Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB flauw, dan maar xtc

6-APB flauw, dan maar xtc

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebbenzekezine? zei:
Wat is je startdosis denk je dan? Hoe bepaal je die? Thnx voor het delen!

dips en depressief gevoel heb ik ook nooit gehad. Merkte ook dat het totaal geen kater geeft ten opzichte van mdma. Love gevoel al 10 jaar niet meer gehad. Misschien wel op een 200mg dosis 6apb. Ben benieuwd
Klik om te vergroten...
Uitproberen is het beste. Zelf een tijd lang 200mg 6-apb als dosis gehad en tegenwoordig 200mg start en na 4 uur 100mg erbij. Dan heb ik een avond, nacht en ochtend plezier.
T
TmlboykeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Even mijn ervaring delen over een avondje met 6-APB op een technofeestje.

Ik ben begonnen met een halfje (50mg) en een half uur later nog een halfje. Terwijl ik daarna nog een uurtje gewacht heb kreeg ik maar milde effecten. Net alsof ik een glas of 2 wijn binnen zou hebben. Viel me dat tegen! Dus heb ik op hetzelfde tempo nog eens 2x50mg binnen gedaan. Van die 200mg werd ik er niet echt vrolijker van. UIteindelijk na 3u te 'wachten' op de veelbeloofde zalige effecten ben ik maar overstapt op 2 xtc tabletten die ik op de kop heb kunnen tikken. Die deden het wĂšl zoals verwacht en heb die op een verloop van 4u soldaat gemaakt en ben zo al bij al van 23u tot 6u lekker kunnen door gaan.

Klinkt dit bekend in de oren? Heb ik iets verkeerd gedaan? (buiten de combo 6-apb/xtc maybe) Verwacht ik te veel van 6-apb? Is de dosis te laag?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tmlboyke zei:
Even mijn ervaring delen over een avondje met 6-APB op een technofeestje.

Ik ben begonnen met een halfje (50mg) en een half uur later nog een halfje. Terwijl ik daarna nog een uurtje gewacht heb kreeg ik maar milde effecten. Net alsof ik een glas of 2 wijn binnen zou hebben. Viel me dat tegen! Dus heb ik op hetzelfde tempo nog eens 2x50mg binnen gedaan. Van die 200mg werd ik er niet echt vrolijker van. UIteindelijk na 3u te 'wachten' op de veelbeloofde zalige effecten ben ik maar overstapt op 2 xtc tabletten die ik op de kop heb kunnen tikken. Die deden het wĂšl zoals verwacht en heb die op een verloop van 4u soldaat gemaakt en ben zo al bij al van 23u tot 6u lekker kunnen door gaan.

Klinkt dit bekend in de oren? Heb ik iets verkeerd gedaan? (buiten de combo 6-apb/xtc maybe) Verwacht ik te veel van 6-apb? Is de dosis te laag?
Klik om te vergroten...
Te lage startdosering 6-apb. Ik niet hoe zwaar je bent maar dat is echt weinig. Ik weeg zelf 95kg en neem vaak 2x 100mg of 200 in 1 keer. Anders kom je er niet lekker in en dan kun je bijnemen wat je wil alleen ga je niet meer het gewenste effect krijgen.

De combinatie van 6-apb en xtc zou ik echt sterk afraden. Heftigere katers en onvoorspelbare effecten. Plus alle negatieve bijwerkingen worden heftiger.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
De startdosering is inderdaad echt te laag. Mijn ervaring is ook dat 6-APB van sommige vendors wat ondergedoseerd lijkt, en de succinaat-variant is sowieso al een stuk minder potent dan de (vroeger meer verkrijgbare) HCL-variant. Dosering is daardoor anders.

Ik zit meestal met mijn 6-APB (zeer vermoedelijk succinaat) ook wel rond de 200 mg of zelfs wat daarboven in totaal. Ik neem daarvan zeker 150 in één keer. En ik ben een lichtgewicht. Moet ik wel bij zeggen dat ik niet zo heel gevoelig ben voor de effecten van stimulanten en entactogenen dus altijd - ook van MDMA - wat meer heb moeten nemen. En dat mijn huidige 6-APB dus volgens mij gewoon niet zo potent is.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#5
2x XTC met onbekende inhoud opslokken in 4u tijd, daar zou ik eerder vragen over hebben.
Verder inderdaad startdosereing van de 6-APB te laag.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tmlboyke zei:
Even mijn ervaring delen over een avondje met 6-APB op een technofeestje.

Ik ben begonnen met een halfje (50mg) en een half uur later nog een halfje. Terwijl ik daarna nog een uurtje gewacht heb kreeg ik maar milde effecten. Net alsof ik een glas of 2 wijn binnen zou hebben. Viel me dat tegen! Dus heb ik op hetzelfde tempo nog eens 2x50mg binnen gedaan. Van die 200mg werd ik er niet echt vrolijker van. UIteindelijk na 3u te 'wachten' op de veelbeloofde zalige effecten ben ik maar overstapt op 2 xtc tabletten die ik op de kop heb kunnen tikken. Die deden het wĂšl zoals verwacht en heb die op een verloop van 4u soldaat gemaakt en ben zo al bij al van 23u tot 6u lekker kunnen door gaan.

Klinkt dit bekend in de oren? Heb ik iets verkeerd gedaan? (buiten de combo 6-apb/xtc maybe) Verwacht ik te veel van 6-apb? Is de dosis te laag?
Klik om te vergroten...
Ja de dosering komt wel redelijk nauw bij 6-APB inderdaad. Het is niet iets waar je steeds een beetje van bijpakt. Maar je moet in één keer de juiste dosis pakken en dan niks meer maar ook niks minder. In mijn ervaring ligt de sweetspot zo rond de 150-180 milligram 6-APB succinaat. Daar kunnen natuurlijk wat individuele verschillen bij komen kijken.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ja de dosering komt wel redelijk nauw bij 6-APB inderdaad. Het is niet iets waar je steeds een beetje van bijpakt. Maar je moet in één keer de juiste dosis pakken en dan niks meer maar ook niks minder. In mijn ervaring ligt de sweetspot zo rond de 150-180 milligram 6-APB succinaat. Daar kunnen natuurlijk wat individuele verschillen bij komen kijken.
Klik om te vergroten...
180 is best heavy hoor vind ik.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Persoonlijk vind ik 130 dan weer underwhelming. Dusja., vandaar dat ik zeg dat doseren van 6-APB nogal nauw komt en dat er een specifieke sweet spot lijkt te zijn (die mogelijk niet voor iedereen hetzelfde is) :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
180 is best heavy hoor vind ik.
Klik om te vergroten...
Eens
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hebbenzekezine? zei:
Ik denk dat ik het ook iets meer moet gunnen qua dosering. Mijn bevinding komt volgende maand. Ben stiekem ook wel bang door horrorverhalen van mensen die te hard gingen op 6apb
Klik om te vergroten...

Te hard gaan op 6-APB geeft gewoon basically hetzelfde beeld als te hard gaan op M. TĂ© is nooit goed
 ze zijn niet zo verschillend in dat opzicht. Voor beide geldt dat je je eigen sweet spot moet ontdekken. Ik zou de ‘meer dan 150 mg’ zeker een kans geven.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Te hard gaan op 6-APB geeft gewoon basically hetzelfde beeld als te hard gaan op M. TĂ© is nooit goed
 ze zijn niet zo verschillend in dat opzicht. Voor beide geldt dat je je eigen sweet spot moet ontdekken. Ik zou de ‘meer dan 150 mg’ zeker een kans geven.
Klik om te vergroten...
Dan heb ik zelf geen angst. Thnx!
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
New Dawn zei:
Bij mij was er niets te merken van 50ug 1P-LSD, het werd overstemd door de 150mg 6-APB.
Maar ik heb doorgaans ook een hogere dosering van psychedelica nodig dan andere mensen...
Klik om te vergroten...
Ik nam bij mijn 150mg 6-APB ook ongeveer 60mcg 1P-LSD maar ook daar voelde ik eigenlijk niks van. Als ik het nog eens over doe ga ik voor 80mcg 1P-LSD. Heb wel eens 100mcg gedaan samen met MDMA maar gezien de setting was 100mcg weer net iets te veel. Kon niet zo in de feest stemming komen.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tmlboyke zei:
Even mijn ervaring delen over een avondje met 6-APB op een technofeestje.

Ik ben begonnen met een halfje (50mg)
Klik om te vergroten...
Da's echt een té lichte dosis (suc-variant)
Tmlboyke zei:
en een half uur later nog een halfje. Terwijl ik daarna nog een uurtje gewacht heb kreeg ik maar milde effecten. Net alsof ik een glas of 2 wijn binnen zou hebben. Viel me dat tegen!
Klik om te vergroten...
6-APB dient zich er niet echt toe om te stapelen/bijnemen. Beste is dé goede dosis te vinden vr jezelf en als 1 inname.
Tmlboyke zei:
Dus heb ik op hetzelfde tempo nog eens 2x50mg binnen gedaan. Van die 200mg werd ik er niet echt vrolijker van.
Klik om te vergroten...
Not done, maar blijkbaar toch ook duidelijk iets mis met jouw "6-APB". Da's net potente entactogene energy-rush met milde visuals.
Tmlboyke zei:
UIteindelijk na 3u te 'wachten' op de veelbeloofde zalige effecten ben ik maar overstapt op 2 xtc tabletten die ik op de kop heb kunnen tikken.
Klik om te vergroten...
Het moet zijn dat uwe 6-APB pure brol was, want anders is nog eens 2 xtc pillen bovenop verspreidt 200mg 6-APB, totaal een NO-GO. Maar blijkbaar werkte de xtc wel nr behoren.
Tmlboyke zei:
Klinkt dit bekend in de oren? Heb ik iets verkeerd gedaan? (buiten de combo 6-apb/xtc maybe) Verwacht ik te veel van 6-apb? Is de dosis te laag?
Klik om te vergroten...
Neen totaal niet bekend meer, 6-APB was er meteen boenk op.
Maar bij mij was mn eerste kennismaking met 6-APB, de HCI variant, dat was potent spul en was 100mg echt wel sterke dosis zijn, zeker voor 1ste ervaring en daar ding ik ĂŒber fantastisch op en tot 12-15u, Ă©cht het van het, beste stim-rc overall.

Maar dan verdween de HCI variant en werd het de succinate variant.
Voor 6-APB succinate is een 1ste x 100mg (oraal) aanvaardbare startdosis. Succinate is ook de huidige standaard.

Ik had hier 100mg capsules van en vond die 100mg duidelijk te pover en nam ik de eerstvolgende x 2 capsules v 100mg = 200mg 6-APB en dat was mega duidelijk tooooo much, meer ferme lichamelijke en inner bijwerkingen die overheersten, zoals giga trillend zicht, hoofdpijn, zeer onrustig en angstig goevoel...en het totaal missen vd de anders zo positieve vette rush.
Ben ik gaan zoeken naar de goede dosis met capsules (door de capsules te openen en herverdelen), eerst 130mg, wat al duidelijk betere effecten opleverden, ook qua duur.
Na 2,5 maand pauze, geupscaled naar 150mg en dat was echt wel zogoed als mn perfecte dosis met werkingsduur rond 12-13u.
Maaaaanden later nog 180mg gedaan en dat was qua effecten iets meer visuals en langere werkingsduur richting 15u.
Sinds dit jaar de pure poedervorm besteld en via bommetje gedaan en daar was 130mg duidelijk zuiverder en potenter ivm capsules van 150-160mg.
Ik hield het hier tussen 130-150mg met top rush.

Én 6-APB echt niet mixen met andere stims of eender welke drug/rc, staat sterk potent opzichzelf.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nihilist88 zei:
Da's echt een té lichte dosis (suc-variant)

6-APB dient zich er niet echt toe om te stapelen/bijnemen. Beste is dé goede dosis te vinden vr jezelf en als 1 inname.

Not done, maar blijkbaar toch ook duidelijk iets mis met jouw "6-APB". Da's net potente entactogene energy-rush met milde visuals.

Het moet zijn dat uwe 6-APB pure brol was, want anders is nog eens 2 xtc pillen bovenop verspreidt 200mg 6-APB, totaal een NO-GO. Maar blijkbaar werkte de xtc wel nr behoren.

Neen totaal niet bekend meer, 6-APB was er meteen boenk op.
Maar bij mij was mn eerste kennismaking met 6-APB, de HCI variant, dat was potent spul en was 100mg echt wel sterke dosis zijn, zeker voor 1ste ervaring en daar ding ik ĂŒber fantastisch op en tot 12-15u, Ă©cht het van het, beste stim-rc overall.

Maar dan verdween de HCI variant en werd het de succinate variant.
Voor 6-APB succinate is een 1ste x 100mg (oraal) aanvaardbare startdosis. Succinate is ook de huidige standaard.

Ik had hier 100mg capsules van en vond die 100mg duidelijk te pover en nam ik de eerstvolgende x 2 capsules v 100mg = 200mg 6-APB en dat was mega duidelijk tooooo much, meer ferme lichamelijke en inner bijwerkingen die overheersten, zoals giga trillend zicht, hoofdpijn, zeer onrustig en angstig goevoel...en het totaal missen vd de anders zo positieve vette rush.
Ben ik gaan zoeken naar de goede dosis met capsules (door de capsules te openen en herverdelen), eerst 130mg, wat al duidelijk betere effecten opleverden, ook qua duur.
Na 2,5 maand pauze, geupscaled naar 150mg en dat was echt wel zogoed als mn perfecte dosis met werkingsduur rond 12-13u.
Maaaaanden later nog 180mg gedaan en dat was qua effecten iets meer visuals en langere werkingsduur richting 15u.
Sinds dit jaar de pure poedervorm besteld en via bommetje gedaan en daar was 130mg duidelijk zuiverder en potenter ivm capsules van 150-160mg.
Ik hield het hier tussen 130-150mg met top rush.

Én 6-APB echt niet mixen met andere stims of eender welke drug/rc, staat sterk potent opzichzelf.
Klik om te vergroten...
Dus in dit geval denk ik 1,5 pellet van 130mg is niet verstandig volgende maand? Ben bang
Voor angst. Maar van andere vendor had ik gele pellets met naar hun eigen zeggen 100mg, ik nam hier 1 3/4 van, 175 mg moet dat dan ongeveer zijn. Was net te mild. Zou die 20mg een drastisch verschil zijn? Het poeder dat ik heb heb ik in capsules van 100mg gedaan, kan proberen 100 +50 te doen maar dat klinkt dan te weinig.
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Tmlboyke zei:
Even mijn ervaring delen over een avondje met 6-APB op een technofeestje.

Ik ben begonnen met een halfje (50mg) en een half uur later nog een halfje. Terwijl ik daarna nog een uurtje gewacht heb kreeg ik maar milde effecten. Net alsof ik een glas of 2 wijn binnen zou hebben. Viel me dat tegen! Dus heb ik op hetzelfde tempo nog eens 2x50mg binnen gedaan. Van die 200mg werd ik er niet echt vrolijker van. UIteindelijk na 3u te 'wachten' op de veelbeloofde zalige effecten ben ik maar overstapt op 2 xtc tabletten die ik op de kop heb kunnen tikken. Die deden het wĂšl zoals verwacht en heb die op een verloop van 4u soldaat gemaakt en ben zo al bij al van 23u tot 6u lekker kunnen door gaan.

Klinkt dit bekend in de oren? Heb ik iets verkeerd gedaan? (buiten de combo 6-apb/xtc maybe) Verwacht ik te veel van 6-apb? Is de dosis te laag?
Klik om te vergroten...
Ik zou nu graag wat gebruiken, heb helaas niets in huis gehaald😉😁
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen idee of dit nog zou kunnnen op korte termijn
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hebbenzekezine? zei:
Dus in dit geval denk ik 1,5 pellet van 130mg is niet verstandig volgende maand? Ben bang
Voor angst. Maar van andere vendor had ik gele pellets met naar hun eigen zeggen 100mg, ik nam hier 1 3/4 van, 175 mg moet dat dan ongeveer zijn. Was net te mild. Zou die 20mg een drastisch verschil zijn? Het poeder dat ik heb heb ik in capsules van 100mg gedaan, kan proberen 100 +50 te doen maar dat klinkt dan te weinig.
Klik om te vergroten...
6-APB nog nooit in pellets gehad, denk dat dit ook de minst zuivere vorm is en ook duurder tov poeder. Zie dat bedoel ik dus, 175mg 6-APB is normaal gezien stevige dosis, maar die pellets bevatten hoogstwaarschijnlijk minder actieve stof. Ik had eerder 6-APB en 4-FMA in capsules en 3-FA in pellets. Sinds dit jaar ze alledrie in poedervorm gekocht en is zuiverder en beter te doseren in bommetje of capsule. Ik moest van elk nooit zo hoog doseren als bij capsules en pellets, voor toch lekkere potente rush. Bij 3-FA was dit verschil enorm, van 150mg pellets naar 130-150mg poeder, waarvan het poeder veel potenter was.
Een dosering hangt ook af van je lichaamsbouw, gezondheid en BMI af, ikzelf ben eerder slank, 176cm en snel metabolisme.
Ik zou echt naar 'pure' poeders gaan. En ja 20mg kan zeker ferm verschil geven, zelf ervaren met die 200mg 6-APB, dat er echt giga over was en werd 150mg goede dosis en ook paar keer 180mg. Nu met puur poeder heb ik met dosis van 150mg de potentie van 180mg capsule.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Te hard gaan op 6-APB geeft gewoon basically hetzelfde beeld als te hard gaan op M. TĂ© is nooit goed
 ze zijn niet zo verschillend in dat opzicht. Voor beide geldt dat je je eigen sweet spot moet ontdekken. Ik zou de ‘meer dan 150 mg’ zeker een kans geven.
Klik om te vergroten...
Indd bij mij is dit 150mg poeder en heb tussen de 100-200mg gezeten, dus was echt wel ff goed zoeken, voor die geweldige potente rush.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nihilist88 zei:
6-APB nog nooit in pellets gehad, denk dat dit ook de minst zuivere vorm is en ook duurder tov poeder. Zie dat bedoel ik dus, 175mg 6-APB is normaal gezien stevige dosis, maar die pellets bevatten hoogstwaarschijnlijk minder actieve stof. Ik had eerder 6-APB en 4-FMA in capsules en 3-FA in pellets. Sinds dit jaar ze alledrie in poedervorm gekocht en is zuiverder en beter te doseren in bommetje of capsule. Ik moest van elk nooit zo hoog doseren als bij capsules en pellets, voor toch lekkere potente rush. Bij 3-FA was dit verschil enorm, van 150mg pellets naar 130-150mg poeder, waarvan het poeder veel potenter was.
Een dosering hangt ook af van je lichaamsbouw, gezondheid en BMI af, ikzelf ben eerder slank, 176cm en snel metabolisme.
Ik zou echt naar 'pure' poeders gaan. En ja 20mg kan zeker ferm verschil geven, zelf ervaren met die 200mg 6-APB, dat er echt giga over was en werd 150mg goede dosis en ook paar keer 180mg. Nu met puur poeder heb ik met dosis van 150mg de potentie van 180mg capsule.
Klik om te vergroten...
Jammer dat dat poeder nog niet getest is, anders nam ik daar wel wat van mee volgens jouw advies. Maar idd ik denk dat die webshops ook bewust hoger adverteren en minder in proppen voor de verkoop. Is handel
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb 130mg pellets en in t verleden bleek 100 of 130mg hiervan beide underwhelming. Deze zijn overduidelijk de succinaat variant, dat is op dit moment sowieso de meest gangbare en dan zou ik minstens 150mg adviseren en is voor mijzelf 180mg de "sweet spot" (80kg). Alles zo lezende zou t zo kunnen zijn dat de poedervorm de HCL variant is (die is potenter dus minder mg nodig voor hetzelfde effect)? In geval van twijfel zou ik bij de vendor navragen welke variant het is, je wil niet over- of onderdoseren, zoals OP, dat is erg zonde. Bijnemen is ook minder zinvol dan bij xtc bijv., je moet echt in 1x goed doseren maar het duurt een stuk langer voor het effect intreed en de come up is softer, dus het klapt er minder in. Verder is de totale duur ook langer dan bij xtc/mdma en de rush is wat stabieler, vandaar dat bijnemen ook minder zinvol is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."