Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste lijn

1ste lijn

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb gistere m'n eerste lijn speed gesnoven maar had al behoorlijk wat gezopen en gesmoord en ik had niet echt het gevoel dat ik op de speed zat ofzo, wel een beetje actiever maar dat kan gewoon zijn omdat het in m'n hoofd zat(ik heb speed genomen....)
mja volgende keer beter en wat meer denk ik en mss wat minder drinken :beer:

:wave:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brand lekker in je neus he haha..

Ach mijn 1e keer weet k niet zoveel meer van alleen dat k het niet voelde en dat lag niet aan de pep..
Gewoon diep naar binnen halen en dan voel je het wel goed, maar ik heb wel vaak dat k na het 1e lijntje nog niks voel en dan neem k dr nog 1 en opeens sta ik strak.. het slaat niet echt in maar opeens ben je het dan.. besef je :confused:

Maja volgende x ff nuchter doen he
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De gouden regel van speed:
Pak voordat het te laat is!

Als je al knetter bent heeft het nog maar weinig effect. Je moet het gaandeweg pakken, dan merk je er wat van, anders is het gewoon zonde van je dope
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr.jiho zei:
ik heb gistere m'n eerste lijn speed gesnoven maar had al behoorlijk wat gezopen en gesmoord en ik had niet echt het gevoel dat ik op de speed zat ofzo, wel een beetje actiever maar dat kan gewoon zijn omdat het in m'n hoofd zat(ik heb speed genomen....)
mja volgende keer beter en wat meer denk ik en mss wat minder drinken :beer:

:wave:
Klik om te vergroten...
met 1 lijn ben ik ook echt nie aan het flippen ofzo hoor
dan ben ik gewoon een pak geconcentreerder
ik onthou alles perfect dan
en jah wa actiever natuurlijk
maar als je meer pakt zul je het wel voelen gene angst :wink: :wink: :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mac... zei:
De gouden regel van speed:
Pak voordat het te laat is!

Als je al knetter bent heeft het nog maar weinig effect. Je moet het gaandeweg pakken, dan merk je er wat van, anders is het gewoon zonde van je dope
Klik om te vergroten...

wat bedoel je hier eig mee???

ik pak eig nooit zo heel veel(per keer dan bedoel ik)
max 1gr per avond met ons 2(ik en mn madam)
dat mn wekelijks gebruik eigenlijk al te veel is weet ik zelf ook maar dat doet nu niet terzake :) :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
mja ik zal de volgende keer een paar lijnen snuiven want ik heb/had het gevoel dat ik nog niet het "speed" gevoel had gekrege, volgende keer beter :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
staat er toch, je hebt alleen wat van speed als je al de hele avond aan het snuiven bent, je nuchter snuiven is zo goed als geen optie
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
staat er toch, je hebt alleen wat van speed als je al de hele avond aan het snuiven bent, je nuchter snuiven is zo goed als geen optie
Klik om te vergroten...
nuchter snuiven niet nee,maar ik weet toch als ik na 1 ganse nacht wakker om 11u smorgens nog een lijn leg,het toch niet meer veel nut heeft...
na 15 min ben ik toch alweer aant geeuwen en begraaf ik de strijdbijl uiteindelijk,en probeer wat slaap te vatten( wat ook altijd lukt dan) :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mac... zei:
staat er toch, je hebt alleen wat van speed als je al de hele avond aan het snuiven bent, je nuchter snuiven is zo goed als geen optie
Klik om te vergroten...

dan heeft speed idd geen zin,, maar coke wel toch?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
wakker houden gaat uiteraard wel maar heeft dan geen nut meer bedoel ik,dan zie je er toch als een zombie uit!! :P
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
JewCookie zei:
Mac... zei:
staat er toch, je hebt alleen wat van speed als je al de hele avond aan het snuiven bent, je nuchter snuiven is zo goed als geen optie
Klik om te vergroten...

dan heeft speed idd geen zin,, maar coke wel toch?
Klik om te vergroten...

als je zat bent(ladderzat zelfs)en je neemt een snuif(wel de eerste van die avond)ben je idd gelijk weer nuchter.....
in ieder geval weer redelijk bij
op die manier is t ook veel lekkerder......
eerst wat drinken en dan een snatz
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ligt t nou aan mij, veel mensen hoor ik zeggen dat de eerste keer speed niet echt heftig zou zijn geweest, maar als je echt goeie speed heb dan merk je tog wel dat er iets niet helemaal klopt (zeker de volgende dag, gehehe)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Colaiuta zei:
ligt t nou aan mij, veel mensen hoor ik zeggen dat de eerste keer speed niet echt heftig zou zijn geweest, maar als je echt goeie speed heb dan merk je tog wel dat er iets niet helemaal klopt (zeker de volgende dag, gehehe)
Klik om te vergroten...
idd das wel een feit
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
zou niet weten hoe het met sos zit, maar dat is ook een ander verhaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."