Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ervaring met eerdere drugs: X, G, 3m, 4m, pep, sos, 2cb, truffels, wiet. Ik gebruik ongeveer 1-2x per maand Bij een feestje met Oud en Nieuw 6APB poeder genomen opgelost in een drankje. Wel eerdere ervaring mee. Om 22.00.een goede.mespunt en om 23.00 nog een keer. Verder de hele nacht tot.7.00 niet meer hoeven bijnemen. Verder 1biertje en 1 glas champagne. De uitwerking was hemels. 1 van.mn beste drugservaringen. Beetje zoals de eerste 1x keer X. Eerst complete liefdes verklaringen aan mn vriendin, op het huisfeest vet sociaal gedaan. Hele tijd verliefde kriebels in mn buik en realiseren wat de wereld toch mooi is, gevoelens van dankbaarheid en innerlijke vrede. Zelfs met X nog nooit gehad. Compleet roze bril. En dan tegelijkertijd de muziek echt voelen, met ogen dicht leek het alsof ik op een wolk over de muziek zweefde. Samen staan met mm vriendin smolt ik in haar over zo leek het. Alles werd zacht en fluide, leek alsof ik bij iedereen pure goedheid zag. Dat mensen in de basis super sociale wezens zijn en de hele mensheid bij elkaar hoort 😂 Zelfs met X dit niet gehad. Bizar de wereld voelde als een hemel zonder pijn en vredriet, volstrekt volmaakt. Ik had zelf de gedachte, als ik nu zou sterven is dat ok en ga ik in perfecte harmonie en volmaaktheid heen 🙈 En voel me nu nog steeds zo.fakking goed de dag erna (terwijl maar 3uur geslapen! Loop hele dag met een smile, zeg iedereen gedag. Geluksniveau 10/10. Zelfs die afterglow vandaag is hemels.🤩"
"Hebbenzekezine? zei: Geen idee van de genomen hoeveelheid? Klik om te vergroten... Ik heb 2x een mespunt genomen met een klein hoopje op het uiteinde . Dit van een zakje van 0.5 gr. Het lijkt niet alsof er enorm veel uit is, dus het is zeker geen 200mg."
"Snuffelaar zei: Interessante ervaring, komt totaal niet overeen met mijn ervaringen ermee, maar dat is net positief en ben blij dat je een leuke nacht hebt gehad! Vind het veels te stimulerend op een geforceerde manier en het liefde gevoel miniem. Het kan inderdaad ook best wezen dat je de na effecten de dag later nog gevoeld hebt, aangezien dat 6 tot 48 uur kan duren, afhankelijk van je dosering. Mag ik vragen welke soort je had? Hier is een quote van PsychonautWiki : Klik om te vergroten... Dat verbaasde mij ook na alle verhalen die ik erover gelezen had. Maar het liefdes gevoel was dus sterker dan ik vaak bij X heb. Ik had hele liefdes-serenades afgestoken aan mijn vriendin. Ze was helemaal verbaasd: "dat doe je anders nooit" hahaha. Ook had ik enorm sterk de behoefte om te verbinden. Wat me verder opviel was de enorm lange werkingstijd, om 6.00 voelde ik me nog net zo space als uren geleden. Wel in een constante flow, geen pieken en dalen. Gewoon uren steady. Mijn poeder was licht bruin, besteld bij een RC vendor. Ik weet niet of ik de naam mag noemen? Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb deze niet getest, dus ik zou niet weten wat voor 'soort' het is."
"Foxy Methoxy zei: Heerlijke ervaring! Ik zou zelf altijd afwegen, maar ieder zijn ding. Naar mijn mening kan 6-APB kan nogal een verschil geven tussen zeg 160mg of 200mg. Klik om te vergroten... Ja goede tip, ik gebruik ook wel regelmatig 3m en 4m en doe dat wel 'op gevoel', dat werkt meestal best. Als het niet helemaal aanslaat gewoon wat bijnemen. Ik heb toch het gevoel dat dit met 6-apb anders is. Toch heeft poeder wel mijn voorkeur, omdat het wel een gevoel van controle geeft (maar dat kan schijn zijn), in de zin van dat je beetje bij beetje kan bijnemen."