Da leg ech nie aan dat nossowater heur
Hi, het is inmiddels wel bekend dat 3-MMC bij overmatig en/of langdurig gebruik kan leiden tot hallucinaties, waanideeën en zelfs psychoses. Helaas heb ik dit zelf ook eerst moeten ondervinden alvorens ik mijn gebruik stopte. Wees verstandig en zoek hulp bij je huisarts om je gebruik te minderen en het liefst te stoppen voordat je net als ikzelf aan de medicatie moet vanwege psychoses. Dat is absoluut geen pretje en zet je leven best goed op zijn kop.
Tweede ding, als je je neus schoon wil houden stop dan met veelvuldig gebruik van de Xylometazoline,. Dit verdikt bij veelvuldig gebruik je neusslijmvlies juist weer. Dat heeft een dichte neus tot gevolg en minder opname van nasaal gebruikte middelen. Wil je toch spoelen dan is NaCL 0,9% (gewoon zoutoplossing van 4,5 gram zout in 500ml lauw water) het allerbeste en goedkoopste. Je hebt ook van die neus spoel systemen die prima werken maar een stuk prijziger zijn.
Denk aan je psychische gezondheid en die van je neus en stop voordat het echt uit de hand gaat lopen.
Succes en sterkte!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."