Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums10 zegels LSD: Zweevteev in Wonderland

10 zegels LSD: Zweevteev in Wonderland

49 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zweevteev zei:
Ik heb ook therapie 3 dagen per week en daarnaast ook nog 2 dagen per week individuele gesprekken, maar ondanks dat zoek ik alsnog wel een uitweg, ja. I'm very troubled. :grimacing:
Klik om te vergroten...
Kan het zijn dat alle hulp je overvraagd en teveel confronteert? En dat je daardoor nog meer een uitweg wil zoeken?
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zweevteev zei:
Ik heb ook therapie 3 dagen per week en daarnaast ook nog 2 dagen per week individuele gesprekken, maar ondanks dat zoek ik alsnog wel een uitweg, ja. I'm very troubled. :grimacing:
Klik om te vergroten...
Geen idee wat jouw achterliggende problemen zijn en ik hoop voor je dat je ze binnenkort de baas bent. Zelf vind ik rust in m'n paarden en verder sporten.

Edit: dat kan natuurlijk nooit een vervanging zijn voor professionele hulp, maar wellicht wel voor extreem hoge doseringen LSD 😉
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
Torchic zei:
Kan het zijn dat alle hulp je overvraagd en teveel confronteert? En dat je daardoor nog meer een uitweg wil zoeken?
Klik om te vergroten...
Het leven is los van therapie gewoon al te intens voor mij. Ik heb zelf borderline, dus als er niet om me heen dingen gebeuren die ondraaglijk voor me zijn, dan gebeurt het wel in m'n hoofd. Het lijkt alsof ik er niet aan kan ontsnappen, zonder dat ik meteen iets radicaals doe om het te stoppen. Vroeger nam ik "gewoon" een benzodiazepine-overdosis of automutileerde ik om dat probleem op te lossen, dus zelf vind ik dat het wel een soort van vooruitgang dat dat nu vervangen is met LSD, maar ik weet dat dat niet dé oplossing is. Er is niet één ding dat mij hiervan verlost, dat is een beetje het probleem. Dat houdt die intense frustratie die ik ervaar ook best wel in stand, denk ik.

StraffeNeel zei:
Geen idee wat jouw achterliggende problemen zijn en ik hoop voor je dat je ze binnenkort de baas bent. Zelf vind ik rust in m'n paarden en verder sporten.

Edit: dat kan natuurlijk nooit een vervanging zijn voor professionele hulp, maar wellicht wel voor extreem hoge doseringen LSD 😉
Klik om te vergroten...
Ik heb ook wel gezonde copingsmechanismen hoor! Ik produceer muziek (ik maak beats en ik ben singer-songwriter), ik teken digitaal, ik schilder, ik schrijf poëzie; ik hoef me dus in principe nooit te vervelen, maar steeds vaker lukt het me veel minder goed me met die dingen bezig te houden, terwijl ik het super leuk vind om daarmee bezig te zijn. Die frustratie zorgt er dan voor dat ik LSD wil gebruiken, want naast dat ik me dan dagen weer heel goed voel, brengt het mijn motivatie voor creatieve bezigheden ook weer terug. Ik zit gewoon een beetje vast in een vicieuze cirkel en ik weet niet hoe ik eruit moet komen naast het langzaamaan verlagen van m'n quetiapinedosis.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zweevteev zei:
Het leven is los van therapie gewoon al te intens voor mij. Ik heb zelf borderline, dus als er niet om me heen dingen gebeuren die ondraaglijk voor me zijn, dan gebeurt het wel in m'n hoofd. Het lijkt alsof ik er niet aan kan ontsnappen, zonder dat ik meteen iets radicaals doe om het te stoppen. Vroeger nam ik "gewoon" een benzodiazepine-overdosis of automutileerde ik om dat probleem op te lossen, dus zelf vind ik dat het wel een soort van vooruitgang dat dat nu vervangen is met LSD, maar ik weet dat dat niet dé oplossing is. Er is niet één ding dat mij hiervan verlost, dat is een beetje het probleem. Dat houdt die intense frustratie die ik ervaar ook best wel in stand, denk ik.
Klik om te vergroten...
Helaas heel herkenbaar deze dingen! Het beheerst je hele leven en er is altijd wel iets aan de hand. Er is vrijwel geen moment dat je even in rustig vaarwater zit.

Ik heb zelf ook verschillende diagnoses waaronder borderline dus ik snap heel goed wat je zegt en waarmee je worstelt. Mocht je er eens over willen kletsen stuur me gerust een berichtje!
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zweevteev zei:
Die frustratie zorgt er dan voor dat ik LSD wil gebruiken, want naast dat ik me dan dagen weer heel goed voel, brengt het mijn motivatie voor creatieve bezigheden ook weer terug. Ik zit gewoon een beetje vast in een vicieuze cirkel en ik weet niet hoe ik eruit moet komen naast het langzaamaan verlagen van m'n quetiapinedosis.
Klik om te vergroten...
Kan me die frustratie wel voorstellen.
Conclusie: LSD + venlafaxine leveren niet het gewenste resultaat op.
Geeft toch niks, tante LSD heeft een eindeloos geduld, komt wel weer in betere tijden.
t
the dose it the poisonLid
01-01-2024, 00:00
#6
kvind het nooit leuk om te lezen als mensen jaren lang in de knoop zitten, want ik weet in grote lijnen hoe dat voelt.
misschien onder prof begeleiding van een sjamaan een dmt sessie doen?
ik zelf ben nieuw met dmt en nog nooit gehad, en kwam er pas een paar maand geleden achter na dagen huiswerk te doen, hoe wonderlijk dit middel kan zijn.
genoeg gezien over mensen met jeugdtrauma's, veteranen met pittige PTSS, extreme gevallen van sociale angst/fobie, en stuk voor stuk soms al na 1 sessie was hun brein als het ware gereset, en waren ze genezen.
maar ik denk wel dat je dit fenomeen kent, kwou het toch ff zeggen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Dan bedoel je denk ik 5-MeO-DMT? Die wordt wel met begeleiding van sjamanen toegediend. Therapie met "gewone" DMT (N,N-DMT) bestaat voor zover ik weet niet (kan het mis hebben).
Klik om te vergroten...
Ik denk dat die ayahuasca bedoelt. Wist niet dat het met 5-MeO-DMT ook een ding was. Ik vond echt naar spul. Had het idee dat ik vergat te ademen telkens en het was ook totaal niet visueel voor mij. Ik had alleen maar een nare bodyload.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
the dose it the poison zei:
kvind het nooit leuk om te lezen als mensen jaren lang in de knoop zitten, want ik weet in grote lijnen hoe dat voelt.
misschien onder prof begeleiding van een sjamaan een dmt sessie doen?
ik zelf ben nieuw met dmt en nog nooit gehad, en kwam er pas een paar maand geleden achter na dagen huiswerk te doen, hoe wonderlijk dit middel kan zijn.
genoeg gezien over mensen met jeugdtrauma's, veteranen met pittige PTSS, extreme gevallen van sociale angst/fobie, en stuk voor stuk soms al na 1 sessie was hun brein als het ware gereset, en waren ze genezen.
maar ik denk wel dat je dit fenomeen kent, kwou het toch ff zeggen.
Klik om te vergroten...
Ik ken het inderdaad. Dat wat je beschrijft heb ik dus met LSD. Iedere keer dat ik het doe heb ik het idee dat ik compleet gerest word op een hele goede manier. Ik had gisteren echt een hele traumatische trip toen ik 9 zegels LSD genomen had, maar zélfs dat is heel erg zinvol voor mij geweest en ik heb echt totaal geen spijt dat ik het die dag heb besloten te nemen. Het voelde echt meant to be, heel erg bizar was het. Ik ga daar binnenkort uitgebreid een tripreport over schrijven.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zweevteev zei:
Ik denk dat die ayahuasca bedoelt. Wist niet dat het met 5-MeO-DMT ook een ding was. Ik vond echt naar spul. Had het idee dat ik vergat te ademen telkens en het was ook totaal niet visueel voor mij. Ik had alleen maar een nare bodyload.
Klik om te vergroten...
Ayahuasca kan ook en daar zit natuurlijk DMT in.

Ja, er zijn ook ceremonies met 5-MeO-DMT. Weet niet of dat nog steeds in NL gebeurt though.

Je hebt trouwens de natuurlijke en de synthethische variant. Wellicht dat dat er wat mee te maken had(?) Maar op zich is het moeite met ademhalen iets dat meerdere mensen ook met gewone DMT ervaren. Zelf had ik dit niet met DMT, maar heb wel gehoord van iemand dat hij voor een breakthrough vaak (of altijd?) had dat de ademhaling eerst moeilijk werd maar dat wanneer hij doorbrak, de ademhaling "overgenomen" werd voor hem en totaal automatisch ging. Ik weet niet of ik het helemaal accuraat vertel, maar zo herinner ik me zijn omschrijvingen. Hij zat/zit hier ook op het forum maar heb al een hele tijd niet van hem gehoord. Ik heb dit fenomeen zelf trouwens wel op hoge dosering psilocybine ervaren (ook verwant aan DMT). Wellicht een tryptamine ding dus, dat bij (sommige) mensen voorkomt. Ik weet het niet.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Zelf had ik dit niet met DMT, maar heb wel gehoord van iemand dat hij voor een breakthrough vaak (of altijd?) had dat de ademhaling eerst moeilijk werd maar dat wanneer hij doorbrak, de ademhaling "overgenomen" werd voor hem en totaal automatisch ging.
Klik om te vergroten...
Met DMT was mijn probleem dat de damp inhouden extreem veel pijn deed aan mijn keel, dus het lukte gewoon niet. Heb nu echt zin om weer eens DMT te doen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Dat was echt op intuïtie. Ik tripte (zoals wel vaker) samen met @Eik en heb inmiddels toch wel in zodanige mate ervaring met LSD dat ik gewoon ongeveer weet op welk level ik een uur na inname zou moeten zitten. Dat voelde die keer echt duidelijk totaal anders (ondermaats) ten opzichte van normaal. En ik had Eik dus als extra referentiekader die dezelfde zegels had gebruikt. Die was al snel veel ‘verder’ dan ik. Ik wist toen 1 + 1 = 2, en voelde puur intuïtief dat ik snel moest bijnemen, en behoorlijk veel ook, om niet half nuchter achter te blijven terwijl Eik gewoon een volledige trip in ging, wat voor ons beide niet zo relaxt was geweest. Het was eerder een beetje verwarrend voor Eik, die dacht echt: wat doe jij nu?! Zoveel zegels? Gaat dit wel goed?! (Wetende van de antidepressiva, maar dat het zo extreem zou remmen hadden we niet verwacht.)

Achteraf gezien had het inderdaad onverantwoord kunnen zijn maar toch voelde ik fysiek en mentaal dat het nodig was en mijn gevoel/inschatting klopte dus ook. En de trip viel dus nog steeds milder uit dan ik gewend ben.

Alsnog niet aan te raden natuurlijk, ZEKER niet zonder duidelijk referentiekader van hoe de curves van bepaalde doseringen gemiddeld verlopen over de tijd.

Maar eigenlijk gewoon: überhaupt niet combineren met antidepressiva. Om meerdere logische redenen dan alleen ‘verspilling van LSD’. Je neemt niet voor niets antidepressiva - set is niet ideaal. Maar goed, hier heb ik mezelf dus ook heel sporadisch schuldig aan gemaakt destijds.
Klik om te vergroten...
Ik geloof wel dat je er genoeg verstand van hebt hoor, en dat je weet hoe het werkt, maar het is nog steeds gevaarlijk (en dat geef je ook aan). Maar wel goed dat je het deelt want het is belangrijke informatie voor anderen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Nou, beide.


Het feit dat je überhaupt meer dan één zegel inneemt lijkt me al doodeng ook al weet je dat de receptor huishouding veranderd is. 11 stuks, en daarna nog een keer 3 stuks? Ik zou het niet gedurfd hebben. Stel dat het toch sterker vast klampt op receptoren die, idk, onbeinvloed zijn… wat een griezelige gedachte. 😲 Toch goed dat het goed afliep.
Klik om te vergroten...

Oh even correctie: de 11 stuks was dus de keer dat ik een LSD-trip deed toen ik nog duloxetine gebruikte. En niet in één keer, over zo’n 2 uur verspreid. Dus tolerantie heeft zeker meegewerkt.

De drie zegels (zoiets in elk geval, misschien iets meer) was maanden erna, toen ik dat medicijn niet meer gebruikte. Die kwamen toen dus natuurlijk veel harder aan, omdat ze weer gewoon effect hadden. Ik dacht dat ook wel meegespeeld zou hebben dat de zegels wat zwakker waren, vandaar dat ik de dosis onderschatte. Maar het lag dus niet aan de zegels, maar volledig aan de duloxetine.

Was dus niet tijdens dezelfde trip!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik geloof wel dat je er genoeg verstand van hebt hoor, en dat je weet hoe het werkt, maar het is nog steeds gevaarlijk (en dat geef je ook aan). Maar wel goed dat je het deelt want het is belangrijke informatie voor anderen.
Klik om te vergroten...

Ik zou het nu ook echt niet meer doen. Zonde, en toch inderdaad onvoorspelbaar wat er gebeurt. We doen allemaal wel eens iets onhandigs, ik ben ook zeker niet heilig hierin!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
ik ben ook zeker niet heilig hierin!
Klik om te vergroten...
Nou vergeleken met anderen ben jij echt wel een heilig boontje, SirErick, remember? Die gast ademde cocaine in in plaats van zuurstof. Maar goed dat je ervan geleerd hebt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Nou vergeleken met anderen ben jij echt wel een heilig boontje, SirErick, remember? Die gast ademde cocaine in in plaats van zuurstof. Maar goed dat je ervan geleerd hebt.
Klik om te vergroten...

Oh God, dat was me toch een figuur, ja. 😂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een vierdubbele post. En dat van een mod.

Tsk tsk...

:wink:
r
rommeltje1983Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zweevteev zei:
DISCLAIMER: 10 zegels LSD is echt extreem veel en is absoluut niet aan te raden aan onervaren psychonauten en eigenlijk ook niet zomaar aan mensen die wel (veel) ervaring hebben met LSD. Heel veel keuzes die ik gemaakt heb voor en tijdens deze trip, vergroten de kans op een slechte trip enorm. Als je overweegt om zo'n hoge dosis LSD te gebruiken, doe mij dan absoluut niet na. Ik ben knettergek dat ik impulsief besluit om 10 zegels LSD te nemen, zonder dat er iemand bij me is en zonder dat ik me enigszins voorbereid heb verder. Dit had gigantisch mis kunnen gaan en ik heb echt geluk gehad dat dat niet gebeurd is. Dit is hoe je je wél zo goed mogelijk kan voorbereiden op een LSD-trip:
  1. Test je zegels!
  2. Zorg ervoor dat je goed in je vel zit. Jouw mindset is heel bepalend voor de soort trip die je zal hebben.
  3. Zorg ervoor dat de setting (omgeving, gezelschap, temperatuur) voor de trip goed en veilig is.
  4. Zorg ervoor dat er een nuchtere tripsitter aanwezig is.
  5. Ben je (mogelijk) psychosegevoelig en wil je toch per se LSD doen? Wees dan extreem voorzichtig met de doses die je neemt. Een unieke eigenschap van LSD is dat het een directe dopamine-agonist is, iets wat de meeste andere psychedelica niet zijn. Dit vergroot het risico op een psychose als je dus al psychosegevoelig bent of als er mensen in je familie zijn die psychosegevoelig zijn.
  6. Als je onervaren bent, dan is het verstandig om niet meteen een hele hoge dosis te nemen. Als je geïnteresseerd bent in hogere doses, bouw dit dan per trip langzaam op, zodat je weet wat je kan verwachten op verschillende doses.
  7. Het is handig om benzodiazepinen en/of antipsychotica aanwezig te hebben, voor het geval dat de trip enorm beangstigend/eng/extreem naar wordt of als je bijvoorbeeld last krijgt van psychotische verschijnselen. Benzodiazepinen werken angstremmend en antipsychotica zorgt ervoor dat je stopt met trippen.
CONTEXT

WIE
: alleen ik. Dit was de eerste keer dat ik in mijn eentje ging trippen op een psychedelicum.
WAT: 10 zegels LSD en 40mg lisdexamfetamine. Ik heb de zegels niet getest. Ze werden geadverteerd als 220μg, maar het zal wel minder zijn dan dat. Wat ik wel weet is dat ik echt leip hard getript heb. Ik slik overigens ook 400mg quetiapine en 150mg venlafaxine, 2 middelen die de werking van psychedelica significant remmen, waardoor ik doorgaans dus meer moet nemen om hetzelfde te voelen als mensen die geen antipsychoticum en antidepressivum slikken.
WAAR: in de polder.
WAAROM: omdat ik me al dagen heel leeg voelde en ik daar gewoon helemaal klaar mee was. Ik kreeg niets, wat ik normaliter wel leuk vind om te doen, gedaan en voelde me dus intens gefrustreerd. Ik kan niet omgaan met zulke intense frustratie, dus op momenten dat ik daar last van heb doe ik altijd iets vrij rigoureus om daarvan af te komen, zoals nu ook het geval was. Ik heb al heel vaak LSD gedaan en mijn ervaringen ermee hebben me bijgebracht dat ik me dagen na de trip echt ontzettend goed voel. 't Is haast een soort van gemoedstoestandreset die ik doormaak en daar had ik heel erg behoefte aan.

HET BEGIN VAN DE TRIP (3 ZEGELS)

Ik begon met 3 zegels, omdat ik nog niet zeker wist wat ik wilde gaan doen uiteindelijk en ik moest nog wat dingen afmaken, voordat ik de deur uit ging. De dingen die ik "af moest maken" waren eigenlijk gewoon dingen die ik deed om mezelf klaar te maken. Mijn klaarmaakritueel is een vrij obsessief dingetje van mij. Als ik het niet kan afronden, dan ga ik gewoon niet de deur uit, zo simpel is het. Mijn gedachte was: ik begin met 3 zegels (dat is mijn standaarddosis, ik doseer nooit lager dan dat), zodat ik niet te hard trip om mijn ritueeltje af te ronden, maar wel alvast genomen heb en het dan dus niet te laat op de dag wordt als ik eerst alles ga doen wat ik "moet" doen om naar buiten te gaan. Leuk deze gedachte, maar na 2 uur was ik nog steeds de deur niet uit en was het inmiddels al 17:00. Ik frustreerde me echt dood en tijdens het klaarmaken kwam ik tot het besef dat mijn LSD-gebruik van de afgelopen tijd er misschien wel voor gezorgd heeft dat ik nu meer last heb van dwangmatige en perfectionistische dingetjes dan dat ik voorheen had. Ik was nog altijd niet klaar, maar ik was zo extreem gefrustreerd dat ik nog steeds bezig was, dat ik de knoop doorhakte en alsnog ging bijnemen. Ik was aan het twijfelen tussen 2 dingen: of ik ging 7 zegels erbij nemen, of ik ging methamfetamine erbij nemen. De reden dat ik methamfetamine erbij wilde gebruiken, was gewoon uit nieuwsgierigheid naar het effect. Op lisdexamfetamine + LSD ga ik heel lekker, dus ik dacht, met wat methamfetamine erbij is het misschien nog chiller. Echter kan het ook heel snel compleet verkeerd gaan, zeker omdat ik alleen was, ik überhaupt nog nooit in m'n eentje getript had en al helemaal vanwege het feit dat methamfetamine op zichzelf gewoon een zeer onveilig risicoprofiel heeft, dus toen besloot ik voor de 7 zegels te gaan, aangezien ik al ervaring heb met 8 zegels en dat was heel goed te doen voor mij.

2 UUR LATER: 7 ZEGELS ERBIJ

Ik forceerde mezelf om nu zo snel mogelijk alles af te ronden, omdat ik het op een gegeven moment waarschijnlijk ook allemaal niet meer zou kunnen en ik dan nog steeds binnen zou zitten i.p.v. in de polder. Uiteindelijk ben ik half opgemaakt naar buiten gegaan met wat fruit en wat watermeloenwijn en liep ik richting de polder. De visuals die ik had waren echt filmachtig. Ik liep de deur uit (ik woon echt in een hele skeere flat) en het leek en voelde alsof ik door een of andere Noord-Amerikaanse suburb liep en heel mijn leven op een rijtje had. De kleur van de lucht leek ook echt van dat gefotoshopte blauw-paars en het was allemaal "te mooi' of zo. Het was heel apart. Toen ik beneden was en langs wat bomen liep, waren de visuals heel erg hoekig/geometrisch, iets wat ik eigenlijk niet echt gewend ben van LSD. Het voelde een soort van videogame-achtig. Dit bleef ongeveer wel zo totdat ik bij de polder was. Het was echt onbeschrijfelijk mooi, goddelijk gewoon. Ik was echt Zweevteev in Wonderland. De euforie die ik ervaarde was enkel te vergelijken met hoe ik me voelde toen ik 8 zegels LSD + 1 pil 2C-B + 40mg lisdexamfetamine + 800mg Phenibut had genomen (ik was toen ergens midden in de natuur in het buitenland, was echt ongekend mooi), maar eigenlijk was dit zelfs nog beter. Ik voelde me compleet zen. Ik heb me nog nooit in mijn leven zo kalm en content gevoeld als toen. Normaal gesproken staat m'n hoofd heel erg aan tijdens LSD-gebruik en leg ik heel veel associaties die ik normaal niet (zo snel) zou leggen, maar dat was nu niet het geval. Mijn hoofd was gewoon leeg. Op een gegeven moment zat ik op een bankje en zette ik muziek op. Ik keek niet eens om me heen om van de visuals te genieten, dat deed er voor mij niet eens meer toe. Mijn focus lag bij het feit dat ik me gewoon zo gelukkig voelde en dat ik dat geluk gewoon puur uit mezelf haalde, in plaats van uit de mensen om me heen of uit gedachten die ik had. Dat was voor mij zo enorm bijzonder en waardevol, niets kon daar tegenop. Een lied dat ik helemaal kapot gespeeld heb is Shimmering Horizon van Kitaro. Man, dat was echt hemels. M'n woordenschat is echt te beperkt om te beschrijven wat dat lied voor mij op dat moment betekende. Het was gewoon ultiem geluk in een liedje of zo, heel uniek.

En toen werd ik een beetje manisch(/psychotisch?). Ik weet niet echt hoe ik dat zou beschrijven. Ik had in ieder geval het inzicht dat ik een eigen bedrijf wilde starten. Context: betaald werk en een studie heb/doe ik al sinds 2020 niet meer, vanwege mentale problemen. Het is voor mij jarenlang compleet onmogelijk geweest om iets van een toekomstperspectief te hebben. Ik wilde gewoon dood een groot deel van de tijd en nu dat het een tijdje wat beter met me ging, was ik alsnog niet echt in staat om me een leven voor te stellen waarin ik een betaalde baan zal hebben, nadat ik een studie (wiskunde) zou hebben afgerond. Ik ging er voor dit inzicht eigenlijk gewoon van uit dat ik op m'n 27e een Wajonguitkering heb en daar dan maar van leef voor de rest van m'n leven. Kortom: vertrouwen in dat ik ooit financieel onafhankelijk zal zijn, was niet-bestaand in mijn hoofd. In ieder geval: ik had dus dat inzicht gekregen, omdat ik tijdens het muziek luisteren mijn nagels (ik had nepnagels op toen, van die skeere 50 cent nagels van de Primark) aan het vijlen was en ik die nagels getransformeerd had in iets wat eigenlijk best wel mooi was. Ik had toen de gedachte: "Ik ben vrij zeker dat mensen hiervoor zouden willen betalen. Ik ga mijn eigen bedrijf starten en nepnagels van de beste kwaliteit in heel de wereld produceren. Dat kan ik gewoon, ik ga dat gewoon doen." Ik heb geen idee hoe lang ik uiteindelijk mijn nagels heb zitten vijlen, volgens mij echt uren. Na een tijdje belde ik mijn vriend op om te zeggen dat dat mijn plan was en toen vroeg hij me of ik ook van plan was om richting hem te komen (hij was elders met vrienden van ons) en hij zei dat hij van plan was om met hen later die avond uit te gaan. Ik zei toen dat ik wel van plan was om te komen, maar dat ik niet mee uit zou gaan, omdat ik om een of andere reden dacht dat ik in één nacht miljonair ging geworden met m'n eigen nepnagelbedrijf of zo, geen idee.

Een tijdje later was ik dus bij mijn vrienden aangekomen en had ik hen ingelicht over mijn plan om stinkend rijk te worden, maar zij waren skeptisch over mijn plan. Ik begreep dit niet en had de indruk dat het vast niet zo onmogelijk zou zijn om te concurreren tegen massaproducenten van nepnagels, die waarschijnlijk ergens in China zitten en voor minder dan één cent 9242093472 nepnagels van enigszins goede kwaliteit produceren. Ik vond het stom dat m'n vriend zo reageerde, maar verder beïnvloedde dat mijn stemming niet. Een paar uur later was ik wel wat meer mezelf geworden en zag ik in dat het misschien wel een beetje kansloos was om vanuit niets te proberen te concurreren met China, maar wel had ik nog het voornemen om mijn eigen bedrijf te beginnnen. Mijn vrienden waren zeer bemoedigend voor dit idee, maar ze zeiden tegen me dat ik iets moest gaan doen met mijn creativiteit i.p.v. met massaproductie. Toen kwam ik op het idee om mijn eigen kleding te gaan leren maken, aangezien mijn unieke kledingstijl iets is waar ik "bekend" om sta; 't is in ieder geval iets waar ik by far de meeste complimenten over heb gehad in m'n leven. Dat idee is blijven hangen tot op heden, dus zodra ik het geld ervoor heb ga ik een goede naaimachine en stoffen aanschaffen om ermee aan de slag te gaan. Daar heb ik heel veel zin in.

DAGEN NA DE TRIP

Het gaat prima met me. Ik ben wel aangemeld bij Arkin vanwege m'n extreme drang om zo vaak en zoveel mogelijk LSD te gebruiken, want waarschijnlijk gaat het wel een keer mis en dat voorkom ik liever. Heb ook woensdag voor het eerst een NA-meeting bijgewoond. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, maar ik ben wel van plan om te blijven komen. Misschien dat dat me ook nog wat oplevert.

Aarzel niet om me vragen te stellen hierover, ik beantwoord ze graag!

Lievs,

Zweevteev 🧚‍♀️
Klik om te vergroten...
Jeetje wat een verhaal en zo mooi geschreven! Ik denk dat jij een inspiratie bent voor anderen hier.. lang geleden ook in de ban geraakt van geraakt van de zegels in combinatie met medicatie en vaak ook wel andere drugs erbij soms DMT tussendoor het kon niet gek genoeg zeg maar en heb het geweten.. ik leefde voor de space en ben er compleet in doorgeslagen en uiteindelijk opgenomen in een gesloten inrichting en dat was de hel..veel therapie en zo volgepropt met medicijnen dat ik er helemaal geen besef meer had van wat dan ook.. (daarvoor ben ik ook 2x in een kliniek beland om af te kicken van het 1 en ander zeg maar en dat deed mij niets) Ik had geen geen zin meer om te leven en zag ook totaal geen perspectief om uit mijn shit te komen. Uiteindelijk zag ik het licht ineens ofzo vraag mij niet hoe.. en weet nog steeds niet hoe ik het geflikt hebt maar de knop ging om en beetje bij beetje kreeg ik weer wat vertrouwen in mijzelf om weer mee te kunnen doen in het normale leven en dat is en blijft nog steeds moeilijk. Trippen doe ik niet meer maar in de weekenden doe ik af en toe nog wel eens wat.. hou nog steeds van een feestje en hou ik de controle. Waarom ik dit vertel is omdat zoals ik je verhaal lees jij er wel op tijd bij bent voordat het een keer fout gaat. Respect dat je werkt aan jezelf en lekker bezig gaat met kleding maken! Ik wens je alle succes toe en hardstikke bedankt voor het delen van je verhaal echt inspirerend.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Een vierdubbele post. En dat van een mod.

Tsk tsk...

:wink:
Klik om te vergroten...

Tsssssssss. Ik reageerde in principe toch gewoon - over het algemeen redelijk ontopic - op Dirkjan? Of ben ik nu gek? (Dat sowieso.) Quotes doorhakken of aan elkaar plakken gaat meestal niet zo lekker op mijn telefoon, vandaar dat ik ze regelmatig in aparte posts zet, anders ben ik er een half uur mee bezig en staat het soms alsnog scheef. :wink: Daarbij is het vaak zo dat iemand alweer heeft gereageerd terwijl je je vorige post nog aan het typen was, zoals hier het geval was. Dus niet zo hè Mindless, anders krijg je een ban. xD
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless is de oude man op zijn oud geworden landgoed zijn vuist uitstoot tegen te hard rijdende kindersteppers en borehoehoe roept
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Hoe lang duurde het tot je weer 'normaal' kon reageren?
Klik om te vergroten...
Zo rond 22:00 was ik wel weer zo goed als geland, dus zo'n 6 uur na inname ongeveer.

Fisherman's friend zei:
Lsd en daarna amfetamine nemen is wel jammer want de amfetamine overheerst zodanig dat de trip helemaal weg is.
Klik om te vergroten...
De amfetamine overheerst? Dat kan ik me lastig voorstellen. Kan je beschrijven wat je toen ervaarde?

Roze Olifant zei:
Ik snap eerlijk gezegd überhaupt niet waarom je dat zou doen, super zonde van je LSD en het effect wat je wél krijgt wordt onvoorspelbaarder.
Klik om te vergroten...
Ik "moet" wel als ik niet dagen wakker wil blijven en niet emotioneel compleet ontregeld wil raken. 1 dag al niet mijn medicatie nemen heeft direct de dag erna duidelijke gevolgen. Ik kan momenteel niet zonder m'n medicatie, maar ik heb gewoon een drugsprobleem dat dusdanig erg is dat het me niet tegenhoud om veel hoger te moeten doseren dan de meeste mensen en dus ook enorm duur uit te komen qua drugs daardoor. Idealiter zou ik het zonder medicatie doen, maar om het allemaal nog enigszins verantwoord te houden fuck ik niet met m'n medicatie als ik besluit LSD te doen.

Mindless zei:
Is het niet beter om de psychedelica eerst links te laten liggen en "nuchter" (je neemt wel antidepressiva) aan jezelf te werken?
Klik om te vergroten...
Dat is het zeker, maar 't is denk ik wel een soort van verslaving te noemen o.b.v. het bovenstaande. Ik weet het allemaal, maar kennelijk is dat niet genoeg om me tegen te houden. Het is wat je zelf al zei: het gaat allemaal goed, totdat het een keer goed mis gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."