Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs gebruiken na 6 maanden pauze

Drugs gebruiken na 6 maanden pauze

38 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Heheh de spanning is nu wel heel erg opgebouwd. Ik hoop dat het niet tegenvalt!
Klik om te vergroten...
Coke 82% in leuk gezelschap?



Alst dat tegenvalt zal je volgende drugspauze gemakkelijk 6j zijn! ๐Ÿ˜‚
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Coke 82% in leuk gezelschap?



Alst dat tegenvalt zal je volgende drugspauze gemakkelijk 6j zijn! ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Hahaha, helemaal mee eens!!
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyMind zei:
Aftellen geblazen ๐Ÿฅณ
Klik om te vergroten...
Yeah, op tijd het mandje in vanavond.Ready๐Ÿ˜œ๐Ÿ‘
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
veel plezier morgen haha , laat ons idd vooral weten hoe het gegaan is :grin:
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
De dag is aangebroken...

Stalen zenuwen? Knikkende knietjes? En als je ze stilhoudt knikkende elleboogjes?
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#6
gekkemanlol zei:
veel plezier morgen haha , laat ons idd vooral weten hoe het gegaan is :grin:
Klik om te vergroten...
Goedemorgen, bedankt kerel๐Ÿ‘ zal ik zeker doen
s
stefannntropicLid
01-01-2024, 00:00
#7
veel plezier en geniet er van! ๐Ÿš€
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
En? Alles naar wens?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe is het daar?๐Ÿค—
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Goedemorgen allen,

Nou, ben helemaal vergeten een livereport te maken, exuses!

Het was zaterdagmiddag 17:00 en ik kon niet meer wachten dus pakte m'n eerste puntje voordat ik naar mijn vrienden ging (zij waren al begonnen begreep ik later).

Hij sloeg natuurlijk vrij snel in en ik voelde me kiplekker op dat moment.

Mijn vrienden zaten allemaal aan de pep en pure mdma dus zij zaten in een wat andere vibe dan ik maar we konden goed levelen๐Ÿ˜œ

Heel de avond lekker muziek gedraaid en wat spelletjes gedaan, was leuk.

05:00 vond ik het mooi geweest en ben ik naar bed gegaan.

Gister gezond gegeten, l-tryptofaan voor het slapen gaan dus ben weer het mannetje.

Ik heb helemaal geen last gehad van paranoia of iets, zo zie je dat een lange pauze werkt tegen deze zaken. Echter merkte ik niet veel van een afgenomen tolerantie en ging ik even hard als de laatste keer 6 maanden geleden.

Maar puur kijkend naar het drugsgebruik heeft dit weekend me doen beseffen dat het leven zonder drugs me veel beter past. Het was leuk maar of het nou veel toevoegde; nee.

Het afgelopen half jaar zonder drugs was fantastisch en dit wil ik vast gaan houden.

Dus samengevat ben ik weer wat wijzer geworden.
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Goedenavond allen,

Nog even een update, vorig weekend achtervolgt me nog steeds๐Ÿ˜œ

De periode voor 6 maanden geleden (toen ik regelmatig gebruikte) kampte ik met slaapproblemen na een weekend doorhalen (zaterdagmiddag beginnen en zondagavond naar bed gaan, 1 nacht overslaan).

Ik sliep dan ma-di-wo nagenoeg niet, zag elk uur voorbij komen. Was donderdags pas weer in mijn ritme terug.

Geloof het of niet, dat heb ik nu ook weer. Zo op ma perfect geslapen maar ma op di, di op woe en woe op do snachts elk uur gezien. Ben net een zombie๐Ÿ˜…

Ik ben tegen slaappillen, wie zijn kont brand moet op de blaren zitten dus ik zit het uit todat ik mijn ritme weer terug heb.

Bizar dat dat dus ook niet veranderd. Voor mij nog een reden om door te gaan waar ik afgelopen 6 maanden mee bezig was; gezond leven.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rob90 zei:
Zaterdag gaan we rond 19:00 live๐Ÿ˜œ๐Ÿ‘
Klik om te vergroten...
Fasten your seatbelts pls ๐Ÿš€
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#13
HappyMind zei:
Fasten your seatbelts pls ๐Ÿš€
Klik om te vergroten...
Yeah buddy, like a rocket
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rob90 zei:
Yeah buddy, like a rocket
Klik om te vergroten...
Ik ben geen voorstandig van aanmoedigen maar je enthousiasme komt door het beeldscherm heen. Daar kikker je van op ๐Ÿธ
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
HappyMind zei:
Ik ben geen voorstandig van aanmoedigen maar je enthousiasme komt door het beeldscherm heen ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Haha je voelt me goed aan. Kijk er enorm naar uit๐Ÿ˜‚

Moet er wel bij zeggen, ongeacht hoe zaterdag gaat lopen, dat ik niet meer terug ga naar 2-3 keer per maand gebruiken. Het 'gezonde' leven voelt echt heel fijn en wil dat graag zo houden.

Bij een goede ervaring wil ik het gebruik beperken tot 2-3 keer per jaar op een gelegenheid waarvan ik zeg; dit is het waard.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rob90 zei:
Kijk er enorm naar uit๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Haha dรกt is een understatement. ๐Ÿ˜‰
Rob90 zei:
Moet er wel bij zeggen, ongeacht hoe zaterdag gaat lopen, dat ik niet meer terug ga naar 2-3 keer per maand gebruiken. Het 'gezonde' leven voelt echt heel fijn en wil dat graag zo houden.

Bij een goede ervaring wil ik het gebruik beperken tot 2-3 keer per jaar op een gelegenheid waarvan ik zeg; dit is het waard.
Klik om te vergroten...
Gebruik is ook veel leuker als je het beperkt tot een aantal keer per jaar en niet regelmatig je hele voorraad aan neurotransmitters leegtrekt. Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar je ervaring na zes maanden geen drugs. In welke setting ga je gebruiken?
HappyMind zei:
Ik ben geen voorstandig van aanmoedigen maar je enthousiasme komt door het beeldscherm heen. Daar kikker je van op ๐Ÿธ
Klik om te vergroten...
Hehe ik was net te laat met het wijzigen van dit bericht dus citeer hem gewoon nog eens. ๐Ÿ˜‚
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rob90 zei:
Haha je voelt me goed aan. Kijk er enorm naar uit๐Ÿ˜‚

Moet er wel bij zeggen, ongeacht hoe zaterdag gaat lopen, dat ik niet meer terug ga naar 2-3 keer per maand gebruiken. Het 'gezonde' leven voelt echt heel fijn en wil dat graag zo houden.

Bij een goede ervaring wil ik het gebruik beperken tot 2-3 keer per jaar op een gelegenheid waarvan ik zeg; dit is het waard.
Klik om te vergroten...
Hier word ik blij van als ik het lees!
Heel goed voornemen en vooral ook nuchter lekker genieten van het leven ๐Ÿ˜
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Haha dรกt is een understatement. ๐Ÿ˜‰

Gebruik is ook veel leuker als je het beperkt tot een aantal keer per jaar en niet regelmatig je hele voorraad aan neurotransmitters leegtrekt. Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar je ervaring na zes maanden geen drugs. In welke setting ga je gebruiken?

Hehe ik was net te laat met het wijzigen van dit bericht dus citeer hem gewoon nog eens. ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Zo is het! Ben met een viertal vrienden samen. Eerst wat biertjes drinken, dan gas erop. We kunnen met z'n 4e nogal een feestje bouwen samen, muziek hard en lekker gek doen๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeehond zei:
Hier word ik blij van als ik het lees!
Heel goed voornemen en vooral ook nuchter lekker genieten van het leven ๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
Precies!! Bevalt harstikke goed.

Die extreme paranoia ervaring is stiekem ook wel goed geweest, die schudde me wel even wakker. Drukte me even met de neus op de feiten.
R
Rob90Lid
01-01-2024, 00:00
#20
HappyMind zei:
Haha dรกt is een understatement. ๐Ÿ˜‰

Gebruik is ook veel leuker als je het beperkt tot een aantal keer per jaar en niet regelmatig je hele voorraad aan neurotransmitters leegtrekt. Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar je ervaring na zes maanden geen drugs. In welke setting ga je gebruiken?

Hehe ik was net te laat met het wijzigen van dit bericht dus citeer hem gewoon nog eens. ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Misschien nog wel interessant om te weten, die paranoia ervaring was wel echt heel extreem. Ik dacht continue dat mensen naar binnen keken, dat ik dezelfde auto's op straat zag etc. Was op dat moment 2 nachten wakker, snachts wel proberen te slapen met slaappillen maar zelfs dat lukte dat niet. Ging dan weer uit bed en door, niet gek dat je hersenen dan realiteit en fantasie door elkaar gaan halen.

Heb die week zelfs de drugstelefoon gebeld omdat ik dacht dat ik een psychose had๐Ÿ˜… maar een psychose is totaal wat anders.

Dat was het moment dat ik zei; voorlopig is het echt afgelopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."