Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNergens zin in door wiet

Nergens zin in door wiet

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Interessante ervaringen, ik hoop dat je ooit weer van cannabis kunt genieten :)
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar ik nu woon is het -10 graden op sommige dagen maar meeste jointjes die ik rook zijn nog steeds terwijl ik buiten met vrienden ben of iets dergelijks.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik maar ook velen met mij kennen lethargische stijl van leven maar al te goed.

Tis niet voor altijd gelukkig!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Poederpret zei:
Dat gaar wakker worden herken ik ook wel van dagelijks blowen, was bij mij na een stevige bak pleur vaak wel weg. Maar ach als je toch weer gaat stoppen verdwijnt dat vanzelf weer :)
Klik om te vergroten...
Ja maar ik drink dan zoveel koffie dat ik te hyped ben en me alsnog niet kan concentreren en dan maar allerlei dingen net niet doen.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ja maar ik drink dan zoveel koffie dat ik te hyped ben en me alsnog niet kan concentreren en dan maar allerlei dingen net niet doen.
Klik om te vergroten...
Dat helpt dan ook niet echt nee, blow je ook net voordat je naar bed gaat?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Poederpret zei:
Dat helpt dan ook niet echt nee, blow je ook net voordat je naar bed gaat?
Klik om te vergroten...
Ja meestal juist voor het slapen. Dan heb ik niks te doen dus dan ga ik me vervelend en van wiet kan ik dan slapen. De valkuil voor mij is dus om overdag te weinig te doen, waardoor ik me 's avonds ga vervelen, en dan kom ik in een negatieve spiraal. Beter is het om op tijd naar bed te gaan, op tijd eruit, vroeg wat gaat doen, en dan als het avond is ontspannen. Maarja daar heb je een ritme voor nodig en soms raakt dat ff ontregeld :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Okee ik had mijn speakers lekker hard aangezet en toen was ik zo aan het genieten van muziek luisteren dat ik dacht: hier kan nog wel een 2C-Beetje bij! :tearsofjoy:

Dus ik had nog wel zin in drugs en muziek. Ohja en ik ga straks ook nog een zuurdesembrood bakken. Het deeg heb ik vanochtend al voor een tweede keer gekneed en te rusten gelegd.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Het is zelfs zo erg dat ik maar besloten heb om een halve vakantiedag op te nemen zodat ik lekker vrij ben. Maar nu zit ik me te vervelen. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan want dat is koud. Ik heb ook geen zin om binnen te blijven want dat is saai. Daarom ben ik nu maar dit tripreport aan het schrijven, terwijl ik daar ook eigenlijk geen zin in heb. Het ergste is dat ik ook geen zin heb om ergens zin in te hebben. Maar dat heb ik dan weer wel.
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar dit. Ik blow dan zelden overdag, maar soms wil in de avonden. Ik ben blij als ik een dag vrij heb, om deze vervolgens voor mijn gevoel volledig te verspillen en juist een rotgevoel ervan te krijgen, terwijl ik juist blij moet zijn met een vrije dag als ik een aantal dagen gewerkt heb. Heb dan nergens zin in, maar wel zin om ergens zin in te hebben.. zoals je dat beschrijft. Als ik dat negatieve spiraal eenmaal heb doorbroken, dan gaat het weer goed.. echter is dat soms pas om 16:00 uur en de andere keer om 11:00 uur..

Tel daar bij op dat ik ADD heb en echt moeite heb met vervelen en dat soms te kunnen accepteren en het resultaat is eigenlijk dat ik me shit voel door een vrije dag en liever had gewerkt.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Ja meestal juist voor het slapen. Dan heb ik niks te doen dus dan ga ik me vervelend en van wiet kan ik dan slapen. De valkuil voor mij is dus om overdag te weinig te doen, waardoor ik me 's avonds ga vervelen, en dan kom ik in een negatieve spiraal. Beter is het om op tijd naar bed te gaan, op tijd eruit, vroeg wat gaat doen, en dan als het avond is ontspannen. Maarja daar heb je een ritme voor nodig en soms raakt dat ff ontregeld :wink:
Klik om te vergroten...
Snap ik hoor, bij verveling krijg ik ook altijd zin in om te gaan blowen. In mijn ervaring helpt het ook om +- 3 uur voordat je gaat slapen de laatste joint te roken, opzich slaap je dan nog wel rap in maar word je minder gaar wakker.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Neo-Shulginist @Poederpret

Is gaar wakker worden het zelfde als een uur nodig hebben om je ogen open te krijgen en heel veel moeite hebben om op te starten haha?
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#11
HierEnDaarEenFuifje zei:
@Neo-Shulginist @Poederpret

Is gaar wakker worden het zelfde als een uur nodig hebben om je ogen open te krijgen en heel veel moeite hebben om op te starten haha?
Klik om te vergroten...
Bij mij is het eerder dat ik dan moe wakker word en eigenlijk het liefste in bed wil blijven liggen. Maar dat klinkt wel echt enorm k*t man heb je dat elke dag?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben nu alweer dik maandje gestopt met sporadisch wiet blowen. Had in de periode dat er af en toe of soms dagelijks geblowt werd ook veel minder zin om dingen te ondernemen. Nu lijkt alles een gemak en is stil zitten saai geworden. Ben liever bezig nu of dingen aanpakken die alweer een tijdje opzij werden geschoven.

Dat gaar wakker worden na blowen herken ik ook. Duurt altijd even tegen je volledig helder word. Nu spring ik gewoon uit bed terwijl voordien wel even kon blijven liggen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
HierEnDaarEenFuifje zei:
@Neo-Shulginist @Poederpret

Is gaar wakker worden het zelfde als een uur nodig hebben om je ogen open te krijgen en heel veel moeite hebben om op te starten haha?
Klik om te vergroten...
Ja ik zou zeggen van wel. Ik ben alleen niet echt een ochtendmens dus bij mij ligt dat niet per se aan de wiet.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Poederpret zei:
Bij mij is het eerder dat ik dan moe wakker word en eigenlijk het liefste in bed wil blijven liggen. Maar dat klinkt wel echt enorm k*t man heb je dat elke dag?
Klik om te vergroten...
Soms heb ik een perfect ritme dat ik om 6:00 uur wakker word, en dan uit mezelf rond 22:00 uur ga slapen gewoon omdat ik moe ben. Als ik dat netjes doe dan word ik de volgende dag lekker wakker. Maar het probleem is dat ik een avondmens ben. Dus ik blijf makkelijk 's avonds lang wakker zonder daar veel van te merken, tot de volgende dag. Zeker als ik tot relatief laat nog stress heb, dan kan mijn ritme snel verschuiven en dan merk ik dat wel in allerlei andere zaken zoals dus meer blowen om weer op tijd te slapen.
V
Verwijderd lid 24178Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weet niet of wat ik te melden heb de bedoeling is van je post?
Maar als je iets wilt doen terwijl je stoned ben dan moet je al bezig zijn met de bezigheid voordat je begint met blowen. Je moet al in die flow zitten of er direct instappen terwijl je stoned word en als je stoned in die flow zit dan kun je uren achter elkaar door.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niks doen is meer dan prima op z'n tijd!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Iemand nog drugstips nodig in de tussentijd? Dan heb ik weer wat te doen!
Klik om te vergroten...
Nauwelijks drugstips, wel muziektips, heb je muziektips?
Ik hou van muziek, goed spul, maak me er blij mee, vertel me waarom het goed is
Of laat me luisteren en ik vertel je of je gelijk hebt.

Ik ben nu al blij met deze nieuwe hobby

Enlighten me beebie
V
Verwijderd lid 24178Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Casaan zei:
Nauwelijks drugstips, wel muziektips, heb je muziektips?
Ik hou van muziek, goed spul, maak me er blij mee, vertel me waarom het goed is
Of laat me luisteren en ik vertel je of je gelijk hebt.

Ik ben nu al blij met deze nieuwe hobby

Enlighten me beebie
Klik om te vergroten...
Mag ik ook mee doen? Eigenlijk het verkeerde draadje..

Leuke samples, leuke geluidjes, lekkere space muziek, niet te hard, niet te zacht.
Het is wel oud, maar dat boeit mij niet.
www.discogs.com

Various - Hypnotrance (The Intergalactic Hard Trance Collection)

Explore songs, recommendations, and other album details for Hypnotrance (The Intergalactic Hard Trance Collection) by Various. Compare different versions and buy them all on Discogs.
www.discogs.com www.discogs.com
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Poederpret zei:
Bij mij is het eerder dat ik dan moe wakker word en eigenlijk het liefste in bed wil blijven liggen. Maar dat klinkt wel echt enorm k*t man heb je dat elke dag?
Klik om te vergroten...

Nee gelukkig niet, komt en gaat met periodes. Op dit moment zo’n periode en het voelt echt direct als een grote domper aan het begin van de dag, dus dat heeft voor mij gelijk effect op de rest van de dag. Werk fulltime, dus op de dagen dat ik werk heb ik er geen last van, want ik moet eruit en dat gaat prima. Een vrije dag is helaas een ander verhaal, maar leer er steeds beter mee omgaan gelukkig.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casaan zei:
Nauwelijks drugstips, wel muziektips, heb je muziektips?
Ik hou van muziek, goed spul, maak me er blij mee, vertel me waarom het goed is
Of laat me luisteren en ik vertel je of je gelijk hebt.

Ik ben nu al blij met deze nieuwe hobby

Enlighten me beebie
Klik om te vergroten...
Ik ging gisteren goed op dit album :wink:


Tip: wel luisteren op 1080P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."