Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa coke verslaving weer cocaine geprobeerd.

Na coke verslaving weer cocaine geprobeerd.

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wollukker zei:
Ik hoop het oprecht voor je. Maar als ik je bericht lees, vrees ik dat het valse hoop is.
Klik om te vergroten...
Ja? Ik totaal niet.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey.

Ik was 4 a 5 maanden verslaafd aan cocaine en ben hier nu een aantal maanden vanaf, denk nu zo'n 3 a 4 maanden. Vorige week dacht ik, ik haal ff een gram voor oud en nieuw. Toen ik t had gekocht (bij de dealer waar ik het altijd haalde) wou ik natuurlijk even testen. Ik nam 2 sleutel punten en na enkele minuten was mn neus, tandvlees en gehemelte verdoofd. Maar ik vond het effect geen reet aan! 🤣. Kan mij niet beseffen dat ik hieraan verslaafd was. Zo duur voor zo weinig effect. Nu kan ik het vol zelfvertrouwen zeggen: ik koop nooit weer coke😂
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
JackAss69 zei:
Nu kan ik het vol zelfvertrouwen zeggen: ik koop nooit weer coke😂
Klik om te vergroten...

Ik hoop het oprecht voor je. Maar als ik je bericht lees, vrees ik dat het valse hoop is.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wollukker zei:
Ik hoop het oprecht voor je. Maar als ik je bericht lees, vrees ik dat het valse hoop is.
Klik om te vergroten...
Ik blijf sowieso altijd positief.
K
KleinSlankKennisLid
01-01-2024, 00:00
#5
JackAss69 zei:
Hey.

Ik was 4 a 5 maanden verslaafd aan cocaine en ben hier nu een aantal maanden vanaf, denk nu zo'n 3 a 4 maanden. Vorige week dacht ik, ik haal ff een gram voor oud en nieuw. Toen ik t had gekocht (bij de dealer waar ik het altijd haalde) wou ik natuurlijk even testen. Ik nam 2 sleutel punten en na enkele minuten was mn neus, tandvlees en gehemelte verdoofd. Maar ik vond het effect geen reet aan! 🤣. Kan mij niet beseffen dat ik hieraan verslaafd was. Zo duur voor zo weinig effect. Nu kan ik het vol zelfvertrouwen zeggen: ik koop nooit weer coke😂
Klik om te vergroten...
Weet je wat de oplossing is; ketamine poeder oplossen in water en dat in een neusspray flesje. Paar keer sprayen na snuiven en je proeft hem gelijk enorm goed. Daarnaast is het gevoel wat je krijgt van deze combi echt veel fijner en leuker dan alleen coke. Het haalt bij mij ook de nare effecten van de coke weg; de spiertrekkingen; heb ik helaas altijd veel last van en ook al vrij snel…
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
KleinSlankKennis zei:
Weet je wat de oplossing is; ketamine poeder oplossen in water en dat in een neusspray flesje. Paar keer sprayen na snuiven en je proeft hem gelijk enorm goed. Daarnaast is het gevoel wat je krijgt van deze combi echt veel fijner en leuker dan alleen coke. Het haalt bij mij ook de nare effecten van de coke weg; de spiertrekkingen; heb ik helaas altijd veel last van en ook al vrij snel…
Klik om te vergroten...

Deze toevoeging lijk mij irrelevant voor dit topic van begin januari waar iemand aangeeft klaar te zijn met coke. Om dan te gaan adviseren om het ene middel met het andere middel te counteren lijk me heel onverantwoord...
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
KleinSlankKennis zei:
Weet je wat de oplossing is; ketamine poeder oplossen in water en dat in een neusspray flesje. Paar keer sprayen na snuiven en je proeft hem gelijk enorm goed. Daarnaast is het gevoel wat je krijgt van deze combi echt veel fijner en leuker dan alleen coke. Het haalt bij mij ook de nare effecten van de coke weg; de spiertrekkingen; heb ik helaas altijd veel last van en ook al vrij snel…
Klik om te vergroten...
Kan je lezen? Je gaat iemand tips geven die verslaafd is/was. De oplossing is niet meer gebruiken.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daarnaast is Coke in combinatie met Ket ook een risicovolle combinatie. Ik heb mezelf ook schuldig gemaakt hoor aan deze combi. Dan vooral als ik van coke overging op ketamine.

Maar de combinatie heeft zeker risico's die in ernstige gevallen zelfs levensbedreigend kunnen zijn. Ik ben de details vergeten, maar het had in elk geval te maken met o.a. dopamine huishouding die resulteert in verschillende andere (neurologische) problemen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Daarnaast is Coke in combinatie met Ket ook een risicovolle combinatie. Ik heb mezelf ook schuldig gemaakt hoor aan deze combi. Dan vooral als ik van coke overging op ketamine.

Maar de combinatie heeft zeker risico's die in ernstige gevallen zelfs levensbedreigend kunnen zijn. Ik ben de details vergeten, maar het had in elk geval te maken met o.a. dopamine huishouding die resulteert in verschillende andere (neurologische) problemen.
Klik om te vergroten...

Calvin klein (CK) designer cocktail, new “Speedball” is the “grimm reaper”: Brain dopaminergic surge a potential death sentence - PMC

www.ncbi.nlm.nih.gov www.ncbi.nlm.nih.gov
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was er 99% van overtuigd dat je gewoon een grapje maakte, en dat ik die terug kon maken.
Ik ben er nu 100% van overtuigd dat je geen grapje maakte, en neem er geen woord van terug.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Persoonlijk vind ik jou als je terugvalt in je cokegebruik, laag en smerig. :sweatsmile:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
KleinSlankKennis zei:
Weet je wat de oplossing is; ketamine poeder oplossen in water en dat in een neusspray flesje. Paar keer sprayen na snuiven en je proeft hem gelijk enorm goed. Daarnaast is het gevoel wat je krijgt van deze combi echt veel fijner en leuker dan alleen coke. Het haalt bij mij ook de nare effecten van de coke weg; de spiertrekkingen; heb ik helaas altijd veel last van en ook al vrij snel…
Klik om te vergroten...
Wat is dit voor flut oplossing? Was je dronken toen je dit typte?
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
New Dawn zei:
Ik was er 99% van overtuigd dat je gewoon een grapje maakte, en dat ik die terug kon maken.
Ik ben er nu 100% van overtuigd dat je geen grapje maakte, en neem er geen woord van terug.
Klik om te vergroten...
Waarom zou ik een grap maken over zo'n zware verslaving op een drugsforum...
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#14
KleinSlankKennis zei:
Weet je wat de oplossing is; ketamine poeder oplossen in water en dat in een neusspray flesje. Paar keer sprayen na snuiven en je proeft hem gelijk enorm goed. Daarnaast is het gevoel wat je krijgt van deze combi echt veel fijner en leuker dan alleen coke. Het haalt bij mij ook de nare effecten van de coke weg; de spiertrekkingen; heb ik helaas altijd veel last van en ook al vrij snel…
Klik om te vergroten...
Volgens mij ben jij typisch zo'n "vriend" die je net over de grens trekt?
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb trouwens geen coke meer aangeraakt in de tussentijd mochten mensen het willen weten😁👌🏻
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goed zo! Sos sucks....
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
New Dawn zei:
ik vermoed dat je brein niet helemaal lekker in elkaar zit.
Klik om te vergroten...
Dat had ik je in het begin ook wel kunnen vertellen.
b
baryonLid
01-01-2024, 00:00
#18
JackAss69 zei:
Hey.

Ik was 4 a 5 maanden verslaafd aan cocaine en ben hier nu een aantal maanden vanaf, denk nu zo'n 3 a 4 maanden. Vorige week dacht ik, ik haal ff een gram voor oud en nieuw. Toen ik t had gekocht (bij de dealer waar ik het altijd haalde) wou ik natuurlijk even testen. Ik nam 2 sleutel punten en na enkele minuten was mn neus, tandvlees en gehemelte verdoofd. Maar ik vond het effect geen reet aan! 🤣. Kan mij niet beseffen dat ik hieraan verslaafd was. Zo duur voor zo weinig effect. Nu kan ik het vol zelfvertrouwen zeggen: ik koop nooit weer coke😂
Klik om te vergroten...

Gister ook na lange tijd (zoiezo 2.5 jaar) weer een x coke gedaan. Ik heb het dan wel gerookt ipv gesnoven. Ik zie dat ook jij het gevoel en de verslaving die je heb gehad totaal niet kon begrijpen. Dit ervaarde ik gister dus precies hetzelfde. Wat eerst hele lange tijd echt mijn ding leek te zijn werd gisteren ontkracht. Zo kort effect, geen chill effect, gewoon weg nutteloos.

Ook ik zeg nu ik hoef het niet meer, ik ben er helemaal klaar mee 👍
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#19
JackAss69 zei:
Waarom zou ik een grap maken over zo'n zware verslaving op een drugsforum...
Klik om te vergroten...

Mijn grap verwijzing ging over deze reactie van jou.

Je kwam in een topic vol ontluikende liefde en pril geluk als een botte bijl binnenvallen met een ongelofelijk lompe snoeiharde "Persoonlijk vind ik meiden die na de eerste ontmoeting al het bed induiken, laag en smerig." opmerking.

Ik ging he-le-maal stuk, echt mijn humor!

Grappen worden beter naarmate ze langer rondzingen, toen ik zag dat jij helemaal klaar was met coke, vond ik dat ik je wel een extra duwtje in de juiste richting kon geven door "jouw grap" aan het rollen te houden, dat ik je echt wel een sukkel vind als je ALSNOG ooit besluit om toch weer door te gaan met coke.

Maar je meende het..! En dan ga ik in karma-mode...

Nu blijkt dat je deze lompe opmerking echt 100% serieus in dat topic hebt gesmeten, maakt het me eigenlijk geen ene zak meer uit wat je van mij denkt, want ik vermoed dat je brein niet helemaal lekker in elkaar zit.

Het is verder zonde van de energie van ons beiden om ons drugs te gaan maken, we zijn allemaal anonieme figuren met een fascinatie voor middelengebruik, lekker belangrijk wat jij van mij denkt, en ik van jou.

Maar ik hoop absoluut dat je bij elke lijn coke die in je neus verdwijnt denkt: Wat is dit laag en smerig!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."