Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsychose aan de LSD?

Psychose aan de LSD?

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
Bertiel SchilderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste lezers,
Ik heb afgelopen zaterdag 1.75 tab LSD gedaan met 2 erg goede vrienden van mij. Ik had 1x eerder LSD gedaan in een lagere dosis en dit was een enorm goede ervaring dus was ik benieuwd naar een hogere dosis. Toen we het innamen rond 16:00 gingen we op de fiets naar de duinen. Op de fiets was het aardig aan het inkicken en het leek alsof we niet vooruit gingen. Dat was nog wel grappig maar ik voelde steeds een angstig onderbuik gevoel en ik kon me niet goed overgeven/ontspannen. Toen we ergens in de duinen op een kleedje gingen zitten begin het visueel flink te keer te gaan. Van de werkelijkheid was niet veel meer over en eigenlijk werd er ook geen woord meer gesproken, iedereen kwam in zijn eigen trip. Ik merkte dat we sowieso niet echt ergens over konden praten, want wat ga je zeggen behalve dat het super intens was.

Ik begon me toen angstig te voelen en was bang voor het feit dat we geen tripsitter hadden. Ik kreeg het idee om mijn moeder te bellen of zij ons wilde tripsitten maar toen gebeurde er iets heel vreemds. Ik wist niet meer of ik wel een moeder had. Ik kon niet logisch meer nadenken en ik was de realiteit helemaal kwijt. Ik wist niet meer wie ik zelf was en ik snapte ook niet wat LSD was. We hadden 3 jointjes gedraaid van te voren en toen ik hiernaar keek snapte ik niet wat we ermee moesten, het enige wat ik dacht was dat het erg herkenbaar eruit zag.

Mijn vrienden begonnen door te krijgen dat ik niet lekker ging en ze probeerde mij te herinneren aan wie ik was en gaven wat uitleg. Dit kwam totaal niet binnen en ik werd rustig aan meegezogen in een totaal andere realiteit zowel mentaal als visueel. Dit was gemengd met een bepaalde onrust en angst. Ik deed mijn ogen open en keek mijn vrienden aan en vroeg of het wel goed ging met me. Ze keken me geschrokken aan en ze probeerde me te kalmeren door te zeggen ‘we gaan zo wat roken, alles komt goed’. Op dat moment hallucineerde ik dat ik aan het overlijden was in een scooterongeluk en dat mijn vrienden mij gerust probeerden te laten sterven. In mijn achterhoofd zat een groot gat waar bloed uit spoot en ik zag ongeveer 10 mensen bezorgd naar mij kijken hoe ik op mijn knieën ging sterven naast mijn scooter.
Daarna ben ik daar overleden.

Toen mijn bewustzijn door bleef leven na dit alles besefte ik mij dat ik op meerdere plekken tegelijk kon leven. Ik vergat telkens dat ik was overleden in het scooter ongeluk en telkens besefte ik mezelf dat weer en zag ik vrienden van mij die mij wakker probeerde te maken uit de dood. Ik werd steeds verder gezogen in deze bad trips en het verhaal werd steeds vager. Het begon op een spelletje te lijken. Ik hoorde allerlei stemmen en spelgeluiden en telkens als ik ‘in mijn halluicinaties’ niet iemand sloeg of seks had met een bepaald meisje zou ik overlijden.
Ik sloeg fysiek in het rond en begon te schreeuwen en rondjes te rennen, ik werd bezeten door een bepaalde agressie. (Dit heb ik allemaal achteraf gehoord van mijn vrienden). Toen mijn ene vriend naar de supermarkt ging om dextro te halen om me te kalmeren bleef ik alleen over met mijn ene vriend. Dit ging allemaal langs me heen omdat ik ik een hele film zat in mijn hoofd. Op een gegeven moment heb ik mijn vriend hard in zijn gezicht geslagen (met vuist) omdat dit op dat moment logisch was en anders zou iedereen sterven. Ik hoorde mijn vriend schreeuwen en bellen met mensen over mijn situatie. Hij bleef telkens zeggen dat ik niet dood moest gaan. Op dat moment ging ik wel dood. Ik heb in totaal denk ik 5 aparte keren gedacht dat ik dood ging. En dat ik ook dood was.

Hij heeft ambulance gebeld en die kwamen op locatie. Toen ik de ambulance zag kwam er een raar besef in mijn hoofd, dit was het volgende:
Ik dacht dat er een mensheid was die een keer een druppel LSD op de plaats waar ik zat heeft laten vallen. Daar is een heel bestaan gecreëerd (een wereld in een wereld) Toen is mijn bewustzijn daar gecreëerd en was ik de ‘spirituele’ stichter van een heel bestaan (waar ik de afgelopen 5uur in had geleefd). Ik was de meest machtige persoon en voelde me belangrijker dan wie dan ook. Toen ik mijn ogen open deed na voor de laatste keer extreem hard op de grond te hebben geslagen dacht ik dat ík eindelijk weer terug was op de plaats waar ik thuis hoorde. In de wereld waar de LSD was neergevallen op de grond, en niet in de wereld van de LSD. Ik was rond aan het rennen en ik voelde me heel raar. Mijn vader kwam mij ophalen en gaf me een knuffel. Ik dacht dat hij mij begreep en vroeger hetzelfde heeft meegemaakt en dat hij ook een spiritueel leider was. In de auto naar huis was ik nog steeds in een staat verre van de realiteit.

Toen ik thuis kwam wilde ik dit inzicht aan mijn vader vertellen. TOEN KWAM HET BESEF.
Alles wat ik al die tijd dacht was klinklare onzin. Toen leek het alsof mijn Mind de hele trip automatisch vergat en ik besefte nig steeds niet de ernst van de situatie. Toen ik na een gesprek probeerde te slapen lukte dit totaal niet. Om 08:00 begon alles op zijn plek te vallen. IK HEB AL DIE TIJD IN EEN BAD TRIP GEZETEN EN BIJNA ALLES WAT IK DACHT HEB IK FYSIEK UITGEVOERD.

Ik heb een enorme schok gehad en werd erg emotioneel. Allebei mijn handen zijn ook zwaar gekneusd geraakt tijdens mijn trip. Ik sliep pas om 16:00 met gebruik van een slaapmiddel. De dagen erna heb ik mijn rust genomen en heb ik veel gepraat hierover.

Dit was een heftige ervaring. Ik dacht namelijk dat dit mij niet kon overkomen omdat ik in her dagelijks leven erg goed in mijn vel zit. Ik run een business ik sport 6x per week en ik sta erg positief in het leven. Ik gebruik niet vaak drugs en ik ben veel bezig met mijn mentale gezondheid. Maar blijkbaar kon dit mij toch overkomen.

Als je dit hele verhaal hebt gelezen wil ik je bedanken en wil Ik je meegeven dat je niet de grens hoeft op te zoeken met drugs. Dit leidt vrijwel nooit tot een goede ervaring.
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, een typische bad trip. Ik denk dat het voor jou belangrijk is te beseffen dat deze ervaring je iets heeft willen leren/laten zien, en het niet zozeer iets zegt over wie jij bent of hoe jij in het leven staat.

Ik dacht namelijk dat dit mij niet kon overkomen omdat ik in her dagelijks leven erg goed in mijn vel zit.
Klik om te vergroten...
Misschien dat het je juist daarom is overkomen. Onderschat de magie van psychedelics niet.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heftig hoor, ik wens je een spoedig herstel
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heftig verhaal! Dat klinkt inderdaad als een klassieke bad trip en als ik zo lees heb ik het vermoeden dat je ook een vrij hoge dosis hebt genomen voor een beginnend tripper. Kan dat kloppen? Enig idee hoe hoog je dosis was?

Ik vind het altijd fijn om tripkillers (benzo's) op zak te houden tijdens trips. Als het dan echt de verkeerde kant op gaat, heb ik die altijd bij me om mezelf er uit te halen. Een dextro had je weinig goed gedaan in deze situatie.

Hoe voel je je nu, een weekje na de trip? Hoe is de band met je mede trippers veranderd? En hoe sta je nu tegenover psycedelica? Ik ben erg benieuwd!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeetje, wat enorm heftig zeg. :openmouth: Ik zou wel willen weten hoe hoog je dosering precies is geweest. Dit is wel een heel intense reactie op LSD.

Ik ben ook benieuwd naar je antwoorden op de vragen die @Boyman stelt, ik vroeg me hetzelfde af.

Veel sterkte met het verwerken van deze ervaring! Een bad trip van dit formaat is niet niks. Maar onthoud, zoals hierboven ook al werd gezegd, dat dit niets zegt over wie jij als persoon bent.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Boyman zei:
Heftig verhaal! Dat klinkt inderdaad als een klassieke bad trip en als ik zo lees heb ik het vermoeden dat je ook een vrij hoge dosis hebt genomen voor een beginnend tripper. Kan dat kloppen? Enig idee hoe hoog je dosis was?
Klik om te vergroten...
er staat 1.75 tabs dus bijna 2 tripjes. Als die goed gedoseerd waren dan is dat voor een beginnende tripper best veel. @ts: waren het trips van een straatdealer of research chemicals LSD van een online shop?(geen namen noemen)
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een intense trip. Dat lijkt vreselijk een trip in een trip. Daar zo op het strandliggend te sterven.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#8
VJ_LSD72 zei:
er staat 1.75 tabs dus bijna 2 tripjes. Als die goed gedoseerd waren dan is dat voor een beginnende tripper best veel. @ts: waren het trips van een straatdealer of research chemicals LSD van een online shop?(geen namen noemen)
Klik om te vergroten...
Goede vraag!

Als het straat LSD is dan komen die blotters vaak uit een soort spreekwoordelijke grabbelton waarbij je nooit precies weet hoeveel er nou precies op zo'n blotter zit die je er uit haalt, dealers vinden het heerlijk om te smijten met getallen die je graag wilt horen maar de meesten zitten ver van de werkelijkheid af (meestal een stuk minder maar sporadisch ook echt veel hoger). Mijn enige correcte doseringen met LSD waren met bottles waarin precies 10mg LSD opgelost zat zodat ik zelf volumetrisch correct kon doseren. Ik heb daardoor veel blotters met die bottle kunnen vergelijken en heb eigenlijk maar 1 keer blotters meegemaakt die waren wat werd geadverteerd. YMMV 🤷

En bovendien: met sheets die niet goed waterpas zijn gelegd kan een blotter van de rand al snel veel meer LSD bevatten dan eentje van de andere kant. Ook heb ik sheets gehad waarbij de rand al een stuk sterker was dan de blotters die net binnen die rand waren (de rand was ongeveer 3 maal zo sterk!).

Als je dus pech hebt gehad dan heb je mogelijk sterke randblotters gehad en je vrienden de lichtere blotters van zo'n sheet.

Wel moet ik eerlijk zeggen dat jou agressie die met deze zware LSD trip in je opkwam iets is wat ik serieus zou nemen. Die woede komt meestal niet uit het niets en duid mogelijk op onderliggende issues. Zolang het niet bekend is waar dat vandaan komt zou ik vooral adviseren om voorlopig voorzichtig te zijn met psychedelica en het wellicht te laten liggen totdat die innerlijke woede benoemd en behandeld is.

Heel veel sterkte in ieder geval met het integreren van deze trip en ik vindt het heel moedig van je dat je het hier gepost hebt. 💛
B
Bertiel SchilderLid
01-01-2024, 00:00
#9
WhySoSerious?! zei:
Ja, een typische bad trip. Ik denk dat het voor jou belangrijk is te beseffen dat deze ervaring je iets heeft willen leren/laten zien, en het niet zozeer iets zegt over wie jij bent of hoe jij in het leven staat.


Misschien dat het je juist daarom is overkomen. Onderschat de magie van psychedelics niet.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor deze les, ik zal de komende dagen goed graven wat dit mij nog meer heeft willen leren naast de lessen die ik tot nu toe eruit heb gehaald.
B
Bertiel SchilderLid
01-01-2024, 00:00
#10
VJ_LSD72 zei:
er staat 1.75 tabs dus bijna 2 tripjes. Als die goed gedoseerd waren dan is dat voor een beginnende tripper best veel. @ts: waren het trips van een straatdealer of research chemicals LSD van een online shop?(geen namen noemen)
Klik om te vergroten...
Een straatdealer. Hij gaf aan dat de tabs 230 microgram waren, ik weet natuurlijk niet of dit waar is. Ik had de afgelopen keer 0.75 zegel gedaan en vond deze niet sterk genoeg, vandaar de hoge dosis deze keer.
B
Bertiel SchilderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Proxima zei:
Goede vraag!

Als het straat LSD is dan komen die blotters vaak uit een soort spreekwoordelijke grabbelton waarbij je nooit precies weet hoeveel er nou precies op zo'n blotter zit die je er uit haalt, dealers vinden het heerlijk om te smijten met getallen die je graag wilt horen maar de meesten zitten ver van de werkelijkheid af (meestal een stuk minder maar sporadisch ook echt veel hoger). Mijn enige correcte doseringen met LSD waren met bottles waarin precies 10mg LSD opgelost zat zodat ik zelf volumetrisch correct kon doseren. Ik heb daardoor veel blotters met die bottle kunnen vergelijken en heb eigenlijk maar 1 keer blotters meegemaakt die waren wat werd geadverteerd. YMMV 🤷

En bovendien: met sheets die niet goed waterpas zijn gelegd kan een blotter van de rand al snel veel meer LSD bevatten dan eentje van de andere kant. Ook heb ik sheets gehad waarbij de rand al een stuk sterker was dan de blotters die net binnen die rand waren (de rand was ongeveer 3 maal zo sterk!).

Als je dus pech hebt gehad dan heb je mogelijk sterke randblotters gehad en je vrienden de lichtere blotters van zo'n sheet.

Wel moet ik eerlijk zeggen dat jou agressie die met deze zware LSD trip in je opkwam iets is wat ik serieus zou nemen. Die woede komt meestal niet uit het niets en duid mogelijk op onderliggende issues. Zolang het niet bekend is waar dat vandaan komt zou ik vooral adviseren om voorlopig voorzichtig te zijn met psychedelica en het wellicht te laten liggen totdat die innerlijke woede benoemd en behandeld is.

Heel veel sterkte in ieder geval met het integreren van deze trip en ik vindt het heel moedig van je dat je het hier gepost hebt. 💛
Klik om te vergroten...
Inderdaad is deze agressie niet uit het niets gekomen, goed dat je het benoemt. Ik heb vroeger ook te maken gehad met woede aanvallen en als ik een emotie voel ik het dagelijks leven is dit toch vaak agressie. Maar is uitzoeken waar dit vandaag komt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bertiel Schilder zei:
Een straatdealer. Hij gaf aan dat de tabs 230 microgram waren, ik weet natuurlijk niet of dit waar is. Ik had de afgelopen keer 0.75 zegel gedaan en vond deze niet sterk genoeg, vandaar de hoge dosis deze keer.
Klik om te vergroten...

Wat een straatdealer zegt is helaas totaal niet betrouwbaar.

Ik weet dat het geen 100% ‘correct’ advies is (waar sommige leden zoals @Neo-Shulginist terecht kritisch over zijn) omdat een online RC-vendor óók niet altijd eerlijk hoeft te zijn over zijn dosering, maar mensen die nog maar weinig ervaring met LSD hebben raad ik toch altijd aan eerst een betrouwbaarder referentiekader op te bouwen met RC-LSD, bijvoorbeeld 1P-LSD. De kans dat er op die zegels zit wat wordt geadverteerd is gewoon groter dan bij een straatdealer.

Verder kan ik me vinden in wat @Proxima zegt. Je moet je nu zeker niet onnodig schuldig gaan voelen over hoe je tijdens je trip hebt gereageerd, dat probeerde ik eigenlijk vooral te zeggen met ‘dit zegt niets over jou als persoon’. Maar het kan wel degelijk verstandig zijn om de onderbewuste woede die blijkbaar tot uiting kwam toen je LSD nam serieus te nemen, zeker als je van plan bent nog eens vaker tripmiddelen te nemen, maar vooral ook voor je eigen mentale gezondheid.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bertiel Schilder zei:
Inderdaad is deze agressie niet uit het niets gekomen, goed dat je het benoemt. Ik heb vroeger ook te maken gehad met woede aanvallen en als ik een emotie voel ik het dagelijks leven is dit toch vaak agressie. Maar is uitzoeken waar dit vandaag komt.
Klik om te vergroten...

Oké, mijn reactie kwam een beetje als mosterd na de maaltijd. Maar goed plan! :)
B
Bertiel SchilderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Boyman zei:
Heftig verhaal! Dat klinkt inderdaad als een klassieke bad trip en als ik zo lees heb ik het vermoeden dat je ook een vrij hoge dosis hebt genomen voor een beginnend tripper. Kan dat kloppen? Enig idee hoe hoog je dosis was?

Ik vind het altijd fijn om tripkillers (benzo's) op zak te houden tijdens trips. Als het dan echt de verkeerde kant op gaat, heb ik die altijd bij me om mezelf er uit te halen. Een dextro had je weinig goed gedaan in deze situatie.

Hoe voel je je nu, een weekje na de trip? Hoe is de band met je mede trippers veranderd? En hoe sta je nu tegenover psycedelica? Ik ben erg benieuwd!
Klik om te vergroten...
Het is inmiddels 2 weken na de trip, had in mn verhaal niet goed teruggerekend :) Ik voel me weer redelijk goed, niet zo energiek en krachtig als voor de trip maar dit komt denk ik ook mede omdat ik niet sport (door de gekneuse handen). Ben momenteel alleen aan het kamperen en ik heb veel rust genomen de dagen na de trip.

De band met mijn mede trippers is eigenlijk niet veranderd en misschien zelfs versterkt. Omdat ik weet dat ik op hun kan rekenen als het dus even niet goed gaat. Als zij bijvoorbeeld weg waren gegaan tijdens de trip had het zomaar anders af kunnen lopen. En ik had het volkomen begrepen als mn vriend weg was gegaan, omdat ik hem ook had geslagen.
gelukkig is het goed afgelopen! 😅
B
Bertiel SchilderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Boyman zei:
Heftig verhaal! Dat klinkt inderdaad als een klassieke bad trip en als ik zo lees heb ik het vermoeden dat je ook een vrij hoge dosis hebt genomen voor een beginnend tripper. Kan dat kloppen? Enig idee hoe hoog je dosis was?

Ik vind het altijd fijn om tripkillers (benzo's) op zak te houden tijdens trips. Als het dan echt de verkeerde kant op gaat, heb ik die altijd bij me om mezelf er uit te halen. Een dextro had je weinig goed gedaan in deze situatie.

Hoe voel je je nu, een weekje na de trip? Hoe is de band met je mede trippers veranderd? En hoe sta je nu tegenover psycedelica? Ik ben erg benieuwd!
Klik om te vergroten...
Ik zie psychedelica nu meer als iets serieus. Eerst dacht ik dat je elke trip kon sturen als je een goeie mindset behoud. Dit is natuurlijk deels waar maar je kan jezelf er ook makkelijk in verliezen.
Ik ga voorlopig geen LSD meer gebruiken. Ik zal in de toekomst waarschijnlijk nog wel paddo’s gaan doen (mild gedoseerd). Ik ga gewoon niet meer de rand opzoeken.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow wat een belevenis! Super goed dat je het meteen hebt opgeschreven. En erover praat enzo. Dan krijgt het meteen ook een plekje. Lijkt me wel erg bijzonder om mee te maken dat je vriendschap dan hechter wordt!

Ik weet niet of het op hoge dosis ook werkt, maar het helpt mij altijd om vervelende gevoelens/gedachten meteen uit te spreken (bv het gevoel wat je op de fiets had). Dan is het er alvast uit, kan je jezelf actief afleiden (of de ander helpt je) en wordt het niet zo sterk uitvergroot.

Bv laatst nog zei ik tegen mijn vriend tijdens de come up (nadat iemand mij een super eng filmpje had geappt): "oh hier in de schaduw is het donker man, ik dacht dat ik spinnen en slangen zag." "Kom maar even in het licht zitten dan." En plop! Het was weg.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bertiel Schilder zei:
Ik zie psychedelica nu meer als iets serieus. Eerst dacht ik dat je elke trip kon sturen als je een goeie mindset behoud. Dit is natuurlijk deels waar maar je kan jezelf er ook makkelijk in verliezen.
Ik ga voorlopig geen LSD meer gebruiken. Ik zal in de toekomst waarschijnlijk nog wel paddo’s gaan doen (mild gedoseerd). Ik ga gewoon niet meer de rand opzoeken.
Klik om te vergroten...
Loop wat berichtjes van mij langs als je er meer over wil weten.. inderdaad is een hogere dosering andere koek; je besef van realiteit.. wie je bent.. waar je bent, tijd en ruimte brokkelt af. Trips kan je absoluut niet sturen met een hogere dosering, je laat je meedrijven.. Met paddo's is dit al helemaal het geval. Als je de controle niet uit handen kan geven dan niet te hoog doseren.. de ene paddestoel is de andere niet. 1 van de makkelijker te kweken en meest geprezen soort is Psilocybe Subtropicalis. Heb m zelf nog niet geprobeerd.. ben nog bezig met het kweken ervan. Schijnt ook een wijze en vriendelijkere paddestoel te zijn..

Paddo's kunnen erg duister zijn... vergis je niet...
A
AnonspiderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bertiel Schilder zei:
Beste lezers,
Ik heb afgelopen zaterdag 1.75 tab LSD gedaan met 2 erg goede vrienden van mij. Ik had 1x eerder LSD gedaan in een lagere dosis en dit was een enorm goede ervaring dus was ik benieuwd naar een hogere dosis. Toen we het innamen rond 16:00 gingen we op de fiets naar de duinen. Op de fiets was het aardig aan het inkicken en het leek alsof we niet vooruit gingen. Dat was nog wel grappig maar ik voelde steeds een angstig onderbuik gevoel en ik kon me niet goed overgeven/ontspannen. Toen we ergens in de duinen op een kleedje gingen zitten begin het visueel flink te keer te gaan. Van de werkelijkheid was niet veel meer over en eigenlijk werd er ook geen woord meer gesproken, iedereen kwam in zijn eigen trip. Ik merkte dat we sowieso niet echt ergens over konden praten, want wat ga je zeggen behalve dat het super intens was.

Ik begon me toen angstig te voelen en was bang voor het feit dat we geen tripsitter hadden. Ik kreeg het idee om mijn moeder te bellen of zij ons wilde tripsitten maar toen gebeurde er iets heel vreemds. Ik wist niet meer of ik wel een moeder had. Ik kon niet logisch meer nadenken en ik was de realiteit helemaal kwijt. Ik wist niet meer wie ik zelf was en ik snapte ook niet wat LSD was. We hadden 3 jointjes gedraaid van te voren en toen ik hiernaar keek snapte ik niet wat we ermee moesten, het enige wat ik dacht was dat het erg herkenbaar eruit zag.

Mijn vrienden begonnen door te krijgen dat ik niet lekker ging en ze probeerde mij te herinneren aan wie ik was en gaven wat uitleg. Dit kwam totaal niet binnen en ik werd rustig aan meegezogen in een totaal andere realiteit zowel mentaal als visueel. Dit was gemengd met een bepaalde onrust en angst. Ik deed mijn ogen open en keek mijn vrienden aan en vroeg of het wel goed ging met me. Ze keken me geschrokken aan en ze probeerde me te kalmeren door te zeggen ‘we gaan zo wat roken, alles komt goed’. Op dat moment hallucineerde ik dat ik aan het overlijden was in een scooterongeluk en dat mijn vrienden mij gerust probeerden te laten sterven. In mijn achterhoofd zat een groot gat waar bloed uit spoot en ik zag ongeveer 10 mensen bezorgd naar mij kijken hoe ik op mijn knieën ging sterven naast mijn scooter.
Daarna ben ik daar overleden.

Toen mijn bewustzijn door bleef leven na dit alles besefte ik mij dat ik op meerdere plekken tegelijk kon leven. Ik vergat telkens dat ik was overleden in het scooter ongeluk en telkens besefte ik mezelf dat weer en zag ik vrienden van mij die mij wakker probeerde te maken uit de dood. Ik werd steeds verder gezogen in deze bad trips en het verhaal werd steeds vager. Het begon op een spelletje te lijken. Ik hoorde allerlei stemmen en spelgeluiden en telkens als ik ‘in mijn halluicinaties’ niet iemand sloeg of seks had met een bepaald meisje zou ik overlijden.
Ik sloeg fysiek in het rond en begon te schreeuwen en rondjes te rennen, ik werd bezeten door een bepaalde agressie. (Dit heb ik allemaal achteraf gehoord van mijn vrienden). Toen mijn ene vriend naar de supermarkt ging om dextro te halen om me te kalmeren bleef ik alleen over met mijn ene vriend. Dit ging allemaal langs me heen omdat ik ik een hele film zat in mijn hoofd. Op een gegeven moment heb ik mijn vriend hard in zijn gezicht geslagen (met vuist) omdat dit op dat moment logisch was en anders zou iedereen sterven. Ik hoorde mijn vriend schreeuwen en bellen met mensen over mijn situatie. Hij bleef telkens zeggen dat ik niet dood moest gaan. Op dat moment ging ik wel dood. Ik heb in totaal denk ik 5 aparte keren gedacht dat ik dood ging. En dat ik ook dood was.

Hij heeft ambulance gebeld en die kwamen op locatie. Toen ik de ambulance zag kwam er een raar besef in mijn hoofd, dit was het volgende:
Ik dacht dat er een mensheid was die een keer een druppel LSD op de plaats waar ik zat heeft laten vallen. Daar is een heel bestaan gecreëerd (een wereld in een wereld) Toen is mijn bewustzijn daar gecreëerd en was ik de ‘spirituele’ stichter van een heel bestaan (waar ik de afgelopen 5uur in had geleefd). Ik was de meest machtige persoon en voelde me belangrijker dan wie dan ook. Toen ik mijn ogen open deed na voor de laatste keer extreem hard op de grond te hebben geslagen dacht ik dat ík eindelijk weer terug was op de plaats waar ik thuis hoorde. In de wereld waar de LSD was neergevallen op de grond, en niet in de wereld van de LSD. Ik was rond aan het rennen en ik voelde me heel raar. Mijn vader kwam mij ophalen en gaf me een knuffel. Ik dacht dat hij mij begreep en vroeger hetzelfde heeft meegemaakt en dat hij ook een spiritueel leider was. In de auto naar huis was ik nog steeds in een staat verre van de realiteit.

Toen ik thuis kwam wilde ik dit inzicht aan mijn vader vertellen. TOEN KWAM HET BESEF.
Alles wat ik al die tijd dacht was klinklare onzin. Toen leek het alsof mijn Mind de hele trip automatisch vergat en ik besefte nig steeds niet de ernst van de situatie. Toen ik na een gesprek probeerde te slapen lukte dit totaal niet. Om 08:00 begon alles op zijn plek te vallen. IK HEB AL DIE TIJD IN EEN BAD TRIP GEZETEN EN BIJNA ALLES WAT IK DACHT HEB IK FYSIEK UITGEVOERD.

Ik heb een enorme schok gehad en werd erg emotioneel. Allebei mijn handen zijn ook zwaar gekneusd geraakt tijdens mijn trip. Ik sliep pas om 16:00 met gebruik van een slaapmiddel. De dagen erna heb ik mijn rust genomen en heb ik veel gepraat hierover.

Dit was een heftige ervaring. Ik dacht namelijk dat dit mij niet kon overkomen omdat ik in her dagelijks leven erg goed in mijn vel zit. Ik run een business ik sport 6x per week en ik sta erg positief in het leven. Ik gebruik niet vaak drugs en ik ben veel bezig met mijn mentale gezondheid. Maar blijkbaar kon dit mij toch overkomen.

Als je dit hele verhaal hebt gelezen wil ik je bedanken en wil Ik je meegeven dat je niet de grens hoeft op te zoeken met drugs. Dit leidt vrijwel nooit tot een goede ervaring.
Klik om te vergroten...
Wordt het niet eens tijd om niet meer te veel te nemen. Sommige mensen zoals jij en ik hebben niet veel nodig..

Echt heftig verhaal ook. Hopelijk kan je het snel verwerken. Ik heb ook 2x een bad trip gehad waarbij ik dacht dat ik dood ging enzo. Maar gelukkig heb ik dat verwerkt tijdens een trip met truffels door het gewoon te accepteren en de drugs te respecteren.

Paddos?! Begin maar eerst met truffels jonge man. Kijk maar wat je gaat voelen bij 7.5g in een goeie set en setting.
Je kan het minder sturen als LSD. Dus ga absoluut niet meer nemen.

Btw 7.5g truffels is niet hetzelfde als 7.5g paddos.
Dus naar beiden goed onderzoek doen en gewoon met iets minder dan de beginnershoeveelheid beginnen.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat late reactie, maar zo fckng heavy trip op LSD. Omdat ikzelf heel wat ervaring heb met LSD en dit me steeds über bevallen is en jouw reactie op LSD zo heftig is. Voor mij was/is LSD steeds de fijne, fantasy, dreamy, visuele psychedelica, daar waar ik op paddo's en magic truffs wel al vaak zeer heftige closed eyes trips heb gehad.

Mijn LSD dosering zit zo rond de 200-250 microgram.
Jij geeft aan dat 1 zegel 230 microgram was en je 1.75 zegel nam, dus ca 402 microgram, als dat klopt, is dat wel zeer hoge dosis, zeker voor een niet doorwinterde LSD gebruiker.

Hopelijk heb je er ondertussen al iets mee kunnen doen, met de heftige ervaring.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Anonspider zei:
Wordt het niet eens tijd om niet meer te veel te nemen. Sommige mensen zoals jij en ik hebben niet veel nodig..

Echt heftig verhaal ook. Hopelijk kan je het snel verwerken. Ik heb ook 2x een bad trip gehad waarbij ik dacht dat ik dood ging enzo. Maar gelukkig heb ik dat verwerkt tijdens een trip met truffels door het gewoon te accepteren en de drugs te respecteren.

Paddos?! Begin maar eerst met truffels jonge man. Kijk maar wat je gaat voelen bij 7.5g in een goeie set en setting.
Je kan het minder sturen als LSD. Dus ga absoluut niet meer nemen.

Btw 7.5g truffels is niet hetzelfde als 7.5g paddos. Als je 7.5g paddos op heb zal je jouw bad trip met LSD x10 beleven..
Dus naar beiden goed onderzoek doen en gewoon met iets minder dan de beginnershoeveelheid beginnen.
Klik om te vergroten...
7,5 gram truffels is hem net niet toch? Bij de smartshops krijg je 15 gram mee en zeggen ze ook: starten met 10 gram en binnen zoveel tijd (1 uur?) bijnemen als je niets/weinig voelt.

Ooit wel 7,5 gedaan, omdat het in openbare setting was en ik nog enigszins moest kunnen functioneren. Op zich wel geinig, maar zou het niet perse aanbevelen voor een echte tripbelevenis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."