Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad gegaan op 3mmc

Bad gegaan op 3mmc

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De kans dat je daadwerkelijk 3mmc heb is echt klein. Laatste cijfers van de testservice uit Q4 2022 laat zien dat het percentage waarbij 3mmc daadwerkelijk 3mmc is enorm is afgenomen sinds het illegaal is geworden.
IMG-20230601-WA0007.jpg
s
scheplepelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had 1g 3mmc gekocht die ik heb gebruiken op een rave alleen mij leek het geen goed idee om het te gaan snuiven (wat ik normaal wel doe) aangezien ik met andere mensen was die niet mochten weten dat ik drugs gebruikte dus mijn plan was om bommetjes te maken ik had dus 3 bommetjes gemaakt 1 van 0.2 en 2 van 0.4 ongeveer (ik had niet veel vloei dus daarom zoveel) nou uiteindelijk aangekomen bij de rave dus ik ga ff snel naar de wc had ik die van 0.2 in me mik gedaan dat ging fantastisch later die nacht begon het een beetje uit te werken dus ben ik terug naar de wc gegaan had ik 1 van 0.4 doorgeslikt alleen die ander was gescheurd dus ik dacht fack it ik slik die ook maar door beetje vies maarja nou het eerste uur ging prima maar toen begon ik me wat appart te voelen en het werdt steeds meer dus ging ik maar de wc maar daar ging het op eens fout in begon helmaal onderuit te zakken zwart voor me ogen ik hoorde bijna niks meer en voelde alsof ik moest overgeven gelukkig hebben 2 jongens mij gezien en hebben me meteen geholpen met dextro enzo en fftje rustig ergens gezeten en met hun gepraat na een half uurtje begon het steeds beter te gaan heb ze een knuffel gegeven en bedankt en ben weer naar mijn maten gegaan alsof er niks is gebeurt alleen voelde ik soms iets wat terug komen maar als ik dan gwn ff pauze hield van het beuken ging het weer beter. Ik ben hier best van geschokken want ik heb wel vaker 3mmc gesnoven zonder problemen vaak wel 4 gram in een weekend nu vraag ik me af hoe dat dan zit met het verschil is en wrm ik nu wel bad ging?
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#3
misschien omdat ie een beetje gescheurd was en het te fel reageerde in je lichaam? ik heb echt geen flauw idee hoor maar ja wel heeel apart
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel te veel in 1 keer genomen.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#5
800mg in 1x is een flinke dosis in een keer. Al doe je het niet voor jezelf, doe het dan op z’n minst voor je geliefden en lees je in over de drugs die je gebruikt en de bijbehorende dosissen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
800mg 3mmc in één keer bommen terwijl degenen met wie je bent niet mogen weten dat je drugs gebruikt...

Klinkt niet als een goed idee.

Veel lager doseren, voldoende lange pauzes nemen, je inlezen over wat je gebruikt. Less is more.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is hier al genoeg verteld. Maar gewoon TE veel.
En dat ene bommetje ziet eruit alsof het al eens geplugd geweest is.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
800mg in 1x , wat een overload moet dat zijn in de hersenen
en bedenk ook dat 3mmc oraal net als andere drugs anders werk dat snuiven
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt wel alsof je bolletjes wilde gaan slikken 😂😭

Tering wat een bommetjes.

Kan wel in herhaling vallen maar je weet nu wel dat het teveel is. Sterkte de aankomende dagen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Word al misselijk als ik (de grootte van) die bommen zie. 😅 Sterkte, hopelijk valt de kater relatief mee!
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alles wat hier boven staat, plus niet onwaarschijnlijk dat het geen 3mmc was.
s
scheplepelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lezen en leren zei:
Alles wat hier boven staat, plus niet onwaarschijnlijk dat het geen 3mmc was.
Klik om te vergroten...
Het zou miss 3cmc geweest kunnen zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."