Bij speed blijf je gewoon helder in je hoofd.
je word er niet wazig van je blijft eigelijk je zelf zoals je nuchter bent.
je kan stuk makkelijker denken,je voelt je zelfzekerder,happy,je wilt gewoon blijven praten,goesting in dingen te doen en je word bijna niet moe je blijft maar energie hebben.
het lijkt misschien een saai middel als je weet dat je er helder bij blijft maar is het echt niet is niet voor niks zeer verslavend.
als je het doet ga dan naar vrienden en zet daar wat muziek op.
je blijft gewoon praten en voelt je heel gelukkig als je praat.
plan dan ook wat te doen voor die dag ofzo want dat doet dan echt goed.
wel opletten dat je niet te veel neemt want je voelt speed eigelijk niet dus je kan makkelijk teveel nemen.
als je een man bent en je hebt het net gedaan en je denkt dat je niks voelt gewoon naar het toilet gaan dan kom je er wel achter als het werkt

.
een deel vrienden van mij en ik zelf vinden speed better als xtc.
in het begin zul je wel denken huh is dit alles dit stelt niks voor maar achter een uur zul je wel anders denken

.
rillingen kun je de eerste keren ook wel krijgen in je lichaam dat komt dat alles kei gespannen is maar is heel anders als met xtc.