Nou, beide.
Het feit dat je überhaupt meer dan één zegel inneemt lijkt me al doodeng ook al weet je dat de receptor huishouding veranderd is. 11 stuks, en daarna nog een keer 3 stuks? Ik zou het niet gedurfd hebben. Stel dat het toch sterker vast klampt op receptoren die, idk, onbeinvloed zijn… wat een griezelige gedachte. 😲 Toch goed dat het goed afliep.
Dat was echt op intuïtie. Ik tripte (zoals wel vaker) samen met
@Eik en heb inmiddels toch wel in zodanige mate ervaring met LSD dat ik gewoon ongeveer weet op welk level ik een uur na inname zou moeten zitten. Dat voelde die keer echt duidelijk totaal anders (ondermaats) ten opzichte van normaal. En ik had Eik dus als extra referentiekader die dezelfde zegels had gebruikt. Die was al snel veel ‘verder’ dan ik. Ik wist toen 1 + 1 = 2, en voelde puur intuïtief dat ik snel moest bijnemen, en behoorlijk veel ook, om niet half nuchter achter te blijven terwijl Eik gewoon een volledige trip in ging, wat voor ons beide niet zo relaxt was geweest. Het was eerder een beetje verwarrend voor Eik, die dacht echt: wat doe jij nu?! Zoveel zegels? Gaat dit wel goed?! (Wetende van de antidepressiva, maar dat het zo extreem zou remmen hadden we niet verwacht.)
Achteraf gezien had het inderdaad onverantwoord kunnen zijn maar toch voelde ik fysiek en mentaal dat het nodig was en mijn gevoel/inschatting klopte dus ook. En de trip viel dus nog steeds milder uit dan ik gewend ben.
Alsnog niet aan te raden natuurlijk, ZEKER niet zonder duidelijk referentiekader van hoe de curves van bepaalde doseringen gemiddeld verlopen over de tijd.
Maar eigenlijk gewoon: überhaupt
niet combineren met antidepressiva. Om meerdere logische redenen dan alleen ‘verspilling van LSD’. Je neemt niet voor niets antidepressiva - set is niet ideaal. Maar goed, hier heb ik mezelf dus ook heel sporadisch schuldig aan gemaakt destijds.