#1
Het valt me op dat ik twee dagen na inname van deschloroetizolam nog steeds onder invloed ben. Aangezien er nog zo weinig over deze drug bekend is, wil ik graag mijn ervaringen delen.
Ik heb dit weekend geëxperimenteerd met deschloroetizolam. Op zaterdagavond nam ik twee pillen met daarin vermoedelijk 5 milligram deschloroetizolam (dus in totaal zo'n 10 milligram). De pillen zijn ongetest dus ik ga af op wat de vendor heeft gezegd dat er in de pillen zit. Op zondagavond nam ik voor het slapen één pil.
Nu is het dinsdagochtend, en ik kan duidelijk merken dat ik nog onder invloed ben. Ik voel me licht duizelig, en ik ben ook een beetje misselijk. De misselijkheid komt steeds op als de deschloroetizolam begint uit te werken. Daarnaast merk ik dat ik een beetje achter mijn ogen zit. Daarmee bedoel ik dat ik me wat meer een observant voel van mijn eigen ervaringen. Ik ben ietwat ontkoppeld van de buitenwereld en van mezelf. Tegelijkertijd ervaar ik een soort emotionele afvlakking die een kalmte met zich meebrengt.
Gisteren heb ik het grootste gedeelte van de dag op bed gelegen, zonder me te vervelen. Ik heb wel wat dingen op Netflix gekeken. Maar verder heb ik niet zoveel gedaan. Ik ben even boodschappen gaan doen en ik heb gekookt. Overdag nog een boek gelezen en wat muziek geluisterd. Dat wel even fijn eigenlijk want de afgelopen tijd heb ik zoveel (werk)stress gehad dat zo'n dag als dit wel even hemels aanvoelde.
Ik las online in een gepubliceerde literatuur review dat deschloroetizolam een werkingstijd heeft van 18 uur. Alleen ik ben erachter gekomen dat die claim niet klopt, want het is gebaseerd op een artikel dat gaat over clonazolam. Nogal slordig van de auteurs en de journal dus..
Edinoff A.N., et al. (2022). Novel Designer Benzodiazepines: Comprehensive Review of Evolving Clinical and Adverse Effects. Neurology International, 14(3), 648-663. https://doi.org/10.3390/neurolint14030053
Op Psychonautwiki staat vermeld dat deschloroetizolam 8-10 uur werkt. Mijn inschatting is dat het toch wel langer duurt. Ik zit nu op zo'n 36 uur na inname en ik kan nog steeds de effecten merken. Wel merk ik dat de deschloroetizolam begint uit te werken. Dat merk ik bijvoorbeeld aan een lichte tinteling in mijn gezicht, en wat spierstijfheid in mijn nek en armen. Daarnaast ben ik een beetje duizelig.
Al met al ervaar ik dus redelijk wat bijwerkingen van deschloroetizolam. Ik kan anderen aanraden om voorzichting met deze research chemical om te springen. Het is mogelijk dat 5 milligram eigenlijk al een te hoge dosis is. Dus dat je er beter niet 10 milligram van kunt nemen....![:wink:]()
Overigens heb ik geen tolerantie voor benzo's.
Ik heb dit weekend geëxperimenteerd met deschloroetizolam. Op zaterdagavond nam ik twee pillen met daarin vermoedelijk 5 milligram deschloroetizolam (dus in totaal zo'n 10 milligram). De pillen zijn ongetest dus ik ga af op wat de vendor heeft gezegd dat er in de pillen zit. Op zondagavond nam ik voor het slapen één pil.
Nu is het dinsdagochtend, en ik kan duidelijk merken dat ik nog onder invloed ben. Ik voel me licht duizelig, en ik ben ook een beetje misselijk. De misselijkheid komt steeds op als de deschloroetizolam begint uit te werken. Daarnaast merk ik dat ik een beetje achter mijn ogen zit. Daarmee bedoel ik dat ik me wat meer een observant voel van mijn eigen ervaringen. Ik ben ietwat ontkoppeld van de buitenwereld en van mezelf. Tegelijkertijd ervaar ik een soort emotionele afvlakking die een kalmte met zich meebrengt.
Gisteren heb ik het grootste gedeelte van de dag op bed gelegen, zonder me te vervelen. Ik heb wel wat dingen op Netflix gekeken. Maar verder heb ik niet zoveel gedaan. Ik ben even boodschappen gaan doen en ik heb gekookt. Overdag nog een boek gelezen en wat muziek geluisterd. Dat wel even fijn eigenlijk want de afgelopen tijd heb ik zoveel (werk)stress gehad dat zo'n dag als dit wel even hemels aanvoelde.
Ik las online in een gepubliceerde literatuur review dat deschloroetizolam een werkingstijd heeft van 18 uur. Alleen ik ben erachter gekomen dat die claim niet klopt, want het is gebaseerd op een artikel dat gaat over clonazolam. Nogal slordig van de auteurs en de journal dus..
Edinoff A.N., et al. (2022). Novel Designer Benzodiazepines: Comprehensive Review of Evolving Clinical and Adverse Effects. Neurology International, 14(3), 648-663. https://doi.org/10.3390/neurolint14030053
Op Psychonautwiki staat vermeld dat deschloroetizolam 8-10 uur werkt. Mijn inschatting is dat het toch wel langer duurt. Ik zit nu op zo'n 36 uur na inname en ik kan nog steeds de effecten merken. Wel merk ik dat de deschloroetizolam begint uit te werken. Dat merk ik bijvoorbeeld aan een lichte tinteling in mijn gezicht, en wat spierstijfheid in mijn nek en armen. Daarnaast ben ik een beetje duizelig.
Al met al ervaar ik dus redelijk wat bijwerkingen van deschloroetizolam. Ik kan anderen aanraden om voorzichting met deze research chemical om te springen. Het is mogelijk dat 5 milligram eigenlijk al een te hoge dosis is. Dus dat je er beter niet 10 milligram van kunt nemen....
Overigens heb ik geen tolerantie voor benzo's.
