#1
JewCookie zei:lana, je merkt niks aan je geheugen?
Huh? Waar ging het ook alweer over? :P
Ja zeker. Lange termijn valt wel mee. Komt nog wel eens wat van terug. Maar korte termijn is echt een zooitje. Lijkt wel of ik in het verleden leef en van het heden niks onthou. Een vage zooi.
En heel chaotisch ben ik. Vergeet steeds wat ik aan het doen was, of wat ik wou zeggen. En stotteren af en toe.
Ben ook altijd te laat of op het nippertje, ook op belangrijke dingen.
Ach ja. Er valt goed mee te leven. Alleen jammer dat alles 2 keer zo lang duurt altijd.