Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums10 zegels LSD: Zweevteev in Wonderland

10 zegels LSD: Zweevteev in Wonderland

49 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
DISCLAIMER: 10 zegels LSD is echt extreem veel en is absoluut niet aan te raden aan onervaren psychonauten en eigenlijk ook niet zomaar aan mensen die wel (veel) ervaring hebben met LSD. Heel veel keuzes die ik gemaakt heb voor en tijdens deze trip, vergroten de kans op een slechte trip enorm. Als je overweegt om zo'n hoge dosis LSD te gebruiken, doe mij dan absoluut niet na. Ik ben knettergek dat ik impulsief besluit om 10 zegels LSD te nemen, zonder dat er iemand bij me is en zonder dat ik me enigszins voorbereid heb verder. Dit had gigantisch mis kunnen gaan en ik heb echt geluk gehad dat dat niet gebeurd is. Dit is hoe je je wél zo goed mogelijk kan voorbereiden op een LSD-trip:
  1. Test je zegels!
  2. Zorg ervoor dat je goed in je vel zit. Jouw mindset is heel bepalend voor de soort trip die je zal hebben.
  3. Zorg ervoor dat de setting (omgeving, gezelschap, temperatuur) voor de trip goed en veilig is.
  4. Zorg ervoor dat er een nuchtere tripsitter aanwezig is.
  5. Ben je (mogelijk) psychosegevoelig en wil je toch per se LSD doen? Wees dan extreem voorzichtig met de doses die je neemt. Een unieke eigenschap van LSD is dat het een directe dopamine-agonist is, iets wat de meeste andere psychedelica niet zijn. Dit vergroot het risico op een psychose als je dus al psychosegevoelig bent of als er mensen in je familie zijn die psychosegevoelig zijn.
  6. Als je onervaren bent, dan is het verstandig om niet meteen een hele hoge dosis te nemen. Als je geïnteresseerd bent in hogere doses, bouw dit dan per trip langzaam op, zodat je weet wat je kan verwachten op verschillende doses.
  7. Het is handig om benzodiazepinen en/of antipsychotica aanwezig te hebben, voor het geval dat de trip enorm beangstigend/eng/extreem naar wordt of als je bijvoorbeeld last krijgt van psychotische verschijnselen. Benzodiazepinen werken angstremmend en antipsychotica zorgt ervoor dat je stopt met trippen.
CONTEXT

WIE
: alleen ik. Dit was de eerste keer dat ik in mijn eentje ging trippen op een psychedelicum.
WAT: 10 zegels LSD en 40mg lisdexamfetamine. Ik heb de zegels niet getest. Ze werden geadverteerd als 220μg, maar het zal wel minder zijn dan dat. Wat ik wel weet is dat ik echt leip hard getript heb. Ik slik overigens ook 400mg quetiapine en 150mg venlafaxine, 2 middelen die de werking van psychedelica significant remmen, waardoor ik doorgaans dus meer moet nemen om hetzelfde te voelen als mensen die geen antipsychoticum en antidepressivum slikken.
WAAR: in de polder.
WAAROM: omdat ik me al dagen heel leeg voelde en ik daar gewoon helemaal klaar mee was. Ik kreeg niets, wat ik normaliter wel leuk vind om te doen, gedaan en voelde me dus intens gefrustreerd. Ik kan niet omgaan met zulke intense frustratie, dus op momenten dat ik daar last van heb doe ik altijd iets vrij rigoureus om daarvan af te komen, zoals nu ook het geval was. Ik heb al heel vaak LSD gedaan en mijn ervaringen ermee hebben me bijgebracht dat ik me dagen na de trip echt ontzettend goed voel. 't Is haast een soort van gemoedstoestandreset die ik doormaak en daar had ik heel erg behoefte aan.

HET BEGIN VAN DE TRIP (3 ZEGELS)

Ik begon met 3 zegels, omdat ik nog niet zeker wist wat ik wilde gaan doen uiteindelijk en ik moest nog wat dingen afmaken, voordat ik de deur uit ging. De dingen die ik "af moest maken" waren eigenlijk gewoon dingen die ik deed om mezelf klaar te maken. Mijn klaarmaakritueel is een vrij obsessief dingetje van mij. Als ik het niet kan afronden, dan ga ik gewoon niet de deur uit, zo simpel is het. Mijn gedachte was: ik begin met 3 zegels (dat is mijn standaarddosis, ik doseer nooit lager dan dat), zodat ik niet te hard trip om mijn ritueeltje af te ronden, maar wel alvast genomen heb en het dan dus niet te laat op de dag wordt als ik eerst alles ga doen wat ik "moet" doen om naar buiten te gaan. Leuk deze gedachte, maar na 2 uur was ik nog steeds de deur niet uit en was het inmiddels al 17:00. Ik frustreerde me echt dood en tijdens het klaarmaken kwam ik tot het besef dat mijn LSD-gebruik van de afgelopen tijd er misschien wel voor gezorgd heeft dat ik nu meer last heb van dwangmatige en perfectionistische dingetjes dan dat ik voorheen had. Ik was nog altijd niet klaar, maar ik was zo extreem gefrustreerd dat ik nog steeds bezig was, dat ik de knoop doorhakte en alsnog ging bijnemen. Ik was aan het twijfelen tussen 2 dingen: of ik ging 7 zegels erbij nemen, of ik ging methamfetamine erbij nemen. De reden dat ik methamfetamine erbij wilde gebruiken, was gewoon uit nieuwsgierigheid naar het effect. Op lisdexamfetamine + LSD ga ik heel lekker, dus ik dacht, met wat methamfetamine erbij is het misschien nog chiller. Echter kan het ook heel snel compleet verkeerd gaan, zeker omdat ik alleen was, ik überhaupt nog nooit in m'n eentje getript had en al helemaal vanwege het feit dat methamfetamine op zichzelf gewoon een zeer onveilig risicoprofiel heeft, dus toen besloot ik voor de 7 zegels te gaan, aangezien ik al ervaring heb met 8 zegels en dat was heel goed te doen voor mij.

2 UUR LATER: 7 ZEGELS ERBIJ

Ik forceerde mezelf om nu zo snel mogelijk alles af te ronden, omdat ik het op een gegeven moment waarschijnlijk ook allemaal niet meer zou kunnen en ik dan nog steeds binnen zou zitten i.p.v. in de polder. Uiteindelijk ben ik half opgemaakt naar buiten gegaan met wat fruit en wat watermeloenwijn en liep ik richting de polder. De visuals die ik had waren echt filmachtig. Ik liep de deur uit (ik woon echt in een hele skeere flat) en het leek en voelde alsof ik door een of andere Noord-Amerikaanse suburb liep en heel mijn leven op een rijtje had. De kleur van de lucht leek ook echt van dat gefotoshopte blauw-paars en het was allemaal "te mooi' of zo. Het was heel apart. Toen ik beneden was en langs wat bomen liep, waren de visuals heel erg hoekig/geometrisch, iets wat ik eigenlijk niet echt gewend ben van LSD. Het voelde een soort van videogame-achtig. Dit bleef ongeveer wel zo totdat ik bij de polder was. Het was echt onbeschrijfelijk mooi, goddelijk gewoon. Ik was echt Zweevteev in Wonderland. De euforie die ik ervaarde was enkel te vergelijken met hoe ik me voelde toen ik 8 zegels LSD + 1 pil 2C-B + 40mg lisdexamfetamine + 800mg Phenibut had genomen (ik was toen ergens midden in de natuur in het buitenland, was echt ongekend mooi), maar eigenlijk was dit zelfs nog beter. Ik voelde me compleet zen. Ik heb me nog nooit in mijn leven zo kalm en content gevoeld als toen. Normaal gesproken staat m'n hoofd heel erg aan tijdens LSD-gebruik en leg ik heel veel associaties die ik normaal niet (zo snel) zou leggen, maar dat was nu niet het geval. Mijn hoofd was gewoon leeg. Op een gegeven moment zat ik op een bankje en zette ik muziek op. Ik keek niet eens om me heen om van de visuals te genieten, dat deed er voor mij niet eens meer toe. Mijn focus lag bij het feit dat ik me gewoon zo gelukkig voelde en dat ik dat geluk gewoon puur uit mezelf haalde, in plaats van uit de mensen om me heen of uit gedachten die ik had. Dat was voor mij zo enorm bijzonder en waardevol, niets kon daar tegenop. Een lied dat ik helemaal kapot gespeeld heb is Shimmering Horizon van Kitaro. Man, dat was echt hemels. M'n woordenschat is echt te beperkt om te beschrijven wat dat lied voor mij op dat moment betekende. Het was gewoon ultiem geluk in een liedje of zo, heel uniek.

En toen werd ik een beetje manisch(/psychotisch?). Ik weet niet echt hoe ik dat zou beschrijven. Ik had in ieder geval het inzicht dat ik een eigen bedrijf wilde starten. Context: betaald werk en een studie heb/doe ik al sinds 2020 niet meer, vanwege mentale problemen. Het is voor mij jarenlang compleet onmogelijk geweest om iets van een toekomstperspectief te hebben. Ik wilde gewoon dood een groot deel van de tijd en nu dat het een tijdje wat beter met me ging, was ik alsnog niet echt in staat om me een leven voor te stellen waarin ik een betaalde baan zal hebben, nadat ik een studie (wiskunde) zou hebben afgerond. Ik ging er voor dit inzicht eigenlijk gewoon van uit dat ik op m'n 27e een Wajonguitkering heb en daar dan maar van leef voor de rest van m'n leven. Kortom: vertrouwen in dat ik ooit financieel onafhankelijk zal zijn, was niet-bestaand in mijn hoofd. In ieder geval: ik had dus dat inzicht gekregen, omdat ik tijdens het muziek luisteren mijn nagels (ik had nepnagels op toen, van die skeere 50 cent nagels van de Primark) aan het vijlen was en ik die nagels getransformeerd had in iets wat eigenlijk best wel mooi was. Ik had toen de gedachte: "Ik ben vrij zeker dat mensen hiervoor zouden willen betalen. Ik ga mijn eigen bedrijf starten en nepnagels van de beste kwaliteit in heel de wereld produceren. Dat kan ik gewoon, ik ga dat gewoon doen." Ik heb geen idee hoe lang ik uiteindelijk mijn nagels heb zitten vijlen, volgens mij echt uren. Na een tijdje belde ik mijn vriend op om te zeggen dat dat mijn plan was en toen vroeg hij me of ik ook van plan was om richting hem te komen (hij was elders met vrienden van ons) en hij zei dat hij van plan was om met hen later die avond uit te gaan. Ik zei toen dat ik wel van plan was om te komen, maar dat ik niet mee uit zou gaan, omdat ik om een of andere reden dacht dat ik in één nacht miljonair ging geworden met m'n eigen nepnagelbedrijf of zo, geen idee.

Een tijdje later was ik dus bij mijn vrienden aangekomen en had ik hen ingelicht over mijn plan om stinkend rijk te worden, maar zij waren skeptisch over mijn plan. Ik begreep dit niet en had de indruk dat het vast niet zo onmogelijk zou zijn om te concurreren tegen massaproducenten van nepnagels, die waarschijnlijk ergens in China zitten en voor minder dan één cent 9242093472 nepnagels van enigszins goede kwaliteit produceren. Ik vond het stom dat m'n vriend zo reageerde, maar verder beïnvloedde dat mijn stemming niet. Een paar uur later was ik wel wat meer mezelf geworden en zag ik in dat het misschien wel een beetje kansloos was om vanuit niets te proberen te concurreren met China, maar wel had ik nog het voornemen om mijn eigen bedrijf te beginnnen. Mijn vrienden waren zeer bemoedigend voor dit idee, maar ze zeiden tegen me dat ik iets moest gaan doen met mijn creativiteit i.p.v. met massaproductie. Toen kwam ik op het idee om mijn eigen kleding te gaan leren maken, aangezien mijn unieke kledingstijl iets is waar ik "bekend" om sta; 't is in ieder geval iets waar ik by far de meeste complimenten over heb gehad in m'n leven. Dat idee is blijven hangen tot op heden, dus zodra ik het geld ervoor heb ga ik een goede naaimachine en stoffen aanschaffen om ermee aan de slag te gaan. Daar heb ik heel veel zin in.

DAGEN NA DE TRIP

Het gaat prima met me. Ik ben wel aangemeld bij Arkin vanwege m'n extreme drang om zo vaak en zoveel mogelijk LSD te gebruiken, want waarschijnlijk gaat het wel een keer mis en dat voorkom ik liever. Heb ook woensdag voor het eerst een NA-meeting bijgewoond. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, maar ik ben wel van plan om te blijven komen. Misschien dat dat me ook nog wat oplevert.

Aarzel niet om me vragen te stellen hierover, ik beantwoord ze graag!

Lievs,

Zweevteev 🧚‍♀️
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi dat het zo uitpakte, wel zonde van het geld als je quetiapine en venlafaxine gebruikt met psychedelica en volgens mij zou het ook zo zijn dat het bijnemen van LSD niet zo veel zin heeft omdat je dan al sprake is van tolerantie.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankje voor het report, mooi en duidelijk geschreven.
Als je lsd combineert met benzos kun je evengoed een heftige en kleurrijke trip hebben, alleen een black-out ligt dan op de loer.
Ook kan het zijn dat je de trip gewoon veel sneller vergeet naderhand.

Lsd en daarna amfetamine nemen is wel jammer want de amfetamine overheerst zodanig dat de trip helemaal weg is.

Misschien is dit alleen in mijn beleving, maar ik heb het wel zo ervaren tijdens de keren dat ik het zelf gecombineerd heb.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
De pen is van je zus zei:
Mooi dat het zo uitpakte, wel zonde van het geld als je quetiapine en venlafaxine gebruikt met psychedelica en volgens mij zou het ook zo zijn dat het bijnemen van LSD niet zo veel zin heeft omdat je dan al sprake is van tolerantie.
Klik om te vergroten...
Het is inderdaad een dure grap. Ik heb aangegeven bij mijn psychiater dat ik mijn quetiapine wil afbouwen, aangezien dat er voornamelijk voor zorgt dat mijn emoties heel erg onderdrukt worden en dat eigenlijk ook wel een van de voornaamste redenen is dat ik LSD gebruik; om me wat meer een mens te voelen in plaats van een robot, dus met het afbouwen hoop ik te bereiken dat mijn trek naar LSD ook afneemt. Ben sinds vandaag begonnen met afbouwen en zit nu op 350mg. Na 3 weken ga ik evalueren hoe dat is. Mijn voornaamste angst is dat het verlagen van mijn quetiapine ervoor zal zorgen dat ik weer last krijg van mijn slaapproblemen. Mocht dat het geval zijn, dan ga ik heel langzaam overstappen van langwerkende quetiapine naar snelwerkend. Dat het bijnemen van LSD niet veel nut heeft, heb ik zelf meermaals heel anders ervaren. Uiteraard treedt er wel iets van tolerantie op, maar meer dan het dubbele van de initiële dosis nemen, twee uur na inname, maakt absoluut wel een verschil. Alle keren dat ik bijnam was het ook niet heel veel later dan 2 uur, volgens mij. Ik weet niet hoe het is als er meer tijd tussen zit.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dank je voor dit mooie tripreport.

Hoe lang duurde het tot je weer 'normaal' kon reageren?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Interessant report!

Knap dat je met deze doses überhaupt nog kon lopen, ik vind dat altijd erg moeilijk dan.
Van het bed naar de wc haal ik nog net, wc ziet er dan uit als een enorme balzaal uit het paleis van Versailles.

Met de combinatie (meth)amfetamine zou ik uitkijken.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tien zegels LSD nemen met de antipsychotica en antidepressiva die jij gebruikt is, zoals je zelf al zegt, echt niet te vergelijken met tien zegels LSD nemen zonder het tegelijk nemen van dat soort middelen.

Ik heb ooit een maand duloxetine geslikt (mee gestopt vanwege bijwerkingen) en tegen het eind van die maand een keer LSD gebruikt, en ik stond ervan te kijken - ondanks dat ik me had ingelezen - hoe remmend het op de LSD werkte. Is ook niet zo gek; die stofjes houden de serotonine-receptor bezet waardoor het LSD-molecuul er niet bij kan. Heb toen ook rond de 11 zegels in een bepaald tijdsbestek genomen om überhaupt een trip van normaal level te krjjgen (door steeds bijnemen dus), en alsnog viel het toen milder uit dan ik gewend ben van een reguliere dosis LSD zonder antidepressivum. De keer erna was ik met de duloxetine gestopt en dacht ik van dezelfde LSD wel drie zegels te kunnen nemen, maar kreeg ik flink op m’n donder (geen bad trip maar wel te intens).

Interessant report verder! Ook dat laatste stukje, klinkt zeker een beetje manisch. Wat je doet, zoveel LSD combineren met drie verschillende andere middelen, is natuurlijk niet echt verantwoord, maar ook dat geef je zelf al aan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Tien zegels LSD nemen met de antipsychotica en antidepressiva die jij gebruikt is, zoals je zelf al zegt, echt niet te vergelijken met tien zegels LSD nemen zonder het tegelijk nemen van dat soort middelen.

Ik heb ooit een maand duloxetine geslikt (mee gestopt vanwege bijwerkingen) en tegen het eind van die maand een keer LSD gebruikt, en ik stond ervan te kijken - ondanks dat ik me had ingelezen - hoe remmend het op de LSD werkte. Is ook niet zo gek; die stofjes houden de serotonine-receptor bezet waardoor het LSD-molecuul er niet bij kan. Heb toen ook rond de 11 zegels in een bepaald tijdsbestek genomen om überhaupt een trip van normaal level te krjjgen (door steeds bijnemen dus), en alsnog viel het toen milder uit dan ik gewend ben van een reguliere dosis LSD zonder antidepressivum. De keer erna was ik met de duloxetine gestopt en dacht ik van dezelfde LSD wel drie zegels te kunnen nemen, maar kreeg ik flink op m’n donder (geen bad trip maar wel te intens).

Interessant report verder! Ook dat laatste stukje, klinkt zeker een beetje manisch. Wat je doet, zoveel LSD combineren met drie verschillende andere middelen, is natuurlijk niet echt verantwoord, maar ook dat geef je zelf al aan.
Klik om te vergroten...
Holy shit olifant meen je dit? Wat heftig. Ik zou me rot schrikken. Gelukkig goed afgelopen wel?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Nou, zo serieus bedoelde ik het allemaal ook weer niet. :neutral:



En ja ik ben bekend met de perks van gezag. Politie die zelf te hard rijdt, mods die zelf de regels aan hun laars lappen.

Been there :tonguewink:


Ik ben deze man aan het worden:

Klik om te vergroten...

Oh, ik lap regelmatig de regels aan de laars (onbewust), maar had niet het idee dat ik dat nu hier aan het doen was. 😆 Ik reageerde gewoon op een topic en op reacties. Maar goed, onnnnnnntopic.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Oh, ik lap regelmatig de regels aan de laars (onbewust), maar had niet het idee dat ik dat nu hier aan het doen was. 😆 Ik reageerde gewoon op een topic en op reacties. Maar goed, onnnnnnntopic.
Klik om te vergroten...
Zelf ook wel gedaan, no biggie :wink:
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi Zweevteev dankjewel voor het delen van je mooie report
Ik heb zelf ook getript met antipsychotica en ik herken me er wel in dat het wat emotie en gevoel dempt
Net of je dan niet helemaal lekker kan gaan op de trip. Op het randje. Fijn dat het veilig heeft uitgepakt voor je. Ik vond 300-400 microgram lsd al veel, dan ga ik hard, maar 10 zegels daar sta ik van te kijken. Zwaar spaced out haha. Veel liefs Astronaut
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
the dose it the poison zei:
kvind het nooit leuk om te lezen als mensen jaren lang in de knoop zitten, want ik weet in grote lijnen hoe dat voelt.
misschien onder prof begeleiding van een sjamaan een dmt sessie doen?
ik zelf ben nieuw met dmt en nog nooit gehad, en kwam er pas een paar maand geleden achter na dagen huiswerk te doen, hoe wonderlijk dit middel kan zijn.
genoeg gezien over mensen met jeugdtrauma's, veteranen met pittige PTSS, extreme gevallen van sociale angst/fobie, en stuk voor stuk soms al na 1 sessie was hun brein als het ware gereset, en waren ze genezen.
maar ik denk wel dat je dit fenomeen kent, kwou het toch ff zeggen.
Klik om te vergroten...
Dan bedoel je denk ik 5-MeO-DMT? Die wordt wel met begeleiding van sjamanen toegediend. Therapie met "gewone" DMT (N,N-DMT) bestaat voor zover ik weet niet (kan het mis hebben).
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zweevteev zei:
Het gaat prima met me
Klik om te vergroten...
Mooi rapport @Zweevteev, ook goed te horen dat het weer prima met je gaat. Bij mij alweer een tijdje geleden, maar ben zelf een keer een stuk harder gegaan dan dat je hierboven beschrijft op twee zegeltjes. Ik zag op den duur alleen keihard gaande kleuren meer die tevens overgingen in gevoel. Soort van dat zicht en gevoel hetzelfde werden. Was echt een gave beleving, maar de tweede 12 uur onder invloed werd overdreven veel nadenken over m'n leven, wat ik fout deed en waaraan ik moest werken. Heel confronterend en verre van leuk, ik heb daarna wel actie ondernomen. Achteraf was dat erg goed geweest.
Zoals ik eerder al ergens geschreven heb, ik ben geen specialist en schrijf puur op eigen ervaring, maar zoals jij het beschrijft lijkt het alsof je een soort van genezing zoekt in LSD. Zo ja, is dan een therapie onder begeleiding van een specialist niet handiger?
Nogmaals bedankt voor je tripreport en heel goed dat je die disclaimer erbij hebt gezet. Top!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
StraffeNeel zei:
Mooi rapport @Zweevteev, ook goed te horen dat het weer prima met je gaat. Bij mij alweer een tijdje geleden, maar ben zelf een keer een stuk harder gegaan dan dat je hierboven beschrijft op twee zegeltjes. Ik zag op den duur alleen keihard gaande kleuren meer die tevens overgingen in gevoel. Soort van dat zicht en gevoel hetzelfde werden. Was echt een gave beleving, maar de tweede 12 uur onder invloed werd overdreven veel nadenken over m'n leven, wat ik fout deed en waaraan ik moest werken. Heel confronterend en verre van leuk, ik heb daarna wel actie ondernomen. Achteraf was dat erg goed geweest.
Zoals ik eerder al ergens geschreven heb, ik ben geen specialist en schrijf puur op eigen ervaring, maar zoals jij het beschrijft lijkt het alsof je een soort van genezing zoekt in LSD. Zo ja, is dan een therapie onder begeleiding van een specialist niet handiger?
Nogmaals bedankt voor je tripreport en heel goed dat je die disclaimer erbij hebt gezet. Top!
Klik om te vergroten...
Trip jij 24 uur op LSD?

En ja, soms krijg je ook niet wat je wilt, maar wat je nodig hebt en was dat achteraf eigenlijk het beste.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Trip jij 24 uur op LSD?

En ja, soms krijg je ook niet wat je wilt, maar wat je nodig hebt en was dat achteraf eigenlijk het beste.
Klik om te vergroten...
Ja, die keer wel. Dat was m'n eerste keer LSD (met twee zegeltjes). Geen idee van de dosis erop, maar ze kwamen ook bij anderen pittig binnen van diezelfde aankoop. 12 uur visuals ongeveer, daarna af en toe een vlaag (werd steeds minder).
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Trip jij 24 uur op LSD?

En ja, soms krijg je ook niet wat je wilt, maar wat je nodig hebt en was dat achteraf eigenlijk het beste.
Klik om te vergroten...
Dat je er wel 24 uur of wat langer voor kunt uittrekken wist ik wel, maar 24 uur effect is wel lang he.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fisherman's friend zei:
Dat je er wel 24 uur of wat langer voor kunt uittrekken wist ik wel, maar 24 uur effect is wel lang he.
Klik om te vergroten...
Klopt. Ik was het toen ook al behoorlijk beu. Moet wel zeggen dat ik makkelijk trip. Ook truffels komen sterker binnen in vergelijking met m'n vrouw.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
StraffeNeel zei:
Klopt. Ik was het toen ook al behoorlijk beu. Moet wel zeggen dat ik makkelijk trip. Ook truffels komen sterker binnen in vergelijking met m'n vrouw.
Klik om te vergroten...
Kan ik me voorstellen dat je het beu was.

Na 6, 7 uur trippen word ik altijd mentaal moe, terwijl mijn lichaam maar gestimuleerd blijft door de LSD (vandaar vaak de benzo even later en voorheen de wiet).

Die mentale moeheid kan ook tricky zijn, omdat LSD vaak in vlagen komt en wanneer er later in de trip weer een vlaag komt dat je weer even wat meer gaat trippen, kan die mentale moeheid mogelijk een "nee" vormen tegen de trip, oftewel: weerstand. Al vaker gehad dat LSD bij mij later in de trip daardoor ietwat de verkeerde kant op ging.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#19
StraffeNeel zei:
maar zoals jij het beschrijft lijkt het alsof je een soort van genezing zoekt in LSD. Zo ja, is dan een therapie onder begeleiding van een specialist niet handiger?
Klik om te vergroten...
Ik heb ook therapie 3 dagen per week en daarnaast ook nog 2 dagen per week individuele gesprekken, maar ondanks dat zoek ik alsnog wel een uitweg, ja. I'm very troubled. :grimacing:
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zweevteev zei:
Ik heb ook therapie 3 dagen per week en daarnaast ook nog 2 dagen per week individuele gesprekken, maar ondanks dat zoek ik alsnog wel een uitweg, ja. I'm very troubled. :grimacing:
Klik om te vergroten...
Kan het zijn dat alle hulp je overvraagd en teveel confronteert? En dat je daardoor nog meer een uitweg wil zoeken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."