Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB tripreport: knikkende knietjes en dansen op 183mg succinaat van de beruchte batch

6-APB tripreport: knikkende knietjes en dansen op 183mg succinaat van de beruchte batch

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb inmiddels ook mijn 6-APB ontmaagding gehad, het was dan ook meteen een goede ontmaagding.
Deze 6-APB (succinaat poeder) heb ik 5 maanden geleden gekocht *modknip* een en ik vermoed dat dit de 'beruchte' batch is waar een aantal mensen op dit forum het over hadden. Het 6-APB succinaat poeder ziet er redelijk wit uit met een kleine tint van grijs en bruin. Ik heb mijn weegschaal gepakt en heb daar een rijstevloei op gelegd. Mijn plan was om 175mg 6-APB af te wegen, maar ik schoot een beetje uit en toen werd het een bommetje van 183mg. Dit bommetje heb ik in een gripzakje gestopt en meegenomen naar het festival. Voordat wij bij het festival naar binnen gingen heb ik het bommetje ingeslikt met wat water. Ongeveer 10 minuten later was ik bijna bij de beveiliging van het festival en begon ik mijn balans al een beetje te verliezen. Vlak na dit moment heb ik besloten om een report bij te houden, zodat ik deze ervaring met jullie kan delen. Dus bij deze, geniet van mijn tripreport :grin:

T+00:00: Ik slik het bommetje in met water.
T+00:10: Aangekomen bij de beveiliging. Ik merk dat ik mijn evenwicht al een beetje begin te verliezen. Lichte angst dat ik misschien teveel heb genomen, maar stiekem heb ik wel zin om vandaag als een raket te gaan.
T+00:45: Het dansen voelt nogal ongemakkelijk. Ik voel dat ik een beetje onrustig ben, waarschijnlijk door een hoge hartslag. Als ik ga dansen voelt het alsof ik rustig aan moet doen, en als ik rustig aan doe dan wil ik juist weer dansen omdat ik rusteloos ben.
T+1:15: Het onrustige is over, ik ben lekker aan het dansen. Echter moet ik mijn best doen om rechtop te blijven staan, ik raak mijn evenwicht een beetje kwijt.
T+1:25: De lichten worden mooier en alles komt beter binnen, alsof ik heel erg bewust ben van alles. Ik ben lekker gesprekken aan het voeren met mijn vrienden.
T+1:40: Ik voel een lichte, warme tinteling over mijn huid gaan. Het voelt alsof er een briesje langs mijn huid gaat, kippenvel.
T+2:00: De raket stijgt op, ik voel een heerlijke rush.
T+2:10: Ik beleef alles heel intens, het is alsof ik de muziek in HD kwaliteit kan luisteren. De lichten zijn echt enorm mooi en ik zie tracers en vormpjes, goede open eye visuals. Ik heb knikkende knietjes en het voelt alsof ik een constant orgasme heb. Maar het mooie is, ik ben nog compleet helder en helemaal niet wazig zoals ik bij MDMA ervaar. Hierdoor kan ik nog meer genieten van de muziek.
T+2:38: Dit is echt veel leuker dan ik ooit ervaren heb op XTC/MDMA. Ik ben nog nooit zo hard gegaan en dat ik mij tegelijkertijd zo lekker voel. Als ik hoog doseer bij MDMA, dan ga je al snel even te hard omdat het in vlagen komt. Maar bij 6-APB blijft het heel constant en daardoor zit ik qua dosis hoog, maar ga ik wel heel lekker.
T+4:20: Ik zit nog steeds niet op de piek, dit is echt ongelooflijk. De closed eyes visuals zijn echt enorm realistisch. Als ik mijn ogen dicht doe, dan zie ik nog steeds het beeld wat ik hiervoor had. Alleen wordt het beeld vervormd door allerlei vormpjes, kleurtjes en dansende poppetjes die meebewegen op de muziek. De visuals van de dansende poppetjes maken mij blij. Na dit moment raak ik het besef van tijd kwijt, maar het is echt super leuk en ik praat met allemaal andere mensen die naast ons staan te dansen.
T+7:40: De piek is achter de rug, ik voel nog steeds een lichte rush en ben af en toe nog aan het kauwen als een kameel.
T+9:00: Ik zit in de trein en aan de andere kant van het gangpad zit iemand die ook op het festival is geweest. Deze persoon ziet dat ik nog steed lekker aan het gaan ben en hij moet zijn best doen om zijn lach in te houden. Op een gegeven moment loopt hij naar de wc en hij kan zijn lach niet langer inhouden, want ik hoor hem in lachen uitbarsten. Ik schaam mij een beetje, maar vind de situatie tegelijkertijd ook wel weer grappig, omdat de rest in de trein waarschijnlijk onderweg is naar hun werk. Gelukkig heeft de rest van de mensen niks door, en kan ik nog even nagenieten van het feestje. In de selfiecamera van mijn mobiel zie ik dat mijn ogen nog steeds twee enorme doppen zijn.
T+10:40: Ik loop met mijn doppen de bus in en hoop dat de buschauffeur niets ziet (waarschijnlijk wel). Op dit moment voel ik enkel nog de nastimulatie.
T+14:00: De nastimulatie is weg, tijd om te gaan slapen!

Ik heb heerlijk geslapen. De dagen daarna merkte ik een hele lichte dip, maar deze was niet anders dan bij MDMA. Verder heb ik ook geen last van misselijkheid gehad, of last van de maag zoals anderen soms beschreven in hun tripreport.

TLDR; 6-APB is mijn favoriete drug geworden voor festivals. Het geeft mij het zweverige gevoel van MDMA, gecombineerd met visuals die lijken op die van 2C-B. Tegelijkertijd wordt ik er niet zo wazig van als MDMA en ben ik goed wakker gebleven, terwijl het festival 's nachts was. Het werkt wel heel lang door, dus ik ga dit in de toekomst alleen maar gebruiken op hele lange festivals waarna ik de tijd heb om uit te slapen. Van wat ik gelezen heb op het internet, is het onverstandig om deze drug vaak te gebruiken, gezien het toch mogelijk cardiotoxisch kan zijn ivm selectiviteit voor de 5-HT2B receptor. Daarom ga ik dit niet vaker dan enkele keren per jaar gebruiken, en waarschijnlijk ook niks meer bijbestellen voordat het verbod komt. Wel jammer eigenlijk, omdat deze ervaring zo fijn was. Ik ging nog lekkerder dan de eerste keer dat ik XTC nam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een lekker reportje. Ik heb een batch uit dezelfde tijd van vermoedelijk dezelfde vendor. Ik ga die batch waarschijnlijk volgende maand aanbreken maar heb er nu al zin in als ik jou report lees. 6-apb was al mijn favo to-go op een festival, magisch goedje is het.
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#3
MarcieMarc zei:
Wat een lekker reportje. Ik heb een batch uit dezelfde tijd van vermoedelijk dezelfde vendor. Ik ga die batch waarschijnlijk volgende maand aanbreken maar heb er nu al zin in als ik jou report lees. 6-apb was al mijn favo to-go op een festival, magisch goedje is het.
Klik om te vergroten...
Nice, ben benieuwd of de kleur overeenkomt en hoe je ervaring is!
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuifcabine zei:
Nice, ben benieuwd of de kleur overeenkomt en hoe je ervaring is!
Klik om te vergroten...
Ja anders ik wel. Wat me wel opviel is dat de geur een beetje weg heeft van verbrand rubber. Anders dan voorgaande batch.
Ik zal mijn ervaring posten tegen die tijd. Niet zo goed in reportjes maar een kort verslagje moet lukken.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#5
https://drugsforum.nl/threads/de-beruchte-batch-6apb.77475/#post-2026906

Afgelopen zaterdag de 'beruchte' batch geprobeerd.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk om te lezen. Na prima, maar milde trips op de waarschjijnlijk ondergedoseerde roze pillen ben ik heel benieuwd naar de poederversie, zeker als ik dit soort mooie ervaringen lees! Je schrijft dat de jouwe wit met een grijs/bruin-tint is, ik zou de mijne licht-beige noemen. Ik hoop dat het dan dezelfde batch is!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Verwijzing naar vendor uit de openingspost verwijderd. Lees de forumregels nog even goed door en wees gewaarschuwd.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
En, hoe was het? Een reportje misschien?
Ik ben benieuwd!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wauw! Klinkt als mega lekker spul man. Mooie ervaring gehad als ik t zo even lees.

Het is dat ik geen stimulanten meer gebruik...
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Raver zei:
Het is dat ik geen stimulanten meer gebruik...
Klik om te vergroten...
Dus geef je jouw magische portie maar aan Fikkie ?..... ??
Bij nader inzien vermoed ik dat er wel een betere bestemming bestaat, ook voor dreuzels !
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
BelowTheFlow zei:
Dus geef je jouw magische portie maar aan Fikkie ?..... ??
Bij nader inzien vermoed ik dat er wel een betere bestemming bestaat, ook voor dreuzels !
Klik om te vergroten...

Heh wat? 😂
B
BlissfulLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kom hier vaker uitspraken over 'de beruchte batch' tegen. Is er al iemand die kan uitleggen wat nu precies deze 'batch' zo speciaal maakt? Is het versneden met andere RC's? Is het de puurheid? Gaat mijn beleving anders/minder zijn als ik niet 6APB heb uit 'de beruchte batch'?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Blissful zei:
Ik kom hier vaker uitspraken over 'de beruchte batch' tegen. Is er al iemand die kan uitleggen wat nu precies deze 'batch' zo speciaal maakt? Is het versneden met andere RC's? Is het de puurheid? Gaat mijn beleving anders/minder zijn als ik niet 6APB heb uit 'de beruchte batch'?
Klik om te vergroten...
We weten niet wat de verhoudingen zijn in deze batch, behalve op basis van ervaringen zowel hier als op Reddit dat het potenter uitpakt dan verwacht
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hebbenze? zei:
We weten niet wat de verhoudingen zijn in deze batch, behalve op basis van ervaringen zowel hier als op Reddit dat het potenter uitpakt dan verwacht
Klik om te vergroten...
Ik hield er wel rekening mee maar het heeft me echt wel verrast! 150mg was meer dan voldoende. Zaterdag stap ik weer in de rakket, wederom 150mg gecapsuleerd🚀
j
johnhetkanonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik merk dat ik best wel verlangen heb naar deze beruchte batch als liefhebber van 6-APB. Maar omdat er geen vendors genoemd mogen worden ga ik ook niet zomaar bij allerlei verschillende vendors bestellen en maar van alles uitproberen. Is er niet een zoekterm die gebruikt mag worden op het internet om hier achter te kunnen komen?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
johnhetkanon zei:
*modknip*
Klik om te vergroten...
Nee, dat mag niet.

1000178302.jpg

Voor deze keer een officiële waarschuwing, een volgende keer is het een permanente ban.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."