Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-MPD Slammen !!let op!!

4-MPD Slammen !!let op!!

65 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#1
WAARSCHUWING!!!!! DIT IS EEN SLAM TRIP REPORT!!! SLAMMEN is NIET zonder risico. De kans op verslaving door het meestal meteen voelbare effect is vele malen groter. Als je verslaving gevoelig bent, of weet dat je jezelf moeilijk in de hand kunt houden BEGIN ER DAN NIET AAN!!! Wil je het dan toch eens meemaken zoek een ervaren iemand die het 1 keer bij je wilt doen en start niet met zelf experimenteren. Kans op hart problemen vooral als je de slam niet goed zet of als er lucht in het spuitje zit is groot. Dus nogmaals, ALS JE JEZELF NIET KUNT INHOUDEN NIET DOEN!!!!

Zo en dan nu naar de feiten.

Ik ben Swen, jongen 21 jaar 1m88, 74kg, Bi meer homo. Versa in bijna alles alhoewel ik na een slam toch wel ongeveer een half uur full bottem ben voordat ik weer van de andere kant dus geven kan genieten. Na slam hou ik ook ervan dat iemand ruig met me bezig is. Later kan ik dan ook wel zeker weer van rustig en sensueel genieten. Ik experimenteer al enkele jaren met drugs/chems. Best al wel een en ander geprobeerd. Meestal slikken/snuiven/booty. Maar nu sinds dec. 2023 ook slammen. Dit slammen is gevaarlijk maar ik ben er bewust mee bezig en doe het zo veilig mogelijk. Normaal doe ik het maximaal 1 keer in de 6 weken en dan maximaal 2 slams op een avond. Heel af en toe maar dat is ong 1 of hooguit 2 keer per jaar is de periode tussen in iets korter maar dat is alleen als ik naar sex feestje ga of zoals nu besloten heb hier mijn eerste report van te maken. Dus een bewuste keuze. Ga hierna geen slams meer doen tot 24 augustus.

Ter info dan ga ik naar een uber mega geil tof privé sex feest. Daar ga ik ook weer een trip report maken want ga daar dan eerste keer T doen. ( onder begeleiding van 3 man met ervaring in wie ik100% vertrouwen heb qua veiligheid en opletten op mij.

19.30 een multi vitamine pil van kruidvat eigen merk genomen.

21.30 1 pil calcium met vitamine D en een los vitamine D tabletje genomen.
Of dit nodig is weet ik niet, maar ik weet wel als ik dit vooraf doe, en de volgende dag nog een keer ik nooit last heb van vermoeidheid, hoofdpijn, dinsdag dips enzo. Kwaad kan het ook niet dus ik blijf erbij

23.30 begonnen met alle voorbereidingen.
0,15mg 4-mpd, 0,4ml gekookt water in een plastic buisje gedaan. Goed gaan schudden. Dit is wel belangrijk. Zoals eerder al in een ander topic gezegt, dit lost nog langzamer op dan keta. Bij continu schudden ongeveer 5 mins nodig gehad.
Hierna opgetrokken in een 1ml insuline spuitje.
Aangezien ik alleen ben vandaag me favoriete porno opgezocht en klaar gezet.
Nu dat alles gereed is, stuwband om gedaan, goede ader gezocht, gedesinfecteerd met zo'n "haal make-up van je gezicht af" schijfje en alcohol 70%.

23.50 4-mpd slam gezet. Meteen goed, midden in de gewenste ader. Beetje bloed opgetrokken en toen rustig naar binnen gespoten. Naald eruit, stuwband los (ja normaal doe je dat voor je de spuit verwijderd) alcohol schijfje weer gepakt en op de plek hard gedrukt (gaat wondje sneller dicht en minder kans op blauwe plekken)

23.51 begin zwaarder en dieper adem te halen, krijg koude handen, gevoel dat ik hoofdpijn krijg maar dat is na 10 seconden ook weer voorbij. Verder geen hartkloppingen oid.

23.52 voel me helemaal top, super, geil, fit, zeg maar alles wat je wilt

23.53 ipv porno kijken en sjorren me tel gepakt en dit gaan schrijven. Normaliter zou ik of nu iemand erbij hebben om mee te praten of me te gebruiken. Dus denk dat dit de alternatieve manier is voor het extra sociale lullen wat ik anders gedaan zou hebben.

23.55 gaat echt wel lekker. Wat me wel opvalt gisteren had ik maar een fractie gedaan van de huidige dosis en toen zag ik even paar minuten wazig en dingen anders dan dat ze waren. Ook gisteren direct droge mond en gevoel alsof er een blixem door me hoofd schoot (super geil gevoel is dat) en nu niets van dat alles. Let wel gisteren had ik ervoor wel wat 3-mec op.

00.18 Kijk even op de klok zie hoe laat het is dus heb op dit kleine beetje txt toch 23 minuten gedaan. Lijkt wel tijd te zitten tussen bedenken, typen en daadwerkelijk verstreken tijd.

00.20 toch even porno aangezet en snuifje poppers. Tijdens kijken maar eens bedenken of ik het hierbij laat of nog wat bij neem zometeen.

00.36 alles gaat goed voel me lekker en vooral geil. Nu pas me eerste sigaretje opgestoken terwijl ik normaal wel iets meer rook. Proeft goed, ook glaasje water en sinasappelsap naar binnen gewerkt en ook een plakje leverkaas. Niet omdat ik er zin in had maar een ander 4-mpd topic werd gesproken over dat dingen ander/viezer roken of smaakte. Dat heb ik dus helemaal niet.

00.42 even iemand via app op de hoogte gebracht dat alles goed gaat

00.50 raar fenomeen kon als weer een stijve krijgen. Wel nog steeds super geil

00.58 nog een slam gezet. Andere arm natuurlijk. Nogmaals 0.15mg 4-mpd met 3ml gekookt water. Let op dit is geen craving. Deze is puur voor het report ook weer, omdat er overal gewaarschuwd wordt voor de sterke werking. Dat had ik gisteren ook maar vandaag helemaal niet.

01.10 weer wat erbij geschreven en aangepast en weer veel meer tijd verstreken dan ik gedacht had. Verder porno kijken dan maar.

01.22 nog steeds geil. Porno bevalt goed. Korte update. Besloten het qua drugs hier wel bij te laten voor vanavond.
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Raver zei:
Grote woorden. Kom je dan wel terug hier delen als het toch niet zo goed is verlopen zoals je jezelf hier neerzet?

Nooit dit nooit dat. Verslaving is een slippery slope. Geen weldenkend persoon injecteert drugs als recreatief gebruik. Dat kun je mij niet wijsmaken. Misschien geloof je dat zelf maar je bevind je gewoon in een hele hele gevaarlijke wereld.
Klik om te vergroten...
Ja als het toch fout gaat kom ik hethier zeggen. But thank you for proving my point.

Ps vandaag test zakje 4-mmc binnen gehad. Doe eens een gok wanneer je daar wat over leest.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
swennie boi zei:
Ps vandaag test zakje 4-mmc binnen gehad. Doe eens een gok wanneer je daar wat over leest.
Klik om te vergroten...

Over 6 weken! 🫡

Toch..?
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Over 6 weken! 🫡

Toch..?
Klik om te vergroten...
Nee 12 weken want over 6 weken heb ik al wat staan
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#5
swennie boi zei:
Nee 12 weken want over 6 weken heb ik al wat staan
Klik om te vergroten...
Ik zou bijna zeggen ik laat je de dichte verpakking zien en over 12 weken nog een keer, maar ik ga er maandag mee naar een testcentrum aangezien ik 4-mmc niet ken en het een testsample is van een nieuwe vendor voor mij dus veiligheid voor alles
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha nee hoor dat hoeft niet. Als jij t zegt geloof ik je op je woord. Je lijkt het ook wel serieus te nemen. Dus zet hem op. :wink:
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#7
swennie boi zei:
Ja als het toch fout gaat kom ik hethier zeggen. But thank you for proving my point.

Ps vandaag test zakje 4-mmc binnen gehad. Doe eens een gok wanneer je daar wat over leest.
Klik om te vergroten...
Heb laatst zelf ook 4mmc gehad nog😁😁😁
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shinyzappy zei:
Heb laatst zelf ook 4mmc gehad nog😁😁😁
Klik om te vergroten...
En? Hoe was dat? Ik ga echt benieuwd zijn over een tijdje. Welke kleur had die trouwens?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
swennie boi zei:
En ja ik schiet vaak in de verdediging maar ik voel me dan soms ook wel behoorlijk aangevallen. Ja ik weet dat dit de minst besproken manier van gebruiken is maar We kunnen ook met z'n allen een beetje reëel zijn. Ik ben echt niet de enige, ik ben blijkbaar wel 1 van de weinige die er open over praat
Klik om te vergroten...
Hoi @swennie boi ik vind je reactie hier heel redelijk hoor. Volgens mij kun je op dit forum prima je ervaringen delen. Persoonlijk geloof ik er ook wel in dat er mensen zijn die in staat zijn om incidenteel IV drugs te gebruiken zonder er verslaafd aan te raken. Wellicht bMaar het blijft spelen met vuur. Het is bekend dat het effect vaak heftiger is en dat er meer mensen verslaafd door raken.

Veel van onze leden hebben dat ofwel zelf meegemaakt ofwel van dichtbij zien gebeuren. Dat verklaard ook waarom er soms heftig en kritisch op gereageerd word. Dat heeft niets te maken met een conservatieve houding of censuur maar wel met directe ervaring.


swennie boi zei:
Maar ik doe het nu zo'n 9 maanden ongeveer en weet van mezelf dat ik gedurende al die tijd al sta voor wat ik zelf wil, dat het me al die tijd al lukt om me aan mijn 1 keer in de 6 weken te houden.
Klik om te vergroten...
Ik vind 9 maanden best wel kort op een heel
mensenleven. Goed dat het je tot nu toe gelukt is om je gebruik steady te houden. Maar ik zou daar niet al teveel vertrouwen uit halen. Wie weet lukt het je niet als je een keer in een moeilijke fase van je leven terecht komt.

Anyways ik hoop dat het je lukt er met mate van te blijven genieten zonder dat je in de problemen raakt. In beide gevallen hoor ik je verhalen graag.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#10
swennie boi zei:
En? Hoe was dat? Ik ga echt benieuwd zijn over een tijdje. Welke kleur had die trouwens?
Klik om te vergroten...
De kleur was ook bruin. Maar stonk wel en was getest!! Zie hier mijn trip report, tis wel een korte, je mag me voor eventuele vragen pm’en https://drugsforum.nl/threads/4mmc.76840/
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aartsbok zei:
Ik slam of spuit niet maar heb net 4-mpd besteld, hopelijk kan ik dat ook snuiven. Je reporr maakt me werkelijk benieuwd. Legend says dst het 4 w so potent is als nep maar geen onaangename bijwerkingen en heel zachte comedown. Klopt dat? En moet ik een date versieren om te delen? :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb het wel geslamt maar 0,0 bijwerkingen. Alleen wel erna nog 4 uur wakker maar das alles
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe gaat ie nu met je
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey hey. Goed hoor alleen veel werk erg druk dus even tijdelijk weinig hier maar met mij alles goed. Met jou dan?
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weinig nieuws. Alleen deso keta omdat me gewone op was maar dat is toch echt niet me ding. Ga binnen kort als ik weer gewone keta heb dat spul door toilet spoelen. Verder alleen 2mmc en 4mpd. Maar krijg nu zelf als het goed is T, dus wie weet kan ik binnenkort toch het uitproberen en me verslag schrijven maar vooral genieten
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Raver zei:
Grote woorden. Kom je dan wel terug hier delen als het toch niet zo goed is verlopen zoals je jezelf hier neerzet?

Nooit dit nooit dat. Verslaving is een slippery slope. Geen weldenkend persoon injecteert drugs als recreatief gebruik. Dat kun je mij niet wijsmaken. Misschien geloof je dat zelf maar je bevind je gewoon in een hele hele gevaarlijke wereld.

We willen onszelf laten geloven dat we de controle kunnen houden. Dat lukt soms ook wel, maar nooit voor altijd.
Klik om te vergroten...
Btw, still going Strong. Oftewel nog steeds om de 6 weken. Ik hou je op de hoogte
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
nog veel drugs gedaan
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
swennie boi zei:
Omdat ik 1 keer2 dagen op rij heb gedaan? Ja klopt, maar wel lichte dosis en iemand op stand-by in geval van nood. Dus valt nog wel mee
Klik om te vergroten...
De regel leert dat eenmaal een uitzondering maken vaak leidt tot meerdere uitzonderingen. Met alle gevolgen van dien, je gebruikt tenslotte de meeste verslavende en verwoestende ROA die er is. Iets meer zelfreflectie zou je goed doen. Toen ik 21 was dacht ik ook de wereld aan te kunnen w.b. gebruik.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
De regel leert dat eenmaal een uitzondering maken vaak leidt tot meerdere uitzonderingen. Met alle gevolgen van dien, je gebruikt tenslotte de meeste verslavende en verwoestende ROA die er is. Iets meer zelfreflectie zou je goed doen.
Klik om te vergroten...

Van wie leer je dat nou? Door het zelf te doen.

FredKroket zei:
Toen ik 21 was dacht ik ook de wereld aan te kunnen w.b. gebruik.
Klik om te vergroten...

Toen kon je ook meer aan dan nu.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Van wie leer je dat nou? Door het zelf te doen.
Klik om te vergroten...
Of door wat aan te nemen van mensen die dat pad al eens doorlopen hebben. Maar dat is lastig op zo'n leeftijd.

Casrus zei:
Toen kon je ook meer aan dan nu.
Klik om te vergroten...
Ik ben toen heel hard over de grens gegaan met allerlei middelen. Jarenlang last van gehad maar ben nu op een punt dat het minder begint te worden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Hoeveel van de oudere adviesgevers uit jouw ervaring waren hadden achteraf gelijk?
Klik om te vergroten...
Wat betreft mdma misbruiken, de meesten. Wat betreft oppassen met speed, de meesten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."