#1
Interessante ervaringen, ik hoop dat je ooit weer van cannabis kunt genieten ![:)]()
Ja maar ik drink dan zoveel koffie dat ik te hyped ben en me alsnog niet kan concentreren en dan maar allerlei dingen net niet doen.Dat gaar wakker worden herken ik ook wel van dagelijks blowen, was bij mij na een stevige bak pleur vaak wel weg. Maar ach als je toch weer gaat stoppen verdwijnt dat vanzelf weer![]()
Dat helpt dan ook niet echt nee, blow je ook net voordat je naar bed gaat?Ja maar ik drink dan zoveel koffie dat ik te hyped ben en me alsnog niet kan concentreren en dan maar allerlei dingen net niet doen.
Ja meestal juist voor het slapen. Dan heb ik niks te doen dus dan ga ik me vervelend en van wiet kan ik dan slapen. De valkuil voor mij is dus om overdag te weinig te doen, waardoor ik me 's avonds ga vervelen, en dan kom ik in een negatieve spiraal. Beter is het om op tijd naar bed te gaan, op tijd eruit, vroeg wat gaat doen, en dan als het avond is ontspannen. Maarja daar heb je een ritme voor nodig en soms raakt dat ff ontregeldDat helpt dan ook niet echt nee, blow je ook net voordat je naar bed gaat?
Het is zelfs zo erg dat ik maar besloten heb om een halve vakantiedag op te nemen zodat ik lekker vrij ben. Maar nu zit ik me te vervelen. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan want dat is koud. Ik heb ook geen zin om binnen te blijven want dat is saai. Daarom ben ik nu maar dit tripreport aan het schrijven, terwijl ik daar ook eigenlijk geen zin in heb. Het ergste is dat ik ook geen zin heb om ergens zin in te hebben. Maar dat heb ik dan weer wel.
Snap ik hoor, bij verveling krijg ik ook altijd zin in om te gaan blowen. In mijn ervaring helpt het ook om +- 3 uur voordat je gaat slapen de laatste joint te roken, opzich slaap je dan nog wel rap in maar word je minder gaar wakker.Ja meestal juist voor het slapen. Dan heb ik niks te doen dus dan ga ik me vervelend en van wiet kan ik dan slapen. De valkuil voor mij is dus om overdag te weinig te doen, waardoor ik me 's avonds ga vervelen, en dan kom ik in een negatieve spiraal. Beter is het om op tijd naar bed te gaan, op tijd eruit, vroeg wat gaat doen, en dan als het avond is ontspannen. Maarja daar heb je een ritme voor nodig en soms raakt dat ff ontregeld![]()
Bij mij is het eerder dat ik dan moe wakker word en eigenlijk het liefste in bed wil blijven liggen. Maar dat klinkt wel echt enorm k*t man heb je dat elke dag?@Neo-Shulginist @Poederpret
Is gaar wakker worden het zelfde als een uur nodig hebben om je ogen open te krijgen en heel veel moeite hebben om op te starten haha?
Ja ik zou zeggen van wel. Ik ben alleen niet echt een ochtendmens dus bij mij ligt dat niet per se aan de wiet.@Neo-Shulginist @Poederpret
Is gaar wakker worden het zelfde als een uur nodig hebben om je ogen open te krijgen en heel veel moeite hebben om op te starten haha?
Soms heb ik een perfect ritme dat ik om 6:00 uur wakker word, en dan uit mezelf rond 22:00 uur ga slapen gewoon omdat ik moe ben. Als ik dat netjes doe dan word ik de volgende dag lekker wakker. Maar het probleem is dat ik een avondmens ben. Dus ik blijf makkelijk 's avonds lang wakker zonder daar veel van te merken, tot de volgende dag. Zeker als ik tot relatief laat nog stress heb, dan kan mijn ritme snel verschuiven en dan merk ik dat wel in allerlei andere zaken zoals dus meer blowen om weer op tijd te slapen.Bij mij is het eerder dat ik dan moe wakker word en eigenlijk het liefste in bed wil blijven liggen. Maar dat klinkt wel echt enorm k*t man heb je dat elke dag?
Nauwelijks drugstips, wel muziektips, heb je muziektips?Iemand nog drugstips nodig in de tussentijd? Dan heb ik weer wat te doen!
Mag ik ook mee doen? Eigenlijk het verkeerde draadje..Nauwelijks drugstips, wel muziektips, heb je muziektips?
Ik hou van muziek, goed spul, maak me er blij mee, vertel me waarom het goed is
Of laat me luisteren en ik vertel je of je gelijk hebt.
Ik ben nu al blij met deze nieuwe hobby
Enlighten me beebie
www.discogs.com
Bij mij is het eerder dat ik dan moe wakker word en eigenlijk het liefste in bed wil blijven liggen. Maar dat klinkt wel echt enorm k*t man heb je dat elke dag?
Ik ging gisteren goed op dit albumNauwelijks drugstips, wel muziektips, heb je muziektips?
Ik hou van muziek, goed spul, maak me er blij mee, vertel me waarom het goed is
Of laat me luisteren en ik vertel je of je gelijk hebt.
Ik ben nu al blij met deze nieuwe hobby
Enlighten me beebie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."