Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma snuiven

mdma snuiven

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TestpaneelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey hey!!

Vannacht dacht ik even na en had ik zin in een beetje M. Normaal schraap ik een beetje poeder van t kristalletje af en maak hier een bommetje van(zo’n 150 tot 250mg meestal). Ik zat een beetje te denken en bedacht me “wat nou als ik het zou snuiven?” Na een tijdje dit afveagen heb ik het maar gedaan. Ik schraapte wat poeder af van het kristalletje en woog dit, het was 90mg. Ik had gelezen dat je via de neus minder nodig hebt, dus hier luisterde ik naar. Ik maakte zo’n 3 lijntjes en begon maar te snuiven. HET BRANDDE ALS DE PEST. ook na 3 minuten kwam dat gore spul in mn keel. Ik probeerde alles, maar niks haalde het weg. ‘T was maar ff lijden dan.
Ervaring
Na 10 minuten voelde ik het heel lichtjes opkomen, dit bleef heel lang door gaan eigenlijk.

na een uur besloot ik even op te staan en toen kickte het ineens een stuk harder in. Ik voelde me snel en lichtjes, maar een stuk minder heftig dan als ik het normaal voelde(als ik zou slikken)
Conclusie

DOE HET NIET!! HET BRANDT ALS DE PEST EN DE SMAAK IS OM VAN RE KOTSEN. ik hou het maar bij een pilletje of bommetje🙂🙂
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, MDMA staat erom bekend dat het niet fijn is voor je neus. Dat heb je proefondervindelijk mogen ervaren.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Testpaneel zei:
Hey hey!!

Vannacht dacht ik even na en had ik zin in een beetje M. Normaal schraap ik een beetje poeder van t kristalletje af en maak hier een bommetje van(zo’n 150 tot 250mg meestal). Ik zat een beetje te denken en bedacht me “wat nou als ik het zou snuiven?” Na een tijdje dit afveagen heb ik het maar gedaan. Ik schraapte wat poeder af van het kristalletje en woog dit, het was 90mg. Ik had gelezen dat je via de neus minder nodig hebt, dus hier luisterde ik naar. Ik maakte zo’n 3 lijntjes en begon maar te snuiven. HET BRANDDE ALS DE PEST. ook na 3 minuten kwam dat gore spul in mn keel. Ik probeerde alles, maar niks haalde het weg. ‘T was maar ff lijden dan.
Ervaring
Na 10 minuten voelde ik het heel lichtjes opkomen, dit bleef heel lang door gaan eigenlijk.

na een uur besloot ik even op te staan en toen kickte het ineens een stuk harder in. Ik voelde me snel en lichtjes, maar een stuk minder heftig dan als ik het normaal voelde(als ik zou slikken)
Conclusie

DOE HET NIET!! HET BRANDT ALS DE PEST EN DE SMAAK IS OM VAN RE KOTSEN. ik hou het maar bij een pilletje of bommetje🙂🙂
Klik om te vergroten...
Haha bedankt voor het korte tripreport!

Ik wil nog even toevoegen dat het effect van MDMA wat anders lijkt als het gesnoven wordt: dan voelt het wat meer speedy en wat minder prosociaal. Het is dus ook maar net waar je naar op zoek bent.
T
TestpaneelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Haha bedankt voor het korte tripreport!

Ik wil nog even toevoegen dat het effect van MDMA wat anders lijkt als het gesnoven wordt: dan voelt het wat meer speedy en wat minder prosociaal. Het is dus ook maar net waar je naar op zoek bent.
Klik om te vergroten...
Ja klopt! Het is een stuk anders dan het slikken, maar het kickte ook heel langzaampjes in en niet gelijk in 1 x zo heftig. Toch slik ik wel liever, dan kan je er ook nog langer van genieten🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Testpaneel zei:
DE SMAAK IS OM VAN RE KOTSEN.
Klik om te vergroten...
Dat is lichaam dat zegt:

je voedt me gif. stop nu!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Haha bedankt voor het korte tripreport!

Ik wil nog even toevoegen dat het effect van MDMA wat anders lijkt als het gesnoven wordt: dan voelt het wat meer speedy en wat minder prosociaal. Het is dus ook maar net waar je naar op zoek bent.
Klik om te vergroten...
Zijn alle entactogenen zo? Want 4-3-2-mmc doen exact hetzelfde qua metabolisme en bijhorende effecten.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Beter stop jij gewoon met alle drugs. @Testpaneel
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Zijn alle entactogenen zo? Want 4-3-2-mmc doen exact hetzelfde qua metabolisme en bijhorende effecten.
Klik om te vergroten...
Je krijgt van snuiven een hogere piekconcentratie in het bloed, waardoor de effecten harder zijn, maar korter duren.

MDMA triggert bovendien veel receptoren tegelijkertijd, maar niet allemaal even hard. Daardoor raken de effecten ook wat uit balans als je meer neemt. Daarnaast kan het first-pass metabolisme een stof anders worden afgebroken als je het snuift of slikt. Er loopt namelijk een ader rechtsreeks van de darmen naar de lever. Dus als je een drug inslikt wordt die stof eerst verwerkt door de lever voordat die naar het brein gaat. Bij MDMA, 4-MMC en 3-MMC is niet bekend of daar ook sprake van is. Wel leek 3-MMC bij varkens heel snel door de lever afgebroken te worden. Dat is een indicatie dat bij 3-MMC het first-pass metabolisme een verschil kan maken.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb heel vaak gehoord dat je serieuze hersenschade (herseninfarct) kan krijgen door het snuiven van MDMA.

Weet niet of het waar is, maar is wel de reden waarom ik het nooit zou doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."