Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4fma eerste keer

4fma eerste keer

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
in mij ervaring is 2mmc een pak minder potent dan 3cmc/3mmc
R
RonsasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zojuist hebben wij voor het eerst 4fma gepakt. Capsule van 150 mg.

Voorheen pakten wij 3mmc maar dat is nu verboden. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ronsas zei:
Zojuist hebben wij voor het eerst 4fma gepakt. Capsule van 150 mg.

Voorheen pakten wij 3mmc maar dat is nu verboden. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.
Klik om te vergroten...
Geniet ervan! Als ik je een tip mag geven: houd het bij één dosis 4-FMA. Negatieve bijwerkingen stapelen zich namelijk snel op bij een redose en de kater is daardoor ook echt heftig.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
ga vooral niet bijnemen met dit spul ik spreek uit ervaring
met 3mmc kan dat wel maar met 4fma voelt toch minder prettig
R
RcexplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
gekkemanlol zei:
ga vooral niet bijnemen met dit spul ik spreek uit ervaring
met 3mmc kan dat wel maar met 4fma voelt toch minder prettig
Klik om te vergroten...
Het kan wel als je het verstandig doet, maar de tweede keer een zeer kleine dosis en vlak voor de piek innemen. Ik gebruikte 150mg, na twee of drie uur nog 40/50mg. Je houdt het gevoel in alles langer vast maar nastimulatie is wel een dingetje (kijk niet raar op als het ineens licht wordt en blijkt dat het al morgenvroeg is). Pas wel op met dit stofje, het werkt op je serotonine en ik kreeg er wel cravings naar die soms twee weken aanhielden.

Daarnaast; probeer regelmatig even iets eten, al is het maar iets kleins of eenvoudigs, anders is de kater idd niet grappig.

Have fun
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rcexplorer zei:
Het kan wel als je het verstandig doet, maar de tweede keer een zeer kleine dosis en vlak voor de piek innemen. Ik gebruikte 150mg, na twee of drie uur nog 40/50mg.
Klik om te vergroten...
Een dosis van 125 mg + valt al onder heavy volgens PsychonautWiki. 150 mg en daarna nog 40/50mg bijnemen vind ik niet als een verstandig plan klinken.
R
RcexplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
Een dosis van 125 mg + valt al onder heavy volgens PsychonautWiki. 150 mg en daarna nog 40/50mg bijnemen vind ik niet als een verstandig plan klinken.
Klik om te vergroten...

Eens, ik moet er ook bijzeggen dat in mijn geval ook sprake is van enige tolerantie, oftewel; doe niet als ik, iets minder mag ook wel
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rcexplorer zei:
Eens, ik moet er ook bijzeggen dat in mijn geval ook sprake is van enige tolerantie, oftewel; doe niet als ik, iets minder mag ook wel
Klik om te vergroten...
Daarom reageerde ik ook op je berichtje met de dosis van PsychonautWiki erin. Zoals je zelf zei "Als je het verstandig doet", is een groot begrip naar mijns inziens, waar wel enige vooruitzichtigheid in beschreven mag worden tov 4-FMA.
R
RonsasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thanks allemaal voor jullie reacties. Net wen capsule 200 mg 2mmc bijgepraat. Dat voelt nu na een uurtje zalig!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik wordt altijd zo geil van 2mmc/3cmc/3mmc niet normaal
R
RonsasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wij nu ook hqha
R
RonsasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thanks....komt wel goed!
We hebben straks.ook nog 1 capsule 3cmc...is dat verstandig??
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ronsas zei:
Wij nu ook hqha
Klik om te vergroten...
Have fun :grin:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ronsas zei:
Thanks allemaal voor jullie reacties. Net wen capsule 200 mg 2mmc bijgepraat. Dat voelt nu na een uurtje zalig!
Klik om te vergroten...

150 mg 4-FMA en je pakt een capsule van 200 mg 2-MMC bij?! Ik heb niet echt weet van 2-MMC doseringen (is dit ongeveer vergelijkbaar met 3-MMC?) maar het combineren van onbekende stoffen op hoge doseringen klinkt niet verstandig.

Ondanks dat veel plezier, maar pas op joh.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ronsas zei:
Thanks....komt wel goed!
We hebben straks.ook nog 1 capsule 3cmc...is dat verstandig??
Klik om te vergroten...

NEE.
R
RonsasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het was goed te doen deze combinatie...nu verplaatsen we heerlijk naar bed.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik kreeg met 3cmc altijd meer last van hoofdpijn dan met 2mmc/3mmc
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Geniet ervan! Als ik je een tip mag geven: houd het bij één dosis 4-FMA. Negatieve bijwerkingen stapelen zich namelijk snel op bij een redose en de kater is daardoor ook echt heftig.
Klik om te vergroten...
Ja 4-FMA heeft een heerlijke rush, maar die duurt maar relatief kort. Daarna heb je best een lange na-stimulatie waarin je die lekkere rush kan gaan missen, maar met redosen komt die niet meer echt lekker terug. Goede tip dus van @HappyMind om je voor te bereiden op de comedown en alvast te accepteren dat het lekkere gevoel zo weer voorbij is.
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb 4-FMA liggen maar deze nog niet geprobeerd. Hoe lang duurt die rush zelf?
Zelf ben ik nog naar een geschikt moment aan het zoeken om het zelf uit te proberen, maar mijn belasting op de serotonine is al te hoog, dus dat gaat nog wel een paar maanden duren eer ik het probeer.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
JohnGalt zei:
Ik heb 4-FMA liggen maar deze nog niet geprobeerd. Hoe lang duurt die rush zelf?
Zelf ben ik nog naar een geschikt moment aan het zoeken om het zelf uit te proberen, maar mijn belasting op de serotonine is al te hoog, dus dat gaat nog wel een paar maanden duren eer ik het probeer.
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen dat de lekkere rush ongeveer 2 tot 3 uur aanhoudt en de reststimulatie 2 tot 6 uur. Maar ik heb het maar één keer genomen en nooit een report over geschreven dus ik kan het niet veel preciezer zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."