Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke gevolgen heb je al gehad?

welke gevolgen heb je al gehad?

30 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
JewCookie zei:
denk slapen?
Klik om te vergroten...

Juist :)
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Joah slapen dat gaat nu nog even niet :rolleyes:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe zou dat komen buzz?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is een achterlijke tijd om te gaan slapen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Massas blaasontstekingen, hevige tandpijn, verbrande keel en af en toe en bloedneus :rolleyes:
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
welke gevolgen zijn er al ervaren door speedgebruik?bijvoorbeeld: snel bloedneus,neus flinkt beschadigt,tanden eruit,minder goede huid, weet ik veel. hier ben ik wel benieuwd naar
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haar naar de knoppen vind ik. Stuk dunner dan voor gebruik.
Huid niet zo mooi meer als voor gebruik.
Niet goed ruiken (soms wel handig :mrgreen: ) en snel bloedneus.
Mijn tanden zijn nog wel mooi, maar bij sommige zijn de hoekjes eraf gebrokkeld door het knarsen. Maar dat zie je alleen als je het weet.
Maar de vervelendste gevolgen zitten in de bovenkamer.

Haha mensen denken dat ze met een heks te maken hebben als ze dit lezen. :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lana zei:
Haar naar de knoppen vind ik. Stuk dunner dan voor gebruik.
Huid niet zo mooi meer als voor gebruik.
Niet goed ruiken (soms wel handig :mrgreen: ) en snel bloedneus.
Mijn tanden zijn nog wel mooi, maar bij sommige zijn de hoekjes eraf gebrokkeld door het knarsen. Maar dat zie je alleen als je het weet.
Maar de vervelendste gevolgen zitten in de bovenkamer.

Haha mensen denken dat ze met een heks te maken hebben als ze dit lezen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
wil je der even bij vermelden hoe oud je bent,en hoelang,hoeveel je ongeveer hebt gebruikt???vind dit toch wel belangrijk om te weten als ik dit lees... :) heb zelf ook nogal "zwaar" gebruikt,speed,coke(kortom snuifmiddelen)...ik ben geen junk,helemaal niet,integendeel zelfs!
ik zie er ook niet zo uit,maar zooveel probs heb ik niet gehad en heb ik nog altijd niet,zoals jij ze vermeld
!! dat van die bovenkamer is waar ja!!,maar zoals je zegt van dat knarsen,als je ietswat zwaar gebruikt,knars je echt niet meer ervan hé...eten tijdens gebruik gaat ook!!ik slaap er gewoon nog redelijk goed van enz.... :wave: :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
Lana zei:
Haar naar de knoppen vind ik. Stuk dunner dan voor gebruik.
Huid niet zo mooi meer als voor gebruik.
Niet goed ruiken (soms wel handig :mrgreen: ) en snel bloedneus.
Mijn tanden zijn nog wel mooi, maar bij sommige zijn de hoekjes eraf gebrokkeld door het knarsen. Maar dat zie je alleen als je het weet.
Maar de vervelendste gevolgen zitten in de bovenkamer.

Haha mensen denken dat ze met een heks te maken hebben als ze dit lezen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
wil je der even bij vermelden hoe oud je bent,en hoelang,hoeveel je ongeveer hebt gebruikt???vind dit toch wel belangrijk om te weten als ik dit lees... :) heb zelf ook nogal "zwaar" gebruikt,speed,coke(kortom snuifmiddelen)...ik ben geen junk,helemaal niet,integendeel zelfs!
ik zie er ook niet zo uit,maar zooveel probs heb ik niet gehad en heb ik nog altijd niet,zoals jij ze vermeld
!! dat van die bovenkamer is waar ja!!,maar zoals je zegt van dat knarsen,als je ietswat zwaar gebruikt,knars je echt niet meer ervan hé...eten tijdens gebruik gaat ook!!ik slaap er gewoon nog redelijk goed van enz.... :wave: :)
Klik om te vergroten...

same here.. :rolleyes:

EDIT: alleen ik gebruik geen coke.. :sunglasses:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vanaf m'n 13e gebruikte ik iedere dag speed en vulde dat weer aan met andere middelen, voornamelijk crack.
Gebruik vanaf m'n 19e af en toe nog. Ben nu 23.
Die afgebrokkelde tanden had ik vooral in de beginfase. Cola drinken en pep snuiven, de stukken bruisten er gewoon vanaf leek het wel. Daarna ben ik veel melk gaan drinken en is het niet meer gebeurd.
Eten heb ik tijdens die jaren niet veel gedaan. Gewoonweg geen tijd voor nemen, altijd op weg. En niks meer lusten. Af en toe een banaan of een appeltje. Of midden in de nacht spinazie of een bordje Bambix.
Ik ben ook al vroeg weg gegaan thuis, dus dan komt er niks meer van netjes 3 keer per dag een maaltijd als je zo bezig bent.
Als je drugs gebruikt als je bij je ouders woont, prop je er nog wel 's een aardappeltje in voor de vorm.
Slapen? Gewoonweg geen tijd voor nemen, met andere dingen bezig zijn dan met slapen. Dag en nacht in touw. Op een gegeven moment moet je wel slapen natuurlijk en ga je nok voor een tijdje. En dan begin je weer overnieuw.
Ben al lang blij dat ik er smetvrees van kreeg, dus gelukkig wel iedere dag 2 keer douchte. Anders was 't plaatje helemaal compleet geweest. :grin:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een spitse kaak,neusbeentje lichtjes naar de knoppe.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
lana, je merkt niks aan je geheugen?
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#13
dikke vieze puisten overal :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Colaiuta zei:
dikke vieze puisten overal :wave:
Klik om te vergroten...

jakkiehhh :mrgreen:
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#15
heel erg snel warm hebben en dan echt warm, meteen ook droge mond en ontzettende dorst.verder iets minder goede huid.slaap ook slecht( vrij logisch).en soms als mn neus al wat geirriteerd is en er word gesnoven, verstopt mn neus erna ofwel tegenovergestelde. voor de rest valt het allemaal nogal mee. het zijn geen erge klachten.en gebruik gemiddeld 5 dagen per week ongeveer...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
JewCookie zei:
lana, je merkt niks aan je geheugen?
Klik om te vergroten...

Huh? Waar ging het ook alweer over? :P

Ja zeker. Lange termijn valt wel mee. Komt nog wel eens wat van terug. Maar korte termijn is echt een zooitje. Lijkt wel of ik in het verleden leef en van het heden niks onthou. Een vage zooi.
En heel chaotisch ben ik. Vergeet steeds wat ik aan het doen was, of wat ik wou zeggen. En stotteren af en toe.
Ben ook altijd te laat of op het nippertje, ook op belangrijke dingen.
Ach ja. Er valt goed mee te leven. Alleen jammer dat alles 2 keer zo lang duurt altijd.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Weet niet zeker of het er iets mee te maken heeft maar mijn haar is een stuk langer dan toen ik begon met speed. Verder ben ik ietsjes afgevallen, gestopt met alcohol en wiet, en heb ik onder invloed tussen de razende gedachten door een paar hele belangrijke inzichten op kunnen vangen die voor de rest van mijn leven iets voor mij zullen blijven betekenen.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Weet niet zeker of het er iets mee te maken heeft maar mijn haar is een stuk langer dan toen ik begon met speed. Verder ben ik ietsjes afgevallen, gestopt met alcohol en wiet, en heb ik onder invloed tussen de razende gedachten door een paar hele belangrijke inzichten op kunnen vangen die voor de rest van mijn leven iets voor mij zullen blijven betekenen.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik nou mooi. Dat je er inzichten door hebt gekregen die iets betekenen voor je verdere leven.
Ik heb er ook een bepaalde denkwijze aan overgehouden waar ik nog steeds blij mee ben.
Dus da's eigenlijk toch heel positief. Drugs is niet alleen maar geestvernauwend.
Ik vind mensen die van z'n leven nog niks hebben aangeraakt, veel kortzichtiger vaak.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn huid is heel droog geworden, ik heb barsten in mijn tanden, slaap een stuk slechter, ben heel vergeetachtig (korte termijn) maar dat heeft ook met het dagelijks veel blowen te maken, veel prikkelbaarder, dat was het wel geloof ik
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
How do we now meet the cost, what have we bargained and what have we lost?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."