Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Ja, sorry, maar ik vind dat jij als volwassene ook verantwoordelijkheid hebt. Het is niet okee om met 14-jarigen drugs te gebruiken, en al helemaal niet dit soort drugs. Je hebt misschien gelijk dat als jij weigert om drugs met ze te gaan gebruiken dat ze het dan misschien ergens anders gaan doen. Maar dan heb jij tenminste je verantwoordelijkheid genomen. Drugs gebruiken op minderjarige leeftijd, en zeker voor het 16e levensjaar, kan ernstige ontwikkelingsstoornissen met zich meebrengen. Dan hebben we het bijvoorbeeld over emotie-regulatiestoornissen, concentratieproblemen, moeite met leren, dat soort dingen. Dat zijn dingen die mensen een leven lang blijven achtervolgen, en die heel bepalend zijn in de verdere kansen die mensen nog krijgen in hun leven. Dus alsjeblieft, neem voortaan je verantwoordelijkheid en accepteer niet dat deze kinderen met jou drugs gebruiken. Zorg er ook voor dat er geen kinderen bij jou in de buurt zijn als jij drugs gebruikt. Klik om te vergroten... Neo-Shulginist zei: Persoonlijk vind ik rc-stimulanten heftiger. Daarvan is het gezondheidsrisico namelijk onbekend. Wie weet...misschien raak je er wel onvruchtbaar van, is het kankerverwekkend, krijg je er de ziekte van Parkinson van, of alzheimer op jonge leeftijd.. je weet het niet. Wat wel overduidelijk is, is dat 4-MPD soortgelijke affiniteit heeft voor dopamine, serotonine en noradrenaline als middelen zoals cocaïne, speed, MDMA, of methamfetamine. De ontwikkeling van het brein is heel gevoelig voor verstoringen in de balans van neurotransmitters. Ondanks dat de vrijwel niks weten over 4-MPD, weet je dus eigenlijk wel zeker dat gebruik op 14-jarige leeftijd zal leiden tot een verstoring van de ontwikkeling van het brein. Daarom hebben 14-jarigen meer bescherming nodig tegen dit soort middellen Klik om te vergroten... Dankuwel voor deze uitleg over 4mpd! Ik zelf had 4-mpd minder zwaar gerekend en ik heb het er ook met haar over gehad dat ze zeker even moet stoppen met dit soort substanties te nemen!👍🏻👍🏻"
"ILoveRCs zei: Prima trip report. Best lekker spul he. Heb ook een mooi voorraadje aangeschaft. Ben benieuwd of je nog last hebt gekregen van vasoconstrictie achteraf. Is 4-mpd berucht om namelijk. Heb er zelf amper nog last van maar ben blij dat ik tegenwoordig ook L-citruline malaat heb Klik om te vergroten... Van vasoconstrictie heb ik weinig last van gehad... het enige is na 3 dagen dat ik erg snel uitgeput ben en mijn mood over heb het algemeen erg somber is. Voor de rest voel ik me nog steeds het zelfde! Ik zou zeker WEL een langere rust periode houden na 4mpd dan na 3m want ik merk dat ik wel langer er last van heb dan bij 3m..."
"Kom net tot de realisatie dat 1 fles passion gram seedsman la mousse hasj en snuif niet een heel goeie combi is. Klachten: Kleine halucinaties / vervormingen Waanideeen maar ook hele leuke inzichten Doelloos om me heen staren als ik lig Droge bek Zweten maar andere geur (zeer vreemde vieze geur) Niet gedachten aan woorden kunnen linken"
"Paracetamolletje zei: Hoe weet je wat die risico's zijn dan? Over 4MPD is geen onderzoek naar gedaan. Je zou hetzelfde kunnen zeggen over 3/4MMC wat wel redelijk populair is, maar over deze stof is nog minder bekend. Je bent er erg vroeg bij en voor je weet heb je een stof te pakken zoals 4-CA. Klik om te vergroten... Ik weet niet wat de risico's zijn... maar wat ik weet over snuiven dat het standaard risico's bij zich brengt, en dat 4-mpd sterk verwand staat aan 3-/4mmc. En de kater is vergelijkbaar met die van 3m alleen wat 'potenter'.🫡"
"Paracetamolletje zei: 14 en 17 jaar is echt niet oke en je bent op die leeftijd niet in staat om """"consent"""" te geven hierop. Je verpest je beloningssysteem en de hersenverbindingen van je hersenen hiermee. Ik zou je adviseren om geen minderjarige te betrekken met je drugsgebruik. Dat het legaal is betekend niet dat het minder schadelijk is. Klik om te vergroten... Ik zat te twijfelen of ik de leeftijden zou vermelden... ik schaam me er nu voor dat ik dit gedaan heb! Het besef is er, dat het niet okey is."
"Paracetamolletje zei: Wel bijzonder om te lezen dat je daar de grens zet, maar een obscuur in China of India gefabriceerde research chemical wel prima is! Denk niet dat je beter bezig bent door door 4MPD te gebruiken dan methamfetamine, GHB en Opiumtroep. Ik zou zelf veel liever die drie gebruiken (waar wel onderzoek naar is gedaan) dan 4MPD. Klik om te vergroten... Van die dingen die ik heb opgenoemd weet ik zeker dat het extreem sloopend voor het lichaam en geest is. Omdat er vrienden van mij zijn geweest die hun hele leven daarmee kapot hebben gemaakt. Dus dan neem ik liever iets wat MISSCHIEN schadelijk is dan iets waarvan ik zeker weet dat het geen 'goeie toeie' is. Ook weet jij niet zeker of dit spul uit het buitenland word gehaald omdat: 'over 4-MPD is geen onderzoek gedaan' -Paracetamolletje"
"Nu een halve week na het gebruik van 4mpd beginnen de na-effecten (moe, chagrijnig en luiheid) te verdwijnen. Als ik er op terug kijk was het de kater niet waard. Het zorgt ervoor dat je snel strak staat en met weinig euforie. Je krijgt tijdens de trip snel last van spierpijn. Om op te starten heb ik elke dag 2 blikjes bullit moeten drinken als ik opstond, anders was ik fysiek niet in staat om te functioneren. Dus voor mij zit een 2de keer er niet in. Als iemand een anders stimulant kent die kan zorgen voor lichte euforie en waar je niet de helenacht van wakker ligt hoor ik het graag!"
"Alert ik heb vandaag weer 4mpd gedaan 200mg"
"junkievoor3mmc zei: dat hoor ik wel vaker ja.. hoeveel 3m zou je meenemen op een feest? + afterparty Klik om te vergroten... Misschien beetje laat, maar maakt niks. Ik had gewoon een voorraad gehaald en dan kijken hoeveel der op komt! En de rest bewaren of afstaan."
"Ik ga best wel vaag want het was eerst idee om stronken (stoned/dronken) te worden. Dat gedeelte is aardig gelukt! Maar toen kwam 4mpd op wonderbaarlijke wijze aan bod en heb ik 5 sleuteltjes gehad. De ervaring is een soort actieve mellow stoned maar wel erg benauwd. Er volgt een update over mijn status👍"