Even mijn ervaring delen over een avondje met 6-APB op een technofeestje.
Ik ben begonnen met een halfje (50mg)
Da's echt een té lichte dosis (suc-variant)
en een half uur later nog een halfje. Terwijl ik daarna nog een uurtje gewacht heb kreeg ik maar milde effecten. Net alsof ik een glas of 2 wijn binnen zou hebben. Viel me dat tegen!
6-APB dient zich er niet echt toe om te stapelen/bijnemen. Beste is dé goede dosis te vinden vr jezelf en als 1 inname.
Dus heb ik op hetzelfde tempo nog eens 2x50mg binnen gedaan. Van die 200mg werd ik er niet echt vrolijker van.
Not done, maar blijkbaar toch ook duidelijk iets mis met jouw "6-APB". Da's net potente entactogene energy-rush met milde visuals.
UIteindelijk na 3u te 'wachten' op de veelbeloofde zalige effecten ben ik maar overstapt op 2 xtc tabletten die ik op de kop heb kunnen tikken.
Het moet zijn dat uwe 6-APB pure brol was, want anders is nog eens 2 xtc pillen bovenop verspreidt 200mg 6-APB, totaal een NO-GO. Maar blijkbaar werkte de xtc wel nr behoren.
Klinkt dit bekend in de oren? Heb ik iets verkeerd gedaan? (buiten de combo 6-apb/xtc maybe) Verwacht ik te veel van 6-apb? Is de dosis te laag?
Neen totaal niet bekend meer, 6-APB was er meteen boenk op.
Maar bij mij was mn eerste kennismaking met 6-APB, de HCI variant, dat was potent spul en was 100mg echt wel sterke dosis zijn, zeker voor 1ste ervaring en daar ding ik ĂŒber fantastisch op en tot 12-15u, Ă©cht het van het, beste stim-rc overall.
Maar dan verdween de HCI variant en werd het de succinate variant.
Voor 6-APB succinate is een 1ste x 100mg (oraal) aanvaardbare startdosis. Succinate is ook de huidige standaard.
Ik had hier 100mg capsules van en vond die 100mg duidelijk te pover en nam ik de eerstvolgende x 2 capsules v 100mg = 200mg 6-APB en dat was mega duidelijk tooooo much, meer ferme lichamelijke en inner bijwerkingen die overheersten, zoals giga trillend zicht, hoofdpijn, zeer onrustig en angstig goevoel...en het totaal missen vd de anders zo positieve vette rush.
Ben ik gaan zoeken naar de goede dosis met capsules (door de capsules te openen en herverdelen), eerst 130mg, wat al duidelijk betere effecten opleverden, ook qua duur.
Na 2,5 maand pauze, geupscaled naar 150mg en dat was echt wel zogoed als mn perfecte dosis met werkingsduur rond 12-13u.
Maaaaanden later nog 180mg gedaan en dat was qua effecten iets meer visuals en langere werkingsduur richting 15u.
Sinds dit jaar de pure poedervorm besteld en via bommetje gedaan en daar was 130mg duidelijk zuiverder en potenter ivm capsules van 150-160mg.
Ik hield het hier tussen 130-150mg met top rush.
Ăn 6-APB echt niet mixen met andere stims of eender welke drug/rc, staat sterk potent opzichzelf.