Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB flauw, dan maar xtc

6-APB flauw, dan maar xtc

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik nam 150mg en vond het ook maar matig allemaal. mdma light met dubbel zo lange (matige) werking en uitwerking. Maar misschien is 150mg dan ook te laag om er echt lekker op te gaan. Toch heb ik niet echt het idee dat 6-APB mijn ding is. Maar wie weet geef ik het nog een kans.
T
TmlboykeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Even mijn ervaring delen over een avondje met 6-APB op een technofeestje.

Ik ben begonnen met een halfje (50mg) en een half uur later nog een halfje. Terwijl ik daarna nog een uurtje gewacht heb kreeg ik maar milde effecten. Net alsof ik een glas of 2 wijn binnen zou hebben. Viel me dat tegen! Dus heb ik op hetzelfde tempo nog eens 2x50mg binnen gedaan. Van die 200mg werd ik er niet echt vrolijker van. UIteindelijk na 3u te 'wachten' op de veelbeloofde zalige effecten ben ik maar overstapt op 2 xtc tabletten die ik op de kop heb kunnen tikken. Die deden het wèl zoals verwacht en heb die op een verloop van 4u soldaat gemaakt en ben zo al bij al van 23u tot 6u lekker kunnen door gaan.

Klinkt dit bekend in de oren? Heb ik iets verkeerd gedaan? (buiten de combo 6-apb/xtc maybe) Verwacht ik te veel van 6-apb? Is de dosis te laag?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tmlboyke zei:
Even mijn ervaring delen over een avondje met 6-APB op een technofeestje.

Ik ben begonnen met een halfje (50mg) en een half uur later nog een halfje. Terwijl ik daarna nog een uurtje gewacht heb kreeg ik maar milde effecten. Net alsof ik een glas of 2 wijn binnen zou hebben. Viel me dat tegen! Dus heb ik op hetzelfde tempo nog eens 2x50mg binnen gedaan. Van die 200mg werd ik er niet echt vrolijker van. UIteindelijk na 3u te 'wachten' op de veelbeloofde zalige effecten ben ik maar overstapt op 2 xtc tabletten die ik op de kop heb kunnen tikken. Die deden het wèl zoals verwacht en heb die op een verloop van 4u soldaat gemaakt en ben zo al bij al van 23u tot 6u lekker kunnen door gaan.

Klinkt dit bekend in de oren? Heb ik iets verkeerd gedaan? (buiten de combo 6-apb/xtc maybe) Verwacht ik te veel van 6-apb? Is de dosis te laag?
Klik om te vergroten...
Te lage startdosering 6-apb. Ik niet hoe zwaar je bent maar dat is echt weinig. Ik weeg zelf 95kg en neem vaak 2x 100mg of 200 in 1 keer. Anders kom je er niet lekker in en dan kun je bijnemen wat je wil alleen ga je niet meer het gewenste effect krijgen.

De combinatie van 6-apb en xtc zou ik echt sterk afraden. Heftigere katers en onvoorspelbare effecten. Plus alle negatieve bijwerkingen worden heftiger.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
De startdosering is inderdaad echt te laag. Mijn ervaring is ook dat 6-APB van sommige vendors wat ondergedoseerd lijkt, en de succinaat-variant is sowieso al een stuk minder potent dan de (vroeger meer verkrijgbare) HCL-variant. Dosering is daardoor anders.

Ik zit meestal met mijn 6-APB (zeer vermoedelijk succinaat) ook wel rond de 200 mg of zelfs wat daarboven in totaal. Ik neem daarvan zeker 150 in één keer. En ik ben een lichtgewicht. Moet ik wel bij zeggen dat ik niet zo heel gevoelig ben voor de effecten van stimulanten en entactogenen dus altijd - ook van MDMA - wat meer heb moeten nemen. En dat mijn huidige 6-APB dus volgens mij gewoon niet zo potent is.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#5
2x XTC met onbekende inhoud opslokken in 4u tijd, daar zou ik eerder vragen over hebben.
Verder inderdaad startdosereing van de 6-APB te laag.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tmlboyke zei:
Even mijn ervaring delen over een avondje met 6-APB op een technofeestje.

Ik ben begonnen met een halfje (50mg) en een half uur later nog een halfje. Terwijl ik daarna nog een uurtje gewacht heb kreeg ik maar milde effecten. Net alsof ik een glas of 2 wijn binnen zou hebben. Viel me dat tegen! Dus heb ik op hetzelfde tempo nog eens 2x50mg binnen gedaan. Van die 200mg werd ik er niet echt vrolijker van. UIteindelijk na 3u te 'wachten' op de veelbeloofde zalige effecten ben ik maar overstapt op 2 xtc tabletten die ik op de kop heb kunnen tikken. Die deden het wèl zoals verwacht en heb die op een verloop van 4u soldaat gemaakt en ben zo al bij al van 23u tot 6u lekker kunnen door gaan.

Klinkt dit bekend in de oren? Heb ik iets verkeerd gedaan? (buiten de combo 6-apb/xtc maybe) Verwacht ik te veel van 6-apb? Is de dosis te laag?
Klik om te vergroten...
Ja de dosering komt wel redelijk nauw bij 6-APB inderdaad. Het is niet iets waar je steeds een beetje van bijpakt. Maar je moet in één keer de juiste dosis pakken en dan niks meer maar ook niks minder. In mijn ervaring ligt de sweetspot zo rond de 150-180 milligram 6-APB succinaat. Daar kunnen natuurlijk wat individuele verschillen bij komen kijken.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ja de dosering komt wel redelijk nauw bij 6-APB inderdaad. Het is niet iets waar je steeds een beetje van bijpakt. Maar je moet in één keer de juiste dosis pakken en dan niks meer maar ook niks minder. In mijn ervaring ligt de sweetspot zo rond de 150-180 milligram 6-APB succinaat. Daar kunnen natuurlijk wat individuele verschillen bij komen kijken.
Klik om te vergroten...
180 is best heavy hoor vind ik.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Persoonlijk vind ik 130 dan weer underwhelming. Dusja., vandaar dat ik zeg dat doseren van 6-APB nogal nauw komt en dat er een specifieke sweet spot lijkt te zijn (die mogelijk niet voor iedereen hetzelfde is) :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
180 is best heavy hoor vind ik.
Klik om te vergroten...
Eens
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wordt een lekkere kater.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Persoonlijk vind ik 130 dan weer underwhelming. Dusja., vandaar dat ik zeg dat doseren van 6-APB nogal nauw komt en dat er een specifieke sweet spot lijkt te zijn (die mogelijk niet voor iedereen hetzelfde is) :wink:
Klik om te vergroten...

Voor mij zou 130 mg ook absoluut underwhelming zijn. De sweet spot is erg persoonlijk inderdaad.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tmlboyke zei:
Even mijn ervaring delen over een avondje met 6-APB op een technofeestje.

Ik ben begonnen met een halfje (50mg) en een half uur later nog een halfje. Terwijl ik daarna nog een uurtje gewacht heb kreeg ik maar milde effecten. Net alsof ik een glas of 2 wijn binnen zou hebben. Viel me dat tegen! Dus heb ik op hetzelfde tempo nog eens 2x50mg binnen gedaan. Van die 200mg werd ik er niet echt vrolijker van. UIteindelijk na 3u te 'wachten' op de veelbeloofde zalige effecten ben ik maar overstapt op 2 xtc tabletten die ik op de kop heb kunnen tikken. Die deden het wèl zoals verwacht en heb die op een verloop van 4u soldaat gemaakt en ben zo al bij al van 23u tot 6u lekker kunnen door gaan.

Klinkt dit bekend in de oren? Heb ik iets verkeerd gedaan? (buiten de combo 6-apb/xtc maybe) Verwacht ik te veel van 6-apb? Is de dosis te laag?
Klik om te vergroten...
Klinkt bekend al had ik hogere dosering die te laag was (175)
Roze Olifant zei:
De startdosering is inderdaad echt te laag. Mijn ervaring is ook dat 6-APB van sommige vendors wat ondergedoseerd lijkt, en de succinaat-variant is sowieso al een stuk minder potent dan de (vroeger meer verkrijgbare) HCL-variant. Dosering is daardoor anders.

Ik zit meestal met mijn 6-APB (zeer vermoedelijk succinaat) ook wel rond de 200 mg of zelfs wat daarboven in totaal. Ik neem daarvan zeker 150 in één keer. En ik ben een lichtgewicht. Moet ik wel bij zeggen dat ik niet zo heel gevoelig ben voor de effecten van stimulanten en entactogenen dus altijd - ook van MDMA - wat meer heb moeten nemen. En dat mijn huidige 6-APB dus volgens mij gewoon niet zo potent is.
Klik om te vergroten...
Zoals hier gezegd en door vele anderen ga ik 200 ook doen. Dat 150/180 zwaar zou zijn vind ik verre van. Maar voorheen nam ik ook gram mdma mee naar feest en dat ging dan ook bijna op
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
180 is best heavy hoor vind ik.
Klik om te vergroten...
Vond 175 lekker maar net te mild, had er daarna ook 1,5 danstablet bij weggewerkt
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hebbenzekezine? zei:
Klinkt bekend al had ik hogere dosering die te laag was (175)

Zoals hier gezegd en door vele anderen ga ik 200 ook doen. Dat 150/180 zwaar zou zijn vind ik verre van. Maar voorheen nam ik ook gram mdma mee naar feest en dat ging dan ook bijna op
Klik om te vergroten...

Een gram MDMA is echt niet vergelijkbaar met 180 mg 6-APB… Tenzij je enórm slappe MDMA hebt. Een gram MDMA vind ik compleet idioot, de helft daarvan is al bizar veel.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
180 is best heavy hoor vind ik.
Klik om te vergroten...
Ligt dat er niet aan wat je precies zoekt? Ik had (volgens mij) 150 mg toen ik het meest euforische moment in mijn leven heb meegemaakt, en ik zat alleen op mijn kamer. Maar ik zou ik zou met die kop en mindset absoluut niet onder de mensen willen of kunnen komen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ligt dat er niet aan wat je precies zoekt? Ik had (volgens mij) 150 mg toen ik het meest euforische moment in mijn leven heb meegemaakt, en ik zat alleen op mijn kamer. Maar ik zou ik zou met die kop en mindset absoluut niet onder de mensen willen of kunnen komen.
Klik om te vergroten...

Weet je welke variant je had? Ik kan me herinneren dat ik vroeger (als in, een paar jaar geleden) ook veel potentere 6-APB had. Toen niet laten testen helaas, maar achteraf gezien moet dat wel haast de HCL-variant zijn geweest. Toen was 150 mg inderdaad al een hoge dosis die zelfs super dicht bij MDMA in de buurt kwam, zowel qua directe effecten als qua heftigheid van de bijwerkingen (maar dan dubbel zo lang natuurlijk). Met mijn huidige 6-APB - succinaat vermoed ik dus - is 150 mg voor mij echt aan de te flauwe kant.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Weet je welke variant je had? Ik kan me herinneren dat ik vroeger (als in, een paar jaar geleden) ook veel potentere 6-APB had. Toen niet laten testen helaas, maar achteraf gezien moet dat wel haast de HCL-variant zijn geweest. Toen was 150 mg inderdaad al een hoge dosis die zelfs super dicht bij MDMA in de buurt kwam, zowel qua directe effecten als qua heftigheid van de bijwerkingen (maar dan dubbel zo lang natuurlijk). Met mijn huidige 6-APB - succinaat vermoed ik dus - is 150 mg voor mij echt aan de te flauwe kant.
Klik om te vergroten...
Ik heb het niet getest, dus ik zou het niet weten. Dat was niet slim. Een deel van mijn hersenen dacht “ja maar dit is helemaal niet goed, joh. Dit kan helemaal niet. Je kunt je niet zo goed voelen en dan zonder kleerscheuren vanaf komen. Er is iets stuk. Een van je receptoren is gewoon gebroken”. Maar dat maakte niet uit, want ik voelde me zoooooo goed. En dat is ook het gevaar van die drugs zoals MDMA. Want op het moment dat je zo ongelofelijk lekker uit je dak gaat, waarom zou je nog denken aan iets als uitdroging, oververhitting, serotonine-syndroom, nier/leverfalen? Je wordt verblindt door de euforie. Het zorgt dat je niet meer aan de gevaren denkt. Tenminste, ik denk dat dat vaak gebeurd (bij mij meerdere keren). En ja het was fantastisch maar ik weet nu hoe het extreme der extreme is en ik leef nog. Dus voortaan ga ik lekker voor een lagere dosering. Om je gewoon lekker verliefd te worden op het leven.

Liefde maakt blind. Ik moet zo denken aan Family Guy, en Peter die voor de eerste keer xtc neemt en van de bank af glibbert terwijl hij mompelt: ahahahahahahaaaaa… everything here is fantastic 🥰😍

Zoiets.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Een gram MDMA is echt niet vergelijkbaar met 180 mg 6-APB… Tenzij je enorm slappe MDMA hebt. Een gram MDMA vind ik compleet idioot, de helft daarvan is al bizar veel.
Klik om te vergroten...
Een gram MDMA mee naar een feest gaat bij mij ook op alleen deel ik het aan iedereen uit.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hebbenzekezine? zei:
danstablet
Klik om te vergroten...
Mooie benaming, had deze nog niet eerder voorbij zien komen😁
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#20
XMR zei:
Mooie benaming, had deze nog niet eerder voorbij zien komen😁
Klik om te vergroten...
Haha die was me ook opgevallen. Gebruik nog weleens de noemer disco dansmunten. Beter goed gejat dan slecht verzonnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."