je hoe je eraan toe bent. Maar de supermarkt is ook wel een mooie ja!
Klik om te vergroten...
Supermarkt en LSD? Voor je het weet sta je je fiets door de Albert Heijn poortjes te proppen terwijl je vergeten bent wat taal is. Dit verzin ik niet dit is echt gebeurd. Trippen in de supermarkt is een big no.
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gemberthee zei:
Ik speel alleen nog met de gedachten aan al die beren op de weg.
Klik om te vergroten...
Welke beren zitten er in jouw gedachten op de weg?
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trippi zei:
Welke beren zitten er in jouw gedachten op de weg?
Klik om te vergroten...
Ik wil het heel graag in een mooi natuurgebied doen. Waar ik woon is mooi natuurgebied, maar ben dan bang om mensen tegen te komen die ik niet goed genoeg ken om uit te kunnen leggen wat ik aan het doen ben. Ook wil ik het met iemand samen doen, maar omdat je nogal lang bezig bent moet je je toch wel chill voelen op de plek waar je bent, met de persoon met wie je bent en die andere persoon idem dito natuurlijk. Heb verder geen enkele schaamte mbt wild plassen ofzo hahaha, dat scheelt alvast.
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gemberthee zei:
Ik wil het heel graag in een mooi natuurgebied doen. Waar ik woon is mooi natuurgebied, maar ben dan bang om mensen tegen te komen die ik niet goed genoeg ken om uit te kunnen leggen wat ik aan het doen ben. Ook wil ik het met iemand samen doen, maar omdat je nogal lang bezig bent moet je je toch wel chill voelen op de plek waar je bent, met de persoon met wie je bent en die andere persoon idem dito natuurlijk. Heb verder geen enkele schaamte mbt wild plassen ofzo hahaha, dat scheelt alvast.
Klik om te vergroten...
Ah ja dat zijn wel beren op de weg inderdaad! Ik vond het fijn om mijn huis als uitvalsbasis te hebben zodat ik me aan "de mensen" kon onttrekken. Ik zou het zelf niet snel in een natuurgebied doen met precies jouw reden.

En ja een leuke trip buddy is wel belangrijk idd! Vind ik ook altijd wel een ding ja. Je weet ook niet of je tijdens een trip nog steeds chill bent met iemand. Lastig inschatten! Soms kunnen mensen je ook wel in positieve zin verrassen natuurlijk 😁 Heb achteraf bezien toch best vaak vage afters met wildvreemden meegemaakt waar ik het eigenlijk prima naar mijn zin had. Maar dan gebruikte ik geen LSD dus lastig vergelijken.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Trippi zei:
Ah ja dat zijn wel beren op de weg inderdaad! Ik vond het fijn om mijn huis als uitvalsbasis te hebben zodat ik me aan "de mensen" kon onttrekken. Ik zou het zelf niet snel in een natuurgebied doen met precies jouw reden.

En ja een leuke trip buddy is wel belangrijk idd! Vind ik ook altijd wel een ding ja. Je weet ook niet of je tijdens een trip nog steeds chill bent met iemand. Lastig inschatten! Soms kunnen mensen je ook wel in positieve zin verrassen natuurlijk 😁 Heb achteraf bezien toch best vaak vage afters met wildvreemden meegemaakt waar ik het eigenlijk prima naar mijn zin had. Maar dan gebruikte ik geen LSD dus lastig vergelijken.
Klik om te vergroten...
Ik neem hem van je aan (en van nog wat andere mensen) en ga iig de eerste keer lsd niet zomaar in de natuur doen idd. Hoe verleidelijk ik dat ook vind. Jammer wel om dat idee los te laten :). Misschien eerst maar eens focussen op een tripbuddy idd. Ik heb wel een komt-wel-goed-houding, trouwens. Zoveel mensen die het al gedaan hebben.
L
LēmniscatusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een leuk trip report!

Zoals andere mensen hier al zeggen trek je me helemaal je verhaal in, alles met een (wellicht onbedoeld) komische ondertoon

Zelf ben ik erg visueel ingesteld, dus de oneindige in elkaar opgaande “ritsen” of onderdelen van bestaande voorwerpen of wezens die zich al dan niet in onmogelijke Escher-esque formaties manifesteren, roepen zeker mooie herinneringen op!
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lēmniscatus zei:
Wat een leuk trip report!

Zoals andere mensen hier al zeggen trek je me helemaal je verhaal in, alles met een (wellicht onbedoeld) komische ondertoon

Zelf ben ik erg visueel ingesteld, dus de oneindige in elkaar opgaande “ritsen” of onderdelen van bestaande voorwerpen of wezens die zich al dan niet in onmogelijke Escher-esque formaties manifesteren, roepen zeker mooie herinneringen op!
Klik om te vergroten...
Thnx! Ja die komische ondertoon was zeker zo bedoeld hoor. De trip die we hierna hadden was weer totaal anders, meer individueel, minder komisch maar even fijn en onbegrijpelijk. Zou een minder leesbaar report worden dus dat heb ik maar niet geschreven haha.

Lēmniscatus zei:
Een alternatief hierop is wellicht om ergens in de natuur een leuk huisje/hutje te huren. Dan kan je je toch nog terugtrekken als er vreemden langslopen.

Zelf heb ik vorig jaar een prachtige LSD trip meegemaakt met twee vrienden in die context

Bekijk bijlage 44545

Idealiter natuurlijk wel in Nederland zodat je niet met spanning de grens over hoeft :wink:
Klik om te vergroten...
Dit ziet er echt idyllisch uit zeg! Ik heb wel eens een weekend gespaced op een bungalowvakantiepark, dat was toch anders met al die gezinnen om ons heen en was op tripmiddelen echt niet fijn geweest. Maar een afgelegen hutje in de natuur klinkt ideaal!
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lēmniscatus zei:
Een alternatief hierop is wellicht om ergens in de natuur een leuk huisje/hutje te huren. Dan kan je je toch nog terugtrekken als er vreemden langslopen.

Zelf heb ik vorig jaar een prachtige LSD trip meegemaakt met twee vrienden in die context

Bekijk bijlage 44545

Idealiter natuurlijk wel in Nederland zodat je niet met spanning de grens over hoeft :wink:
Klik om te vergroten...
Zo heeeee !!! Dat hadden jullie goed voor elkaar zeg!
L
LēmniscatusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Trippi zei:
Thnx! Ja die komische ondertoon was zeker zo bedoeld hoor. De trip die we hierna hadden was weer totaal anders, meer individueel, minder komisch maar even fijn en onbegrijpelijk. Zou een minder leesbaar report worden dus dat heb ik maar niet geschreven haha.


Dit ziet er echt idyllisch uit zeg! Ik heb wel eens een weekend gespaced op een bungalowvakantiepark, dat was toch anders met al die gezinnen om ons heen en was op tripmiddelen echt niet fijn geweest. Maar een afgelegen hutje in de natuur klinkt ideaal!
Klik om te vergroten...
Ja, echt een aanrader om een keer met een select gezelschap te doen :)

Het is ook wel fijn dat je dan afhankelijk van hoe je gaat op je trip, het scenario kan kiezen waar je je dan goed bij voelt;

In de zon met veel groen, bloemen en dieren (o.a. de katten van de eigenaar een stukje verder op) om je heen met alleen het geluid van de wind en vogels in de bomen, of je juist even terugtrekken op bed in de blokhut waar we wat shamanistische “pachamama” muziek hadden draaien

Misschien ook maar een keer een trip report schrijven :grin:
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lēmniscatus zei:
Een alternatief hierop is wellicht om ergens in de natuur een leuk huisje/hutje te huren. Dan kan je je toch nog terugtrekken als er vreemden langslopen.

Zelf heb ik vorig jaar een prachtige LSD trip meegemaakt met twee vrienden in die context

Bekijk bijlage 44545

Idealiter natuurlijk wel in Nederland zodat je niet met spanning de grens over hoeft :wink:
Klik om te vergroten...
Heel gaaf! Hoe ben je op een huisje als dit gekomen? Wat kostte het je ongeveer? Ziet er erg interessant uit :)
L
LēmniscatusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Boyman zei:
Heel gaaf! Hoe ben je op een huisje als dit gekomen? Wat kostte het je ongeveer? Ziet er erg interessant uit :)
Klik om te vergroten...
Ik mag geloof ik geen reclame maken/linken naar websites en dergelijke, maar als je eens googled op natuurhuisje, dan kom je een heel eind.

Wij waren toen 230 euro kwijt voor 2 nachtjes met zijn drieën. (2x 2 persoonsbed) maar de prijs zal een beetje afhangen van de locatie en het luxe niveau natuurlijk. De blokhut was vrij simpel maar de tuin en het bos eromheen prachtig 😍

Paar kussen en dekens op de grond, stoeltjes op het terras en klaar

DAF9B785-681D-4FA4-9B2F-6403D788B75C.jpeg
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien moeten we een topic starten met triptips voor psychedelica 😄
L
LēmniscatusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Trippi zei:
Misschien moeten we een topic starten met triptips voor psychedelica 😄
Klik om te vergroten...
👍🏼

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."