Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDie avond met Nep

Die avond met Nep

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mannekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey! Dit is mijn allereerste bijdrage in dit forum, vergeef mij (of wijs mij terecht) indien ik foutjes maak!

Voordat je leest over mijn eerste ervaring met nep, lees je in, vraag raad, draag zorg voor je hoofd en lijf en gebruik je gezond verstand in nuchtere staat <3

Die keer met Nep.





We waren het die avond helemaal niet van plan maar na een avondje thuiswerken besloten we op die Nep eens uit te testen. Nep sprak me aan omdat het niet zo’n serotonineslurper zou zijn. Ik ben 39 en heb vorig jaar mijn eerste xtc-pil genomen en heb sindsdien af en toe xtc en 4, 3 en 2 mmc en Mdma geprobeerd. Noem het een midlife crisis, noem het roekeloos, ik vind het fijn om hiermee te experimenteren en ook met mijn autisme en adhd/add in het achterhoofd brengt dit mij tot nu toe interessante inzichten. Mijn lief is wat jonger (haha, jaja, midlife crisis) en heeft al heel veel ervaring met het nemen van allerlei substanties.





We gaan altijd dansen als we onszelf ontnuchteren dus deze keer was gewoon thuis. Na een lijntje (het voelt echt als glas in de neusgaten, veel erger dan mmc!) begonnen we ons heel heel energiek te voelen, ik begon allerlei huishoudelijke taken (zonder ze af te werken, in het dagelijks leven is dat net hetzelfde maar niet om 0:00 haha) we begonnen te sporten en waren ook heel euforisch en lyrisch over onze liefde voor elkaar. Mijn lief was enorm geil en kreeg dat niet uit zijn systeem, ik was meer knuffelig en onnozel. Herdoseren is heel heel verleidelijk en ik nam nog 2 sleutelpuntjes en mijn lief iets meer. Ik denk dat we niet meer dan 30 mg genomen hebben.


Ik werd een beetje flauw, misselijk, ging op de pot zitten, ik beefde een beetje en onze uiteindes waren koud en klam (vaak voorkomend allemaal)


We hadden super fijne gesprekken en hoewel we al enorm filterloos zijn waren we alle minuten aan het volpraten en dit duurde tot 4u00 (we waren van plan om om 1u00 te slapen).


Ik nam een nustasium (antihistamine-inslaper) om 4u en mijn lief een jointje. Mijn lief kon slapen maar ik stapte klaarwakker en met bonkend hart na 4u woelen weer uit bed. Ik heb 48u niet geslapen en dat vond ik echt enorm eng. De dag nadien voelde ik me nog best oké en niet echt moe, de uren gingen heel traag voorbij en tegen de avond kon ik gelukkig weer slapen. We hadden ook absoluut geen honger of cravings.


Mijn besluit: als je echt echt echt Nep wil doen, neem er dan een drietal dagen voor, herdoseer NIET, het eerste effect is kei tof, maar daarna, na de herdosering, is het niet meer tof, de hartkloppingen waren bij mij zeer heftig. Zorg voor jouw slaap, jouw lijf en zorg ook voor een veilige omgeving. Als je nep écht wil proberen, zorg voor en na voor jouw hoofd en lijf. Het was heel intens en het herstellen duurt langer maar is wat minder heftig. Ga geen 30mg gebruiken, de nazorg is lang en de insomnia is heel eng. Als ik het nog zou gebruiken ga ik rond de 10mg blijven.
g
gekkegerrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inmiddels geen drugs hier meer door de ervaringen na de afkick en de schade in huis daarvan
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een schattig tripreport 🥰 fijn om te lezen dat jullie er verantwoord mee om gaan. Uit eigen ervaring geeft NEP na een paar keer herdoseren geen lekkere rush meer en inderdaad, zoals bij jullie, onaangename neveneffecten. Je moet echt voldoende drinken want je lichaamstemperatuur stijgt enorm! Magnesium helpt ook veel.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Wat een schattig tripreport 🥰 fijn om te lezen dat jullie er verantwoord mee om gaan. Uit eigen ervaring geeft NEP na een paar keer herdoseren geen lekkere rush meer en inderdaad, zoals bij jullie, onaangename neveneffecten. Je moet echt voldoende drinken want je lichaamstemperatuur stijgt enorm! Magnesium helpt ook veel.
Klik om te vergroten...
inderdaad, dat ervaar ik ook.
Dosis 1 is best aardig, alles daarna is gewoon een plain speed rush en voelt super ongemakkelijk
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk reportje. Bij mij en andere bekenden staat NEP, ook in lagere doseringen, garant voor een nachtje plafonddienst als je het te laat neemt. Dus als je nog wil slapen mss al in de vroege avond nemen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Innerscoop zei:
Leuk reportje. Bij mij en andere bekenden staat NEP, ook in lagere doseringen, garant voor een nachtje plafonddienst als je het te laat neemt. Dus als je nog wil slapen mss al in de vroege avond nemen.
Klik om te vergroten...
Geldt dit niet voor bijna alle stimulanten?
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Geldt dit niet voor bijna alle stimulanten?
Klik om te vergroten...
In vergelijking met de stimulanten die ik gebruikt heb (maar dat zijn er ook niet zo veel), heeft NEP wel het hoogste plafonddienstgehalte.
Na een snuif 2mmc kan ik in principe 2 uur later wel slapen
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Geldt dit niet voor bijna alle stimulanten?
Klik om te vergroten...
In de regel kan ik op coke prima gaan slapen als ik er zat van ben
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
gekkegerrie zei:
Inmiddels geen drugs hier meer door de ervaringen na de afkick en de schade in huis daarvan
Klik om te vergroten...

Wat deed je in huis na het nemen van drugs? :flushed:
g
gekkegerrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien beter geen NEP , NEP eindigt met alumiumfolie, en psychoses.

En 10mg blijft het niet, het word op den duur 2gram
g
gekkegerrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Uiteindelijk zat ik met zware criminelen van de daklozenopvang in huis, en gaten in de muur en een fornuis met folie omdat de aanstekers opwaren
g
gekkegerrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
maar alles is goed gekomen en afgekickt van alles, en de lessen geleerd DUS FUCK NEP en research chemicals en de rest
P
ParkietjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hee ik wil hier even aan toevoegen dat ik hetzelfde heb gehad met "snow" ofwel "eutylone". Bijna 3 nachten wakker en uit pure angst en ellende een slaappil laten halen door mijn vriend bij de huisartsenpost.

Ik was zo paranoia dat ik overtuigd was dat er iemand naar me stond te kijken naast mijn bed en ik was zo moe dat ik zelf niet meer kon opstaan en mijn vriend mij dus moest dragen.

Alsjeblieft zoek deze stoffen goed op voor je er mee aan de slag gaat. Het voelt bij de eerste punt heel fijn en lijkt heel snel uitgewerkt waardoor de drang hoog is om bij te pakken. Helaas duren de effecten die je niet goed voelt veel langer...

De nieuwe research chemical trend is echt gevaarlijk... je kan tegenwoordig beter een vast dealer hebben en daar de oorspronkelijke drugs halen. Zo weet je in ieder geval hoe je moet doseren en gaan dit soort dingen niet fout!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
alsof een vast dealer altijd dezelfde kwaliteit heeft
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind 3mmc echt met afstand de leukste drug en dat is ook een RC. 3-FA trouwens ook wel geinig.

NEP nooit geprobeerd maar zoveel negatieve dingen over gelezen dat ik het ook nooit ga proberen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoningToto zei:
NEP nooit geprobeerd maar zoveel negatieve dingen over gelezen dat ik het ook nooit ga proberen.
Klik om te vergroten...

NEP schijnt toch wel echte rotzooi te zijn ja ...
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoningToto zei:
Ik vind 3mmc echt met afstand de leukste drug en dat is ook een RC.
Klik om te vergroten...
3-MMC was een RC voor het verbod, nu niet meer. MDMA en 2C-B waren ooit ook RCs.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#18
OtherShore zei:
3-MMC was een RC voor het verbod, nu niet meer. MDMA en 2C-B waren ooit ook RCs.
Klik om te vergroten...

Nooit bij stil gestaan, maar inderdaad je hebt gelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."