Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB op Mystic Garden: van heerlijke warmte naar veel te hard gaan

6-APB op Mystic Garden: van heerlijke warmte naar veel te hard gaan

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Miraculeus zei:
Afgelopen zaterdag ging ik met vrienden naar Mystic Garden / Dockyard ADE. Maanden geleden had ik al besloten dat ik weer voor 6-APB zou gaan, maar deze keer geen 130 mg pellets zoals de vorige keer (voelde daar toen vrij weinig van), maar poeder, getest. Over de dosis heb ik heel lang getwijfeld, maar na veel reports en adviezen te hebben gelezen ben ik voor mezelf, v, 50 kg, op 160 mg uitgekomen.

Het festival bestond uit twee delen, met elk een eigen ingang en in het midden een Portal, om van Mystic Garden naar Dockyard over te steken. Na even rond te hebben gelopen en wat te hebben gegeten, was het tijd om te beginnen.

T-0:30 15:30Ik neem een gemberpil tegen mogelijke misselijkheid
T 0:0016:00Inname capsule 160 mg 6-APB
T 1:1517:15Zweethandjes! Ja ik voel wel wat opkomen... Diarree op de wc 💩
T 1:3417:34Ik voel kaakspanning, warmte in mijn lichaam. We zitten fijn op de bank met vrienden tegen elkaar aan. Knuffelen en aanraken is lekker! Ik vraag aan de jongen die op de rand van de bank zit of ik tegen hem aan mag hangen. Het mag (fijn!).
T 1:4617:46We staan bij Jan Blomqvist heerlijk te spacen. Mijn ogen trillen en ik kan wat lastiger typen op mijn telefoon. Dansen, knuffelen, yes! :hearteyes: Ik-ga-heer-lijk!
T 2:4018:40Ik ga hard, wil even zitten. Ik kan niet meer typen (type ik vol typefouten).
T 3:2519:25Nog steeds hard gaan, alles kost moeite, ogen focussen gaat moeizaam.
T 3:3219:32Ga hard, even naar de wc maar kan niet plassen.
T 3:5819:58Heel moeilijke focus, wat ik type is niet meer te lezen. Het voelt alsof overal een soort mistige deken overheen hangt, dingen gaan wat meer langs me heen en het kost me moeite om erbij te blijven.
T 4:0020:00We komen Glittermeisje ✨ tegen bij Chris Stussy, zij laat onze gezichten glitteren!
T 4:3620:36Heb inmiddels wel wat gedronken maar kan nog niet plassen, wat ik ook doe, volledig ontspannen, fluiten, naar watervallen luisteren, geen druppel! Frustrerend! Maak me er een beetje zorgen over.
Er kloppen 2 meisjes op mijn Dixie, ik zeg dat ik niet kan plassen. Ze zeggen; "wij wel, en we moeten heel nodig!" Ik kom er dan maar onverrichter zake af.
De tijd voelt traag, lekker!
T 4:5720:57We zitten even bij een kampvuur en daar maak ik een paar keer oogcontact met een jongen die er eenzaam uitziet. Ik kan het niet laten om even naar hem toe te lopen. Ik vraag of alles oké is met hem. Hij zegt van wel, maar is zijn vrienden kwijt. Ik geef hem een knuffel, het komt vast goed!
T 5:2721:27Ik wil poffertjes! Niet omdat ik daar op dit moment zin in heb maar ik weet dat ik ze graag eet en er zit nog maar weinig in mijn maag, heb het idee dat ik nog wat moet eten. Toch smaakt het me niet zo, slappe deegbal in mijn mond, heb er maar 2 of 3 gegeten. Wel met extra boter. Mjam. Normaal gesproken. Maar nu: Bleg.
T 5:3521:35Naar de Portal, waar ik een bijzondere ontmoeting heb, wat een connectie! :purpleheart: Intens knuffelen, door de 6-APB is dit extra extra extra fijn!
T 5:5221:52Eindelijk kan ik plassen! Wat een geluk! Ik stuur al plassend een triomfantelijk filmpje naar mijn vrienden.
Ook moet ik een beetje spugen, ineens buikkramp en er moet wat uit. Een half poffertje. Vreemd. Even later in de tent neem ik nog een gemberpil. Ik laat een vriend even controleren of het daadwerkelijk een gemberpil is en niet nog meer 6-APB.
T 6:0022:00Shit, nog maar 1 uurtje! Wat is de tijd ineens snel gegaan!
Nog even bij Dockyard kijken, het hardere werk. In de tent bij Chris Liebing wordt het me even veel te veel. De muziek, de lasers, alle prikkels, ik ga even veel en veel te hard, ik moet zitten, voel ik. Ik ga naar de zijkant van de tent, en ga daar op de grond zitten.

Er verandert iets in mij. Kan weinig meer zeggen, niks doen, alleen nog zitten, voor me uit staren en ademen. Mijn vrienden vragen dingen aan me, maar ik kan alleen maar in mijn hoofd antwoorden. Ik voel me niet slecht, maar totaal lamgeslagen. Foto's van dat moment zijn een beetje eng.
T 6:4122:41Een tijdje blijf ik aan de kant zitten, daarna helpen mijn vrienden me naar buiten, waar ik nog een barfje leg, lucht wel op gelukkig, daarna gaat het wat beter.
Voor de laatste 8 minuten toch nog even naar binnen om het laatste moment mee te maken, maar ik kan er niet écht meer van genieten.
Drukte bij het naar buiten gaan dus nog even op terrein chillen bij een zeppelin tot we weg worden gestuurd.

De taxi in, met 5 in een gewone auto gepropt. Dit is voor mij een moeilijke rit. Te veel geluid, beweging en warmte, waardoor ik weer helemaal door het dak ga. Moet mezelf er echt doorheen trekken met mijn gedachten (ik houd het vol, nog even..) en adem (pfffffft......pfffffft......). Ik tel de minuten af.
T 8:0000:00Zo blij dat we thuis zijn. Inmiddels is mijn adem uit balans, ik kan niks meer doen of zeggen, alleen hyperventileren. Mijn vrienden proberen zo goed mogelijk contact met me te maken maar ik kan slechts af en toe een woord uitbrengen. Tintelingen in mijn handen, armen en benen, mijn handen en lippen verkrampen door een teveel aan zuurstof. Heel vervelend gevoel. Mijn vrienden helpen me om mijn adem weer onder controle te krijgen, dat gaat heel moeizaam, het lukt me gewoon niet hen te volgen. Lang samen in- en uitademen tot ik wat rustiger word.
Een vriendin helpt me naar de wc, waar ik een vinger in mijn keel steek. Dat lucht op en daarna gaat het wat beter. Ik kom weer wat bij zinnen en kan weer praten. Ik moet echt even bijkomen. Voel me heel moe en vind het super rot dat ik de after van de rest verpest. Ze hebben me allemaal wel super lief en fijn geholpen, zo dankbaar voor deze fijne groep! 🥰
T 10:00
.............
02:00
...........
Bedtijd, uitgeput in bed, kan redelijk snel slapen.


Ik had van tevoren wat andere verwachtingen van de 6-APB dan de effecten die ik heb ervaren. De keiharde inkick van de vorige keer bleef uit, ik kwam er eigenlijk heel geleidelijk in, was lekker. Mogelijk had ik zelf nog wat dingen anders kunnen doen om de effecten anders te sturen. Ik had meer energie verwacht en nu wilde ik toch wel veel zitten, hangen of liggen. Ook had ik verwacht veel meer op te gaan in de muziek. Bij nader inzien heb ik dit ook te weinig echt geprobeerd, de muziek ging teveel langs me heen doordat ik weinig energie had en meer wilde zitten dan in de tenten dansen. Wellicht dat als ik mijn aandacht meer op de muziek had gericht ik er wel meer in op was gegaan.

Het laatste uur van het festival en daarna was voor mij niet heel fijn, ik denk dat dat veroorzaakt werd door een combinatie van factoren, de dosis was voor mij wellicht iets te hoog (ik zeg vanaf het begin al dat ik hard ga en dat blijft steeds zo), ik had dat poffertje niet moeten eten, daardoor raakte mijn maag overstuur en voelde ik me niet lekker. Daarnaast denk ik dat alle prikkels in de laatste tent en in de taxi de effecten zodanig versterkten dat ik te hard ging en mijn lijf het niet meer bij kon houden en maar even wat dingen op slot gooide uit zelfbescherming. Mijn vrienden gingen wel de hele tijd super lekker op 6-APB!

Een goede les, ik ga een volgende keer mijn dosis wat verlagen en meer de muziek opzoeken!
Klik om te vergroten...
Fijn om dit uitgebreid en boeiend triprapport van 6APB te lezen. Ik ben er zelf enorme fan van. Jouw ervaring lijkt me wel beduidend strakker te zijn dan hoe ik het reeds heb ervaren. Ik vond het vaak gewoon zo lekker stabiele euforische entactogene rush, empathisch en sociaal, zeer dansbaar en versterkte zintuigen en zekere visuals.

Spijtig dat er nu vooral succinate is ipv hcl, mijn eerste keren was hcl en was 100mg über vette stabiele lange rush.

Ik denk indd dat de dosis net wat aan de te hoge kant was voor jouw BMI, ikzelf ben m, 65kg, 176cm en toen was 200mg eens duidelijk te veel. 150mg lijkt goede dosis en moet eigenlijk onder de 180mg blijven. Rond de 180mg, ook nog trillend zicht en slechte focus.

Heb me wel nog nooit opt einde vd rush, echt slecht of zelf down gevoeld. Eten kan ik sowieso niet 12u na inname en vaak ook niet of amper, +12u tot ganse dag. Wel ist altijd nachtje door, als ik s'avonds om 23u fzo neem, zijn mijn grote kijkers pas normaler na 13-15u en ben ik ganse dag vrij moeiteloos wakker en slaap ik pas volgende avond laat of 's nachts.
Denk dat het eten, ook al was het weinig, je indd niet goed beviel.
Ook drinken doe ik doorheen de rush, veel te weinig, anderen maken mij er attent op en probeer er zelf ook zeker op te letten, af en toe wat slokjes te drinken, geen alcohol, eerder energy drink en water.
Het geval plassen is ook hier gekend, soms drink ik zo weinig en lijk ik toch volle blaas te hebben, plassen lukt dan niet of vercht veel moeite. Als ik wel wat meer drink, moet ik snel en soms dan ook veel plassen.

Volgende x indd zeker wat minder nemen, vind bij stims die op je serotonine werken, less is more.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Erg interessant tripreport. En mooi dat je het voor jezelf goed kan relativeren.

Al geruime tijd heb ik zin om 6APB een keer te proberen op een festival ivm de langere werkingsduur dan MDMA. Wat mij tot nu toe tegenhoudt, is hoe precies en persoonlijk de dosering schijnbaar komt, en daardoor de "angst" (groot woord) om te weinig of teveel te nemen en mijn dag te verpesten.

Ik lees dat voor de ene 120mg succinate te veel is, en de ander er bij 190-200mg succinate pas goed in komt.

Ben zelf 90kg, en snel metabolisme. Heb (geteste) pellets van 130mg succinate liggen, zit er aan te denken om een keer te beginnen met 1,25 pellet (ca 160-165mg).
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wollukker zei:
Erg interessant tripreport. En mooi dat je het voor jezelf goed kan relativeren.
Klik om te vergroten...
Thanks! 😊
Wollukker zei:
Al geruime tijd heb ik zin om 6APB een keer te proberen op een festival ivm de langere werkingsduur dan MDMA. Wat mij tot nu toe tegenhoudt, is hoe precies en persoonlijk de dosering schijnbaar komt, en daardoor de "angst" (groot woord) om te weinig of teveel te nemen en mijn dag te verpesten.

Ik lees dat voor de ene 120mg succinate te veel is, en de ander er bij 190-200mg succinate pas goed in komt.

Ben zelf 90kg, en snel metabolisme. Heb (geteste) pellets van 130mg succinate liggen, zit er aan te denken om een keer te beginnen met 1,25 pellet (ca 160-165mg).
Klik om te vergroten...
Het heerlijke eraan vond ik dat je maar 1 x hoeft te nemen en daarmee het hele festival lekker gaat (mits juiste dosis). Geen bijpakstress o.i.d.

Wij hebben ook heel lang getwijfeld over de dosis, dat blijft een moeilijke. Die pellets had ik dus de vorige keer, maar dat was echt veel te laag gedoseerd, ik had toen 130 en moest heel erg veel moeite doen om er wat van te voelen, was 'm net niet. Dit schijnt ook wat minder gewichtsafhankelijk te zijn, hoewel we daar wel rekening mee hebben gehouden. Mijn vrienden gingen helemaal top op 170 en 185 mg, met toch een aanzienlijk verschil in gewicht. Ik wilde dit keer zeker niet te laag gaan maar heb dus iets te enthousiast gedoseerd, denk ik.

Het is vooral belangrijk om naar je lichaam te luisteren en even de rust op te zoeken als je te hard gaat, dan moet 't wel goedkomen!
Laat het zeker weten als je het hebt geprobeerd, ben benieuwd naar jouw ervaring!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wollukker zei:
Erg interessant tripreport. En mooi dat je het voor jezelf goed kan relativeren.

Al geruime tijd heb ik zin om 6APB een keer te proberen op een festival ivm de langere werkingsduur dan MDMA. Wat mij tot nu toe tegenhoudt, is hoe precies en persoonlijk de dosering schijnbaar komt, en daardoor de "angst" (groot woord) om te weinig of teveel te nemen en mijn dag te verpesten.

Ik lees dat voor de ene 120mg succinate te veel is, en de ander er bij 190-200mg succinate pas goed in komt.

Ben zelf 90kg, en snel metabolisme. Heb (geteste) pellets van 130mg succinate liggen, zit er aan te denken om een keer te beginnen met 1,25 pellet (ca 160-165mg).
Klik om te vergroten...
Een dosering is toch vaak persoonlijk, bij elke drug? Als de juiste dosering bepaalde angst oplevert, begin sowieso met een nieuwe stof, eerder met een wat lagere dosis, dat zal je dag niet verpesten hoor😉 Te veel, kan dan juist wel verschillende lichamelijke en mentale ongemakken geven, waaronder enorm trillend zich, een ongemakkelijk en onrustig gevoel, je hoofd en hersenpan die bij momenten lijken te koken, allemaal net genoeg om een normaal lekkere stabiele rush echt wel te verknallen. Maar dat is een typisch iets voor stims die ferm op je serotonine werken, hier geldt echt, less is more.

Pellets bij stims raad ik eigenlijk altijd af, als er capsules ter beschikking zijn, poeder neem ik dan ook weer niet gemakkelijk, niet gekend met de fameuze bommetjes 😜. Ik kom regelmatig hoger gedoseerde pellets aan lagere prijs tegen, dan vraag ik mij af, meer actieve stof voor kleinere prijs, da klopt ni e. Een pil bevat sowieso andere niet-actieve stoffen als vulmiddel, kleurstof.
Ik gebruik bij stim rc's, steeds capsules, ik had van 6apb, er een tijdj ook van 150mg, dat was mijn ideale dosis. Nu zijn bij mn vaste vendor al enige tijd enkel 100mg capsules en 130mg pellets. Dus nu pak ik wel eens 2 x 100mg en da's gewoon enkele 10mg te hoog vr mij. Dus lap de regel zelf aan mn laars. Kzou msschn wel zo'n pellets kunnen proberen, kun je ook halveren (oké bij verschillende ist eerder in allemaal kleine stukjes). Om zo'n capsules te openen en 150 v maken, heb ik gewoon schrik dat bij open draaien/trekken, de poeder er uitfloept😆 Van luxeproblemen gesproken.

In jouw geval, met jouw postuur en snel metabolisme, kun je toch gewoon 1 pellet v 130mg proberen, merk je na anderhalf uur dat het net wat weinig of veel te weinig is, kun je er steeds kwartje of halfje bijnemen.
Je weegt 25kg meer als mij, heb zelf ook retesnel metabolisme en 150mg top. Je kan proberen met 165mg, maar denk zeker ook aan m'n raad/tip hierboven 😉
Ik probeer gewoon voorzichtigheid aan te raden tov anderen, zeker over stofjes waar ik goed gekend mee ben, ook al ben ikzelf laatste maanden slecht bezig qua stims.

Laat zeker iet van je horen hoe je ervaring was en welke dosis 😁
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
In jouw geval, met jouw postuur en snel metabolisme, kun je toch gewoon 1 pellet v 130mg proberen, merk je na anderhalf uur dat het net wat weinig of veel te weinig is, kun je er steeds kwartje of halfje bijnemen.
Je weegt 25kg meer als mij, heb zelf ook retesnel metabolisme en 150mg top. Je kan proberen met 165mg, maar denk zeker ook aan m'n raad/tip hierboven
Klik om te vergroten...
Ik zou zelf niet bij gaan nemen, omdat het langzaam opbouwt. Het kan dus zijn dat je denkt (te) weinig te voelen, dan bijneemt en uiteindelijk veel te veel pakt. Plus je verlengt de duur van de effecten, waardoor je nog later pas kunt gaan slapen.
Maar doe vooral waar je jezelf prettig bij voelt!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afgelopen zaterdag ging ik met vrienden naar Mystic Garden / Dockyard ADE. Maanden geleden had ik al besloten dat ik weer voor 6-APB zou gaan, maar deze keer geen 130 mg pellets zoals de vorige keer (voelde daar toen vrij weinig van), maar poeder, getest. Over de dosis heb ik heel lang getwijfeld, maar na veel reports en adviezen te hebben gelezen ben ik voor mezelf, v, 50 kg, op 160 mg uitgekomen.

Het festival bestond uit twee delen, met elk een eigen ingang en in het midden een Portal, om van Mystic Garden naar Dockyard over te steken. Na even rond te hebben gelopen en wat te hebben gegeten, was het tijd om te beginnen.

T-0:30 15:30Ik neem een gemberpil tegen mogelijke misselijkheid
T 0:0016:00Inname capsule 160 mg 6-APB
T 1:1517:15Zweethandjes! Ja ik voel wel wat opkomen... Diarree op de wc 💩
T 1:3417:34Ik voel kaakspanning, warmte in mijn lichaam. We zitten fijn op de bank met vrienden tegen elkaar aan. Knuffelen en aanraken is lekker! Ik vraag aan de jongen die op de rand van de bank zit of ik tegen hem aan mag hangen. Het mag (fijn!).
T 1:4617:46We staan bij Jan Blomqvist heerlijk te spacen. Mijn ogen trillen en ik kan wat lastiger typen op mijn telefoon. Dansen, knuffelen, yes! :hearteyes: Ik-ga-heer-lijk!
T 2:4018:40Ik ga hard, wil even zitten. Ik kan niet meer typen (type ik vol typefouten).
T 3:2519:25Nog steeds hard gaan, alles kost moeite, ogen focussen gaat moeizaam.
T 3:3219:32Ga hard, even naar de wc maar kan niet plassen.
T 3:5819:58Heel moeilijke focus, wat ik type is niet meer te lezen. Het voelt alsof overal een soort mistige deken overheen hangt, dingen gaan wat meer langs me heen en het kost me moeite om erbij te blijven.
T 4:0020:00We komen Glittermeisje ✨ tegen bij Chris Stussy, zij laat onze gezichten glitteren!
T 4:3620:36Heb inmiddels wel wat gedronken maar kan nog niet plassen, wat ik ook doe, volledig ontspannen, fluiten, naar watervallen luisteren, geen druppel! Frustrerend! Maak me er een beetje zorgen over.
Er kloppen 2 meisjes op mijn Dixie, ik zeg dat ik niet kan plassen. Ze zeggen; "wij wel, en we moeten heel nodig!" Ik kom er dan maar onverrichter zake af.
De tijd voelt traag, lekker!
T 4:5720:57We zitten even bij een kampvuur en daar maak ik een paar keer oogcontact met een jongen die er eenzaam uitziet. Ik kan het niet laten om even naar hem toe te lopen. Ik vraag of alles oké is met hem. Hij zegt van wel, maar is zijn vrienden kwijt. Ik geef hem een knuffel, het komt vast goed!
T 5:2721:27Ik wil poffertjes! Niet omdat ik daar op dit moment zin in heb maar ik weet dat ik ze graag eet en er zit nog maar weinig in mijn maag, heb het idee dat ik nog wat moet eten. Toch smaakt het me niet zo, slappe deegbal in mijn mond, heb er maar 2 of 3 gegeten. Wel met extra boter. Mjam. Normaal gesproken. Maar nu: Bleg.
T 5:3521:35Naar de Portal, waar ik een bijzondere ontmoeting heb, wat een connectie! :purpleheart: Intens knuffelen, door de 6-APB is dit extra extra extra fijn!
T 5:5221:52Eindelijk kan ik plassen! Wat een geluk! Ik stuur al plassend een triomfantelijk filmpje naar mijn vrienden.
Ook moet ik een beetje spugen, ineens buikkramp en er moet wat uit. Een half poffertje. Vreemd. Even later in de tent neem ik nog een gemberpil. Ik laat een vriend even controleren of het daadwerkelijk een gemberpil is en niet nog meer 6-APB.
T 6:0022:00Shit, nog maar 1 uurtje! Wat is de tijd ineens snel gegaan!
Nog even bij Dockyard kijken, het hardere werk. In de tent bij Chris Liebing wordt het me even veel te veel. De muziek, de lasers, alle prikkels, ik ga even veel en veel te hard, ik moet zitten, voel ik. Ik ga naar de zijkant van de tent, en ga daar op de grond zitten.

Er verandert iets in mij. Kan weinig meer zeggen, niks doen, alleen nog zitten, voor me uit staren en ademen. Mijn vrienden vragen dingen aan me, maar ik kan alleen maar in mijn hoofd antwoorden. Ik voel me niet slecht, maar totaal lamgeslagen. Foto's van dat moment zijn een beetje eng.
T 6:4122:41Een tijdje blijf ik aan de kant zitten, daarna helpen mijn vrienden me naar buiten, waar ik nog een barfje leg, lucht wel op gelukkig, daarna gaat het wat beter.
Voor de laatste 8 minuten toch nog even naar binnen om het laatste moment mee te maken, maar ik kan er niet écht meer van genieten.
Drukte bij het naar buiten gaan dus nog even op terrein chillen bij een zeppelin tot we weg worden gestuurd.

De taxi in, met 5 in een gewone auto gepropt. Dit is voor mij een moeilijke rit. Te veel geluid, beweging en warmte, waardoor ik weer helemaal door het dak ga. Moet mezelf er echt doorheen trekken met mijn gedachten (ik houd het vol, nog even..) en adem (pfffffft......pfffffft......). Ik tel de minuten af.
T 8:0000:00Zo blij dat we thuis zijn. Inmiddels is mijn adem uit balans, ik kan niks meer doen of zeggen, alleen hyperventileren. Mijn vrienden proberen zo goed mogelijk contact met me te maken maar ik kan slechts af en toe een woord uitbrengen. Tintelingen in mijn handen, armen en benen, mijn handen en lippen verkrampen door een teveel aan zuurstof. Heel vervelend gevoel. Mijn vrienden helpen me om mijn adem weer onder controle te krijgen, dat gaat heel moeizaam, het lukt me gewoon niet hen te volgen. Lang samen in- en uitademen tot ik wat rustiger word.
Een vriendin helpt me naar de wc, waar ik een vinger in mijn keel steek. Dat lucht op en daarna gaat het wat beter. Ik kom weer wat bij zinnen en kan weer praten. Ik moet echt even bijkomen. Voel me heel moe en vind het super rot dat ik de after van de rest verpest. Ze hebben me allemaal wel super lief en fijn geholpen, zo dankbaar voor deze fijne groep! 🥰
T 10:00
.............
02:00
...........
Bedtijd, uitgeput in bed, kan redelijk snel slapen.


Ik had van tevoren wat andere verwachtingen van de 6-APB dan de effecten die ik heb ervaren. De keiharde inkick van de vorige keer bleef uit, ik kwam er eigenlijk heel geleidelijk in, was lekker. Mogelijk had ik zelf nog wat dingen anders kunnen doen om de effecten anders te sturen. Ik had meer energie verwacht en nu wilde ik toch wel veel zitten, hangen of liggen. Ook had ik verwacht veel meer op te gaan in de muziek. Bij nader inzien heb ik dit ook te weinig echt geprobeerd, de muziek ging teveel langs me heen doordat ik weinig energie had en meer wilde zitten dan in de tenten dansen. Wellicht dat als ik mijn aandacht meer op de muziek had gericht ik er wel meer in op was gegaan.

Het laatste uur van het festival en daarna was voor mij niet heel fijn, ik denk dat dat veroorzaakt werd door een combinatie van factoren, de dosis was voor mij wellicht iets te hoog (ik zeg vanaf het begin al dat ik hard ga en dat blijft steeds zo), ik had dat poffertje niet moeten eten, daardoor raakte mijn maag overstuur en voelde ik me niet lekker. Daarnaast denk ik dat alle prikkels in de laatste tent en in de taxi de effecten zodanig versterkten dat ik te hard ging en mijn lijf het niet meer bij kon houden en maar even wat dingen op slot gooide uit zelfbescherming. Mijn vrienden gingen wel de hele tijd super lekker op 6-APB!

Een goede les, ik ga een volgende keer mijn dosis wat verlagen en meer de muziek opzoeken!
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk om te lezen en herkenbaar.
Ik eet meestal fruit tijdens de roll. Wat ook helpt is soms even liggen als je te heftig gaat. Of iig ergens even rustig zitten en spieren proberen te ontspannen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Miraculeus zei:
Afgelopen zaterdag ging ik met vrienden naar Mystic Garden / Dockyard ADE. Maanden geleden had ik al besloten dat ik weer voor 6-APB zou gaan, maar deze keer geen 130 mg pellets zoals de vorige keer (voelde daar toen vrij weinig van), maar poeder, getest. Over de dosis heb ik heel lang getwijfeld, maar na veel reports en adviezen te hebben gelezen ben ik voor mezelf, v, 50 kg, op 160 mg uitgekomen.

Het festival bestond uit twee delen, met elk een eigen ingang en in het midden een Portal, om van Mystic Garden naar Dockyard over te steken. Na even rond te hebben gelopen en wat te hebben gegeten, was het tijd om te beginnen.

T-0:30 15:30Ik neem een gemberpil tegen mogelijke misselijkheid
T 0:0016:00Inname capsule 160 mg 6-APB
T 1:1517:15Zweethandjes! Ja ik voel wel wat opkomen... Diarree op de wc 💩
T 1:3417:34Ik voel kaakspanning, warmte in mijn lichaam. We zitten fijn op de bank met vrienden tegen elkaar aan. Knuffelen en aanraken is lekker! Ik vraag aan de jongen die op de rand van de bank zit of ik tegen hem aan mag hangen. Het mag (fijn!).
T 1:4617:46We staan bij Jan Blomqvist heerlijk te spacen. Mijn ogen trillen en ik kan wat lastiger typen op mijn telefoon. Dansen, knuffelen, yes! :hearteyes: Ik-ga-heer-lijk!
T 2:4018:40Ik ga hard, wil even zitten. Ik kan niet meer typen (type ik vol typefouten).
T 3:2519:25Nog steeds hard gaan, alles kost moeite, ogen focussen gaat moeizaam.
T 3:3219:32Ga hard, even naar de wc maar kan niet plassen.
T 3:5819:58Heel moeilijke focus, wat ik type is niet meer te lezen. Het voelt alsof overal een soort mistige deken overheen hangt, dingen gaan wat meer langs me heen en het kost me moeite om erbij te blijven.
T 4:0020:00We komen Glittermeisje ✨ tegen bij Chris Stussy, zij laat onze gezichten glitteren!
T 4:3620:36Heb inmiddels wel wat gedronken maar kan nog niet plassen, wat ik ook doe, volledig ontspannen, fluiten, naar watervallen luisteren, geen druppel! Frustrerend! Maak me er een beetje zorgen over.
Er kloppen 2 meisjes op mijn Dixie, ik zeg dat ik niet kan plassen. Ze zeggen; "wij wel, en we moeten heel nodig!" Ik kom er dan maar onverrichter zake af.
De tijd voelt traag, lekker!
T 4:5720:57We zitten even bij een kampvuur en daar maak ik een paar keer oogcontact met een jongen die er eenzaam uitziet. Ik kan het niet laten om even naar hem toe te lopen. Ik vraag of alles oké is met hem. Hij zegt van wel, maar is zijn vrienden kwijt. Ik geef hem een knuffel, het komt vast goed!
T 5:2721:27Ik wil poffertjes! Niet omdat ik daar op dit moment zin in heb maar ik weet dat ik ze graag eet en er zit nog maar weinig in mijn maag, heb het idee dat ik nog wat moet eten. Toch smaakt het me niet zo, slappe deegbal in mijn mond, heb er maar 2 of 3 gegeten. Wel met extra boter. Mjam. Normaal gesproken. Maar nu: Bleg.
T 5:3521:35Naar de Portal, waar ik een bijzondere ontmoeting heb, wat een connectie! :purpleheart: Intens knuffelen, door de 6-APB is dit extra extra extra fijn!
T 5:5221:52Eindelijk kan ik plassen! Wat een geluk! Ik stuur al plassend een triomfantelijk filmpje naar mijn vrienden.
Ook moet ik een beetje spugen, ineens buikkramp en er moet wat uit. Een half poffertje. Vreemd. Even later in de tent neem ik nog een gemberpil. Ik laat een vriend even controleren of het daadwerkelijk een gemberpil is en niet nog meer 6-APB.
T 6:0022:00Shit, nog maar 1 uurtje! Wat is de tijd ineens snel gegaan!
Nog even bij Dockyard kijken, het hardere werk. In de tent bij Chris Liebing wordt het me even veel te veel. De muziek, de lasers, alle prikkels, ik ga even veel en veel te hard, ik moet zitten, voel ik. Ik ga naar de zijkant van de tent, en ga daar op de grond zitten.

Er verandert iets in mij. Kan weinig meer zeggen, niks doen, alleen nog zitten, voor me uit staren en ademen. Mijn vrienden vragen dingen aan me, maar ik kan alleen maar in mijn hoofd antwoorden. Ik voel me niet slecht, maar totaal lamgeslagen. Foto's van dat moment zijn een beetje eng.
T 6:4122:41Een tijdje blijf ik aan de kant zitten, daarna helpen mijn vrienden me naar buiten, waar ik nog een barfje leg, lucht wel op gelukkig, daarna gaat het wat beter.
Voor de laatste 8 minuten toch nog even naar binnen om het laatste moment mee te maken, maar ik kan er niet écht meer van genieten.
Drukte bij het naar buiten gaan dus nog even op terrein chillen bij een zeppelin tot we weg worden gestuurd.

De taxi in, met 5 in een gewone auto gepropt. Dit is voor mij een moeilijke rit. Te veel geluid, beweging en warmte, waardoor ik weer helemaal door het dak ga. Moet mezelf er echt doorheen trekken met mijn gedachten (ik houd het vol, nog even..) en adem (pfffffft......pfffffft......). Ik tel de minuten af.
T 8:0000:00Zo blij dat we thuis zijn. Inmiddels is mijn adem uit balans, ik kan niks meer doen of zeggen, alleen hyperventileren. Mijn vrienden proberen zo goed mogelijk contact met me te maken maar ik kan slechts af en toe een woord uitbrengen. Tintelingen in mijn handen, armen en benen, mijn handen en lippen verkrampen door een teveel aan zuurstof. Heel vervelend gevoel. Mijn vrienden helpen me om mijn adem weer onder controle te krijgen, dat gaat heel moeizaam, het lukt me gewoon niet hen te volgen. Lang samen in- en uitademen tot ik wat rustiger word.
Een vriendin helpt me naar de wc, waar ik een vinger in mijn keel steek. Dat lucht op en daarna gaat het wat beter. Ik kom weer wat bij zinnen en kan weer praten. Ik moet echt even bijkomen. Voel me heel moe en vind het super rot dat ik de after van de rest verpest. Ze hebben me allemaal wel super lief en fijn geholpen, zo dankbaar voor deze fijne groep! 🥰
T 10:00
.............
02:00
...........
Bedtijd, uitgeput in bed, kan redelijk snel slapen.


Ik had van tevoren wat andere verwachtingen van de 6-APB dan de effecten die ik heb ervaren. De keiharde inkick van de vorige keer bleef uit, ik kwam er eigenlijk heel geleidelijk in, was lekker. Mogelijk had ik zelf nog wat dingen anders kunnen doen om de effecten anders te sturen. Ik had meer energie verwacht en nu wilde ik toch wel veel zitten, hangen of liggen. Ook had ik verwacht veel meer op te gaan in de muziek. Bij nader inzien heb ik dit ook te weinig echt geprobeerd, de muziek ging teveel langs me heen doordat ik weinig energie had en meer wilde zitten dan in de tenten dansen. Wellicht dat als ik mijn aandacht meer op de muziek had gericht ik er wel meer in op was gegaan.
Klik om te vergroten...

Haha leuk tripreport! Ook handig om het eens in tabelvorm te zien.

Miraculeus zei:
Het laatste uur van het festival en daarna was voor mij niet heel fijn, ik denk dat dat veroorzaakt werd door een combinatie van factoren, de dosis was voor mij wellicht iets te hoog (ik zeg vanaf het begin al dat ik hard ga en dat blijft steeds zo), ik had dat poffertje niet moeten eten, daardoor raakte mijn maag overstuur en voelde ik me niet lekker. Daarnaast denk ik dat alle prikkels in de laatste tent en in de taxi de effecten zodanig versterkten dat ik te hard ging en mijn lijf het niet meer bij kon houden en maar even wat dingen op slot gooide uit zelfbescherming. Mijn vrienden gingen wel de hele tijd super lekker op 6-APB!
Klik om te vergroten...

Goed dat je geprobeerd hebt om wat te eten. Bij stimulerende middelen schiet dat er vaak bij in. Je lichaam wil daar wel eens tegen protesteren inderdaad. Zeker bij 6-APB komt misselijkheid veel voor. Maar geef niet op! Het is de moeite waard om goede momenten te zoeken om wel te eten. Blijf eetmomenten terwijl je 'aan' staat in ieder geval opzoeken :wink:
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zon gemberpil moet ik ook maar eens proberen. Heb last van misselijkheid als het begint te werken.

had je het idee dat de gemberpil werkte?
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben in het begin niet misselijk geweest, maar geen idee of dat door de gemberpil kwam of niet. Later was het steeds kort even een borrel en vervelend gevoel in mijn maag voor er wat uit moest, denk dat die gemberpil daar weinig aan kon veranderen. Maar vond het wel een fijn idee in ieder geval.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe was de kater?
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Onbestaande! Beetje moe de dag erna, en de dagen die volgden een heerlijke afterglow, lekker in de muziek en fijn gevoel. Zeker geen dinsdagdip oid.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meneer de uil zei:
Mooi report zeg! Van een super fijn feestje! (Mystic Garden/ Dockyard 😍)

Goede omschrijving van 6-APB. Het misselijke gevoel herken ik niet. Al heb ik in de come-up wel eens een
kort momentje voor mezelf nodig (beetje een apart onwennig gevoel krijg ik een uur na inname).

Ik neem vaak ongeveer dezelfde dosis. Ik verkies inmiddels 6-APB echt boven MDMA. Het langdurige stabiele effect, de heldere headspace en de milde naeffecten vind ik top!

Volgende week staat een leuk techno feestje op het programma . Je hebt me op op ideeën gebracht! 😉
Klik om te vergroten...
Same here 6apb heeft het effect dat je altijd nog helder bent maar toch met een fijne roll.
M
Meneer de uilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooi report zeg! Van een super fijn feestje! (Mystic Garden/ Dockyard 😍)

Goede omschrijving van 6-APB. Het misselijke gevoel herken ik niet. Al heb ik in de come-up wel eens een
kort momentje voor mezelf nodig (beetje een apart onwennig gevoel krijg ik een uur na inname).

Ik neem vaak ongeveer dezelfde dosis. Ik verkies inmiddels 6-APB echt boven MDMA. Het langdurige stabiele effect, de heldere headspace en de milde naeffecten vind ik top!

Volgende week staat een leuk techno feestje op het programma . Je hebt me op op ideeën gebracht! 😉
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."