#1
Coke 82% in leuk gezelschap?Heheh de spanning is nu wel heel erg opgebouwd. Ik hoop dat het niet tegenvalt!
Alst dat tegenvalt zal je volgende drugspauze gemakkelijk 6j zijn! ๐
Coke 82% in leuk gezelschap?Heheh de spanning is nu wel heel erg opgebouwd. Ik hoop dat het niet tegenvalt!
Hahaha, helemaal mee eens!!Coke 82% in leuk gezelschap?
Alst dat tegenvalt zal je volgende drugspauze gemakkelijk 6j zijn! ๐
Yeah, op tijd het mandje in vanavond.Ready๐๐Aftellen geblazen ๐ฅณ
Goedemorgen, bedankt kerel๐ zal ik zeker doenveel plezier morgen haha , laat ons idd vooral weten hoe het gegaan is![]()
Fasten your seatbelts pls ๐Zaterdag gaan we rond 19:00 live๐๐
Yeah buddy, like a rocketFasten your seatbelts pls ๐
Ik ben geen voorstandig van aanmoedigen maar je enthousiasme komt door het beeldscherm heen. Daar kikker je van op ๐ธYeah buddy, like a rocket
Haha je voelt me goed aan. Kijk er enorm naar uit๐Ik ben geen voorstandig van aanmoedigen maar je enthousiasme komt door het beeldscherm heen ๐
Haha dรกt is een understatement. ๐Kijk er enorm naar uit๐
Gebruik is ook veel leuker als je het beperkt tot een aantal keer per jaar en niet regelmatig je hele voorraad aan neurotransmitters leegtrekt. Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar je ervaring na zes maanden geen drugs. In welke setting ga je gebruiken?Moet er wel bij zeggen, ongeacht hoe zaterdag gaat lopen, dat ik niet meer terug ga naar 2-3 keer per maand gebruiken. Het 'gezonde' leven voelt echt heel fijn en wil dat graag zo houden.
Bij een goede ervaring wil ik het gebruik beperken tot 2-3 keer per jaar op een gelegenheid waarvan ik zeg; dit is het waard.
Hehe ik was net te laat met het wijzigen van dit bericht dus citeer hem gewoon nog eens. ๐Ik ben geen voorstandig van aanmoedigen maar je enthousiasme komt door het beeldscherm heen. Daar kikker je van op ๐ธ
Hier word ik blij van als ik het lees!Haha je voelt me goed aan. Kijk er enorm naar uit๐
Moet er wel bij zeggen, ongeacht hoe zaterdag gaat lopen, dat ik niet meer terug ga naar 2-3 keer per maand gebruiken. Het 'gezonde' leven voelt echt heel fijn en wil dat graag zo houden.
Bij een goede ervaring wil ik het gebruik beperken tot 2-3 keer per jaar op een gelegenheid waarvan ik zeg; dit is het waard.
Zo is het! Ben met een viertal vrienden samen. Eerst wat biertjes drinken, dan gas erop. We kunnen met z'n 4e nogal een feestje bouwen samen, muziek hard en lekker gek doen๐๐Haha dรกt is een understatement. ๐
Gebruik is ook veel leuker als je het beperkt tot een aantal keer per jaar en niet regelmatig je hele voorraad aan neurotransmitters leegtrekt. Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar je ervaring na zes maanden geen drugs. In welke setting ga je gebruiken?
Hehe ik was net te laat met het wijzigen van dit bericht dus citeer hem gewoon nog eens. ๐
Precies!! Bevalt harstikke goed.Hier word ik blij van als ik het lees!
Heel goed voornemen en vooral ook nuchter lekker genieten van het leven ๐
Misschien nog wel interessant om te weten, die paranoia ervaring was wel echt heel extreem. Ik dacht continue dat mensen naar binnen keken, dat ik dezelfde auto's op straat zag etc. Was op dat moment 2 nachten wakker, snachts wel proberen te slapen met slaappillen maar zelfs dat lukte dat niet. Ging dan weer uit bed en door, niet gek dat je hersenen dan realiteit en fantasie door elkaar gaan halen.Haha dรกt is een understatement. ๐
Gebruik is ook veel leuker als je het beperkt tot een aantal keer per jaar en niet regelmatig je hele voorraad aan neurotransmitters leegtrekt. Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar je ervaring na zes maanden geen drugs. In welke setting ga je gebruiken?
Hehe ik was net te laat met het wijzigen van dit bericht dus citeer hem gewoon nog eens. ๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."