#1
Zo dus?Een keer met vrij hoge dosering had ik het gevoel geen oogleden te hebben omdat als ik mijn ogen sloot ik gewoon nog alles kon blijven zien. Het was alsof mijn oogleden doorzichtig waren ofzo. En als ik me focuste zag ik een polonaise door een bos lopen met mensen die ik kon besturen in hun snelheid met mijn eigen gedachten. Fotorealistisch en niet te onderscheiden van real life. Niet bepaald wat ik zocht maar ik was wel zwaar impressed wat het kan doen als je hoog doseert.
