Geldt dit niet voor bijna alle stimulanten?Leuk reportje. Bij mij en andere bekenden staat NEP, ook in lagere doseringen, garant voor een nachtje plafonddienst als je het te laat neemt. Dus als je nog wil slapen mss al in de vroege avond nemen.
Geldt dit niet voor bijna alle stimulanten?Leuk reportje. Bij mij en andere bekenden staat NEP, ook in lagere doseringen, garant voor een nachtje plafonddienst als je het te laat neemt. Dus als je nog wil slapen mss al in de vroege avond nemen.
In vergelijking met de stimulanten die ik gebruikt heb (maar dat zijn er ook niet zo veel), heeft NEP wel het hoogste plafonddienstgehalte.Geldt dit niet voor bijna alle stimulanten?
In de regel kan ik op coke prima gaan slapen als ik er zat van benGeldt dit niet voor bijna alle stimulanten?
Inmiddels geen drugs hier meer door de ervaringen na de afkick en de schade in huis daarvan
NEP nooit geprobeerd maar zoveel negatieve dingen over gelezen dat ik het ook nooit ga proberen.
3-MMC was een RC voor het verbod, nu niet meer. MDMA en 2C-B waren ooit ook RCs.Ik vind 3mmc echt met afstand de leukste drug en dat is ook een RC.
3-MMC was een RC voor het verbod, nu niet meer. MDMA en 2C-B waren ooit ook RCs.
inderdaad, dat ervaar ik ook.Wat een schattig tripreport 🥰 fijn om te lezen dat jullie er verantwoord mee om gaan. Uit eigen ervaring geeft NEP na een paar keer herdoseren geen lekkere rush meer en inderdaad, zoals bij jullie, onaangename neveneffecten. Je moet echt voldoende drinken want je lichaamstemperatuur stijgt enorm! Magnesium helpt ook veel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."