#1
Vond 175 lekker maar net te mild, had er daarna ook 1,5 danstablet bij weggewerkt180 is best heavy hoor vind ik.
Vond 175 lekker maar net te mild, had er daarna ook 1,5 danstablet bij weggewerkt180 is best heavy hoor vind ik.
Klinkt bekend al had ik hogere dosering die te laag was (175)
Zoals hier gezegd en door vele anderen ga ik 200 ook doen. Dat 150/180 zwaar zou zijn vind ik verre van. Maar voorheen nam ik ook gram mdma mee naar feest en dat ging dan ook bijna op
Ligt dat er niet aan wat je precies zoekt? Ik had (volgens mij) 150 mg toen ik het meest euforische moment in mijn leven heb meegemaakt, en ik zat alleen op mijn kamer. Maar ik zou ik zou met die kop en mindset absoluut niet onder de mensen willen of kunnen komen.180 is best heavy hoor vind ik.
Ligt dat er niet aan wat je precies zoekt? Ik had (volgens mij) 150 mg toen ik het meest euforische moment in mijn leven heb meegemaakt, en ik zat alleen op mijn kamer. Maar ik zou ik zou met die kop en mindset absoluut niet onder de mensen willen of kunnen komen.
Ik heb het niet getest, dus ik zou het niet weten. Dat was niet slim. Een deel van mijn hersenen dacht “ja maar dit is helemaal niet goed, joh. Dit kan helemaal niet. Je kunt je niet zo goed voelen en dan zonder kleerscheuren vanaf komen. Er is iets stuk. Een van je receptoren is gewoon gebroken”. Maar dat maakte niet uit, want ik voelde me zoooooo goed. En dat is ook het gevaar van die drugs zoals MDMA. Want op het moment dat je zo ongelofelijk lekker uit je dak gaat, waarom zou je nog denken aan iets als uitdroging, oververhitting, serotonine-syndroom, nier/leverfalen? Je wordt verblindt door de euforie. Het zorgt dat je niet meer aan de gevaren denkt. Tenminste, ik denk dat dat vaak gebeurd (bij mij meerdere keren). En ja het was fantastisch maar ik weet nu hoe het extreme der extreme is en ik leef nog. Dus voortaan ga ik lekker voor een lagere dosering. Om je gewoon lekker verliefd te worden op het leven.Weet je welke variant je had? Ik kan me herinneren dat ik vroeger (als in, een paar jaar geleden) ook veel potentere 6-APB had. Toen niet laten testen helaas, maar achteraf gezien moet dat wel haast de HCL-variant zijn geweest. Toen was 150 mg inderdaad al een hoge dosis die zelfs super dicht bij MDMA in de buurt kwam, zowel qua directe effecten als qua heftigheid van de bijwerkingen (maar dan dubbel zo lang natuurlijk). Met mijn huidige 6-APB - succinaat vermoed ik dus - is 150 mg voor mij echt aan de te flauwe kant.
Een gram MDMA mee naar een feest gaat bij mij ook op alleen deel ik het aan iedereen uit.Een gram MDMA is echt niet vergelijkbaar met 180 mg 6-APB… Tenzij je enorm slappe MDMA hebt. Een gram MDMA vind ik compleet idioot, de helft daarvan is al bizar veel.
Mooie benaming, had deze nog niet eerder voorbij zien komen😁danstablet
Haha die was me ook opgevallen. Gebruik nog weleens de noemer disco dansmunten. Beter goed gejat dan slecht verzonnen.Mooie benaming, had deze nog niet eerder voorbij zien komen😁
Ik deel uiteraard ook uit. De kwaliteit was wel erg bagger moet ik zeggen. En of t een gram was is natuurlijk ook te betwisten.Een gram MDMA mee naar een feest gaat bij mij ook op alleen deel ik het aan iedereen uit.
Ik denk dat ik het ook iets meer moet gunnen qua dosering. Mijn bevinding komt volgende maand. Ben stiekem ook wel bang door horrorverhalen van mensen die te hard gingen op 6apbIk nam 150mg en vond het ook maar matig allemaal. mdma light met dubbel zo lange (matige) werking en uitwerking. Maar misschien is 150mg dan ook te laag om er echt lekker op te gaan. Toch heb ik niet echt het idee dat 6-APB mijn ding is. Maar wie weet geef ik het nog een kans.
Vertel eens wat meer!Hoewel het vaak word afgeraden gebruik ik er soms een beetje 1cp-LSD bij. Samen met 6-APB een mooie lange werking. Zo’n 20 tot 40 microgram voegt wel wat toe.
Bij mij was er niets te merken van 50ug 1P-LSD, het werd overstemd door de 150mg 6-APB.Hoewel het vaak word afgeraden gebruik ik er soms een beetje 1cp-LSD bij. Samen met 6-APB een mooie lange werking. Zo’n 20 tot 40 microgram voegt wel wat toe.
De 6-APB voelt t.o.v. MDMA ietsjes koeler en minder verwarrend aan. Ik krijg dan een scherpere blik zeg maar. Niet bepaald een 'lovely' of speels gevoel. Wel enorm veel energie, maar niet opgefokt. Zodra ik LSD in de mix erbij gooi dan is alles ineens niet meer zo logisch meer. Het scherpe is er dan af en kan dan om iets heel eenvoudigs of iets waarvan in verward raak of niet meer snap enorm lachen en de humor er wel van inzien. Alleen op 6-APB snap ik het allemaal wel aan wat er om me heen allemaal afspeelt. Een nieuwe stof wil ik vaak nog wel puur nemen zonder andere middelen om daarna te bepalen waar ik het dan later wel weer mee zou kunnen mixen en in welke omgeving het goed zal vallen. Ik hou wel van een experimentje zo nu en dan.Vertel eens wat meer!
Wat is je startdosis denk je dan? Hoe bepaal je die? Thnx voor het delen!De 6-APB voelt t.o.v. MDMA ietsjes koeler en minder verwarrend aan. Ik krijg dan een scherpere blik zeg maar. Niet bepaald een 'lovely' of speels gevoel. Wel enorm veel energie, maar niet opgefokt. Zodra ik LSD in de mix erbij gooi dan is alles ineens niet meer zo logisch meer. Het scherpe is er dan af en kan dan om iets heel eenvoudigs of iets waarvan in verward raak of niet meer snap enorm lachen en de humor er wel van inzien. Alleen op 6-APB snap ik het allemaal wel aan wat er om me heen allemaal afspeelt. Een nieuwe stof wil ik vaak nog wel puur nemen zonder andere middelen om daarna te bepalen waar ik het dan later wel weer mee zou kunnen mixen en in welke omgeving het goed zal vallen. Ik hou wel van een experimentje zo nu en dan.
De MDMA is op, en zolang ik een voorraadje 6-APB heb en een blistertje MaXTC-pelets/Borax bij de hand heb zie ik niet in waarom ik nog MDMA aanschaffen. Ik gebruik al meer dan 25 jaar MDMA en 30 jaar gewoon Acid/LSD en pas sinds een paar jaar dus 6-APB en deze heeft nu toch wel mijn voorkeur. Vooral de langere werkingsduur en de afwezigheid om maar de hele tijd bij te nemen zoals ik bij MDMA vaak doe bevalt me eigenlijk wel goed. Een beetje feest begint om 23.00 uur en eindigt om 06 / 07.00 uur en dan is een goeie dosis 6-APB precies genoeg. Ik neem een goeie startdosis (denk ik dan, want geen weegschaal mee natuurlijk) en ergens later in de nacht nog een beetje bij. In de praktijk lig ik dan pas rond een uur of 10-11-12 in bed, slaap wat, sta fris op, doe boodschappen en maak avondeten en eet goed. En weer: geen dinsdagdips of depressief gevoel want dat zit niet in mijn aard.
Uitproberen is het beste. Zelf een tijd lang 200mg 6-apb als dosis gehad en tegenwoordig 200mg start en na 4 uur 100mg erbij. Dan heb ik een avond, nacht en ochtend plezier.Wat is je startdosis denk je dan? Hoe bepaal je die? Thnx voor het delen!
dips en depressief gevoel heb ik ook nooit gehad. Merkte ook dat het totaal geen kater geeft ten opzichte van mdma. Love gevoel al 10 jaar niet meer gehad. Misschien wel op een 200mg dosis 6apb. Ben benieuwd
Ik denk dat ik het ook iets meer moet gunnen qua dosering. Mijn bevinding komt volgende maand. Ben stiekem ook wel bang door horrorverhalen van mensen die te hard gingen op 6apb
Dan heb ik zelf geen angst. Thnx!Te hard gaan op 6-APB geeft gewoon basically hetzelfde beeld als te hard gaan op M. Té is nooit goed… ze zijn niet zo verschillend in dat opzicht. Voor beide geldt dat je je eigen sweet spot moet ontdekken. Ik zou de ‘meer dan 150 mg’ zeker een kans geven.
Ik nam bij mijn 150mg 6-APB ook ongeveer 60mcg 1P-LSD maar ook daar voelde ik eigenlijk niks van. Als ik het nog eens over doe ga ik voor 80mcg 1P-LSD. Heb wel eens 100mcg gedaan samen met MDMA maar gezien de setting was 100mcg weer net iets te veel. Kon niet zo in de feest stemming komen.Bij mij was er niets te merken van 50ug 1P-LSD, het werd overstemd door de 150mg 6-APB.
Maar ik heb doorgaans ook een hogere dosering van psychedelica nodig dan andere mensen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."