Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD: Bomen knuffelen en oneindige onbegrijpelijkheid

1P-LSD: Bomen knuffelen en oneindige onbegrijpelijkheid

39 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dankjewel! Ik vond het ook leuk om te schrijven 😊
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trippi zei:
Dankjewel! Ik vond het ook leuk om te schrijven 😊
Klik om te vergroten...
Dan zie ik je in de toekomst vast weer eens verschijnen met een nieuw tripreport 😍
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyMind zei:
Dan zie ik je in de toekomst vast weer eens verschijnen met een nieuw tripreport 😍
Klik om te vergroten...

Ik zal mijn best doen! Ik vind het makkelijker om 1P-LSD te verslaan dan bijvoorbeeld keta. Alhoewel... dat is natuurlijk ook wel weer een uitdaging 😎
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Super tof report!!! Voelde me helemaal meegesleurd en wat leuk dat je passende gifjes hebt gevonden (hoewel die natuurlijk nog steeds in geen 100 jaar kunnen omschrijven wat jij daadwerkelijk hebt gezien :wink:). En inderdaad een hele fijne schrijfstijl.

Moedig om na 3 uur nog een hele zegel bij te nemen. Hoe beviel dat? Had je nog een beetje last van de "tweede come-up" of ging die er geleidelijk in? Was er sprake van een tweede piek of heeft het je trip vooral verlengd?
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Boyman zei:
Super tof report!!! Voelde me helemaal meegesleurd en wat leuk dat je passende gifjes hebt gevonden (hoewel die natuurlijk nog steeds in geen 100 jaar kunnen omschrijven wat jij daadwerkelijk hebt gezien :wink:). En inderdaad een hele fijne schrijfstijl.

Moedig om na 3 uur nog een hele zegel bij te nemen. Hoe beviel dat? Had je nog een beetje last van de "tweede come-up" of ging die er geleidelijk in? Was er sprake van een tweede piek of heeft het je trip vooral verlengd?
Klik om te vergroten...
Thnx! Ja het was even zoeken naar passende gifjes. Dat ik niks vond met frikandeltennisrackets stelde me natuurlijk het meest teleur 😜

Die tweede zegel maakte de trip wel nog wat intenser maar het verdubbelt niet meer. De tolerantie is een ding helaas. Ik denk wel dat we hierdoor langer bezig waren ja. De vorige keer hebben we ook bijgenomen dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal maar ik merkte pas tegen een uur of elf in de avond dat de trip in intensiteit af nam.

Van de tweede come-up heb ik geen last gehad, ik vond de come-up sowieso niet zwaar zoals bij bijvoorbeeld MDMA. Die gaat toch wel met meer (spier)spanning en bodyload gepaard vind ik zelf. De 1P-LSD voelt heel rustig, ook al krijg je ook hier wel lichte spierspanning van.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk report. Trippi? Hmm, die naam klinkt me bekend. Een gewaardeerd lid die helaas niet meer online gaat komen. ☹️ Anyway, leuk report, I ❀️ 1-p-lsd, dat ga ik zeker nog een keer doen.
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Leuk report. Trippi? Hmm, die naam klinkt me bekend. Een gewaardeerd lid die helaas niet meer online gaat komen. ☹️ Anyway, leuk report, I ❀️ 1-p-lsd, dat ga ik zeker nog een keer doen.
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Lastig, dat van mijn username. Dat wist ik niet 😐
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trippi zei:
Dankjewel! Lastig, dat van mijn username. Dat wist ik niet 😐
Klik om te vergroten...
Geen punt hoor het is was ook niet exact die naam, het riep alleen herinneringen op.

Ik ben benieuwd naar je volgende ervaring. Zelf heb ik met candy flips geen ervaring, dus zou daar wel benieuwd naar zijn.
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Geen punt hoor het is was ook niet exact die naam, het riep alleen herinneringen op.
Klik om te vergroten...
Gelukkig! Ik ben een redhead dus een variant op Pippi was een voor de hand liggende keuze
Dirkjan zei:
Ik ben benieuwd naar je volgende ervaring. Zelf heb ik met candy flips geen ervaring, dus zou daar wel benieuwd naar zijn
Klik om te vergroten...
Het zou voor mij ook nieuw zijn. Ik heb een nieuwe weegschaal besteld zodat ik wat nauwkeuriger te werk kan gaan. Ik reageer best sterk op MDMA en ik vertrouw mijn inschatting van "een vingertje" niet als ik al enkele uren op LSD trip πŸ˜… Voor mijn vriend zijn harddrugs sowieso onbekend terrein dus misschien dat we het eerst eens gezellig maken met alleen MDMA.

Heb je wel eens een andere flip met 1P-LSD gedaan?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi @Trippi ,

Wat een mooi tripreport zeg! Ik heb het in 1 ruk uitgelezen. Super dat jullie samen zo'n fijne kennismaking met LSD hebben gehad. Ik vond het trouwens wel opvallend dat jullie, zonder al teveel tripervaring, zo makkelijk naar buiten gingen. Zelf ben ik daar tijdens de piek van een trip vaak wat terughoudenderd in. De 'buitenwereld' vol met nuchtere mensen kan best bedreigend overkomen als je zo kwetsbaar bent tijdens een trip.

Trippi zei:
We vermoeden dat het een geheim genootschap is en verbazen ons over de manier waarop die ene man in het hoge gras verdween. Het leek alsof hij boos naar ons keek terwijl het gras hem opslokte en we kunnen ook niet ontdekken waar hij heen is gegaan. Het geeft ons ook een licht ongemakkelijk gevoel, alsof we ze betrapt hebben. Of misschien alsof wij betrapt zijn?
Klik om te vergroten...
Dit soort situaties kunnen bijvoorbeeld vrij gemakkelijk vervelend worden in je eigen trip-gedachten en angstige momentjes veroorzaken. Juist als je angstig bent is het fijn als je niet ver van huis bent. Gelukkig is het bij jullie allemaal goed gekomen.

Trippi zei:
Mijn vriend heeft een plantje gepakt en we liggen er samen naar te kijken. De blaadjes hebben mooie patroontjes die bewegen. Het is magisch om te zien. Mijn vriend vindt de plant erg mooi en streelt de blaadjes alsof hij de plant liefkoost. Ik word er haast jaloers van, wat een rare ervaring!
Klik om te vergroten...
Hahahaha zo heerlijk herkenbaar! Dit is toch precies waar trippen over gaat?! Als ik ooit nog eens aan onervaren mensen moet uitleggen wat trippen is ga ik deze zin gebruiken!

Trippi zei:
zo lekker als snoepjes die je als kind krijgt.
Klik om te vergroten...
Hier sla je alweer de spijker op de kop! Mooie zin. Ik heb tijdens een trip sowieso vaak het idee dat ik de wereld weer als 'nieuw' zie. Dat maakt het ook zo leuk. Je kunt weer op ontdekkingstocht door je eigen huis, je eigen geest en je eigen playlists. Alles voelt levedig, nieuw en vol met magie!

Trippi zei:
Al met al was dit echt weer een leuke ervaring! Ik was altijd wat huiverig voor LSD omdat ik dacht dat het mentaal zwaar zou voelen maar dit viel heel erg mee. Ik vond het ook fijn dat het zo euforisch was. Uiteraard niet te vergelijken met MDMA en afgeleiden, maar de euforie gecombineerd met de sprookjesachtige wereld is heerlijk.
Klik om te vergroten...
Grappig dat lsd nog steeds zo'n slechte naam heeft. Dat komt echt door de heksenjacht na de flower-power periode. Ik vind lsd vaak 'makkelijker' dan psilocybine. Het is inderdaad geen MDMA maar brengt vaak wel een eigen stukje euforie.


Trippi zei:
Ik reageer best sterk op MDMA en ik vertrouw mijn inschatting van "een vingertje" niet als ik al enkele uren op LSD trip πŸ˜… Voor mijn vriend zijn harddrugs sowieso onbekend terrein dus misschien dat we het eerst eens gezellig maken met alleen MDMA.

Heb je wel eens een andere flip met 1P-LSD gedaan?
Klik om te vergroten...
Een candyflip kan echt leuk zijn maar als je vriend nog geen ervaring heeft met MDMA zou ik eerst een keertje samen mdma nemen in plaats van meteen voor de candyflip te gaan.

Anyways... bedankt voor het delen van je report. Ik heb er echt van genoten!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Trippi zei:
Heb je wel eens een andere flip met 1P-LSD gedaan?
Klik om te vergroten...
Nee. Vaak vind ik lsd op zo zichzelf al interessant genoeg.
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Nee. Vaak vind ik lsd op zo zichzelf al interessant genoeg.
Klik om te vergroten...
Snap ik! Ik voelde tijdens de trip ook geen behoefte aan een ander/extra middel (had wel eea in huis). Maar ja ik ken mezelf, ik sluit niks uit 😁
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Trippi zei:
Dankjewel! Lastig, dat van mijn username. Dat wist ik niet 😐
Klik om te vergroten...
πŸ˜‚ Hij stelt zich aan meid mensen komen en gaan hier.

Super leuk report! Ik kijk ernaar uit meer van je te lezen😊
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eik zei:
Ik vond het trouwens wel opvallend dat jullie, zonder al teveel tripervaring, zo makkelijk naar buiten gingen. Zelf ben ik daar tijdens de piek van een trip vaak wat terughoudenderd in. De 'buitenwereld' vol met nuchtere mensen kan best bedreigend overkomen als je zo kwetsbaar bent tijdens een trip.
Klik om te vergroten...
Mijn vriend tript zeer regelmatig op truffels en is dan doorgaans gewoon ergens buiten aan het zwerven. In die zin zijn we niet allebei onervaren. Ik moet zeggen dat ik ook wel eens een ketatripje heb gedaan op een vol strand. In gezelschap is het altijd wel makkelijker dan wanneer je alleen bent en ik woon aan de rand van een stad dus zonder veel mensen tegen te komen kan ik in de natuur komen. Als ik alleen zou zijn geweest lag ik gewoon de hele dag in mijn tuin denk ik!

Eik zei:
Dit soort situaties kunnen bijvoorbeeld vrij gemakkelijk vervelend worden in je eigen trip-gedachten en angstige momentjes veroorzaken. Juist als je angstig bent is het fijn als je niet ver van huis bent. Gelukkig is het bij jullie allemaal goed gekomen.
Klik om te vergroten...

Ja snap ik! Ik ben zelf niet snel angstig als ik trip, terwijl ik wel angstig ben aangelegd. Ik heb met het trippen op ketamine wel geleerd om wat controle los te laten en het te nemen zoals het komt. Volgens mij scheelt dat wel iets, maar misschien piep ik in de toekomst wel anders πŸ˜…

Eik zei:
Dat maakt het ook zo leuk. Je kunt weer op ontdekkingstocht door je eigen huis, je eigen geest en je eigen playlists. Alles voelt levedig, nieuw en vol met magie!
Klik om te vergroten...

Ja heerlijk is dat! En goedkoper dan een cursus mindfullness. Jammer dat mijn werkgever de 1P-LSD niet vergoedt 🀣

Eik zei:
Een candyflip kan echt leuk zijn maar als je vriend nog geen ervaring heeft met MDMA zou ik eerst een keertje samen mdma nemen in plaats van meteen voor de candyflip te gaan
Klik om te vergroten...
Dat is ook mijn gedachte. Al is het maar omdat de come up best heftig kan zijn voor sommige mensen. Lijkt me vervelend als dit dan idd van die angstgevoelens geeft.

Eik zei:
Anyways... bedankt voor het delen van je report. Ik heb er echt van genoten!
Klik om te vergroten...
Thnx, Wat leuk om te lezen! Wordt (denk ik) vervolgd 😁
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
πŸ˜‚ Hij stelt zich aan meid mensen komen en gaan hier.

Super leuk report! Ik kijk ernaar uit meer van je te lezen😊
Klik om te vergroten...
Hahahaha gelukkig maar! Thnx! Ik zal proberen vaker verslag te doen, maar ik trip met mate dus het zal wel even duren weer πŸ˜…
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Leuk report om te lezen!

Nuchtere mensen blijven lastig. Houdt mij echt wel tegen om naar buiten te gaan overdag als ik aan het trippen ben. Helaas. Heb 1 keer de vergissing gemaakt even 'snel' wat in de supermarkt te halen lol.. Maar ook een wandeling buiten moet echt rustig zijn en ontmoetingen swingen me zomaar een kant op waar ik geen tijd aan wil besteden.

Die huiverigheid die je beschrijft herken ik wel, heb ik ook heel lang gehad. Maar misschien is dat prima al dan niet terecht of onterecht, en je bent er aan begonnen op het juiste moment.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fantastisch report. 😍 En die visuele ervaringen, de chaotische in elkaar draaiende schouwspelen die je beschrijft zijn ontzettend herkenbaar voor mij op LSD!
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#18
djiego zei:
Heb 1 keer de vergissing gemaakt even 'snel' wat in de supermarkt te halen lol..
Klik om te vergroten...
Ik heb dit eens gedaan toen we flink aan het afteren waren en ik wilde even sigaretten gaan halen. Ik was me enorm bewust van de omvang van mijn pupillen en toen ik daar stond spacete ik toch veel meer dan voorzien! Ik stond echt in te studeren wat ik moest zeggen. Gelukkig nu bijna een halfjaar rookvrij πŸ˜…
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Trippi zei:
Ik heb dit eens gedaan toen we flink aan het afteren waren en ik wilde even sigaretten gaan halen. Ik was me enorm bewust van de omvang van mijn pupillen en toen ik daar stond spacete ik toch veel meer dan voorzien! Ik stond echt in te studeren wat ik moest zeggen. Gelukkig nu bijna een halfjaar rookvrij πŸ˜…
Klik om te vergroten...

Heb het wel eens eerder gezegd geloof ik maar de supermarkt is echt de beste lakmoesproef om te meten hoe ver je uit je kneiter bent..

Met veel middelen vind ik het verder niet zo'n groot probleem zolang ik een verder een beetje normaal kan doen.. maar op psychedelica. Nope. :sweatsmile:
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#20
djiego zei:
Heb het wel eens eerder gezegd geloof ik maar de supermarkt is echt de beste lakmoesproef om te meten hoe ver je uit je knijter bent..

Met veel middelen vind ik het verder niet zo'n groot probleem zolang ik een verder een beetje normaal kan doen.. maar op psychedelica. Nope. :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Hahaha nee ik moet er ook echt niet aan denken! Ik zeg altijd, op de wc weet je hoe je eraan toe bent. Maar de supermarkt is ook wel een mooie ja!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."