#1
Dankjewel! Ik vond het ook leuk om te schrijven π
Dan zie ik je in de toekomst vast weer eens verschijnen met een nieuw tripreport πDankjewel! Ik vond het ook leuk om te schrijven π
Dan zie ik je in de toekomst vast weer eens verschijnen met een nieuw tripreport π
Thnx! Ja het was even zoeken naar passende gifjes. Dat ik niks vond met frikandeltennisrackets stelde me natuurlijk het meest teleur πSuper tof report!!! Voelde me helemaal meegesleurd en wat leuk dat je passende gifjes hebt gevonden (hoewel die natuurlijk nog steeds in geen 100 jaar kunnen omschrijven wat jij daadwerkelijk hebt gezien). En inderdaad een hele fijne schrijfstijl.
Moedig om na 3 uur nog een hele zegel bij te nemen. Hoe beviel dat? Had je nog een beetje last van de "tweede come-up" of ging die er geleidelijk in? Was er sprake van een tweede piek of heeft het je trip vooral verlengd?
Dankjewel! Lastig, dat van mijn username. Dat wist ik niet πLeuk report. Trippi? Hmm, die naam klinkt me bekend. Een gewaardeerd lid die helaas niet meer online gaat komen. βΉοΈ Anyway, leuk report, I β€οΈ 1-p-lsd, dat ga ik zeker nog een keer doen.
Geen punt hoor het is was ook niet exact die naam, het riep alleen herinneringen op.Dankjewel! Lastig, dat van mijn username. Dat wist ik niet π
Gelukkig! Ik ben een redhead dus een variant op Pippi was een voor de hand liggende keuzeGeen punt hoor het is was ook niet exact die naam, het riep alleen herinneringen op.
Het zou voor mij ook nieuw zijn. Ik heb een nieuwe weegschaal besteld zodat ik wat nauwkeuriger te werk kan gaan. Ik reageer best sterk op MDMA en ik vertrouw mijn inschatting van "een vingertje" niet als ik al enkele uren op LSD trip π Voor mijn vriend zijn harddrugs sowieso onbekend terrein dus misschien dat we het eerst eens gezellig maken met alleen MDMA.Ik ben benieuwd naar je volgende ervaring. Zelf heb ik met candy flips geen ervaring, dus zou daar wel benieuwd naar zijn
Dit soort situaties kunnen bijvoorbeeld vrij gemakkelijk vervelend worden in je eigen trip-gedachten en angstige momentjes veroorzaken. Juist als je angstig bent is het fijn als je niet ver van huis bent. Gelukkig is het bij jullie allemaal goed gekomen.We vermoeden dat het een geheim genootschap is en verbazen ons over de manier waarop die ene man in het hoge gras verdween. Het leek alsof hij boos naar ons keek terwijl het gras hem opslokte en we kunnen ook niet ontdekken waar hij heen is gegaan. Het geeft ons ook een licht ongemakkelijk gevoel, alsof we ze betrapt hebben. Of misschien alsof wij betrapt zijn?
Hahahaha zo heerlijk herkenbaar! Dit is toch precies waar trippen over gaat?! Als ik ooit nog eens aan onervaren mensen moet uitleggen wat trippen is ga ik deze zin gebruiken!Mijn vriend heeft een plantje gepakt en we liggen er samen naar te kijken. De blaadjes hebben mooie patroontjes die bewegen. Het is magisch om te zien. Mijn vriend vindt de plant erg mooi en streelt de blaadjes alsof hij de plant liefkoost. Ik word er haast jaloers van, wat een rare ervaring!
Hier sla je alweer de spijker op de kop! Mooie zin. Ik heb tijdens een trip sowieso vaak het idee dat ik de wereld weer als 'nieuw' zie. Dat maakt het ook zo leuk. Je kunt weer op ontdekkingstocht door je eigen huis, je eigen geest en je eigen playlists. Alles voelt levedig, nieuw en vol met magie!zo lekker als snoepjes die je als kind krijgt.
Grappig dat lsd nog steeds zo'n slechte naam heeft. Dat komt echt door de heksenjacht na de flower-power periode. Ik vind lsd vaak 'makkelijker' dan psilocybine. Het is inderdaad geen MDMA maar brengt vaak wel een eigen stukje euforie.Al met al was dit echt weer een leuke ervaring! Ik was altijd wat huiverig voor LSD omdat ik dacht dat het mentaal zwaar zou voelen maar dit viel heel erg mee. Ik vond het ook fijn dat het zo euforisch was. Uiteraard niet te vergelijken met MDMA en afgeleiden, maar de euforie gecombineerd met de sprookjesachtige wereld is heerlijk.
Een candyflip kan echt leuk zijn maar als je vriend nog geen ervaring heeft met MDMA zou ik eerst een keertje samen mdma nemen in plaats van meteen voor de candyflip te gaan.Ik reageer best sterk op MDMA en ik vertrouw mijn inschatting van "een vingertje" niet als ik al enkele uren op LSD trip π Voor mijn vriend zijn harddrugs sowieso onbekend terrein dus misschien dat we het eerst eens gezellig maken met alleen MDMA.
Heb je wel eens een andere flip met 1P-LSD gedaan?
Nee. Vaak vind ik lsd op zo zichzelf al interessant genoeg.Heb je wel eens een andere flip met 1P-LSD gedaan?
Snap ik! Ik voelde tijdens de trip ook geen behoefte aan een ander/extra middel (had wel eea in huis). Maar ja ik ken mezelf, ik sluit niks uit πNee. Vaak vind ik lsd op zo zichzelf al interessant genoeg.
π Hij stelt zich aan meid mensen komen en gaan hier.Dankjewel! Lastig, dat van mijn username. Dat wist ik niet π
Mijn vriend tript zeer regelmatig op truffels en is dan doorgaans gewoon ergens buiten aan het zwerven. In die zin zijn we niet allebei onervaren. Ik moet zeggen dat ik ook wel eens een ketatripje heb gedaan op een vol strand. In gezelschap is het altijd wel makkelijker dan wanneer je alleen bent en ik woon aan de rand van een stad dus zonder veel mensen tegen te komen kan ik in de natuur komen. Als ik alleen zou zijn geweest lag ik gewoon de hele dag in mijn tuin denk ik!Ik vond het trouwens wel opvallend dat jullie, zonder al teveel tripervaring, zo makkelijk naar buiten gingen. Zelf ben ik daar tijdens de piek van een trip vaak wat terughoudenderd in. De 'buitenwereld' vol met nuchtere mensen kan best bedreigend overkomen als je zo kwetsbaar bent tijdens een trip.
Dit soort situaties kunnen bijvoorbeeld vrij gemakkelijk vervelend worden in je eigen trip-gedachten en angstige momentjes veroorzaken. Juist als je angstig bent is het fijn als je niet ver van huis bent. Gelukkig is het bij jullie allemaal goed gekomen.
Dat maakt het ook zo leuk. Je kunt weer op ontdekkingstocht door je eigen huis, je eigen geest en je eigen playlists. Alles voelt levedig, nieuw en vol met magie!
Dat is ook mijn gedachte. Al is het maar omdat de come up best heftig kan zijn voor sommige mensen. Lijkt me vervelend als dit dan idd van die angstgevoelens geeft.Een candyflip kan echt leuk zijn maar als je vriend nog geen ervaring heeft met MDMA zou ik eerst een keertje samen mdma nemen in plaats van meteen voor de candyflip te gaan
Thnx, Wat leuk om te lezen! Wordt (denk ik) vervolgd πAnyways... bedankt voor het delen van je report. Ik heb er echt van genoten!
Hahahaha gelukkig maar! Thnx! Ik zal proberen vaker verslag te doen, maar ik trip met mate dus het zal wel even duren weer ππ Hij stelt zich aan meid mensen komen en gaan hier.
Super leuk report! Ik kijk ernaar uit meer van je te lezenπ
Ik heb dit eens gedaan toen we flink aan het afteren waren en ik wilde even sigaretten gaan halen. Ik was me enorm bewust van de omvang van mijn pupillen en toen ik daar stond spacete ik toch veel meer dan voorzien! Ik stond echt in te studeren wat ik moest zeggen. Gelukkig nu bijna een halfjaar rookvrij πHeb 1 keer de vergissing gemaakt even 'snel' wat in de supermarkt te halen lol..
Ik heb dit eens gedaan toen we flink aan het afteren waren en ik wilde even sigaretten gaan halen. Ik was me enorm bewust van de omvang van mijn pupillen en toen ik daar stond spacete ik toch veel meer dan voorzien! Ik stond echt in te studeren wat ik moest zeggen. Gelukkig nu bijna een halfjaar rookvrij π
Hahaha nee ik moet er ook echt niet aan denken! Ik zeg altijd, op de wc weet je hoe je eraan toe bent. Maar de supermarkt is ook wel een mooie ja!Heb het wel eens eerder gezegd geloof ik maar de supermarkt is echt de beste lakmoesproef om te meten hoe ver je uit je knijter bent..
Met veel middelen vind ik het verder niet zo'n groot probleem zolang ik een verder een beetje normaal kan doen.. maar op psychedelica. Nope.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."