Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, ik gebruik incidenteel (ca 4/6x per jaar) NEP. Die koop ik als kristal en plette ik meestal met pasjes of een lepel tot het poeder was. Nu kreeg ik een tip om een pillencrusher/-grinder aan te schaffen. Ongeveer een week na de eerste keer gebruik merk ik dat het poeder wat hieruit is gekomen verkleurd is (groen/bruin) en zelfs door het zakje heen meurt naar... Nouja, de geur is een combinatie van chloor en een restafvalcontainer die te lang in de zon heeft gestaan. De vermaler stinkt al net zo ondanks dat deze toch goed afgewassen was. Zo agressief lijkt NEP op het eerste gezicht niet, maar het metaal vertoont daadwerkelijk vlekken die er niet uitgaan met afwassen. Heeft iemand deze ervaring al eens gehad?"
"Nog niet, misschien in dit geval wel een goed idee. Het gekke is dat als het met pasjes geplet wordt dit niet gebeurt, terwijl het toch kristallen uit dezelfde bestelling zijn. Ik ga in ieder geval eens laten testen wat ik nu eigenlijk heb"
"Voor de volledigheid; vanzelfsprekend heb ik het goedje waar letterlijk en figuurlijk een luchtje aan zat weggegooid (kreeg een waarschuwing in een privebericht, zijn er echt mensen die zoiets nog in hun neus stoppen?)"
"dupont zei: Ja kerel maar als je doorgebruikt gaat je zaak en nog veel meer naar de klote. Maargoed, ambulante behandeling kan ook, bij Trubendorffer en consorten. Kijk even of je de ziektewet bij het UWV in kan ofzo, dat geeft misschien ruimte voor een klinische opname. Klik om te vergroten... LucidLucy zei: Hoe het werkt met je inkomen durf ik niet veel over te zeggen. Heb je misschien een soort verzekering, of een broodfonds voor ondernemers? Anders inderdaad bij uwv checken wat er mogelijk is. Als jij er niet bent kan je ook de zaak niet draaiende houden. Klik om te vergroten... Het is helaas zo dat je in nederland als zelfstandige het ook zelfstandig op mag lossen, oftewel uwv kent me niet meer. Ik kan hooguit mijn verzekering erop aanspreken, dan zijn de eerste 8 weken voor mezelf en daarna een x periode voor de verzekeraar om te betalen."
"Mindless zei: Is er een reden aan te wijzen dat je van iemand die heel sporadisch een paar keer gebruikte (los van het wietgebruik), ging naar iemand die eigenlijk doorgeslagen is in stimulanten gebruik? Klik om te vergroten... Het leven hing aan elkaar van moeten, het vrijblijvende was er vanaf. De drugs "hielpen" mij ontsnappen aan die realiteit, maar dat is natuurlijk geen excuus"
"Mindless zei: Begrijp ik op zich wel. Dat je je even zorgeloos voelt. Ik heb niet ervaring met al die stims die je noemt, maar wel met 6-apb en mdma en die geven je even die ademruimte. Maar je weet zelf ook dat in ieder geval deze 2 op je serotonine werken en je die niet met deze regelmaat kunt gebruiken? Qua schadelijkheid en ook qua effect dat het zal hebben. Je serotonine receptoren hebben na gebruik tijd nodig om te herstellen en je serotonine voorraad moet weer aangevuld worden. Excuses als ik nu iets zeg wat je al weet. Ik denk dat @dupont hier wel met goede adviezen komt. Klik om te vergroten... Excuses zijn nergens voor nodig, liever dubbele info dan achteraf iets gemist hebben 🙂 maar ik wist het wel al, en nog heb ik de 3 maanden regel genegeerd. Nog zo'n verstandige keuze"
"gekkemanlol zei: ga vooral niet bijnemen met dit spul ik spreek uit ervaring met 3mmc kan dat wel maar met 4fma voelt toch minder prettig Klik om te vergroten... Het kan wel als je het verstandig doet, maar de tweede keer een zeer kleine dosis en vlak voor de piek innemen. Ik gebruikte 150mg, na twee of drie uur nog 40/50mg. Je houdt het gevoel in alles langer vast maar nastimulatie is wel een dingetje (kijk niet raar op als het ineens licht wordt en blijkt dat het al morgenvroeg is). Pas wel op met dit stofje, het werkt op je serotonine en ik kreeg er wel cravings naar die soms twee weken aanhielden. Daarnaast; probeer regelmatig even iets eten, al is het maar iets kleins of eenvoudigs, anders is de kater idd niet grappig. Have fun"
"HappyMind zei: Een dosis van 125 mg + valt al onder heavy volgens PsychonautWiki. 150 mg en daarna nog 40/50mg bijnemen vind ik niet als een verstandig plan klinken. Klik om te vergroten... Eens, ik moet er ook bijzeggen dat in mijn geval ook sprake is van enige tolerantie, oftewel; doe niet als ik, iets minder mag ook wel"
"Ik vraag me oprecht af hoe ik het weer voor elkaar heb gekregen. Even mijn verhaaltje nog een keer in het kort; ik ben 33, niet ongezond maar zeker geen sporter, rook sinds mijn 17de wiet en heb vroeger wel eens (2x in mijn vroegere leven) een pilletje geprobeerd. Het laatste jaar is het echter nogal uit de hand gelopen. Ik gebruik dagelijks wiet. Daarnaast gebruikten mijn partner en ik incidenteel 3MMC tot dat verboden werd. Sindsdien ben ik aan het proberen geslagen met NEP, 3CMC, 4FMA, 6APB en XTC/MDMA. Behalve onze vakantie gebruik ik vrijwel elke week een of twee keer. Dat kan niet gezond zijn. Ik wordt vergeetachtig, heb moeite met motivatie en productiviteit, en ben vaak moe maar slaap zelden een volle nacht door. Daarbij merk ik de laatste tijd dat ik steeds meer depressieve gedachten krijg, waardoor de drang om te gebruiken groter wordt. Door te gebruiken werk ik het depressieve gevoel weer in de hand, enzovoorts enzovoorts..... Ik wordt regelmatig kwaad op mezelf, met mijn gedrag zet ik mijn relatie en inkomen (eigen zaak) op het spel, en ondanks dat ik ook nu weer heel hard roep "dat is meer waard dan drugs" typ ik dit relaas met een 6APB achter de kiezen op een dinsdagmiddag.... Teleurstellend. Is dit herkenbaar? Hoe gaan jullie hiermee om? Ik heb mijn partner beterschap beloofd om vervolgens weer gruwelijk de mist in te gaan, het vertrouwen heeft inmiddels een historisch dieptepunt bereikt. Desondanks lijkt discipline/zelfbeheersing compleet abstinent. Mijn rationele ik vindt dat ik stom bezig ben (lost niets op), en mijn emotionele ik vindt dat ik een debiel ben (relatie weg voor een pilletje, doe ff normaal). Ik hoop hier wat tips te krijgen want zelf kom ik er niet meer uit."
"dupont zei: Jouw verslaving is niet jouw schuld maar het is wel jouw verantwoordelijkheid om van de drugs af te komen. Ga in behandeling. Gezien het feit dat je op een werkdag aan de RCs zit zou ik zeggen ga naar de kliniek. Klik om te vergroten... Dat is nou net het enige wat echt niet kan, dan zou ik mijn zaak tijdelijk moeten sluiten waardoor mijn inkomen wegvalt. Neemt trouwens niet weg dat je reactie wel meteen bevestigd waar ik al bang voor was (zeker na herhaaldelijk negeren van de 3 maanden regel), het probleem zit diep."