Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij nu ook hqha"
"Thanks allemaal voor jullie reacties. Net wen capsule 200 mg 2mmc bijgepraat. Dat voelt nu na een uurtje zalig!"
"Het was goed te doen deze combinatie...nu verplaatsen we heerlijk naar bed."
"Zojuist hebben wij voor het eerst 4fma gepakt. Capsule van 150 mg. Voorheen pakten wij 3mmc maar dat is nu verboden. Ben benieuwd hoe dit uitpakt."
"Thanks....komt wel goed! We hebben straks.ook nog 1 capsule 3cmc...is dat verstandig??"