Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB mijn ervaring

6-APB mijn ervaring

39 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Super stofje hè! Heb het zaterdag ook gedaan! Ik prefereer het ver boven MDMA (maar heb dat geloof ik ook al zovaak gezegd op DF :sweatsmile:)

In je eentje is 6-APB ook helemaal geweldig! Mensen hebben vaak het idee dat je MDMA en dus ook iets als 6-APB beslist in gezelschap moet doen, maar het is ook helemaal fantastisch in je eentje! Heel anders, maar alsnog geweldig. :grinning:
P
Pablo RabanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft uiteindelijk idd maar een kwartier geduurd om te lezen, maar echt geweldig report! Maakt
Mij nieuwsgierig…
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuke reacties, tof!

Het enige wat ik oprecht jammer vond, is dat ik enorm couch locked was. Op basis van mijn research had ik het idee dat het mij energieker zou maken. Toen ik accepteerde dat het niet zo was, was dat ook prima 😇
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Super stofje hè! Heb het zaterdag ook gedaan! Ik prefereer het ver boven MDMA (maar heb dat geloof ik ook al zovaak gezegd op DF :sweatsmile:)

In je eentje is 6-APB ook helemaal geweldig! Mensen hebben vaak het idee dat je MDMA en dus ook iets als 6-APB beslist in gezelschap moet doen, maar het is ook helemaal fantastisch in je eentje! Heel anders, maar alsnog geweldig. :grinning:
Klik om te vergroten...
Hoe heb je dit aangepakt?

Ik denk dat het voor mij te lang zou duren mocht ik de hele duur alleen zijn.
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eén middel is ook al mooi zat lijkt me, als je het goed aanpakt.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Le Duc zei:
Eén middel is ook al mooi zat lijkt me, als je het goed aanpakt.
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad, west Fries?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Diablo69 zei:
Haha ik waardeer je advies. En weet ook dat het beter is om apart te doen en dat ga ik ook doen. Het is meer dat ik maar 1 a 2 x de kans per jaar heb om iets te gebruiken en als je dan twijfelt tussen twee dingen hoop je dat het samen kan.
Klik om te vergroten...
Dat begrijp ik ja.

Maar zoals @Le Duc ook zegt, 1 middel is al mooi zat. Met de goede mindset en met bijvoorbeeld alleen 6-APB heb je echt een ge-wel-dige dag... Het zal je aan niets ontbreken, behalve als je naar dat kleine stemmetje in je hoofd luistert, dat zegt: "maar het zou nog beter zijn als je..."
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#8
heel mooi report, bij de volgende bestelling gaat 6apb dus ook mee in het winkelmandje :blush:
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#9
Diablo69 zei:
Ja inderdaad, west Fries?
Klik om te vergroten...
Zeker niet :')
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Diablo69 zei:
Ja inderdaad, west Fries?
Klik om te vergroten...
(als Fries zijnde) Hoe kom je daar eigenlijk bij?
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
(als Fries zijnde) Hoe kom je daar eigenlijk bij?
Klik om te vergroten...
Hey boer Frans , nou mooi zat hoor je erg in die regio
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Aangepakt? :tonguewink:

Je moet gewoon niet van tevoren die hele 8-10 uren vol plannen met activiteiten.

Dat is het mooie eraan: je neemt het en komt in een natuurlijke flow. Je hebt zin om muziek te luisteren, dan ga je dat doen, je wilt water voelen, dan ga je douchen, je wilt simpelweg alleen genieten van ademhalen, dan ga je op de grond zitten en intens genieten van een grote teug lucht en daarna langzaam en bewust uitademen. Het zit hem in de kleinste dingen! Of je gaat reflecteren over dingen. Of als je de behoefte hebt om te praten, dan ga je op DF of eventueel bellen. Met mooi weer pak ik vaak de fiets en ga erop uit.

Wat je doet maakt nog niet eens zoveel uit, maar de aandacht die je geeft aan wat je doet, dat maakt het echt magisch.

Als het te lang duurt, is dat een teken dat je in je hoofd zit. Dat je zit te wachten op iets beters dan het huidige moment. Het mooie is juist om dat wachten compleet los te laten en intens te genieten van de rijkdom van elk moment!
Klik om te vergroten...
Hoeveel neem jij om deze staat te bereiken?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Le Duc zei:
Hoe heb je dit aangepakt?

Ik denk dat het voor mij te lang zou duren mocht ik de hele duur alleen zijn.
Klik om te vergroten...
Aangepakt? :tonguewink:

Je moet gewoon niet van tevoren die hele 8-10 uren vol plannen met activiteiten.

Dat is het mooie eraan: je neemt het en komt in een natuurlijke flow. Je hebt zin om muziek te luisteren, dan ga je dat doen, je wilt water voelen, dan ga je douchen, je wilt simpelweg alleen genieten van ademhalen, dan ga je op de grond zitten en intens genieten van een grote teug lucht en daarna langzaam en bewust uitademen. Het zit hem in de kleinste dingen! Of je gaat reflecteren over dingen. Of als je de behoefte hebt om te praten, dan ga je op DF of eventueel bellen. Met mooi weer pak ik vaak de fiets en ga erop uit.

Wat je doet maakt nog niet eens zoveel uit, maar de aandacht die je geeft aan wat je doet, dat maakt het echt magisch.

Als het te lang duurt, is dat een teken dat je in je hoofd zit. Dat je zit te wachten op iets beters dan het huidige moment. Het mooie is juist om dat wachten compleet los te laten en intens te genieten van de rijkdom van elk moment!
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#14
Prachtig verwoord! Mooie tips ook, ik zal er eens een goeie dag voor uitzoeken 😇
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Diablo69 zei:
Hoeveel neem jij om deze staat te bereiken?
Klik om te vergroten...
Eerst altijd rond de 100 mg. Tegenwoordig een dikke 75 mg. Dat zorgt ervoor dat ik zo'n 8 uren lang 'roll', maar dat de kater zo minimaal mogelijk blijft.

Verwacht geen uitzinnige euforie op deze dosering, maar wel een heerlijke serene kalmte, energie en blijheid. :)
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Eerst altijd rond de 100 mg. Tegenwoordig een dikke 75 mg. Dat zorgt ervoor dat ik zo'n 8 uren lang 'roll', maar dat de kater zo minimaal mogelijk blijft.

Verwacht geen uitzinnige euforie op deze dosering, maar wel een heerlijke serene kalmte, energie en blijheid. :)
Klik om te vergroten...
Zou je voor euforie toch eerder mdma aanraden ?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Diablo69 zei:
Zou je voor euforie toch eerder mdma aanraden ?
Klik om te vergroten...
Als het je puur te doen is om zo sterk mogelijke euforie te voelen, dan is MDMA denk ik een logischere keuze. Maar je hebt met MDMA zo'n pendulum/slinger effect van euforie en dysforie. Je schiet omhoog en daarna val je niet alleen terug naar baseline, maar naar lager dan dat. Dat heb je met 6-APB praktisch niet. Daar is ook wel euforie bij, maar dat is een heel gelijkmatige euforie zonder hoge pieken en diepe dalen.

Maakt die stabiliteit je niet uit en ga je puur voor zulke hoog mogelijke pieken, dan dus MDMA...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lezen en leren zei:
Oh díe boer Frans! Maar dat is toch geen Fries, gek!
Klik om te vergroten...
Gewoan allemaal ower ain kam skeer'n!
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nog een Boer Frans!!

schiet mij maar lek.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Diablo69 zei:
kijk en huiver
Klik om te vergroten...
Hy hat gjin id :sweatsmile:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."