#1
Ook rot voor jou!Wat naar voor je. Ik kan erover meepraten, mijn vader was een flinke alcoholist en heeft me mishandeld
Wij werden zeer zwaar emotioneel verwaarloosd en geslagen (ook publiekelijk) , genegeerd bij verdriet of angst etc. Als we jankten werden we op balkon gezet met de deur dicht. Iets goeds gedaan geen knuf of “ben trots op je” maar geld en DOEIII! Kan me niet heugen dat mij ooit is verteld dat ze echt van mij houden (al weet ik dat ze dat zeker echt deden, vooral pa). Janken deed je niet want was voor mietjes.
Ben ook geboren als gele baby met zwaar ondergewicht, licht vergrootte lever en moest weken lang in uv lampen kamer in zh blijven. Daarna nog couveuse.
Heb wel klachten er aan over gehouden.
Daarbij was ik ook nog het 2e resus kindje van moeders en geboren met resusziekte. Licht vergrote lever en mild, bloedarmoede en had net aan geen bloedtransfusie nodig. zwaar ondergewicht en klein en mega scheel. (Voor mijn 1e jaar al aan ogen geopereerd).
Had veel slechter af kunnen lopen.
Dat is een vd dingen die nu als volwassen mij opspelen en dus psychotherapie moet.
Fijn die drank man!