#1
Bedoel je dat gevoel dat je wat vermoeid wordt door de intensiteit van de trip en alle prikkels, maar dat de trip daar geen fuck om geeft en maar door blijft werken?Vooral mentaal, "uitgecheckt"
Bedoel je dat gevoel dat je wat vermoeid wordt door de intensiteit van de trip en alle prikkels, maar dat de trip daar geen fuck om geeft en maar door blijft werken?Vooral mentaal, "uitgecheckt"
Ik zou er inderdaad niet van uitgaan dat die pillen heel precies gedoseerd zijn nee.Ja ik had destijds 100mg tabletten gebroken en dus tot 175 gedoseerd. Maar ja, wie zegt dat ze echt 100mg per stuk waren, toch? Ik wil morgen alleen geen teleurstelling en dit keer heb ik dus 130mg tabletten. De gember en vrij lege maag destijds voorkwamen misselijkheid. Tevens heb ik bij mdma ook misselijkheid maar wel pas na een flinke hoeveelheid.
ben nu beetje huiverig door 195mg te nemen (wat dus ongetwijfeld minder is dan werkelijke hoeveelheid gezien pellets)
Denk jij dat er geen 130mg in die pellets zit dan?Ja ik had destijds 100mg tabletten gebroken en dus tot 175 gedoseerd. Maar ja, wie zegt dat ze echt 100mg per stuk waren, toch? Ik wil morgen alleen geen teleurstelling en dit keer heb ik dus 130mg tabletten. De gember en vrij lege maag destijds voorkwamen misselijkheid. Tevens heb ik bij mdma ook misselijkheid maar wel pas na een flinke hoeveelheid.
ben nu beetje huiverig door 195mg te nemen (wat dus ongetwijfeld minder is dan werkelijke hoeveelheid gezien pellets)
Bij M komt het minder nauw, die "bandbreedte" is wat groter, blijkt. Dat maak ik ook op uit ervaringen van anderen met 6-apb. Kan snel omslaan naar onprettig als je net te hoog zit. Dat lees ik het meest over ervaringen met 190-200mg of meer.Zou 20mg een flink verschil maken? Teveel M is mij ook nooit een ramp geweest
Ik zelf denk dat dat wel ongeveer klopt maar dat het gewicht van de pellet misschien ook wordt bepaald door bijv. toegevoegde vulstoffen. Ik denk dat de poedervorm wat dat betreft zuiverder zou kunnen zijn en dus nauwkeuriger af te wegen.Denk jij dat er geen 130mg in die pellets zit dan?
Ja zoiets. Overwhelmed. En dat je brein dan ff zegt "ik trek me even terug" terwijl ik fysiek wel wakker bleef 😁Bedoel je dat gevoel dat je wat vermoeid wordt door de intensiteit van de trip en alle prikkels, maar dat de trip daar geen fuck om geeft en maar door blijft werken?![]()
Toch voor 180 gegaan dus?1 rode 130mg pellet en halve 100mg pellet zitten er in. Een halve van de 130 bewaard voor straks
Fijne reis1 rode 130mg pellet en halve 100mg pellet zitten er in. Een halve van de 130 bewaard voor straks
Keep us posted! Ben heel erg benieuwd, fijne vlucht en geniet van het moment!Werkt serieus binnen 40
Minuten al de tering
Nog lekkerder dan vorige keer!Keep us posted! Ben heel erg benieuwd, fijne vlucht en geniet van het moment!
Stiekem een beetje gezond jaloers! Kan het eerst komende festival bijna niet afwachten.Nog lekkerder dan vorige keer!
Hou je het bij 180?T is heel lekker!
Nee heb 65 redose gedaan.Hou je het bij 180?
Vond je 180 te mild of ben je benieuwd wat een hogere dosis met je doet? Mag later natuurlijk ook beantwoordenNee heb 65 redose gedaan.
Waarom? 180mg is normaal genoeg voor een hele dag of nacht.Nee heb 65 redose gedaan.
Vond het alsnog te mildWaarom? 180mg is normaal genoeg voor een hele dag of nacht.
Dan zit je vrij hoog zeg, en je hebt zojuist getekend voor plafond dienst 😝Nee heb 65 redose gedaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."