Ja cannabis en stimulerende middelen is meestal niet een heel fijne combi inderdaad.
Pas je ook een beetje op jezelf? Want het is nog geen week geleden dat je de hele nacht door bent gegaan. Eigenlijk kun je dan beter 3 maanden wachten voordat je weer een middel zoals 4-MPD gebruikt.
In de wat latere stadia is cannabis wel chill na bijvoorbeeld pep vind ik. Cannabis haalt dan een beetje de scherpe randjes af van de uitwerkende stim en de nog aanwezige pep geeft een minder lamme stonedheid, waardoor je meer kunt doen. Ik heb er niet veel ervaring mee, maar de eerste keer dat ik ze combineerde was ik verrast over hoe ze elkaar complementeerden terwijl ik had juist had verwacht dat ze een beetje zouden botsen.
Kan me echter voorstellen dat als je gevoelig bent voor paranoia (ik ben dit niet echt, voor zover ik weet), ze elkaar hier nogal in kunnen versterken. Dat is tricky shit.
De combinatie cannabis en alcohol (‘stronken’) heb ik nooit begrepen. Ooit eenmalig impulsief aan een bar enkele hijsjes genomen na een paar speciaalbiertjes, never again. Vreselijk. Werd ineens 1000x zo bezopen, draaierig, misselijk. Meteen naar huis gegaan en met winterjas en al nog aan op bed geploft. Totaal gevloerd en naar de t*fus. Gedver.
Hetzelfde met ketamine nemen vanuit medium-aangeschoten toestand (leek erg op ‘stronken’, plots 1000x zo bezopen, duizelig, kots- en kotsmisselijk, verdoofd en tegelijk hartstikke beroerd, met als extraatje een kil, alien/weird, oncomfortabel gedissocieerd sausje over dit alles heen gegoten). Wederom een gevalletje: eens en nooit weer.
Maar even OT,
@PieterPedia, dit gaat niet goed zo, hè. Dat heb je zelf ook wel door, toch? Stel grenzen, NU, dan ben je misschien nog op tijd. Je gaat als een sneltrein richting rand van de Afgrond der Verslaving, dude, als je nou niet keihard aan de rem trekt donder je erin.