Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke gevolgen heb je al gehad?

welke gevolgen heb je al gehad?

30 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
JewCookie zei:
lana, je merkt niks aan je geheugen?
Klik om te vergroten...

Huh? Waar ging het ook alweer over? :P

Ja zeker. Lange termijn valt wel mee. Komt nog wel eens wat van terug. Maar korte termijn is echt een zooitje. Lijkt wel of ik in het verleden leef en van het heden niks onthou. Een vage zooi.
En heel chaotisch ben ik. Vergeet steeds wat ik aan het doen was, of wat ik wou zeggen. En stotteren af en toe.
Ben ook altijd te laat of op het nippertje, ook op belangrijke dingen.
Ach ja. Er valt goed mee te leven. Alleen jammer dat alles 2 keer zo lang duurt altijd.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet niet zeker of het er iets mee te maken heeft maar mijn haar is een stuk langer dan toen ik begon met speed. Verder ben ik ietsjes afgevallen, gestopt met alcohol en wiet, en heb ik onder invloed tussen de razende gedachten door een paar hele belangrijke inzichten op kunnen vangen die voor de rest van mijn leven iets voor mij zullen blijven betekenen.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Weet niet zeker of het er iets mee te maken heeft maar mijn haar is een stuk langer dan toen ik begon met speed. Verder ben ik ietsjes afgevallen, gestopt met alcohol en wiet, en heb ik onder invloed tussen de razende gedachten door een paar hele belangrijke inzichten op kunnen vangen die voor de rest van mijn leven iets voor mij zullen blijven betekenen.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik nou mooi. Dat je er inzichten door hebt gekregen die iets betekenen voor je verdere leven.
Ik heb er ook een bepaalde denkwijze aan overgehouden waar ik nog steeds blij mee ben.
Dus da's eigenlijk toch heel positief. Drugs is niet alleen maar geestvernauwend.
Ik vind mensen die van z'n leven nog niks hebben aangeraakt, veel kortzichtiger vaak.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn huid is heel droog geworden, ik heb barsten in mijn tanden, slaap een stuk slechter, ben heel vergeetachtig (korte termijn) maar dat heeft ook met het dagelijks veel blowen te maken, veel prikkelbaarder, dat was het wel geloof ik
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
How do we now meet the cost, what have we bargained and what have we lost?
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Weet niet zeker of het er iets mee te maken heeft maar mijn haar is een stuk langer dan toen ik begon met speed.
Klik om te vergroten...

Hahahahaha.....
Denk dat als je niks had gebruikt je haar nu ook een stuk langer zou zijn,
dacht je niet? :grin:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat ik dus helemaal niet begrijp is waarom speed gebruiken perse moet gelijk staan aan jezelf verwaarlozen? Als ik sochtends nog wat speed in men lijf had ging ik gewoon mijn dagelijkse loopuurtje direkt doen ipv in de namiddag. Daarnaast altijd gezond gegeten en nooit gerookt.

en 5 maal per week?? leuk, dan heb je er helemaal niets aan.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
The SpinDoctor zei:
Deranged zei:
Weet niet zeker of het er iets mee te maken heeft maar mijn haar is een stuk langer dan toen ik begon met speed.
Klik om te vergroten...

Hahahahaha.....
Denk dat als je niks had gebruikt je haar nu ook een stuk langer zou zijn,
dacht je niet? :grin:
Klik om te vergroten...
Wat denk jij.
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
The SpinDoctor zei:
Deranged zei:
Weet niet zeker of het er iets mee te maken heeft maar mijn haar is een stuk langer dan toen ik begon met speed.
Klik om te vergroten...

Hahahahaha.....
Denk dat als je niks had gebruikt je haar nu ook een stuk langer zou zijn,
dacht je niet? :grin:
Klik om te vergroten...
Wat denk jij.
Klik om te vergroten...

Heb je dat niet kunnen opmaken uit mijn post? :openmouth:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is de vraag.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gister weer aan de pep geweest, alleen nu heb ik een prikkende pijn in mijn borst sinds een uur of 4 vanmorgen wat best wel pijn doet :( Weet iemand toevallig hoe dit komt en te verhelpen is :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."